Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Honda Forza 125 wysokie spalanie


Lu Ki

Pytanie

Witam,

Wydaj mi się, że mogę mieć problem ze spalaniem w swojej Hondzie Forza 125 rocznik 2017. Przebieg obecnie około 7000 km. Ważę 85kg i mam 180 cm wzrostu. Dodatkowo zamontowany jest kufer. Jeżdżę głównie po mieście na krótkich dystansach. 

Jestem drugim właścicielem i przy kupnie sprawdziłem średnie spalanie które pokazywało 2,3l co by mniej więcej zgadzało się z sugerowanym przez producenta. Mi niestety nigdy nie udało mi się takiego uzyskać.  

Jeżdżę 3 sezon i co roku średnie spalanie jest coraz wyższe. W pierwszym roku spalanie było na poziomie 2,8l, w drugim 3,4l, obecnie 3,6l. O ile niskie spalanie w pierwszym sezonie może być podyktowane stylem jazdy bo się dopiero uczyłem to obecny styl nie odbiega od zeszłorocznego a spalanie zwiększyło się. Poza miastem też spalanie nie rozpieszcza bo na trasie 20 km jadąc 50-60km/h średnie spalanie wyszło 2,5l/100km co wydaje się być dość wysokim wynikiem. W salonie Hondy rozmawiałem z człowiekiem który też ma Forze i mówił że w mieście ma 2,5l a poza spokojnie 2l na 100km do tego facet ważył ze 100kg i był ode mnie wyższy. 

Nie wiem czy mam jakiś felerny egzemplarz czy co. W zeszłym roku podczas serwisu powiedziałem że jest wysokie spalanie. Sprawdzili i niby był jakiś błąd chyba wtrysku o ile dobrze pamiętam ale po usunięciu błędu nic się w kwestii spalania nie poprawiło. 

Może macie jakieś pomysły. 

Dziękuję.

 

P.S. Miałem Mazdę CX-5 nówka z salonu diesel 2.2L. Spalała mi 12l w mieście i 10,5l na trasie. Był problem z wypalaniem DPF który wypalał się co 150km. Oczywiście serwis umył ręce że niby tak może być. Sprzedałem z ulgą po 3 latach jak tylko skończyła się gwarancja. Może z Hondą jest tak samo. Może jestem jakiś przeklęty i wszystkie pojazdy trafiają mi się wadliwe. 

Odnośnik do komentarza

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
  • Klubowicze
50 minut temu, Lu Ki napisał:

Poza miastem też spalanie nie rozpieszcza bo na trasie 20 km jadąc 50-60km/h średnie spalanie wyszło 2,5l/100km co wydaje się być dość wysokim wynikiem. W salonie Hondy rozmawiałem z człowiekiem który też ma Forze i mówił że w mieście ma 2,5l a poza spokojnie 2l na 100km

? Nie no , ty tak na poważnie ? Problem jest w tym 0,5 litra ?

Moim zdaniem :

po 1 .      20 km to nie trasa  ( zrób tak ze 100 -150 longiem z tymi prędkościami i wtedy sprawdź średnią )

po 2 .     

55 minut temu, Lu Ki napisał:

Jeżdżę głównie po mieście na krótkich dystansach

I to też może być problem bo jak sam piszesz są to KRÓTKIE odcinki. Może być tak że większość tego na ssaniu.

Godzinę temu, Lu Ki napisał:

W pierwszym roku spalanie było na poziomie 2,8l, w drugim 3,4l, obecnie 3,6l.

Moim zdanie jeździsz po prostu coraz dynamiczniej to i spalanie wzrasta

Jeżeli dla ciebie TRASA to 20 km to ile to jest  KRÓTKIE DYSTANSE ? 3 - 5 km ?

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Klubowicze

A czy regularnie serwisujesz napęd? Ile razy w tych trzech sezonach go robiłeś i ile przejechałeś w tym czasie km?

Odnośnik do komentarza
  • 0

Dla porównania w yamaha n-max 125 z przebiegiem 25-30 tyś na rolkach 10g fabryczne (już widać wytarcia, robią się kwadratowe) mialem spalanie 3l +/- 0.2 w cyklu mieszanym miasto i dojazd do miasta (dojazd około 20 km, dodam że nie oszczędzam sprzętu), po zmianie rolek na slidery 9g wzrosły oczywiście obroty i przez to też spalanie do 3.6-3.7l.

