Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Suzuki Burgman 650 rok 2020 ! Koniec produkcji AN650


Rekomendowane odpowiedzi

  • Użytkownicy+
Opublikowano
  W dniu 23.02.2020 o 17:30, Patryk napisał(a):

KRÓL żyje! i dalej Króluje.... dzisiaj się z nim widziałem i trochę pogadaliśmy ?

tylko nie ma następców.

Rozwiń  

taaa..  ?  idąc tym tokiem myślenia Król nie ma następców, bo już od pary ładnych lat  nie ma Królowej ( Silver wing,  SW-T )   ?  tyle tylko że po Królowej chociaż jakieś "potomstwo" z nieprawego łoża zostało (Integra , X-ADV) ?  a że z "nieprawego" to wiadomo, no bo skąd łańcuch ?  ?  Król go w genach nie miał ?

A wracając do tematu. Moim skromnym zdaniem raz że Suzuki chyba troszeczkę osiadło na laurach po początkowych sukcesach najpierw B400, a potem B650, a dwa jak już zobaczyli że jest za późno na ratowanie sytuacji w segmencie Maxi w EU stwierdzili że zamiast sprzedawać 1000 szt. rocznie "Ferrari" w EU lepiej sprzedać 100 000 tys. "Seicento" w Azji ?  

  • Klubowicze
Opublikowano
  W dniu 23.02.2020 o 21:11, EndriuBis napisał(a):

już od pary ładnych lat  nie ma Królowej ( Silver wing,  SW-T )

Rozwiń  

Królowa ma się świetnie. Tylko olała rynki EU przez idiotyczne normy. Jest nadal produkowana i sprzedawana. Cały świat się może nią cieszyć z wyjątkiem Europy. 

Opublikowano

Tak sobie piszemy o ewolucji skuterów ale może to powrót do przeszłości. Ktokolwiek na tym forum kogokolwiek by zapytał o jedyny polski skuter z całą pewnością padnie odpowiedź OSA. A co miła OSA ? Biegi, łańcuch i jeszcze kilka elementów od znanego wszystkim motocykla SHL. Może i król wróci w nieco zmienionej postaci. Suzuki jak zwykle jest nierychliwe ale jak coś zrobi to jest hitem przez lata. Co do UE to ta instytucja "zabija" wszystko co było, jest i mogłoby być fajne. Ale taka jest teraz poprawność. W swojej skrajnej głupocie eurobiurkraci niedługo ludziom każą nosić maski przecież pobieramy tlen z powietrza a wydychamy same paskudztwa.

  • 3 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 19.03.2020 o 12:31, Michał_ napisał(a):

Jeżeli poważna firma jaką jest Suzuki nie umie ogarnąć tematu to jest to mocno dziwne...

Rozwiń  

Umieć pewnie by umiała ale zapewne środków na to nie ma. Suzuki kiedyś było bardziej "odważne" ale też i rynek był inny.

Opublikowano

Pewna kobieta pracująca w globalnej firmie z siedzibą w UK zapytana przeze mnie jak brexit wpłynie na ich interesy, odpowiedziała :
Europa? To jest ryneczek, mamy Indie, Indonezję i kawałek Afryki
Dlatego niektóre firmy jak np Honda bije rekordy sprzedaży modelu Cub na świecie a w Europie nawet chyba nie jest oferowana
Suzuki też chyba rozumuje jak Honda


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Administrator
Opublikowano
  W dniu 19.03.2020 o 19:52, tomekmajesty napisał(a):

Dlatego niektóre firmy jak np Honda bije rekordy sprzedaży modelu Cub na świecie a w Europie nawet chyba nie jest oferowana

Rozwiń  

A to co ? -> Honda S.CUB w teście.

Opublikowano
  W dniu 19.03.2020 o 20:09, MariuszBurgi napisał(a):

A to co ? -> Honda S.CUB w teście.

Rozwiń  

Mariuszu, jak najbardziej S.Cub jest u nas dostępny, ale to na rynkach azjatyckich są dostępne od początku i teraz starsze wersje Cuba i niezliczona ilość jego klonów bez oglądania się, czy wyemitują 1mgCO2/km więcej lub mniej. Oczywiście inne pojazdy również. Wystarczy wspomnieć moją SR-kę, która w Japonii dalej się ma całkiem dobrze od 1978-roku. Na mizerny rynek europejski nie opłacało się jej modernizować, zresztą i tak wersja z wtryskiem jest mocno skastrowana. Więc ile można te kastrowanie ciągnąć i w imię czego?

Opublikowano
  W dniu 19.03.2020 o 19:52, tomekmajesty napisał(a):

Pewna kobieta pracująca w globalnej firmie z siedzibą w UK zapytana przeze mnie jak brexit wpłynie na ich interesy, odpowiedziała :
Europa? To jest ryneczek, mamy Indie, Indonezję i kawałek Afryki

Rozwiń  

Tyle, że tam sprzedają najtańsze skuterki. Tam nikt nie kupuje skuterów za ok. 10 tys euro.

Opublikowano
  W dniu 19.03.2020 o 20:39, Michał_ napisał(a):

Tyle, że tam sprzedają najtańsze skuterki. Tam nikt nie kupuje skuterów za ok. 10 tys euro.

Rozwiń  

Za to sprzedaż w sztukach idzie w krotność tego, co sprzedaje się w Europie, o Polsce nie wspominająć.

Opublikowano
  W dniu 19.03.2020 o 20:41, Geni napisał(a):

Za to sprzedaż w sztukach idzie w krotność tego, co sprzedaje się w Europie, o Polsce nie wspominająć.

Rozwiń  

 

To prawda. Ogólnie Polska to marny rynek. Ale cała Europa to chyba już nie detal. Cóż, kwestia polityki Suzuki.

Opublikowano

Polityka Suzuki teraz jest taka, że jak ma dopłacać do sprzedaży w Europie ze względu na przekroczoną emisję spalin to po prostu wycofuje model z rynku. Ostatnio szlag mnie trafił jak oddali mi zaliczkę za zamówione w ubiegłym roku 4oo Jimny. Nie spełnia nowych norm i wycofany jest ze sprzedaży. To zaczyna być nienormalne:(

Opublikowano
  W dniu 23.02.2020 o 21:11, EndriuBis napisał(a):

(...) (Integra , X-ADV) ?  a że z "nieprawego" to wiadomo, no bo skąd łańcuch ?  ?  Król go w genach nie miał ? (...)

Rozwiń  

Po "królu" to tylko przeniesienie napędu kołami zębatymi lub przynajmniej kołami bezzębnymi ? ...

Opublikowano
  W dniu 19.03.2020 o 19:52, tomekmajesty napisał(a):

Dlatego niektóre firmy jak np Honda bije rekordy sprzedaży modelu Cub na świecie a w Europie nawet chyba nie jest oferowana

Rozwiń  

to samo jest z Hondą Click, w Azji tego pełno w eurokołchozie chyba nie do kupienia

  • 4 lata później...
Opublikowano

jak frodo po wawie

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...