Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco Myroad 700... Nowość 2008> Start sprzedaży w EU 2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na fotce widzę zdecydowaną dysproporcję rozmiarów przodu i tyłu owiewek...

O ile tył pasuje do pojemności 700 ccm, to przód wydaje się być trochę mikry...

  • Administrator
Opublikowano

Powiem Wam, że to zdjęcie jest jakieś,,, dziwne/ dziwnie zrobione :)

Albo to jest jakaś pierwsza wersja MyRoad'a (dummy z 2008 roku? :Jumpy: Skuter ma inne oznaczenia na boku) albo ten kierownik ma jakieś nieproporcjonalne kośturki :) . Wygląda to cienko :) Skuter, którym jeżdżę jest w moim odczuciu proporcjonalny co pokażą już wkrótce fotki zamieszczone w teście.

Faktem jest, że MyRoad jest jakby mało przestronny jak na swoje (wielkie) gabaryty. Bobas---- nawet na nim nie siadaj! :Jumpy:

Geni- muszę Ci powiedzieć, że twoja teza jest bliska prawdy... ale jeśli chodzi akurat o hamulce to pomimo wysokiej masy są wystarczające (czyt: dobre). Jedno mogę napisać już teraz (w przed-teście)... 4 lata było jednak trochę za mało :( .

Taka ciekawostka: Pewnie to przypadek ale dźwięk wydobywający się z przekładni jest łudząco podobny do tego jaki wydaje AN 650 :)

No dobra... testy trwają dalej :photo:

Opublikowano

4 lata to całkiem niewiele w porównaniu do kilkudziesięciu lat doświadczeń konkurentów w produkcji "ciężkich" motocykli.

Dla mnie to całkiem ambitny projekt, jak na firmę, która do tej pory produkowała głównie mopedy, lub azjatycką wersję W-ujka F-ranka M-otoru.

  • Sympatycy
Opublikowano

Mariusz, mamy fotkę z boku "naszej" testówki - jeśli nie zrobimy falstartu publikując ją przed testem, to mogę ją wrzucić.

EDIT: fotka

MR700_184cm.jpg

  • Administrator
Opublikowano

Ok... zapodajmy :)

Opublikowano

Może ja się nie znam, ale na zdjęciu wrzuconym przez Covala Myroad wygląda jak ford Ka wśród skuterów.. ni pies ni wydra

Opublikowano

No to ja jeszcze komentarz do dwóch (czyli są miarodajne) zdjęć z boku skutera. Abstrahuję od miejsca dla kierownika, bo mnie interesuje bardziej optyczny stosunek przeodu do tyłu skutera i tu widzę duże nieporozumienia i optycznego "babola".

Odwłok skutera jest wielki, a przednia owiewka za niska i za mała, być może jest szeroka, ale nie ma to nic do rzeczy. Wysokość kierownicy osiągnięta została przez koszmarne jej podniesienie, obudowane dodatkowo plastikiem, patrząc na to "coś" mam wrażenie, że zostało to rozwiązanie skopiowane z jakiegoś tańszego skutera klasy 150 ccm.

Całe zegary z "płaszczyzną" plastików są optycznie cofnięte w dół, nawet kolana kierującego są wyżej od ich zakończenia!!! Jak dla mnie absolutny "no go", może w klasie tanich miejskich skuterów jet takie rozwiazanie ok, ale w żadnym wypadku w siedemsetce, która ma robić za skuter do dłuższych przelotów. I co z tego, że będzie tańsza? Dla mnie wygląda jak zlepek skuterów dwóch klas... Bleeee.

  • Sympatycy
Opublikowano

Według mnie MR najgorzej wygląda właśnie z boku. Robiliśmy wiele innych ujęć na których skuter wygląda baardzo fajnie.

Opublikowano

Ja tam nie neguję, MyRoad jest fajny ;) i nawet można będzie do niego szukać handbarów do osłony kolan :clapping: . Skoro w innych skuterach staramy się ograniczyć napór powietrza na dłonie, to MR będą to kolana i dłonie ;) .

PS. Chociaż może lepsze będą jakieś finezyjne spojlerki- dyfuzory :clapping: :clapping: .

Opublikowano

[pokażą już wkrótce fotki zamieszczone w teście.

Faktem jest, że MyRoad jest jakby mało przestronny jak na swoje (wielkie) gabaryty. Bobas---- nawet na nim nie siadaj! :clapping:

To szkoda, bo chciałem za jakiś czas go skosztować.

A tak zostanie mi zakup nowszego Króla.

