Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Piaggio X10 opinie


Pytanie

Opublikowano

Tutaj spotkany X10 125 na stacji Shell około miesiąca temu.

X10_1.png

A ten spotkany dzisiaj - X10 350

X10_2.png

X10_3.png

Temat przenoszę z OT do Ogólnego, bo zdecydowanie bardziej tu pasuje.

Administracja

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Opublikowano

Jest też Easparts. Wszystko pięknie, ładnie. Ale mój model nie był oferowany w Holandii i brak części. Nie macie pojęcia ile hurtowni / sklepów / dealerów deklaruje pełną dostępność pro forma. Bazując na takim internetowym rozpoznaniu odnosimy mylne przekonanie, że z częściami nie ma problemu. Kupujemy Moto. Dopiero jak składacie realne zamówienie okazuje się, że wielu sprzedawców oferuje towar którego nie ma. Żaden problem, jeśli potrzeba części do Burgmana. Ale jak idziesz w wynalazki licz się z problemami. Ja chciałem przecwanić system kupując Syma (bo to taka Honda tylko taniej) i okazało się na końcu, że lusterko kosztuje 1169 zł. Powtórzę. TYSIĄC STO SZEŚĆDZIESIĄT DZIEWIĘĆ ZŁOTYCH. Plastikowe. Do Syma. Zamienników brak. Części używanych brak. Dostępność może dwa tygodnie, może miesiąc. Może dłużej. Ale tak ogólnie nikt nie odpisuje na maile. Sprawdziłem też europejskich dealerów (Niemcy, Francja, etc.) Nie dostałem ŻADNEJ odpowiedzi. Później dowiedziałem się, że umowy dealerów są tak skonstruowane, że nie mogą sprzedać za granicę swojego kraju (rejonizacja). Chodzi o to, by wytwarzać wewnętrzni konkurencji. Oni chcą sterować cenami i mieć lusterka w tej cenie. Ale o tym dowiadujemy się dopiero PO zakupie. Żadnych wynalazków. 

  • 0
Opublikowano
2 godziny temu, Bx19trd napisał:

Dla tych którzy mogliby ulec biadoleniom, że się nie da, podaję pierwszy z brzegu sklep. 

Uprzedzę pytania: korzystałem.

 

http://www.pl.easyparts.nl/choosesubmodel/15/15058/0-4019-1-m420-m15057-m15058/X10-125.html

 

I zamawiałeś cały skuter, śrubka po śrubce, aby stawiać tak zdecydowane tezy? No to pogratulować! Piaggio to nie Sym. Bo do niego to już nie mieli wszystkich śrubek...  A tak na poważnie nie wiem jak jest z Piaggio. Ale jak z Symem - owszem. Stąd nie biadolę. Nie podejrzewam, czy domyślam się. Ja WIEM. I dzielę się tą wiedzą na forum, żeby komuś zaoszczędzić problemu.

  • 0
Opublikowano
Jest też Easparts. Wszystko pięknie, ładnie. Ale mój model nie był oferowany w Holandii i brak części. Nie macie pojęcia ile hurtowni / sklepów / dealerów deklaruje pełną dostępność pro forma. Bazując na takim internetowym rozpoznaniu odnosimy mylne przekonanie, że z częściami nie ma problemu. Kupujemy Moto. Dopiero jak składacie realne zamówienie okazuje się, że wielu sprzedawców oferuje towar którego nie ma. Żaden problem, jeśli potrzeba części do Burgmana. Ale jak idziesz w wynalazki licz się z problemami. Ja chciałem przecwanić system kupując Syma (bo to taka Honda tylko taniej) i okazało się na końcu, że lusterko kosztuje 1169 zł. Powtórzę. TYSIĄC STO SZEŚĆDZIESIĄT DZIEWIĘĆ ZŁOTYCH. Plastikowe. Do Syma. Zamienników brak. Części używanych brak. Dostępność może dwa tygodnie, może miesiąc. Może dłużej. Ale tak ogólnie nikt nie odpisuje na maile. Sprawdziłem też europejskich dealerów (Niemcy, Francja, etc.) Nie dostałem ŻADNEJ odpowiedzi. Później dowiedziałem się, że umowy dealerów są tak skonstruowane, że nie mogą sprzedać za granicę swojego kraju (rejonizacja). Chodzi o to, by wytwarzać wewnętrzni konkurencji. Oni chcą sterować cenami i mieć lusterka w tej cenie. Ale o tym dowiadujemy się dopiero PO zakupie. Żadnych wynalazków. 
A kanapa 900 zl . Nie mam pojecia gdzie mialem głowę,kupujac Syma i wiedzac jak jest z częściami ,heh. Choc jak widze na internetach sporo uzywek mozna dostac,jakies plastiki,kola,jakies wiazki.....

