Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco Myroad 700... Nowość 2008> Start sprzedaży w EU 2012


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

Witam. Wiadomo już czy statek dopłynął? Już prawie koniec czerwca.

Czekamy, czekamy i nie możemy się doczekać. Mariusz twierdził że pod koniec czerwca może coś sie urodzi a ty już mamy początek sierpnia i nic. Szkoda :(

Czekamy, czekamy na MyRoad'a 700 od 2008 roku!, więc miesiąc w tą czy w tą nie robi już chyba większej różnicy :kicking:

Sprzedaż największego Kymco RUSZYŁA a pierwszy zarejestrowany w PL MyRoad trafił w moje ręce (podobnie jak kiedyś było z Xcitingiem 500).Ilość egzemplarzy na ten rok jest mocno ograniczona, więc jeśli ktoś zamierza kupić go jeszcze w tym sezonie należałoby się pospieszyć :) Jeśli jest lęk przed nieznanym to musicie poczekać jeszcze chwilkę na obszerny materiał, który w najbliższym czasie pojawi się na stronie głównej :)

Opublikowano

Mariusz! Jak masz tak pisać, to lepiej w ogóle. Tylko smaku narobiłeś.. Dobry, czy nie dobry jest?

No napiszże Człowieku cośkolwiek więcej, proszę. Ty sobie możesz zejśc pod blok / pod dom i popatrzeć, a my nic. Tylko poczytać ten wątek od początku raz jeszcze :kicking:

  • Administrator
Opublikowano

Ciężko wypowiadać się jak jeszcze 1 tkm nie wskoczył na blat. Wszystko będzie dokładnie opisane w teście... a dziś zapraszam na prezentację pod C66 :kicking:

Opublikowano

Oooooo i to jest wiadomość. Tylko czy on w całości stamtąd wyjedzie ........ :-)

Opublikowano

NO i SUUUUPER!!!! Mariusz jest WIELKI :D;) Takich prezesów Polska potrzebuje. Pozdro

Opublikowano

Panowie . Nikt nie był zobaczyć Myroada pod C66???? . PIease napiszcie pierwsze wrażenia . Prezesie - czekamy na recenzje !!!

Dla podobnie niecierpliwych fajna galeria ze zdjęciami http://www.atv.com.cn/bbs/thread-10969-1-1.html

  • Administrator
Opublikowano

Test ruszył pełną parą... W niedzielę będzie dłuższa trasa. Pierwsze wrażenia są takie... Skuter jest mastodontyczny! Zaparkowany obok T-max wydaje się jakiś taki ... mały :laughing: MyRoad nie jest mega sprinterem ale nie ma się też specjalnie czego wstydzić. Wczorajsze testy porównawcze wykazały podobne czasy (0- 120 km/h) co Burgman 650 (z wciśniętym POWER) :clapping:. Niestety- masa własna blisko 300 kg wpływa negatywnie na osiągi.

Z plusów już teraz mogę powiedzieć, że największe maxi Kymco dobrze (przewidywalnie) się prowadzi a bardzo szybka jazda w łukach nie daje powodów do narzekań (nawet na nierównościach)... a tego najbardziej się obawiałem.

Mam już pierwszą listę zalet i wad ale o tym wszystkim poczytacie wkrótce w tzw. dual teście :clapping:

Fotka rozpoczynająca...

obrazlvv.jpg

Opublikowano

Naprawdę JEST!!! w Polsce pierwszy MyRoad!!! Myślę że ten test jak narazie będzie jedynym takim testem w Europie. Ja osobiście po małym zawodzie Burgmanem 650 (pękniety pasek ) to stawiam na dwa modele , właśnie Kymco i BMW. Ciekawe jaka ostateczna będzie różnica w prowadzeniu, spalaniu i komforcie no i cenie po między tymi dwoma. Więc od 2008 czekam na ten test.

Opublikowano

Za taką kasę, w tej klasie pojemności, mnie by wystarczyło żeby był wygodny, pakowny i niezawodny.

Czekam z niecierpliwością na test.

  • Administrator
Opublikowano

Ciekawe jaka ostateczna będzie różnica [...] no i cenie po między tymi dwoma.

To nie jest żadną tajemnicą od dość dawna:

Kymco MyRoad 700: 32.900 pln

BMW C650GT: 50.532 pln

Opublikowano

A różnica w masie własnej?

