Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O.k. to niech wskażą serwis bliżej Witka, żeby zminimalizować koszt transportu do serwisu. Każdy dobry gest ze strony dealera się liczy, a tu niestety takiego brak ?

Opublikowano
2 minuty temu, Yarorot napisał:

O.k. to niech wskażą serwis bliżej Witka, żeby zminimalizować koszt transportu do serwisu. Każdy dobry gest ze strony dealera się liczy, a tu niestety takiego brak ?

A to już inna sprawa. Do najbliższego serwisu dealera, jeśli ten sobie ze sprawą nie radzi to niech dalej wysyłają między sobą.

Opublikowano
3 godziny temu, rafiklegia napisał:

(...)Raczej musimy dostarczyć pojazd do serwisu na nasz koszt...

Tu bym się sprzeczał jeśli chodzi o naprawę gwarancyjną... Ale może tak w danym przypadku jest ?.

PS. Może to jest "koszt obsługi" najtańszego AK w europejskiej sieci ASO? CCC?

 

Opublikowano

"Jeżeli konsument składa reklamację, która wiązać się będzie z koniecznością transportu towaru, to w pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy postanowienia dokumentu gwarancyjnego przewidują jakieś rozwiązanie w tej kwestii. Jeżeli w karcie gwarancyjnej znajdują się postanowienia dotyczące kosztów demontażu i transportu, to najczęściej obciążają one kupującego. "

Trzeba zajrzeć do umowy i wszystko będzie jasne.

Opublikowano

Dlatego niebawem się dowiemy o tegorocznej cenie Ak550 w Polsce ?

Opublikowano

Panowie przejrzałem warunki gwarancji jakie są wpisane w książce gwarancyjnej wydanej mi wraz z Ak  i tak:

pkt. 6 Gwarancja KYMCO Motor - Land nie obejmuje:

ppkt. (o ile się nie pomyliłem) 20 - "Zwrotu kosztów transportu, pomocy drogowej lub awaryjnego uruchomienia pojazdu oraz strat powstałych podczas okresu obsługi pojazdu takich jak strata czasu, utraconych korzyści, kosztów wynajmu zastępczego środka transportu"

  • Administrator
Opublikowano

Komunikat dla właścicieli AK550 zakupionych w PL sieci sprzedaży ?

Mamy chyba pierwszą globalną akcję serwisową na AK550, która w PL ruszy najprawdopodobniej z początkiem kwietnia br. 

Akcja ma na celu wyeliminowanie problemu rozładowywania akumulatora w czasie dłuższego postoju. Polegać będzie na montowaniu przez ASO dodatkowego modułu sterującego przednim reflektorem oraz kontrolerem ciśnienia w oponach RDC. 

Lista nr VIN, które objęte są w PL akcją naprawczą:

*RFBE10000H1700103*

*RFBE10000H1700102*

*RFBE10000H1700106*

*RFBE10000H1700104*

*RFBE10000H1700105*

*RFBE10000H1700101*

*RFBE10000H1700115*

*RFBE10000H1700109*

*RFBE10000H1700117*

*RFBE10000H1700113*

*RFBE10000H1700116*

*RFBE10000H1700114*

*RFBE10000H1700112*

*RFBE10000H1700111*

*RFBE10000H1700119*

*RFBE10000H1700110*

*RFBE10000H1700118*

*RFBE10000H1700108*

*RFBE10000H1700107*

*RFBE10000H1700121*

*RFBE10000J1700145*

*RFBE10000J1700141*

*RFBE10000J1700144*

*RFBE10000J1700133*

*RFBE10000J1700132*

*RFBE10000J1700135*

*RFBE10000J1700137*

*RFBE10000J1700129*

*RFBE10000J1700136*

*RFBE10000J1700130*

*RFBE10000J1700127*

*RFBE10000J1700125*

*RFBE10000J1700124*

*RFBE10000J1700147*

*RFBE10000J1700121*

*RFBE10000J1700131*

*RFBE10000J1700128*

*RFBE10000J1700148*

*RFBE10000J1700143*

*RFBE10000J1700123*

*RFBE10000J1700134*

*RFBE10000J1700122*

*RFBE10000J1700139*

*RFBE10000J1700146*

*RFBE10000J1700138*

*RFBE10000J1700126*

*RFBE10000J1700140*

*RFBE10000J1700142*

 

Właściciele będą powiadamiani indywidualnie drogą elektroniczną.

Dodam, że w/g zapewnień centrali na Tajwanie wszystkie AK550 MY2019 mają już fabrycznie ten problem usunięty.

  • Klubowicze
Opublikowano

@rafiklegia bierz za telefon i się umawiaj do Motor Landu. Twój AK jest na liście. Nie wiem czy w Motorlandzie mają zaktualizowane prawidłowo dane nowego właściciela.

Opublikowano
8 minut temu, Piootr napisał:

@rafiklegia bierz za telefon i się umawiaj do Motor Landu. Twój AK jest na liście. Nie wiem czy w Motorlandzie mają zaktualizowane prawidłowo dane nowego właściciela.

Piotr dobrze sprawdziłeś ?

Dane mają zaktualizowane, pewnie zbiegnie się to akurat z moim przeglądem przy 15.000.

