oxford Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Tutaj spotkany X10 125 na stacji Shell około miesiąca temu. A ten spotkany dzisiaj - X10 350 Temat przenoszę z OT do Ogólnego, bo zdecydowanie bardziej tu pasuje. Administracja
0 RONIN Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Nic dziwnego, moim zdaniem to jeden z najfajniejszych niedocenianych skuterów na rynku. 1
0 Sympatycy KriSSo Opublikowano 7 Lipca 2015 Sympatycy Opublikowano 7 Lipca 2015 Oczywiście, bo ten skuter jest po prostu piękny - w mojej opinii to jeden z najładniejszych skuterów (oczywiście to rzecz gustu). Niedocenianych? Głównie ze względu chyba na cenę. Gdyby tylko poprawić jakość wykonania niektórych detali (np przełączników zespolonych), byłoby jeszcze lepiej. A jeśli chodzi o cenę, może i taka powinna być, bo w wersji executive z kontrolą trakcji i innymi gadżetami, wyposażeniem po prostu miażdży spartańskie i gołe do bólu np SW-T. 1
0 Robi3m Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 X10 wymiata pod względem gadżetów, i to w większości nie dostępnych w innych markach. Każdego właściciela X10 rozbawia do łez informacja że w innych markach trzeba dopłacić za takie dodatkowe wyposażenie jak gniazdko 12V p.s. ciężko odróżnić 350 od 500, ja to robię po tłumiku, widziałeś Oxford więcej różnic optycznych ?
0 DarekDarek Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Dla mnie osobiście ,to najładniejszy skuter jaki jest na rynku. Żadne t maxy burgmany (też są piękne ale.... ) itd... x10 ma u mnie 1 miejsce
0 dr.big Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Jak latami pokazywały i pokazują rankingi sprzedaży w kraju matczynym Piaggio, nie samo gniazdo zapalniczki stanowi o dobrym skuterze . Np. dla mnie ten fakt to jedna z ostatnich pozycji (jeśli wogóle brana pod uwagę przy zakupie), bo w końcu skuterem mam zamiar miło jeździć, a nie wozić go ze sobą w celu naładowania smartfona. PS. A X10? Jak wyszedł to się nim godzinkę przejechałem z ciekawości. Ale nie tego szukałem.
0 marek_m Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Argument z gniazdem 12V brzmi zabawnie, ale jeżeli ten "gadżet" jest źródłem satysfakcji posiadaczy X10, to jestem za Skuter, IMHO, wygląda ociężale, a te chromy dokoła niemal całej karoserii i srebrna wstawka na kierownicy to już barok pełną gębą. Innymi słowy, w kategorii "Krążownik" zdecydowanie wolę SW-T600 (nawet zmiażdżone)
0 Klubowicze pgizi Opublikowano 7 Lipca 2015 Klubowicze Opublikowano 7 Lipca 2015 De gustibus non est disputandum. Jedni wolą SW, inni T-Max'a a jeszcze inni Króla. Dla mnie ten "barokowy" design X10 jest nie do pobicia. To po prostu piękny sprzęt - włoska robota, z charakterystycznym dla siebie stylem Że jego popularność rośnie to normalne. Pojawia się coraz więcej używek więc i ceny maleją ( powoli ) a to powoduje wzrost popularności.
0 oxford Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 ciężko odróżnić 350 od 500, ja to robię po tłumiku, widziałeś Oxford więcej różnic optycznych ? Nie licząc wyglądu tłumika i pokrywy napędu to 500 ma: centralny amortyzator z tyłu - nie widać sprężyn większe lagi ale do odróżnienia jak stoją obok przyciski do regulacji zawieszenia przy stacyjce Natomiast 125ccm nie ma hamulca postojowego, czy nie ma dwóch zacisków na tylej tarczy jak starsi bracia. Argument z gniazdem 12V brzmi zabawnie, ale jeżeli ten "gadżet" jest źródłem satysfakcji posiadaczy X10, to jestem za Gdyby komuś gniazdko 12V nie starczało, jest także USB w schowku przy kierownicy
0 marek_m Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Na otomoto jest "nowa" sztuka z 2013 roku za 23,5k PLN. Całkiem atrakcyjna cena