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

  • 0
Opublikowano

A ja korzystałem z tego sklepu: http://www.rooader.pl/

Co potrzebowałem to kupiłem. Mają różne części też do włoskich motocykli, ale do X10 jeszcze nie.

  • 0
Opublikowano
Dnia 15.10.2017 o 09:18, Bx19trd napisał:

Nie potwierdzam. Części są dostępne.

Nie spotkały mnie żadne opisane przez kolegów sytuacje. Nie wiem skąd takie porażki. Może tak jak już ktoś sugerował, skoro serwis fabryczny sobie nie radzi (ale ja tego nie potwierdzam), to trzeba korzystać z niezależnych usług.

Poza tym, kolega się chwali nabytkiem. Widać ze zdjęcia , że zadowolony, nawet kolorystycznie się wpasował. A tutaj taki negatywny odzew.

Nieładnie. 

 

Co ma piernik do wiatraka. Negatywny odzew dotyczy tylko w zakresie dostępności do części zamiennych a nie skutera. Jak wcześniej mówiłem skuter jest super.

  • 0
Opublikowano

Witam ,własnie robiłem przymiarkę do tego ,,Cudeńka"  500cm

wygląd mega...wygoda ( ja mam 170 w kapelutku :)   ) bez zarzutu 

do gruntu sięgam bez kłopotu ...

Ale niestety porażka ..stan motorka ...niestety dramat ..

wiem że to jeden ,,Gar ...ale pracował jak Disel...sic!

Muszę dodać ,że niestety sama jazda próbna nieco mnie rozczarowała ...

- przyspieszenie ..d..py nie urywa..ale to może być problem z silnikiem ..

- Prowadzenie... w zasadzie nie mam wprawy z ciężkimi maszynami 

 ..jeździłem swt400,x9,troche na burgmanie 650,   

ale tu niestety znowu coś mogło być z konstrukcją albo moja niewiedza ...

..z niekłamanym żalem ...wycofuje się z modelu ..

Biorąc pod uwagę kilka słabych opinij o elektronice i innych problemach ..

rozsądek podpowiada sw-t 400..

Pozdrawiam

  • 0
Opublikowano
Witam ,własnie robiłem przymiarkę do tego ,,Cudeńka"  500cm
wygląd mega...wygoda ( ja mam 170 w kapelutku    ) bez zarzutu 
do gruntu sięgam bez kłopotu ...
Ale niestety porażka ..stan motorka ...niestety dramat ..
wiem że to jeden ,,Gar ...ale pracował jak Disel...sic!
Muszę dodać ,że niestety sama jazda próbna nieco mnie rozczarowała ...
- przyspieszenie ..d..py nie urywa..ale to może być problem z silnikiem ..
- Prowadzenie... w zasadzie nie mam wprawy z ciężkimi maszynami 
 ..jeździłem swt400,x9,troche na burgmanie 650,   
ale tu niestety znowu coś mogło być z konstrukcją albo moja niewiedza ...
..z niekłamanym żalem ...wycofuje się z modelu ..
Biorąc pod uwagę kilka słabych opinij o elektronice i innych problemach ..
rozsądek podpowiada sw-t 400..
Pozdrawiam
Co do opinii o elektronice to oczywista bzdura.
Mam X10 półtorej roku i nie było z nim pod tym względem najmniejszego problemu.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

  • 0
Opublikowano

Właśnie też się zastanawiam po co takie wypisywanie bzdur, po pierwsze wypróbowany sprzęt to chyba jakiś wrak, po drugie brak właściwego porównania do innych skuterów oraz ogólna niewiedza... Ręce opadają. Po co puszczać w świat takie "wydumane wieści" i kwasy o modelu po przejechaniu się kilku metrów jakimś teoretycznym odpadem?

  • 0
Opublikowano

Macie racje ,mea culpa , 

po prostu ,trafiłem na egzemplarz ...wersja kaszanka ....

- na usprawiedliwienie  ...naprawdę To Śliczny skuter - to zawsze podkreślam 

i w ramach smutnego i nieudanego testu ...chciałem się podzielić odczuciem...tylko tyle

- posiadaczy egzemplarzy bez wad ...bardzo sorry...:)

-a że się nie znam ,no cóż uczę się ..ciągle 

- dokonałem zakupu sw-t 400 ...

mimo skuter ..pzdr

  • 0
Opublikowano

Testować można w zasadzie tylko nowe sprzęty albo te z potwierdzonym przebiegiem
A te kupione od płaczącego Niemca z standardowym przebiegiem 30 tys km ...
Nic dziwnego że ich stan jest zgodny z przebiegiem 60 czy 80 tys km...
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 0
Opublikowano

Testowac mozna tylko nowe, a jedynie SPRAWDZAC te uzywane.

 

 

 

 

 

 

  • 0
Opublikowano

Odgrzebuje temat...

wlasnie jestem na progu decyzji, chce wymienić mojego Satelisa 400 z 2008 r na X10 z 2012....