Tak jak Patryk pisze, sprawdzić napęd. Przebieg troche niski żeby coś tam sie poważnego działo ale kto wie, może coś sie stało np. z pasem napędowym, rolkami, sprężynami / okładzinami / dzwonem sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Klubowicze

Niskie spalanie to ma 125 PCX. Jak używasz jeszcze start-stopa to można do 2,2l. No i nie pałujesz. 

Niestety, moja PeCeVałka nie ma lekko, i swoje łyka. (3-3,5l) mimo że sprawdzam napęd na bieżąco i utrzymuję w b.dobrym stanie. Myślę że gdybym zaniedbał, to wynik na pewno byłby większy. (opony mam "zimowe" - miękkie i kostka). 

A na spalanie składa się dużo czynników.... 

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Administrator
11 godzin temu, Lu Ki napisał:

Poza miastem też spalanie nie rozpieszcza bo na trasie 20 km jadąc 50-60km/h średnie spalanie wyszło 2,5l/100km co wydaje się być dość wysokim wynikiem.

To normatywne spalanie dla Forzy 125 ale... błędem jest interpretowanie wyników zużycia paliwa po tak krótkim przebytym dystansie. 

Na spalanie kluczowy wpływ ma:

- styl jazdy

- kierunek i siła wiatru

- ilość uruchomień motoru "na zimno"

- ciśnienie w ogumieniu

- ukształtowanie terenu

- środowisko użytkowania

- temperatura otoczenia

 

Forza 125 powinna spalać realnie między 2.5 a 3.0 l/100... ale nie można wykluczyć, że przy specyficznej eksploatacji wciągnie więcej... co nie musi oznaczać defektu któregoś z elementów jednostki napędowej. Zwróć uwagę na w.w. punkty, przejedź dłuższy dystans (zużyj cały zbiornik paliwa) i sprawdź wynik metodą "pod korek > pod korek".

 

 

Odnośnik do komentarza
  • 0
11 godzin temu, arturo-bb napisał:

? Nie no , ty tak na poważnie ? Problem jest w tym 0,5 litra ?

Moim zdaniem :

po 1 .      20 km to nie trasa  ( zrób tak ze 100 -150 longiem z tymi prędkościami i wtedy sprawdź średnią )

po 2 .     

I to też może być problem bo jak sam piszesz są to KRÓTKIE odcinki. Może być tak że większość tego na ssaniu.

Moim zdanie jeździsz po prostu coraz dynamiczniej to i spalanie wzrasta

Jeżeli dla ciebie TRASA to 20 km to ile to jest  KRÓTKIE DYSTANSE ? 3 - 5 km ?

Problemem nie jest 0,5l tylko 1l co stanowi 40% wyższe spalanie niż u ludzi z którymi rozmawiałem. Mój styl jazdy rzeczywiście jest bardziej dynamiczny niż w pierwszym sezonie i tutaj nie miałbym pretensji do spalania gdybym tylko opierał się na swoim użytkowaniu. Odnoszę się do spalania innych użytkowników i to na ich podstawie stwierdzam nieprawidłowość. Wątpię aby mój styl jazdy różnił i warunki różniły się na tyle aby spowodować aż taką różnicę.

Niestety na dystansach 100-150 km nie jeżdżę. Głównie miasto odcinki  3-10km. 

Tak jak napisałem podobną sytuację miałem z samochodem gdzie inni użytkownicy mieli spalanie na trasie 6l a w mieście 8l a ja o 50% wyższe i wmawiano mi że tak może być. 

11 godzin temu, Patryk napisał:

A czy regularnie serwisujesz napęd? Ile razy w tych trzech sezonach go robiłeś i ile przejechałeś w tym czasie km?

Serwisuję zgodnie z wytycznymi producenta w ASO. Kupiłem skuter jak miał 3600 km. Przez dwa poprzednie sezony zrobiłem około 3500 km. 

11 godzin temu, ChaoticEvil01 napisał:

Dla porównania w yamaha n-max 125 z przebiegiem 25-30 tyś na rolkach 10g fabryczne (już widać wytarcia, robią się kwadratowe) mialem spalanie 3l +/- 0.2 w cyklu mieszanym miasto i dojazd do miasta (dojazd około 20 km, dodam że nie oszczędzam sprzętu), po zmianie rolek na slidery 9g wzrosły oczywiście obroty i przez to też spalanie do 3.6-3.7l.