Po wszystkich zmianach jakie miałem w swoim garażu ( 7 modeli 2oo ) to do moich turystycznych celów Król był najlepszy ( komfort, kultura pracy silnika pomijając wolne obroty- bdb, pewność prowadzenia itp )

No, ale zaczynam odbiegać od tematu- SOOOORKI :clapping:

Opublikowano

Panowie chyba nie trzeba się przekonywać,że takie Kymco jest całe lata świetlne za Bmw czy też firmami japońskimi o wielkim doświadczeniu i tradycji.Jest to raczej sprzęt dla ludzi ubogich,których nie stać na to aby wydać na pięćsetkę Yamahy ponad 50 tysi. a jednocześnie chcą mieć coś na gwarancji,i chyba w takich kategoriach trzeba to rozpatrywać.A zwróciliście uwagę na wielkie ciężarki u kierownicy?

  • Administrator
Opublikowano

Jest to raczej sprzęt dla ludzi ubogich których nie stać na to aby wydać na pięćsetkę Yamahy ponad 50 tysi. a jednocześnie chcą mieć coś na gwarancji,i chyba w takich kategoriach trzeba to rozpatrywać.

Ludzie "ubodzy", którzy kupują skuter za 33 tpln!... dobre! ;)

Osobiście uważam, że podobne dywagacje miałby potwierdzenie ale jeszcze kilka lat temu... dokładnie wtedy, kiedy pierwotnie MR miał się pojawić. Dziś mamy rok 2012 i... np. Hondę Integrę 700, która w zasadzie kosztuje tylko ciut więcej (35 tpln) co MR 700.

O ile zawsze broniłem Xcitnga R500 (19 tpln), który był porównywany z T-maxem (43 tpln) o tyle w przypadku MR relacje stosunku ceny do jakości zostały trochę... zachwiane, a szkoda.

Opublikowano

Geddy nie żartuj sobie z tymi ludźmi ubogimi. Tacy ludzie kupią sobie albo pojazd używany, albo mniejszy pojazd na gwarancji, który dokładnie w ten sam, o ile nie w lepszy sposób będzie spełniał swoje funkcje transportowe. Klienci, to raczej ludzie, którzy jak to się mówi - muszą błysnąć na dzielni. Ma być grubo i wyglądać na to, że jest na bogato. Szczerze mówiąc nie wiem, jak ten pojazd określić - Gigantoskuterus tajwanicus?

Opublikowano

Geni i tu masz chyba rację... Musi być "na bogato", nieważne że to pojazd o wątpliwej wartości użytkowej i parametrach odstających od innych dwucylindrowych skuterów... Po prostu gigantomania i bezguście za mniejsze pieniądze... Tylko że tym razem, moim zdaniem, się nie uda i MR pozostanie niewypałem marketingowym...

PS. Xciting dawał chociaż namiastkę "sportowego" skutera, ale robił to za mniej niż połowę ceny np. Tmaxa. Jaką namiastkę i za ile oferuje MR?

Opublikowano

4 lata temu ten skuter miał szanse na powodzenie ale obecnie kiedy jest Integra w podobnej cenie i kiedy pojawiły się BMW nowe Piaggio to rzeczywiście MR będzie mieć ciężko. Jeżeli kogoś stać to kupi BMW chyba bardziej nadaje się do słów "na bogato" a mając do wyboru Integre i MR to zdecydowałbym się na Integre. Zresztą statystyki sprzedaż we Włoszech mówią o powodzeniu Integry. A to byli potencjalni klienci MRa, którzy czekali na jakieś nowości. Teraz to MR będzie mieć ciężko. Technicznie żadna rewelacja.

Opublikowano

O ile mniejsze pieniądze? SW-T600 kosztuje 35500zł , czyli +2600zł. Waży 54kg mniej, a odstaje tylko o 8KM. Podejrzewam, że jest zrywniejsza i na pewno mniej pali.

Cena nie jest tak na korzyść M700 jak w przypadku Xcitinga. Za tą kasę musiałby być w każdym calu równorzędny z Japończykami, a już wiemy że nie jest. Jeśli stanieje do 25-27tyś to można się zastanawiać.

  • Sympatycy
Opublikowano

Wychodzi na to, że wciąż najlepszym Kymco pozostaje Downtown. Fajnie byłoby dzisiaj zrobić testy przyspieszenia na jakimś krótkim odcinku: T-max, Burgman 650, SWT-600 i Downtown właśnie. Będziemy wiedzieli co warte te 700ccm w MyRoadzie. Stawiam, że ze startu najlepszy będzie Downtown Corleone'go :clapping:

Zgadzam się, że cena MyRoada nie przystaje do jego jakości i osiągów - na papierze wszystko wygląda super ale w rzeczywistości już nie jest różowo.

PS. A ciężarki na kierownicy, jak to w Kymco - wielkością ucieszą złomiarzy.

Opublikowano

Ja widziałem MR w Berlinie, macałem oglądałem robi wrażenie. Co do właściowści i odczuć to dałbym sobie na wstrzymanie. Poczekam na testy a przedewszystkim opinie pierwszych posiadaczy. Zobaczymy co w trawie piszczy po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów. W prognozowanie sprzedaży też bym się nie bawił - wiadomo jaki jest u nas rynek. Poczekajmy co będzie się działo na typowo skuterowych rynkach np. Italii. Żeby nie było powyższe uwagi dotyczą również nowego dzieła inżynierów z BMW - poprostu czas zweryfikuje plany marketingowców....

