oxford Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Tutaj spotkany X10 125 na stacji Shell około miesiąca temu. A ten spotkany dzisiaj - X10 350 Temat przenoszę z OT do Ogólnego, bo zdecydowanie bardziej tu pasuje. Administracja
0 Geni Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Może tak być rzeczywiście i miałem podobne doświadczenia. Dlatego obok włoskiej maszynki mam motocykl marki japońskiej. Chociaż on też jest wyprodukowany w Europie ?.
0 tomekmajesty Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Cena akurat nie jest jakoś szczególnie odstraszająca i sam byłem mocno zainteresowany X10 500 dwa lata temu. Ale odstraszył mnie brak serwisu dla nowości Piaggio we Wrocławiu oraz czas oczekiwania na części. Miałem X7 i sprowadzenie każdej głupoty trwało minimum miesiąc. Z tego co wiem, to nic się nie zmieniło w tym temacie przez te dwa lata. tak, z częściami do Piaggio nie ma co liczyć na oficjalnego importera czy nowego czy starego dlatego biorę od nieoficjalnego importera w wawie praktycznie każda część w ciągu tygodnia max a takie podstawowe jak np. pasek, czy moduł zapłonu (ostatnio kupowałem ) - jest zawsze na półce co do różnicy w przyśpieszaniu X10 500 i 350 to powtarzam zdanie oficjalnego dealera, który jeździł oba modelami start w początkowej fazie - 350 szybsza 500 ociąga się podobnie jak Beverly z silnikiem 500
0 Mikołaj Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Włosi cały sierpień leżą do góry wentylem. We wrześniu od razu też się nie palą do roboty Można ich za to lubić lub znienawidzić No wlasnie. Nie powiem, ma to swoje plusy. Dwa lata temu podrozowalismy autem po Italii w sierpniu i drogi puste. Wyludniale wsie i miasteczka maja swoj urok. Zero korkow w Rzymie. Mniejsze kempingi to tylko turysci a i to niewielu. Wlosi wola te wielkie po 1000 ludzi na kupie. Omijalismy je szerokim lukiem.
0 Gość Robert JAPAN Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Faktycznie jest problem z częściami? - bo czekać miesiąc na jakąś pierdołe to nie mam zamiaru i jak z awaryjnością? Bo cenowo 33 tys x10 500cc kosztuje mało w porównaniu do konkurencji z podobno pojemnoscią - x-max 400 w wersji iron max kosztuje prawie 30tys. Czy może jednak dozbierać i kupić t-maxa albo zejsc niżej czyli x-max400?
0 Sympatycy robert1973 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Sympatycy Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Robert mogę się podpytać Mojego znajomka( z podpisu) co w trawie piszczy jak znam życie to z częściami silnikowymi nie powinno być żadnego problemu co innego "body"
0 marekb9t Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 X10 piękny skuter oglądałem siedziałem po prostu cudo (moim skromnym zdaniem zresztą jak każdy włoski skuter). Co nie zmienia faktu że przy moich długich kulasach odpada całkowicie. Ale to jeszcze bym zniósł gdyby nie fakt że włosi z uporem maniaka wszędzie ładują master500. Silnik niby dobry prosty jak budowa cepa ale dla dwóch osób jest za słaby. Nad czym strasznie ubolewam. A wystarczyło by wstawić jakiś dwucylindrowy silnik i już był by mój, a tak dupa . A co do części nie widzę problemu przecież one są tylko należy poszukać ja do swojego Malaguta sprowadzam prosto z Włoch, ceny porównywalne np. do Intermotors a nierzadko tańsze i w ciągu 48g mam je w domu.