0 RONIN Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Miesiąc temu niejaki Grzegorz R się po niego wybierał.
0 tomekmajesty Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 dla mnie też super skuter przymierzam się do X10 350 chciałem 500, ale wszyscy mi mówią, że ten stary dobry silnik także w tym modelu ma opóźniony start a 350 podobno startuje jak moja Vespa GTS, czyli bez żadnego zacięcia, a jak przeliczyłem moc do wagi 350 i 500, wychodzi podobnie, no i trochę tańszy
0 oxford Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 Nie licząc wyglądu tłumika i pokrywy napędu to 500 ma: centralny amortyzator z tyłu - nie widać sprężyn większe lagi ale do odróżnienia jak stoją obok przyciski do regulacji zawieszenia przy stacyjce Zapomniałbym chyba o najważniejszym. X10 350 ma przycisk ECO na przełącznikach. Ciekawe jak się to sprawdza w praktyce, skoro ja mam spalanie rzędu 3,9 - 4,2, według stacji i przebiegu. Bo komputer pokładowy uparcie pokazuje średnie 3,5-3,8
0 Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Lipca 2015 Administrator Opublikowano 8 Lipca 2015 Mi osobiście X10 się podoba... ale... Jak latami pokazywały i pokazują rankingi sprzedaży w kraju matczynym Piaggio, nie samo gniazdo zapalniczki stanowi o dobrym skuterze Coś w tym jest. W Hiszpanii czy Włoszech X10 jest prawie nie do namierzenia na ulicy. W kwestii kraju "matki", rankingi zdają się to potwierdzać ->http://www.forum.bur..._80#entry389599 X10 350 dopiero na 78 pozycji. Wersja 500 nie załapała się do TOP100 sprzedaży, więc odbiór musi być śladowy. BTW, najbardziej optymalny motor w X10 to 350.
0 oxford Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 X10 350 dopiero na 78 pozycji. Wersja 500 nie załapała się do TOP100 sprzedaży, więc odbiór musi być śladowy. Nie dziwi mnie słaby wynik 500... Z pierwszego cennika z brzegu wychodzi 8000zł za sam silnik i zawieszenie. Według mnie do bardzo dużo. Gdyby nie trafiła mi się okazja to bym pewnie jeździł 350... A różnica pomiędzy 125 a 350 w okolicach 1000-1500zł
0 tomekmajesty Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Mała różnica w tych samych skuterach ale z silnikami 125 a 300-350 wynika chyba nie tylko z polityki cenowej ale i tego że tak naprawdę różnią się tylko cylindrem i tłokiem Tak jest przynajmniej w Piaggio Vespa 125 a 300 Mała różnica w tych samych skuterach ale z silnikami 125 a 300-350 wynika chyba nie tylko z polityki cenowej ale i tego że tak naprawdę różnią się tylko cylindrem i tłokiem Tak jest przynajmniej w Piaggio Vespa 125 a 300
0 Robi3m Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 a jak przeliczyłem moc do wagi 350 i 500, wychodzi podobnie, no i trochę tańszy Podobnie dość względne pojecie Tu dane do porównania: X10 500 Power 41 hp at 7,250 rpm Torque 46 Nm at 5,250 rpm Dry weight 224 kg X10 350 Power 33.3 hp at 8,250 rpm Torque 32.3 Nm at 6,250 rpm Dry weight 196 Kg (200 Kg for Executive version) chciałem 500, ale wszyscy mi mówią, że ten stary dobry silnik także w tym modelu ma opóźniony start Może być lepiej bo wsadzili więcej rolek o mniejszej wadzi niż w starszych modelach takich jak X9, AA i reszta z tym silnikiem. Niestety nie mam porównania jak na razie
0 oxford Opublikowano 9 Lipca 2015 Autor Opublikowano 9 Lipca 2015 chciałem 500, ale wszyscy mi mówią, że ten stary dobry silnik także w tym modelu ma opóźniony start Nie mówię, że 350 to zły wybór. Ale czy te osoby, które mówiły o opóźnionym starcie miały okazje nim jeździć? Kiedyś podczas czwartkowego spotkania byłem w grupie Tmaxów i plasowałem się gdzieś w połowie. W okolicach 20-50km/h Tmaxy były wyraźnie żwawsze. A dzisiaj ruszanie z pod świateł 0-80km/h trzy razy wygrane z Kymco Xciting 500 (nie wiem, który model rocznikowo i nie jestem pewien czy kierownik wycisnął wszystko z niego)
0 DarekDarek Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Użytkownicy 350 i 500 mogą powiedzieć coś więcej na temat osiągów ? jaki vmax ,przyspieszenie do 100km/h itp.
0 Sympatycy KriSSo Opublikowano 9 Lipca 2015 Sympatycy Opublikowano 9 Lipca 2015 Kymco Xciting 500 Te właśnie powolnie startują, pełne możliwości rozwijają od 40-50 w górę. Podobną charakterystykę mają np Yamahy Majesty 400. Dla iodmiany Xciting 400 jest bardzo szybki na starcie, po prostu petarda. Moje SW-T600 do 110 km/h dostaje lanie od Xcitinga 400.
