Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Administrator Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Witam. Wiadomo już czy statek dopłynął? Już prawie koniec czerwca. Czekamy, czekamy i nie możemy się doczekać. Mariusz twierdził że pod koniec czerwca może coś sie urodzi a ty już mamy początek sierpnia i nic. Szkoda Czekamy, czekamy na MyRoad'a 700 od 2008 roku!, więc miesiąc w tą czy w tą nie robi już chyba większej różnicy Sprzedaż największego Kymco RUSZYŁA a pierwszy zarejestrowany w PL MyRoad trafił w moje ręce (podobnie jak kiedyś było z Xcitingiem 500).Ilość egzemplarzy na ten rok jest mocno ograniczona, więc jeśli ktoś zamierza kupić go jeszcze w tym sezonie należałoby się pospieszyć Jeśli jest lęk przed nieznanym to musicie poczekać jeszcze chwilkę na obszerny materiał, który w najbliższym czasie pojawi się na stronie głównej
kmodzele Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Mariusz! Jak masz tak pisać, to lepiej w ogóle. Tylko smaku narobiłeś.. Dobry, czy nie dobry jest? No napiszże Człowieku cośkolwiek więcej, proszę. Ty sobie możesz zejśc pod blok / pod dom i popatrzeć, a my nic. Tylko poczytać ten wątek od początku raz jeszcze
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Administrator Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Ciężko wypowiadać się jak jeszcze 1 tkm nie wskoczył na blat. Wszystko będzie dokładnie opisane w teście... a dziś zapraszam na prezentację pod C66
kmodzele Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Oooooo i to jest wiadomość. Tylko czy on w całości stamtąd wyjedzie ........ :-)
Szymek Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 NO i SUUUUPER!!!! Mariusz jest WIELKI Takich prezesów Polska potrzebuje. Pozdro
Goły Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Panowie . Nikt nie był zobaczyć Myroada pod C66???? . PIease napiszcie pierwsze wrażenia . Prezesie - czekamy na recenzje !!! Dla podobnie niecierpliwych fajna galeria ze zdjęciami http://www.atv.com.cn/bbs/thread-10969-1-1.html
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Administrator Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Test ruszył pełną parą... W niedzielę będzie dłuższa trasa. Pierwsze wrażenia są takie... Skuter jest mastodontyczny! Zaparkowany obok T-max wydaje się jakiś taki ... mały MyRoad nie jest mega sprinterem ale nie ma się też specjalnie czego wstydzić. Wczorajsze testy porównawcze wykazały podobne czasy (0- 120 km/h) co Burgman 650 (z wciśniętym POWER) . Niestety- masa własna blisko 300 kg wpływa negatywnie na osiągi. Z plusów już teraz mogę powiedzieć, że największe maxi Kymco dobrze (przewidywalnie) się prowadzi a bardzo szybka jazda w łukach nie daje powodów do narzekań (nawet na nierównościach)... a tego najbardziej się obawiałem. Mam już pierwszą listę zalet i wad ale o tym wszystkim poczytacie wkrótce w tzw. dual teście Fotka rozpoczynająca...
Szymek Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Naprawdę JEST!!! w Polsce pierwszy MyRoad!!! Myślę że ten test jak narazie będzie jedynym takim testem w Europie. Ja osobiście po małym zawodzie Burgmanem 650 (pękniety pasek ) to stawiam na dwa modele , właśnie Kymco i BMW. Ciekawe jaka ostateczna będzie różnica w prowadzeniu, spalaniu i komforcie no i cenie po między tymi dwoma. Więc od 2008 czekam na ten test.
Coval Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Za taką kasę, w tej klasie pojemności, mnie by wystarczyło żeby był wygodny, pakowny i niezawodny. Czekam z niecierpliwością na test.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Administrator Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Ciekawe jaka ostateczna będzie różnica [...] no i cenie po między tymi dwoma. To nie jest żadną tajemnicą od dość dawna: Kymco MyRoad 700: 32.900 pln BMW C650GT: 50.532 pln
Geni Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 A różnica w masie własnej? Pewnie odwrotnie proporcjonalna do różnicy w cenie.