0 Lucjan73 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Niestety problem pojawia się jak coś pilnie potrzebujesz a w tym czasie jest sezon urlopowy w Italii. Tam nikt nie pracuje przez miesiąc i w tedy trzeba czekać. A że jest to akurat w szczycie sezonu.... Z drugiej strony nie ma co zakładać że nowy lub prawie nowy sprzęt będzie od razu potrzebował jakiś wielkich napraw, podstawowe materiały eksploatacyjne są dostępne u nas od ręki. Dodatkowo zastosowanie znanego silnika master 500 powoduje że części do niego kupisz bez problemu. 1
0 mario3101 Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Witam potrzebuje opinie Piaggio X10 125 ? te złe i te dobre Przeniesione do odpowiedniego tematu. Na przyszłość używaj wyszukiwarki! Administracja
0 bsymptom Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 X10 piękna, jednak absolutnie rozbiły mnie oględziny z bliska. Mylnie przyjąłem, że przy takiej cenie plastiki będą ładnie spasowane, a nowe wyglądają, jakby ktoś pasował elementy po upadku, szkoda. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
0 Bx19trd Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 Użytkuję X10 125 od ponad roku, przejechałem ponad 7000 km i mogę już coś powiedzieć. po pierwsze to jest męski model, tzn disyć ciężki. Podczas jazdy tego dię oczywiście nie czuje. Hamuje bardzo dobrze, z przodu dwie tarcze hamulcowe. Moc jest też wystarczająca jak na 125 pojemności. Warto zauważyć, że inne skutery tej pojemności mają moc 12KM, a Piaggio ma 15KM. Jeżdzę po aglomeracji śląkiej (czyli same miasta) i jest bardzo dobrze. Niekiedy trzeba skorzystać z drogi dwujezdniowej i też daje radę. Wielkość skutera jest odpowiednia. Pamiętając, że największy wpływ na komfort ma rozstaw osi - jest OK. Oczywiście są inne mniejsze skutery takie 50cm na przykład, ale takim rozumowaniem dojdziesz do motorynki. Nie ma żadnych problemów w ruchu miejskim (tym u nas). Bardzo dużą zaketą jest pojemny schowek pod kanapą. Naprawdę spokojnie zmieszczą się dwa kaski i np. kurtki. Poza tym ma wszystko co potrzeba: podaje wartość napięcia ładowania, ma gniazdo zasilania i USB, świarła LED i takie tam. Bardzo dobrze da się ułożyć stopy, bo masz do dyspozycji całą powierzchnię bez uskoku. Ogólnie nie ma ich dużo. Ja jestem zadowolony, warto mieć ABS bo wtedy hamulce są zintegrowane i nie musisz się martwić dozowaniem odpowiednich sił hamowania na przednie i tylne koło. Masz to gdzieś, hamujesz lewą klamką a automatyka załatwia wszystko.
0 tomekmajesty Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 W X10 jest ten sam silnik co w Vespach GTSA więc Co 10 tys km wymiana rolekCo 15 tys km wymiana pasaCo roku wymiana olejuI jeździ bez uwagWiększych problemów nie ma, czasem regulator napięcia trzeba wymienić bo lubi się popsuć Ogólnie nie sprawia problemów, jeżeli się dba Chyba że kupi się używaną "nówkę" z Francji, to bywa różnie Niestety cofanie liczników przez handlarzy nadal jest w pl standardemA jak nie wiesz jaki ma sprzęt prawdziwy przebieg to jak go masz serwisować ?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
0 robin67 Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 Dnia Monday, September 04, 2017 o 19:15, Bx19trd napisał: Użytkuję X10 125 od ponad roku, przejechałem ponad 7000 km i mogę już coś powiedzieć. po pierwsze to jest męski model, tzn disyć ciężki. Podczas jazdy tego dię oczywiście nie czuje. Hamuje bardzo dobrze, z przodu dwie tarcze hamulcowe. Moc jest też wystarczająca jak na 125 pojemności. Warto zauważyć, że inne skutery tej pojemności mają moc 12KM, a Piaggio ma 15KM. Honda pantheon, S-wing tez ma 15 km np. i na wtrysku a waga ciit mniejsza.
0 Yarorot Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Kymco Downtown też ma 15KM Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
0 Jerales Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Honda Forza też ma 15 KM, a ponadto jest najlżejsza. O dobre 20kg mniej niż Kymco czy Sym Joymax w wersji 15 KM. Oczywiście ma to zasadnicze przełożenie na osiągi.
0 djpj1 Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Peugeot Satelis też zalicza się do tych co maja 15KM...
0 GPS Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Jestem użytkownikiem x10 350. Jestem z niego bardzo zadowolony. Na 13 zlot Burgmania 2017 miałem do pokonania 400 km. Dla tego skuterka to było mały pikuś. Wygląd jego to mistrzostwo świata. Bardzo mało pali, nie przekracza 3,5/100. Ma tylko jedną wadę. Bardzo długo czeka się na części, bo aż 90 dni.