Opublikowano

Na poczatku czytajac wasze posty chcialem napisac ze strasznie ostro jedziecie po MR ale nie pamietalem o tym ze na rynku jest juz Integra. Przy tych cenach to tarczej MR nie ma szans na dobra koniunkture.

Kymco modelami Downtown i Xciting pokazalo ze moze zrobic fajny budzetowy skuter ale z MR to chyba im nie wyjdzie.

Ogolne Honda modelami NC700 zaskoczyla chyba wszystkich producentow i wrzucila im lyzke dziegciu do beczki miodu, bo motocykle tej klasy za takie pieniadze to dla dealerow innych marek prawdziwy koszmar senny.

Opublikowano

Przez pierwsze pół roku we Włoszech sprzedano 110 sztuk Myroada,będą makarony kląć ,że się w syf wpakowali;sami sobie winni , że nie czytają burgmanii.Kymco ogólnie na drugim miejscu ,chyba faktycznie jest tam kryzys,że takie wynalazki kupują.

  • Administrator
Opublikowano

Xcitinga 500R sprzedało się w tym samym okresie ponad 2 X tyle, co i tak niestety sugeruje iż we Włoszech jest poważny kryzys sprzedaży.

W takim np. 2008 roku przez 11 miesięcy wyszło od dealerów 1459 szt Xcitingów! W tym roku sprzeda się pewnie nie więcej niż (w porywach) 500 szt! Jak na Włochy będzie to bardzo słaby wynik.

Test MyRoad'a 700i niedługo dobiegnie końca a wynik może być dla wielu zaskakujący... tak więc nie uprzedzajmy faktów :)

Opublikowano

Ja to bym poczekał ża kilku z tych 110 Italjańskich użytkowników coś napisze na temat swojego wyboru. Zawze warto posłuchać opinii z kilku żródeł.

Geddy a Ty może już widziałeś/jeżdziłeś MR 700 ?

Opublikowano

Wychodzi na to, że wciąż najlepszym Kymco pozostaje Downtown. Fajnie byłoby dzisiaj zrobić testy przyspieszenia na jakimś krótkim odcinku: T-max, Burgman 650, SWT-600 i Downtown właśnie. Będziemy wiedzieli co warte te 700ccm w MyRoadzie. Stawiam, że ze startu najlepszy będzie Downtown Corleone'go :)

Jestem w W-wie cały czas, więc na koń :clapping:

Pomimo tego, że jeżdżę Kymco, to MR wg mnie jest niewypałem... Tył ok, przód ok, z boku dramat, waga masakra, cena przy 35 500zł SW-T600 jest nieporozumieniem a pewnie do tego dojdzie spalanie zdecydowanie powyżej 6l.

Zobaczymy co na to Mariusz ale pomimo mojego zadowolenia z Downtowna nigdy nie spojrzę na poważnie na MR700i....

Opublikowano

Ja to bym poczekał ża kilku z tych 110 Italjańskich użytkowników coś napisze na temat swojego wyboru. Zawze warto posłuchać opinii z kilku żródeł.

Geddy a Ty może już widziałeś/jeżdziłeś MR 700 ?

Niestety nie , ale z tego co piszą doświadczeni forumowicze to chyba nie ma czego żałowac!
Opublikowano

pozwolę sobie podsumować ten wątek:

narzekacie jak stare przekupki! tą dyskusją przypominacie mi mocherowe babcie, które krytykują Kod Leonarda DaVinci, nawet go nie czytając.

wszystko się wam nie podoba a nikt nawet nie jeździł tym sprzętem! :) ba, nawet nie widziano nikogo, kto już mial okazję śmignąć tym wynalazkiem. za to

nie podoba się że proporcje do dupy, że bak nie tam gdzie w tmaxie, że silnik na pewno do niczego (nie to co tmax), że cena wysoka (nie to co tmax ze swoją jakością), że nie ma regulowanego zadupka, że pozycja krzesełkowa (a chociażby SW to niby ma leżącą?), że kierownica za wysoko, że hamulce Kymco zo z pewnością do niczego, że lata świetlne za beemką i oczywiście tmaxem, że SW600 jest niewiele droższy a 3 letni tmax to przecież w tej samej cenie, że silnik pali na pewno więcej niż burgman, że przyspieszenie do niczego (nie to co tmax), że masa ogromna (nie to co tmax) itp....

:clapping:

wyrok wydany, MR700 jest do niczego i bez sensu jest go kupować! juz lepiej kupic integrę, SW600 lub oczywiście tmaxa...

zatem postuluję zamknąć ten wątek i skupić się na poważnych dyskusjach o wyższości tmaxa nad jakimkolwiek innym sprzętem !TAZ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...