BLADY Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Mój leżał jak Twój przy nieudanej próbie kręcenia bączka zero śladów !!! Pewnie inne siły działają przy normalnej jeździe inne na postoju Ale gleba podobna... Ps Mój leżał na trawie Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
RONIN Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Ja mam OEM ale zawsze podobały mi się hepco becker komplet dół i góra
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 7 Stycznia 2020 Klubowicze Opublikowano 7 Stycznia 2020 1 godzinę temu, QS1 napisał: a może to pęknięty handbar wyłamał na skręconej kierze Hmm.. Ślizg handbara to tania część ,handbar pewnie cały
Bart1 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Panowie z innej beczki mam już konkretny mętlik w głowie ? Zawsze lałem olej zalecany (specyfikacja) przez producenta pojazdu ale 10W30 które zaleca honda nijak mi nie pasuje. Kompletnie tego nie rozumiem przecież parametr 30 to jest zdecydowanie za mało na nasze gorące lata ? Producenta ne powinno się "pouczać" ale ja tego nie kumam z tego co wyczytałem to do NC zalewają chłopaki też często 10W40 (tak czasami zalecają w Aso honda) i to wygląda sensownie. Jakie jest wasze zdanie ,wiedza zebrana w tym temacie i co macie zalane w Waszych X ?
RONIN Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 @Bart1 powiem więcej, nawet w cieplejszych krajach niż Polska zalecają 10W30 i tego bym się trzymał pomimo tego, że niektórzy mądrzy w hondzie leją 10w40, mnie też raz to spotkało. 1
Bart1 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Kurde wiem że zalecają nawet w cieplejszych krajach, ale wystarczy spojrzeć poniżej żeby nabrać wątpliwości. To 10w30 pachnie mi na kilometr (eko bzdurą) ?Ronin rozumiem że zalali Ci w ASO 10w40 ? Były jakieś negatywne tego skutki ? Gdyby nie skrzynia to raczej zalał bym 10w40 a tak to ....... I do tego co widzę to zostaje nam praktycznie w tym układzie z tych "lepszych" oliw MOTUL 7100 10w30 który jak dla mnie ma cenę z kosmosu ?
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 10 Stycznia 2020 Klubowicze Opublikowano 10 Stycznia 2020 Jeśli ma być 10W30 to taki i żaden inny ? Dam wieczorkiem znać Tobie na PW za ile mógłbym Ci zrobić Repsol Moto HMEOC 4T 10W-30 HMEOC; JASO T-903:2016 MA & MA2; API SJ
kupusso Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 3 godziny temu, Bart1 napisał: To 10w30 pachnie mi na kilometr (eko bzdurą) ? Nie zapominaj o skrzyni biegów, która jest samrowana olejem silnikowym. Czytałem wielokrotnie, że DCT na 10w40 pracuje inaczej w negatywnym znaczeniu. Masz nie tylko Motula do wyboru, jest jeszcze Amsoil, Penrite, Repsol jak wyżej.
RONIN Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 @Bart1 nie zauważyłem gdyż kazałem jak się zorientowałem wymienić na 10w30
bep Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Było już o tym. Wychodzę z założenia, iż jeśli producent zaleca 10W30 nawet na taką gorącą Francję (południe), Hiszpanie czy Włochy gdzie 45 st C nie jest rzadkością to dlaczego mam poprawiać producenta w tak przejściowym (umiarkowanym) klimacie jak nasz.10W30 to tylko parametr określający lepkość, inny olej 10W30 lejemy do skuterów z CVT (bez mokrego sprzęgła), a inny nadal hondowski 10W30 do motocykli z mokrym sprzęgłem.Co do "Eco" można się zgodzić, ale czy przypadkiem wszelkie Eco W30 nie pokrywają się z coraz słabszą trwałością produktów moto i nawet w przypadku lania super-duper 5W50 silnik padnie zaraz po osiągnięciu założeń producenta? znaczy jego księgowego?Wysłane z mojej Nokii 6210 przy użyciu Tapatalka
Klubowicze Piootr Opublikowano 10 Stycznia 2020 Klubowicze Opublikowano 10 Stycznia 2020 Dam wieczorkiem znać Tobie na PW za ile mógłbym Ci zrobić Szymon ja też poproszę o ofertę na PMWyklepane na 11 Pro Max