Pewnie odwrotnie proporcjonalna do różnicy w cenie.

Opublikowano

Chciałbym zameldować że wczoraj podczas powrotu do domu z nad morza widziałem w okolicach Zielonaj Góry najnowsze dzieło inżynierów firmy Kwang Yang Motor Co. Skuter poruszał się z grupą motocyklistów w kierunku Świbodzina drogą krajową nr 3.

Opublikowano

Patrząc na zdjęcie to Kymco z przodu wygląda jak rasowy turystyk. Z tego co widać to Mariusz wyciągnął nogi więc miejsca będzie chyba pod dostatkiem. Różnica w cenie prawie 18tyś więc z całą sympatią do BMW które ma grzaną kanapę (dwa stopnie) i manetki jest to jednak dużo. No chyba że różnica w prowadzeniu i osiągach będzie tak wielka że nie warto będzie siadać na Kymco

Opublikowano

Miejsca na nogi ma dużo mniej, w porównaniu z innymi dużymi maxi jak SW-T400/600, AN650.

  • Sympatycy
Opublikowano

Bez zdradzania zbyt wielu szczegółów przed zakończeniem testów: miejsca na nogi nie jest dużo jak na tak duży skuter, do tego nie ma regulacji zadupka. Dla osób ze wzrostem 184cm i więcej jest ciasno.

Opublikowano

Eeee to lepiej kupić "króla" albo BMW niż ten wietnamski produkt dla ludzi o wzroście 1.70

Opublikowano

No to porażka. Po takim gigancie można się spodziewać wszystkiego, ale nie tego że będzie ciasny.

A jak przestrzeń w porównaniu np z Xcitingiem?

Opublikowano

Zacytuję swojego kumpla: "może i duże, ale GoldWinga z tego nie zrobisz".

  • Sympatycy
Opublikowano

Do schowka wchodzą 2 kaski szczękowe + schowek w kokpicie + schowek w przekroku (w miejscu gdzie T-max ma klapkę wlewu paliwa). Pod tym względem jest dobrze.

Opublikowano
myroad_ride_lhs.jpg
Opublikowano

Ciekaw jestem jakiego wzrostu jest kierownik tej 700.

Opublikowano

Fakt, wygląda jakby jechał na psie. Lub na 50tce.

W szczególności zwraca uwagę wyjątkowa "wygoda" ułożenia nóg.

Poczekajmy na test Mariusza.

Opublikowano

Też się zastanawiam jakiego jest wzrostu.. kokpit jakby go trochę uwierał w kolana.

Skuter ładny ale nie robi jakiegoś szoku - design jakby trochę dreptał w miejscu.

Trochę jest w tym bałaganu - ostre kształty przodu i łagodny zaokrąglony tył ? Ze dwa trzy przetłoczenia tyłu poprwiły by harmonie. Wystarczy zerknąć na BMW Concept itp.. tam widać, że projekt nie kończy się na samym przodzie skutra.

Opublikowano

Jak dla mnie to mamy do czynienia ze stanowczym przerostem formy nad treścią.

Promocja mówi: największy, najwygodniejszy, najmocniejszy.

Życie dopowie: najcięższny, sporo palący i wcale nie najbardziej komfortowy, a osiągi nie będą odbiegać od tego, co reprezentują SW-T i B650.

No może poza drogą hamowania, która dzięki dużej masie powinna być naj...dłuższa.

Tym niemniej z ciekawością czekam na test napisany przez Mariusza.

Opublikowano

Skuter o tej pojemności i wadze powinien oferować przestrzeń także rosłym kierownikom. Gość na zdjęciu nawet gdyby był mniejszy to i tak szału z miejscem nie ma. Potwierdza to wcześniejsze uwagi kolegów. Ciekawe na jakiej wysokości jest siedzenie, bo może okazać się, że osoba niska na niego nie wsiądzie, a wysoki ma ciasno. Tak jest z moim Aglility CIty. Szkoda bo przyznam, że miałem cichą chrapkę na ten sprzęt.

Wydaje mi się, że ten skuter po prostu zbyt długo powstawał. Miał być 4 lata temu i teraz byłaby pora na jakiś lifting. Dobrze że próbują zrobić coś dużego, zbiorą doświadczenia, posłuchają uwag użytkowników i następca może będzie bardziej dopracowany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...