W zasadzie wagowo podobne wiec problemów chyba nie będzie, rozmiarami x10 może być ciut większy..., ale mnie osobiście najbardziej przekonuje bezpieczeństwo związane z ABS i ASR..., 

Jak tam opinie użytkowników w tym temacie ???

 

  • 0
Opublikowano

Na szczęście nie musiałem testować ale już sama obecność systemu na pokładzie sprawiała że czułem się bezpieczniej

Odgrzebuje temat...
wlasnie jestem na progu decyzji, chce wymienić mojego Satelisa 400 z 2008 r na X10 z 2012....
W zasadzie wagowo podobne wiec problemów chyba nie będzie, rozmiarami x10 może być ciut większy..., ale mnie osobiście najbardziej przekonuje bezpieczeństwo związane z ABS i ASR..., 
Jak tam opinie użytkowników w tym temacie ???
 


Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

  • 0
Opublikowano
W dniu 15.09.2018 o 11:17, Makgajwer73 napisał:

Odgrzebuje temat...

wlasnie jestem na progu decyzji, chce wymienić mojego Satelisa 400 z 2008 r na X10 z 2012....

W zasadzie wagowo podobne wiec problemów chyba nie będzie, rozmiarami x10 może być ciut większy..., ale mnie osobiście najbardziej przekonuje bezpieczeństwo związane z ABS i ASR..., 

Jak tam opinie użytkowników w tym temacie ???

 

czy nadal pomykasz na x10?

  • 0
Opublikowano
W dniu 4.09.2017 o 19:15, Bx19trd napisał:

Użytkuję X10 125 od ponad roku, przejechałem ponad 7000 km i mogę już coś powiedzieć.

po pierwsze to jest męski model, tzn disyć ciężki. Podczas jazdy tego dię oczywiście nie czuje. Hamuje bardzo dobrze, z przodu dwie tarcze hamulcowe. Moc jest też wystarczająca jak na 125 pojemności. Warto zauważyć, że inne skutery tej pojemności mają moc 12KM, a Piaggio ma 15KM.

Jeżdzę po aglomeracji śląkiej (czyli same miasta) i jest bardzo dobrze. Niekiedy trzeba skorzystać z drogi dwujezdniowej i też daje radę. 

Wielkość skutera jest odpowiednia. Pamiętając, że największy wpływ na komfort ma rozstaw osi - jest OK.

Oczywiście są inne mniejsze skutery takie 50cm na przykład, ale takim rozumowaniem dojdziesz do motorynki. Nie ma żadnych problemów w ruchu miejskim (tym u nas). Bardzo dużą zaketą jest pojemny schowek pod kanapą. Naprawdę spokojnie zmieszczą się dwa kaski i np. kurtki. 

Poza tym ma wszystko co potrzeba: podaje wartość napięcia ładowania, ma gniazdo zasilania i USB, świarła LED i takie tam.

Bardzo dobrze da się ułożyć stopy, bo masz do dyspozycji całą powierzchnię bez uskoku.

Ogólnie nie ma ich dużo.

Ja jestem zadowolony, warto mieć ABS bo wtedy hamulce są zintegrowane i nie musisz się martwić dozowaniem odpowiednich sił hamowania na przednie i tylne koło. Masz to gdzieś, hamujesz lewą klamką a automatyka załatwia wszystko.

 

Jakie jest spalanie średnio?

  • 0
Opublikowano
W dniu 8.01.2021 o 21:15, mckornik napisał:

czy nadal pomykasz na x10?

nie..., przejeździłem od września 2018 do sierpnia 2020... i sprzedałem..., trochę żałuję sprzedaży bo X10 to rewelacyjna maszyna...

500ccm daje dużo radości z jazdy, minusy to fakt że singiel "łomocze" nim wejdzie na swoje obroty, szczególnie jak jest zimny, zakładam że 350 tego nie mają, jednak 500 w jednym cylindrze to dużo i wszystkie silniki Piaggio tak mają, jak jeździłem 400 w Satelicie to też było odczuwalne, ale nie tak mocno jak w X10. tylko 100ccm różnicy ...ale robi różnicę :))

...no i ciężki jest ..., co daje znać w manewrach parkingowych, za to na trasie to zaleta..., 140/h bez problemu i zawahania, idzie jak "po sznurku" .. :))

 

  • 0
Opublikowano

Ja sobie raz ASR wyłączyłem na bardzo mokrym. Różnica przy ruszaniu szokująca. Z ASR jedzie do przodu, bez - o mało co byłoby dookoła i horyzontalnie.

  • 0
Opublikowano

ja kupiłem wersję bez ABS i ASR

więc deszcz, dziwna nawierzchnia zawsze z automatu redukują moją prędkość i zwiększają czujność 🙂

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...