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 10 Stycznia 2020 Klubowicze Opublikowano 10 Stycznia 2020 8 godzin temu, Bart1 napisał: Ronin rozumiem że zalali Ci w ASO 10w40 ? Były jakieś negatywne tego skutki ? U mnie w Integrze po serwisie jak zalali 10w40 ,miałem wrażenie ,że jak zmienia biegi to jakby się sprzęgło ślizgało .....i sama zmiana biegu trwała w moim odczuciu dłużej
Bart1 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Dnia 10.01.2020 o 16:18, kupusso napisał: Nie zapominaj o skrzyni biegów, która jest samrowana olejem silnikowym. Czytałem wielokrotnie, że DCT na 10w40 pracuje inaczej w negatywnym znaczeniu. Masz nie tylko Motula do wyboru, jest jeszcze Amsoil, Penrite, Repsol jak wyżej. Więc tak 1. Penrite 10W30 syntetyk (nowośc w ich ofercie) jeszcze nie jest dostępny w Polsce cena przewidywana na ok 230 zł 4L 2. Amsoil słaba dostępność w cenie MOTULA 3. Repsol ( Szymon dzięki ), Valvoline, Fuchs wkurza mnie,że nigdzie nie mogę znaleźć jaka jest baza olejowa Pao(ester) czy HC jak dla mnie to takie trochę kupowanie kota w worku ? Wniosek nadal zastanawiam się co mam zrobić, ale chyba pójdę w MOTULA za którym nie przepadam ?
kupusso Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Używam tego Amsoila. Wyszedł nowy z zieloną etykietą i w niedługim czasie będzie dostępny PL.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 23 Stycznia 2020 Klubowicze Opublikowano 23 Stycznia 2020 Dnia 10.01.2020 o 13:33, SzymonSeptic napisał: Jeśli ma być 10W30 to taki i żaden inny ? Dam wieczorkiem znać Tobie na PW za ile mógłbym Ci zrobić Repsol Moto HMEOC 4T 10W-30 HMEOC; JASO T-903:2016 MA & MA2; API SJ Wyedytowałem wcześniejszego posta ponieważ wprowadziłem Was w błąd zdjęciem i produktem przez banalną moją pomyłkę.To co jest wklejone teraz to produkt który można stosować do X-ADV i blizniaczej Integry ?
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 24 Stycznia 2020 Klubowicze Opublikowano 24 Stycznia 2020 Do mnie zamówienie dotarło i dzięki Szymonku za olej oraz "złotego" DIDa z zębatkami w świetnej cenie...
Marek62 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Sławek na tym oleju z puszki daleko nie zajedziesz ?
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 24 Stycznia 2020 Klubowicze Opublikowano 24 Stycznia 2020 Godzinę temu, Marek62 napisał: Sławek na tym oleju z puszki daleko nie zajedziesz ? No, jak to mówią... Kto smaruje, ten jedzie ?
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 24 Stycznia 2020 Klubowicze Opublikowano 24 Stycznia 2020 3 godziny temu, SlawoyAMD napisał: No, jak to mówią... Kto smaruje, ten jedzie ? Dokładnie ,z Bosmanem wymiana będzie przynajmniej "precyzyjna" ?
kupusso Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Posiada ktoś w swoim "Xsie" kufer Givi TRK 52 albo Kapa KRG 52? Czy są one dużo bardziej pakowne niż ten standardowy 35L? Żadnego z nich nie widziałem na żywo. Podoba mi się ten Hondowski, ale mam obawy czy nie będzie za mały.
RONIN Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Jest 17 litrów więcej to musi być bardziej pakowny.
BLADY Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Oryginał Hondy daje radę ?też miałem wątpliwości na początku....Kwadratowy kształt jest bardzo pakowny? Mam wrażenie że wchodzi tyle co do Givi VR46?sorki v47?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 26 Stycznia 2020 Autor Administrator Opublikowano 26 Stycznia 2020 26 minut temu, BLADY napisał: Mam wrażenie że wchodzi tyle co do Givi VR46?sorki v47 V47 łyka 2 x kask pełny. Ori OEM X-ADV - 1x.
BLADY Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 V47 łyka 2 x kask pełny. Ori OEM X-ADV - 1x. Niestety mój Tour nie wchodziWysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się