Tak jak Patryk pisze, sprawdzić napęd. Przebieg trochę niski żeby coś tam się poważnego działo ale kto wie, może coś sie stało np. z pasem napędowym, rolkami, sprężynami / okładzinami / dzwonem sprzęgła.

U mnie jak na razie wszystko standard bez żadnych modyfikacji. Niby w ASO przy ostatnim serwisie wszystko było ok. Tylko ten błąd wtrysków mnie trochę zaniepokoił bo być może został skasowany ale może gdzieś jest coś zapchane i działa nie prawidłowo a błąd znowu będzie przy następnym serwisie ale to się okaże za około miesiąc jak będę w ASO. 

Niski przebieg nie ma nic wspólnego z psuciem się. Jedno nie wyklucza drugiego. Przerabiałem to w samochodzie. 

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Klubowicze
15 minut temu, Lu Ki napisał:

Głównie miasto odcinki  3-10km. 

Tak jak napisałem podobną sytuację miałem z samochodem gdzie inni użytkownicy mieli spalanie na trasie 6l a w mieście 8l a ja o 50% wyższe i wmawiano mi że tak może być. 

Bo tak może być. Odcinek 3km to może być nawet 50% jazdy na ssaniu! Porównywanie się do innych też nie będzie miarodajne. Każdy jeździ inaczej, ich odcinki są inne  , nawet zatłoczenie w innym mieście powoduje różnice. 

Jako przykład opowiem własną sytuację. Trasa Bielsko-Biała  - Sanok busem . Jeden kierowca w jedną stronę a drugi  z powrotem. Ja załadowany do pełna  o godz szybciej i spaliłem  o 1,5 litra / 100 km  MNIEJ  niż drugi jadąc na pusto i dłużej. 

 

Odnośnik do komentarza
  • 0
2 godziny temu, MariuszBurgi napisał:

To normatywne spalanie dla Forzy 125 ale... błędem jest interpretowanie wyników zużycia paliwa po tak krótkim przebytym dystansie. 

Na spalanie kluczowy wpływ ma:

- styl jazdy

- kierunek i siła wiatru

- ilość uruchomień motoru "na zimno"

- ciśnienie w ogumieniu

- ukształtowanie terenu

- środowisko użytkowania

- temperatura otoczenia

 

Forza 125 powinna spalać realnie między 2.5 a 3.0 l/100... ale nie można wykluczyć, że przy specyficznej eksploatacji wciągnie więcej... co nie musi oznaczać defektu któregoś z elementów jednostki napędowej. Zwróć uwagę na w.w. punkty, przejedź dłuższy dystans (zużyj cały zbiornik paliwa) i sprawdź wynik metodą "pod korek > pod korek".

 

 

Spalanie zinterpretowałem na podstawie 3500km które przejechałem przez 2 sezony.  2,5-3,0 było by ok i nie miał bym z tym problemu. Nie wydaje mi się, że mój styl jazdy jest na tyle ekstremalny aby tłumaczył wyższe spalanie. Sprawdzałem wynik "pod korek" i jest zgodny z tym co pokazuje komputer. 

Też myślałem że ciśnienie w oponach ale jest ok. 

3 minuty temu, arturo-bb napisał:

Bo tak może być. Odcinek 3km to może być nawet 50% jazdy na ssaniu! Porównywanie się do innych też nie będzie miarodajne. Każdy jeździ inaczej, ich odcinki są inne  , nawet zatłoczenie w innym mieście powoduje różnice. 

Jako przykład opowiem własną sytuację. Trasa Bielsko-Biała  - Sanok busem . Jeden kierowca w jedną stronę a drugi  z powrotem. Ja załadowany do pełna  o godz szybciej i spaliłem  o 1,5 litra / 100 km  MNIEJ  niż drugi jadąc na pusto i dłużej. 