0 Klubowicze arturo-bb Opublikowano 9 Lipca 2015 Klubowicze Opublikowano 9 Lipca 2015 Moje SW-T600 do 110 km/h dostaje lanie od Xcitinga 400. Dlatego za dwa tyg. zakładam rolki Dr.Pulley 22gr. I żaden T-Max czy inny Xciting nie będzie mi podskakiwał I żeby nie było OT Piaggio X10 500 BARDZO mi się podoba. A problem startu właśnie rolkami można naprawić. Tylko ta cena
0 papcioch Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Cena akurat nie jest jakoś szczególnie odstraszająca i sam byłem mocno zainteresowany X10 500 dwa lata temu. Ale odstraszył mnie brak serwisu dla nowości Piaggio we Wrocławiu oraz czas oczekiwania na części. Miałem X7 i sprowadzenie każdej głupoty trwało minimum miesiąc. Z tego co wiem, to nic się nie zmieniło w tym temacie przez te dwa lata.
0 RONIN Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Papcioch prawie 40 tys. za jeden cylinder to moim zdaniem trochę za dużo i wyniki sprzedaży to potwierdzają, takie beverly jakby zsumować sprzedaż 300tki i 350tki radzi sobie świetnie. A co do części nigdy nie czekałem dłużej niż 2 tygodnie.
0 papcioch Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Ponad 100 tyś za auto bez dachu i tylko z dwoma drzwiami to też trochę dużo i wyniki sprzedaży też to potwierdzają . Dlaczego inne marki mają się lepiej? Bo łatwiej je naprawiać, więcej części itp. W X10 uwiodło mnie wyposażenie i do niego odniosłem przystępność ceny. A te dwa cylindry to już nie przesadzajmy... może i fajna sprawa ale podejrzewam, że na forum jednocylindrowcy są w zdecydowanej większości. Dwusuwy też mają swoje zalety jeżeli idzie o kulturę pracy napędu i przyśpieszenie. Piaggio jest kojarzone z motorowerami i też choćby z tego powodu większość motocyklistów nawet nie zagląda w katalogi Piaggio w poszukiwaniu motocykla. Na jakimś konkursie musiałem wymienić iluś producentów motocykli i inni koledzy-motocykliści mieli wielki problem z uznaniem Piaggio i Peugeot'a. 1
0 Mikołaj Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Mialem X10 i byl to dosc krotki epizod. Nie powiem, ladny i wygodny ale jako sprzet codziennego uzytku to slabo. Za duzy do filtrowania korkow. Elektryka awaryjna, trzeba na starcie samemu przerobki robic bo pudlo z bezpiecznikami otwarte od spodu na syf drogowy. No i podejscie piaggio do obslugi pozakupowej to smiech na sali w UK. 4 tyg oczekiwania na czesci to norma! Jak masz pecha w lecie to nawet 8 tygodni! Diler sympatyczny i zyczliwy ale rozklada rece i mowi ze nic nie moze poradzic. Sprzet szybko oddalem jako niezgodny z opisem.
0 Administrator MariuszBurgi Opublikowano 12 Lipca 2015 Administrator Opublikowano 12 Lipca 2015 Jak masz pecha w lecie to nawet 8 tygodni! Diler sympatyczny i zyczliwy ale rozklada rece i mowi ze nic nie moze poradzic. Włosi cały sierpień leżą do góry wentylem. We wrześniu od razu też się nie palą do roboty Można ich za to lubić lub znienawidzić W efekcie jeśli trafisz w końcówce lipca do ASO z zamiarem kupna jakiejś części to faktycznie czas 8 tygodni jest realny. W środku sezonu to może boleć...
Pytanie
oxford
Tutaj spotkany X10 125 na stacji Shell około miesiąca temu.
A ten spotkany dzisiaj - X10 350
Temat przenoszę z OT do Ogólnego, bo zdecydowanie bardziej tu pasuje.
Administracja
Top użytkownicy dla tego pytania
8
7
5
3
Popularne dni
7 Lip
10
8 Lip
7
17 Paź
6
9 Lip
6
Top użytkownicy dla tego pytania
tomekmajesty 8 odpowiedzi
Jerales 7 odpowiedzi
oxford 5 odpowiedzi
RONIN 3 odpowiedzi
Popularne dni
7 Lip 2015
10 odpowiedzi
8 Lip 2015
7 odpowiedzi
17 Paź 2017
6 odpowiedzi
9 Lip 2015
6 odpowiedzi
Popularne posty
RONIN
Nic dziwnego, moim zdaniem to jeden z najfajniejszych niedocenianych skuterów na rynku.
KriSSo
Oczywiście, bo ten skuter jest po prostu piękny - w mojej opinii to jeden z najładniejszych skuterów (oczywiście to rzecz gustu). Niedocenianych? Głównie ze względu chyba na cenę. Gdyby tylko poprawi
papcioch
Ponad 100 tyś za auto bez dachu i tylko z dwoma drzwiami to też trochę dużo i wyniki sprzedaży też to potwierdzają . Dlaczego inne marki mają się lepiej? Bo łatwiej je naprawiać, więcej części itp.
Opublikowane grafiki
69 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się