0 Jerales Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 Dnia 10.10.2017 o 22:24, GPS napisał: Jestem użytkownikiem x10 350. Jestem z niego bardzo zadowolony. Na 13 zlot Burgmania 2017 miałem do pokonania 400 km. Dla tego skuterka to było mały pikuś. Wygląd jego to mistrzostwo świata. Bardzo mało pali, nie przekracza 3,5/100. Ma tylko jedną wadę. Bardzo długo czeka się na części, bo aż 90 dni. Jako żywo przypomina mi Syma jeśli chodzi o dostępność części. Dramat. I nie myślcie, że nowy, to części nie potrzebuje. Mój miał pół roku jak poleciał w bok na postoju. I dupa. A kluczyk spadł z kółka (ten zapasowy) jak wracałem z salonu. Dosłownie pierwsze kilometry. Zamówiłem i czekałem... Pół roku . Filtr powietrza: dwa miesiące. A koniec końców przyszedł od innego modelu. NIGDY więcej wynalazków. Żadnych. Dobry dostęp do części to podstawa. To gwarantują tylko najwięksi, z dobrze rozwiniętą siecią.
0 tomekmajesty Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 To zamawiajcie u niezależnych importerów Czeka się 5-7 dniNp. RoboGo w Warszawie na SamolotowejGłównie obsługuje Vespy ale inne modele Piaggio też daje radę Oczywiście można zamówień w necie albo telefonicznie i przyślą Wujek Google da Wam namiaryWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
0 Jerales Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 Oczywiście, jasne. To w przypadku Syma jest gość z Rędzin, bardzo kompetentny. Ale ja wolę sieć kompetentnych serwisów, niż jedną firemkę. Wolę wiedzieć, niż wierzyć.
0 Bx19trd Opublikowano 15 Października 2017 Opublikowano 15 Października 2017 12 godzin temu, Jerales napisał: Jako żywo przypomina mi Syma jeśli chodzi o dostępność części. Dramat. I nie myślcie, że nowy, to części nie potrzebuje. Mój miał pół roku jak poleciał w bok na postoju. I dupa. A kluczyk spadł z kółka (ten zapasowy) jak wracałem z salonu. Dosłownie pierwsze kilometry. Zamówiłem i czekałem... Pół roku . Filtr powietrza: dwa miesiące. A koniec końców przyszedł od innego modelu. NIGDY więcej wynalazków. Żadnych. Dobry dostęp do części to podstawa. To gwarantują tylko najwięksi, z dobrze rozwiniętą siecią. Nie potwierdzam. Części są dostępne. Nie spotkały mnie żadne opisane przez kolegów sytuacje. Nie wiem skąd takie porażki. Może tak jak już ktoś sugerował, skoro serwis fabryczny sobie nie radzi (ale ja tego nie potwierdzam), to trzeba korzystać z niezależnych usług. Poza tym, kolega się chwali nabytkiem. Widać ze zdjęcia , że zadowolony, nawet kolorystycznie się wpasował. A tutaj taki negatywny odzew. Nieładnie.
0 Jerales Opublikowano 15 Października 2017 Opublikowano 15 Października 2017 14 godzin temu, Bx19trd napisał: Nie potwierdzam. Części są dostępne. Nie spotkały mnie żadne opisane przez kolegów sytuacje. Nie wiem skąd takie porażki. Może tak jak już ktoś sugerował, skoro serwis fabryczny sobie nie radzi (ale ja tego nie potwierdzam), to trzeba korzystać z niezależnych usług. Poza tym, kolega się chwali nabytkiem. Widać ze zdjęcia , że zadowolony, nawet kolorystycznie się wpasował. A tutaj taki negatywny odzew. Nieładnie. My niedobrzy :/ Szczerze piszę: Przymierzałem się do X10 na MTP i bardzo mi się podobał. Słowo harcerza. I Piaggio to nie Sym. Jak wrócą z urlopu, to chociaż odpiszą, części wyslą. Bo tamci chyba na urlopie od roku. Pozostawili bez odpowiedzi kilkanaście wiadomości. Również na FB czy z dedykowanej do kontaktu z użytkownikami witryny
0 tomekmajesty Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 Jako żywo przypomina mi Syma jeśli chodzi o dostępność części. Dramat. I nie myślcie, że nowy, to części nie potrzebuje. Mój miał pół roku jak poleciał w bok na postoju. I dupa. A kluczyk spadł z kółka (ten zapasowy) jak wracałem z salonu. Dosłownie pierwsze kilometry. Zamówiłem i czekałem... Pół roku . Filtr powietrza: dwa miesiące. A koniec końców przyszedł od innego modelu. NIGDY więcej wynalazków. Żadnych. Dobry dostęp do części to podstawa. To gwarantują tylko najwięksi, z dobrze rozwiniętą siecią. Piszesz że trzeba pracować z największymi ...Ale Piaggio to chyba największy producent jednośladów Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