 

Wiem, że to do końca nie jest miarodajne ale chociaż daje jakiś punkt odniesienia. Najlepiej byłoby znaleźć kogoś z takim samym skuterem i przejechać razem tą samą trasę ale nie znam nikogo takiego. Muszę się rozejrzeć po mieście. W zeszłym roku paru użytkowników widziałem muszę się zaczaić.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Jeśli napęd jest ok i przegląd w ASO będzie za miesiąc (nie traktował bym ich jako wyrocznia, wiadomo jak to bywa ogólnie z mechanikami i nie tylko, pojedziesz do innego serwisu i powiedzą coś innego ? no chyba że faktycznie mechanicy są tam znani i polecani) to jedyne co do głowy przychodzi to:

  1. Kupic jakiś preparat do czyszczenia wtrysku / paliwa / silnika np. jakiś liquid molly
  2. Zmienić stacje benzynową bo już różnych rzeczy się nasłuchałem i naczytałem ?
  3. Tak jak pisali poprzednicy, krótkie dystanse to i wynik niemiarodajny. Jak wszystko się uspokoi i zniosą zakaz swobodnego poruszania to zalej pod korek i zrób większego tripa ? ew. jak większość czasu tego skutera jest w mieście to i spalanie jest wyższe z racji ciągłego start / stopu, możesz spróbować zmienić rolki na cięższe o 1g jak nie więcej z tym że coś za coś, w trakcie ruszania będą mniejsze obroty i spalanie powinno być niższe ale też przyśpieszenie może być słabsze (pisze może / powinno bo regulacja napędu to złożona sprawa)

 

Odnośnik do komentarza
  • 0
28 minut temu, Lu Ki napisał:

....Wiem, że to do końca nie jest miarodajne ale chociaż daje jakiś punkt odniesienia. ....

trochę sam sobie przeczysz ?  jak nie jest miarodajne to nie daje punktu odniesienia ?

8 minut temu, ChaoticEvil01 napisał:

3. Tak jak pisali poprzednicy, krótkie dystanse to i wynik niemiarodajny. Jak wszystko się uspokoi i zniosą zakaz swobodnego poruszania to zalej pod korek i zrób większego tripa ?

dokładnie tak, tylko ja właśnie to bym zrobił w pierwszej kolejności.  Nawet jak nie lubisz wypadów za miasto, a skuter traktujesz czysto użytkowo zrób to z dwóch powodów. 

1.  Rozwiejesz lub potwierdzisz swoje obawy. 

2. Jazda za miastem z większymi prędkościami przelotowymi ma własnie zbawienny wpływ między innymi na wtrysk czy czystość tłumika ?  jak jeździsz tylko po mieście, w dodatku na krótkim dystansie , warto raz na jakiś czas przegonić silnik za miastem.  Samochodu też się to tyczy. 

Odnośnik do komentarza
  • 0
8 minut temu, ChaoticEvil01 napisał:

Jeśli napęd jest ok i przegląd w ASO będzie za miesiąc (nie traktował bym ich jako wyrocznia, wiadomo jak to bywa ogólnie z mechanikami i nie tylko, pojedziesz do innego serwisu i powiedzą coś innego ? no chyba że faktycznie mechanicy są tam znani i polecani) to jedyne co do głowy przychodzi to:

  1. Kupic jakiś preparat do czyszczenia wtrysku / paliwa / silnika np. jakiś liquid molly
  2. Zmienić stacje benzynową bo już różnych rzeczy się nasłuchałem i naczytałem ?
  3. Tak jak pisali poprzednicy, krótkie dystanse to i wynik niemiarodajny. Jak wszystko się uspokoi i zniosą zakaz swobodnego poruszania to zalej pod korek i zrób większego tripa ? ew. jak większość czasu tego skutera jest w mieście to i spalanie jest wyższe z racji ciągłego start / stopu, możesz spróbować zmienić rolki na cięższe o 1g jak nie więcej z tym że coś za coś, w trakcie ruszania będą mniejsze obroty i spalanie powinno być niższe ale też przyśpieszenie może być słabsze (pisze może / powinno bo regulacja napędu to złożona sprawa)

 

Wiem że mechanicy w ASO to nie wyrocznia. Poszukam jakiegoś innego serwisu i się skonsultuje. 