Lucjan73 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Chciałbym zameldować że wczoraj podczas powrotu do domu z nad morza widziałem w okolicach Zielonaj Góry najnowsze dzieło inżynierów firmy Kwang Yang Motor Co. Skuter poruszał się z grupą motocyklistów w kierunku Świbodzina drogą krajową nr 3.
Szymek Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Patrząc na zdjęcie to Kymco z przodu wygląda jak rasowy turystyk. Z tego co widać to Mariusz wyciągnął nogi więc miejsca będzie chyba pod dostatkiem. Różnica w cenie prawie 18tyś więc z całą sympatią do BMW które ma grzaną kanapę (dwa stopnie) i manetki jest to jednak dużo. No chyba że różnica w prowadzeniu i osiągach będzie tak wielka że nie warto będzie siadać na Kymco
bogdan201 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Miejsca na nogi ma dużo mniej, w porównaniu z innymi dużymi maxi jak SW-T400/600, AN650.
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Sympatycy Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Bez zdradzania zbyt wielu szczegółów przed zakończeniem testów: miejsca na nogi nie jest dużo jak na tak duży skuter, do tego nie ma regulacji zadupka. Dla osób ze wzrostem 184cm i więcej jest ciasno.
Geddy Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Eeee to lepiej kupić "króla" albo BMW niż ten wietnamski produkt dla ludzi o wzroście 1.70
Coval Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 No to porażka. Po takim gigancie można się spodziewać wszystkiego, ale nie tego że będzie ciasny. A jak przestrzeń w porównaniu np z Xcitingiem?
Geni Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zacytuję swojego kumpla: "może i duże, ale GoldWinga z tego nie zrobisz".
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Sympatycy Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Do schowka wchodzą 2 kaski szczękowe + schowek w kokpicie + schowek w przekroku (w miejscu gdzie T-max ma klapkę wlewu paliwa). Pod tym względem jest dobrze.
Frankie Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Ciekaw jestem jakiego wzrostu jest kierownik tej 700.
Marcino1 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Fakt, wygląda jakby jechał na psie. Lub na 50tce. W szczególności zwraca uwagę wyjątkowa "wygoda" ułożenia nóg. Poczekajmy na test Mariusza.
1kera Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Też się zastanawiam jakiego jest wzrostu.. kokpit jakby go trochę uwierał w kolana. Skuter ładny ale nie robi jakiegoś szoku - design jakby trochę dreptał w miejscu. Trochę jest w tym bałaganu - ostre kształty przodu i łagodny zaokrąglony tył ? Ze dwa trzy przetłoczenia tyłu poprwiły by harmonie. Wystarczy zerknąć na BMW Concept itp.. tam widać, że projekt nie kończy się na samym przodzie skutra.
Geni Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Jak dla mnie to mamy do czynienia ze stanowczym przerostem formy nad treścią. Promocja mówi: największy, najwygodniejszy, najmocniejszy. Życie dopowie: najcięższny, sporo palący i wcale nie najbardziej komfortowy, a osiągi nie będą odbiegać od tego, co reprezentują SW-T i B650. No może poza drogą hamowania, która dzięki dużej masie powinna być naj...dłuższa. Tym niemniej z ciekawością czekam na test napisany przez Mariusza.
Coval Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Skuter o tej pojemności i wadze powinien oferować przestrzeń także rosłym kierownikom. Gość na zdjęciu nawet gdyby był mniejszy to i tak szału z miejscem nie ma. Potwierdza to wcześniejsze uwagi kolegów. Ciekawe na jakiej wysokości jest siedzenie, bo może okazać się, że osoba niska na niego nie wsiądzie, a wysoki ma ciasno. Tak jest z moim Aglility CIty. Szkoda bo przyznam, że miałem cichą chrapkę na ten sprzęt. Wydaje mi się, że ten skuter po prostu zbyt długo powstawał. Miał być 4 lata temu i teraz byłaby pora na jakiś lifting. Dobrze że próbują zrobić coś dużego, zbiorą doświadczenia, posłuchają uwag użytkowników i następca może będzie bardziej dopracowany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się