0 Jerales Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Dnia 16.10.2017 o 09:33, tomekmajesty napisał: Piszesz że trzeba pracować z największymi ... Ale Piaggio to chyba największy producent jednośladów Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Gwoli uzupełnienia: na rynku. Moim rynku, nie za górami ,za lasami. Co mnie obchodzi duży (bo Sym mały nie jest), skoro zlewkę mają wpisaną w program. Przyznam zaskoczyło mnie to, nie tak wyobrażałem sobie azjatycki etos pracy. Dlatego zanim kupiłem kolejny pojazd upewniłem się, że za skuterem idzie właściwy serwis. Piaggio nie brałem pod uwagę choćby dlatego, że nie ma w okolicy dealera. Jeśli w innych rejonach działa prężnie - czemu nie? Chociaż jak słyszę o tych ich przerwach urlopowych... Poza tym wszystkim jeszcze dochodzi kwestia popularności samego modelu. Bo taki prom kosmiczny jak X10 (przy swojej cenie) NIGDY nie będzie tak popularny jak tańsze modele. Części w większości i tak będą na zamówienie. Ja miałem właśnie nietypowy Sym Joymax Sport 15KM. Po upadku okazało się, że NIE MA części. Po prostu nie ma. Tak w Polsce, jak i w Europie. A ściągnięcie z Izraela (gdzie mieli magazyn) szacowali na 2 miesiące. Później poinformowali, że nie, jednak nie. Części nie ma i nie będzie. I dali to na piśmie do ubezpieczyciela. A rynek wtórny też nie miał części (bo model niepopularny). Pisałem do fabryki WIELOKROTNIE. Nigdy nie odpisali, nawet słowem. I o to mi chodzi kiedy z zwracam uwagę na serwis. Powtarzanie "w dzisiejszych czasach" NIE jest prawdziwe. Owszem, łatwiej dostać części. Ale łatwiej nie znaczy zawsze. A ja nie chcę być gościem, który cały sezon czeka na dostawę. Dlatego odradzam wynalazki.
0 tomekmajesty Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Podobnie było kiedyś z Daelimem A Piaggio jest niewydolne tylko w kanale części sprzedawanych przez tzw dealerów oficjalnych Natomiast jest w eu cała masa hurtowni z których można sprowadzać oryginalne części za te same a czasami lepsze ceny Szczególnie w przypadku akcesorii Ideałem jest Vespa ponieważ części są dostępne w ciągu 3-4 dni do każdego modelu, zarówno współczesnego jak i z lat 50,60 czy innych Dobrym przykładem jest sklep SIP ScooterCenter który ma wszystko do Piaggio Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
0 Mirek78 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Honda jednak przebija vespe 2-3 dni i większość starych teoretycznie 15 lat po zaprzestaniu produkcji.
Pytanie
oxford
Tutaj spotkany X10 125 na stacji Shell około miesiąca temu.
A ten spotkany dzisiaj - X10 350
Temat przenoszę z OT do Ogólnego, bo zdecydowanie bardziej tu pasuje.
Administracja
Top użytkownicy dla tego pytania
8
7
5
3
Popularne dni
7 Lip
10
8 Lip
7
9 Lip
6
17 Paź
6
Top użytkownicy dla tego pytania
tomekmajesty 8 odpowiedzi
Jerales 7 odpowiedzi
oxford 5 odpowiedzi
RONIN 3 odpowiedzi
Popularne dni
7 Lip 2015
10 odpowiedzi
8 Lip 2015
7 odpowiedzi
9 Lip 2015
6 odpowiedzi
17 Paź 2017
6 odpowiedzi
Popularne posty
RONIN
Nic dziwnego, moim zdaniem to jeden z najfajniejszych niedocenianych skuterów na rynku.
KriSSo
Oczywiście, bo ten skuter jest po prostu piękny - w mojej opinii to jeden z najładniejszych skuterów (oczywiście to rzecz gustu). Niedocenianych? Głównie ze względu chyba na cenę. Gdyby tylko poprawi
papcioch
Ponad 100 tyś za auto bez dachu i tylko z dwoma drzwiami to też trochę dużo i wyniki sprzedaży też to potwierdzają . Dlaczego inne marki mają się lepiej? Bo łatwiej je naprawiać, więcej części itp.
Opublikowane grafiki
69 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się