Stację zmieniałem i jest bez znaczenia. Może być tak że jakiś syf gdzieś coś przytkał ale jest to nie do wykrycia. Być może ten błąd który wyszedł na komputerze to sugeruje bo raczej znikąd się nie wziął ale temat został zbagatelizowany bo wiadomo nie chciało im się drążyć tematu. W ASO stwierdzili że wtrysków w tym modelu się nie czyści i nie mają prawa się zapchać. Nie wiem ile w tym prawdy. 

Odnośnie rolek to zastanawiam się nad wariatorem Mallosiego choć i zmiana na coś większego chodzi mi po głowie.  Zobaczymy co wyjdzie przy przeglądzie. 

Odnośnik do komentarza
  • 0
39 minut temu, arturo-bb napisał:

..... Trasa Bielsko-Biała  - Sanok busem . Jeden kierowca w jedną stronę a drugi  z powrotem. Ja załadowany do pełna  o godz szybciej i spaliłem  o 1,5 litra / 100 km  MNIEJ  niż drugi jadąc na pusto i dłużej. ...

bo z Bielska do Sanoka było z górki ?  a z powrotem gość miał cały czas pod górę i pod wiatr ? 

Odnośnik do komentarza
  • 0
Godzinę temu, EndriuBis napisał:

bo z Bielska do Sanoka było z górki ?  a z powrotem gość miał cały czas pod górę i pod wiatr ? 

Dobre ?Dodam jeszcze od siebie, że z Sanoka jechał z zaciągniętym ręcznym to tłumaczyłoby czas?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Klubowicze

Jeśli dobrze zrozumiałem Twoje wpisy i pozostałych osób to przez te dwa lata 3500km nic nie zmieniałeś w napędzie (bo nie czas) więc się miał prawo zużyć i stopniowo jak sam piszesz zwiększa się spalanie.

Nie słuchaj że komuś spala 2,5  inny tylko wlewa 1,5 na 100km, a Tobie dużo więcej. Zobacz w stopce moich postów spalanie mojego Burka (kliknij) - od zakupu wszystkie tankowania i przebiegi są wpisane i tylko na ich podstawie, po ponad 50000km mogę powiedzieć że około 5 l pali ale z pewną dozą niepewności, bardziej skłaniam się do mówienia od 5 do 5,5 średnio przy mojej jeździe ....... co by było gdyby ? ......... ale nie sprawdzę ? 

Jak się skończy ta "koronacja" zrób sobie inną trasę niż zwykle albo kilka różnych (trasa, miasto, max prędkość, ograniczenia) i wtedy ocenisz.

Może masz jak nasz kolega  ...✈️....     "pasek się ślizga"  

Ciekawe na ile zużyte są elementy napędu, a jak świeczka  ?  - napisz po przeglądzie.

 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ja przy codziennej jeździe do pracy 7km w jedną stronę mam spalanie Forzy wg kompa 2.8l , nie oszczędzam ,dodatkowy wymieniony wariator na Malossi i rolki Tech Pulley 9 gr. Przebieg 6 tyś. Przejedz się więcej niż 10 km i zobacz ,ale spalanie w Forzie w wielkości 3.6l to nie jest normalny objaw przy przebiegu 7.tyś. dla Forzy 125 - oczywiście to moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
  • 0

A ja zupełnie z innej beczki. Czy notujący podwyższone spalanie mają w oponach odpowiednie ciśnienie i czy koła ich pojazdów obracają się swobodnie?

Odnośnik do komentarza
  • 0
Dnia 14.04.2020 o 21:28, Lu Ki napisał:

(...)Jestem drugim właścicielem i przy kupnie sprawdziłem średnie spalanie które pokazywało 2,3l co by mniej więcej zgadzało się z sugerowanym przez producenta. Mi niestety nigdy nie udało mi się takiego uzyskać.  (...)

Abstrahując od możliwego jakiegoś defektu lub niewłaściwego serwisu, wiele w wysokości spalania zależy od sposobu jazdy danej osoby... I nie mówię tutaj o najzwyklejszych różnicach wolno- szybko. Dużo zależy od sposobu ruszania spod świateł, sposobu hamowania, przewidywania sytuacji drogowych czyli sposobu operowania przepustnicą itp. itd.

Moja rada, jeśli nie ma defektu pojazdu, a niezadowolenie ze zbyt dużego zużycia jest nadal: Absorbuj gdzieś jakiś kurs jazdy ECO, jeśli masz taką możliwość i chęć, albo zacznij jeździć pojazdem pokazującym aktualne zużycie, zwracając uwagę na wskazania w danych sytuacjach...

ECO to wcale nie znaczy jeździć powoli ani ruszać powoli!!!

PS. Chociaż "powoli" to pojęcie względne ? ... I moja wskazówka tyczy się raczej wiekszych ilości przepalanego paliwa, bo 0,5- 1,0 l to trochę marnie. Ja rozumiem oczywiście zależności procentowe w spalaniu każdego pojazdu, ale mimo to ? ... Wcześniej pisałeś coś o zwiększonym zużyciu w jakimś samochodzie? Może to nie przypadek?

Jeśli jest to nietrafne i jesteś pewien, że to nie to, to musisz szukać dalej ? .

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Administrator
1 godzinę temu, dr.big napisał:

albo zacznij jeździć pojazdem pokazującym aktualne zużycie

Forza 125 ma na zegarach chwilowe spalanie.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Czyli można pewnie jakoś od biedy "monitorować", ale z własnego doświadczenia nie polecam, bo jak pamiętam te chwilowe z Tmaxa 530 czy X-ADV to jest ono niezbyt szybkie i działa zawsze z mocnym opóźnieniem, raczej bajer niż pomoc ? . Bez porównania z info wyświetlanym dokładnie i natychmiast po reakcji przepustnicy samochodu. Nawet analogowej wskazówki w BMW.

Co innego średnie, ono i w Tmaxie i w X-ADV pokazywało idealnie. Ale może w Forzy jest pozytywnie inaczej.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Co prawda mam PCX ale to też 125cm. Zrobiłem od tankowania 133km , dzisiaj z ciekawości zatankowałem znowu pod korek, weszło 2,8L . Średnia wychodzi 2.1 a komputer pokazuje równe 2.0 

Jak dla mnie super bo większość startów ze świateł jest z manetką odkreconą do oporu, nie przekraczam za to 80 km/h . Jazda głównie po mieście, bez korków bo ich teraz nie ma. Start stop wyłączony 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Jako były użytkownik Forzy powiem tak: przewietrz moto na odcinku 400km i zobaczysz wtedy realne spalanie. Ja jeździłem z burkami 650 i wiem że jechali pode mnie ale i tak spalanie było niskie a zarazem wysokie (wyższe niż inne Forzy). Odcinki 3km w porywach do 10 to nie jazda. Tak jeździłem do pracy i wtedy średnie spalanie rosło i to znacznie. Poza tym zauważyłem że im dłużej jeździłem tym szybciej a w konsekwencji kosztowniej (wyższa średnia).

Odnośnik do komentarza
  • 0

Nikt z Was nie wspomina o sposobie hamowania podczas jazdy, aby spalanie było mniejsze proponuję jeździć tak aby ograniczyć hamowanie do minimum. Ja od lat staram się pokonywać jak najdłuższe dystanse bez dotykania hamulca, fajna zabawa i spalanie poniżej normy gwarantowane.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ale to przecież najbardziej ważna część jazdy EKO ? - hamowanie. Czyli jazda z przewidywaniem i hamowanie głównie silnikiem. Pomocnym w wyrobieniu tego, wręcz oczywistego moim zdaniem nawyku, jest np. jazda hybrydą. Tam dodatkowo hamuje generator.

Odnośnik do komentarza
  • 0
Dnia 22.04.2020 o 17:56, sito_zabrze napisał:

Co prawda mam PCX ale to też 125cm. Zrobiłem od tankowania 133km , dzisiaj z ciekawości zatankowałem znowu pod korek, weszło 2,8L . Średnia wychodzi 2.1 a komputer pokazuje równe 2.0 

Jak dla mnie super bo większość startów ze świateł jest z manetką odkreconą do oporu, nie przekraczam za to 80 km/h . Jazda głównie po mieście, bez korków bo ich teraz nie ma. Start stop wyłączony 

Mały edit 

Pojeździłem trochę teraz, opanowalem ruszanie, hamowanie, puszczanie gazu jak widzę zmianę świateł na czerwone..... Jazda płynna bez korków, spalanie spadło do 1,8 wg kompa a z dystrybutora wychodzi niecałe 1,9 😇. Start stop nadal wyłączony. Moja waga to 90kg 😜

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...