 

Opublikowano

Mój AK jest na liście to w sumie sprzedano ok 50 AK w Polsce

Opublikowano
3 minuty temu, Yarorot napisał:

Mój AK jest na liście to w sumie sprzedano ok 50 AK w Polsce

Kurcze, sporo moim zdaniem ?

Opublikowano

Tak, ciekawe gdzie reszta ?

Opublikowano
2 godziny temu, Yarorot napisał:

Tak, ciekawe gdzie reszta ?

w salonach ?

mój też jest na liście

Opublikowano

Widocznie na to wychodzi, ciekawe czy będą to zakładać w centrali.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
1 godzinę temu, Yarorot napisał:

Widocznie na to wychodzi, ciekawe czy będą to zakładać w centrali.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
 

Wydaje mi się że każdy dealer (serwis Kymco)może to zrobić. Przecież ludzie przez całą Polskę nie będą specjalnie do Wa-wy jechać jak w swoim mieście lub okolicy mają serwis.

Opublikowano

Oj tam.... zawsze była by okazja się spotkać ?

Opublikowano

Dzisiaj dowiedziałem się że jeżeli chodzi o Warszawę i najbliższą okolicę to użytkownicy będą zapraszani bezpośrednio do Motor Landu.

Opublikowano

Dziś odebrałem ak z serwisu. Na gwarancji wymieniono mi manetki na nowe. Obie.

Ogrzewanie wyłączało się samoistnie podczas jazdy, pisałem o tym tutaj.

Dziś podczas jazdy do domu, wszystko grzało jak trzeba.

Opublikowano
14 godzin temu, Belmond napisał:

Dziś odebrałem ak z serwisu. Na gwarancji wymieniono mi manetki na nowe. Obie.

Ogrzewanie wyłączało się samoistnie podczas jazdy, pisałem o tym tutaj.

Dziś podczas jazdy do domu, wszystko grzało jak trzeba.

Czyli lewa manetka nie przepuszczała prądu ?

Opublikowano
12 godzin temu, rafiklegia napisał:

Czyli lewa manetka nie przepuszczała prądu ?

Jakiś styk niby nie łączył jak trzeba, chyba przy lewej właśnie. Nie wnikałem specjalnie.

Opublikowano

A gdzie wymieniałeś, w którym serwisie?

Opublikowano
7 godzin temu, Yarorot napisał:

A gdzie wymieniałeś, w którym serwisie?

W autoryzowanym serwisie Kymco: Andzik, ul. Hetmańska, Białystok. https://andzik.pl 

Opublikowano

Hej, wymieniał ktoś baterię w kluczyku? skończyła się w pierwszym (dobrze, że w domu). Jeśli ktoś wymieniał to jak się dostać do baterii?

Jest jakiś awaryjny sposób odpalenia ak w takiej sytuacji? Oprócz tego, że warto chyba wymieniać profilaktycznie bateryjkę, nie wiem, np. co rok, to chyba nie ma sposobu na uruchomienie przy kluczyku bez baterii? Dobrze jest się chyba nauczyć jak się wymienia i wozić ze sobą bateryjkę na zamianę.

Zapraszam do dyskusji.

Opublikowano

Ja wymieniałem nie jest skomplikowana, musisz z boku podważyć.

Skuter odpalisz nawet z rozładowaną baterią przykładając kluczyk nad prawym schowkiem w zaznaczonym miejscu (jest napisane w instrukcji)

 

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Niektórzy fani Kymco Ak550 znają już mój kolejny przypadek ze stacyjką ale chciałem przedstawić go innym...

W czwartek 7 marca stacyjka po raz drugi odmówiła mi posłuszeństwa. Nie mogłem uruchomić systemu bezkluczykowego, zero reakcji na pilota.

Po dowiezieniu mi przez żonę drugiego pilota to samo. Postanowiłem że zadzwonię do Motorlandu bo innego wyjścia z tej sytuacji nie było.

Za około 1h do 1.5h przyjechał kierowca busem z Motorlandu. Oczywiście jak to zwykle bywa przy kierowcy stacyjka odpaliła ?

Przy następnych próbach już nie...

Zabrano skuter do serwisu, na szczęście awaria wystąpiła ok.20km od serwisu.

W dniu wczorajszym odebrałem pojazd ?

Stwierdzono że przyczyną awarii nie była stacyjka lecz moduł. Panowie z serwisu diagnozowali usterkę co nie było proste przez bodajże kilka dni. Z tego co mi wiadomo wcześniej takiej sytuacji nie mieli. Domyślam się że moja poprzednia awaria stacyjki była też pośrednio związana z tym modułem.

Mam nadzieję że teraz będę odwiedzał serwis tylko przy okazji przeglądów ?

Jako że w naturze mamy zwyczaj tylko ganić serwisy dealerów za podejście i obsługę pojazdów po zakupie to ja chciałem tym razem pochwalić serwis Motorlandu.

Za to że błyskawicznie przyjechali po mój skuter a przede wszystkim za zmianę osoby odpowiedzialnej za przyjęcie zgłoszeń serwisowych.

Do tej pory raczej obsługa pod tym względem mocno odbiegała od standardów japońskiej konkurencji z jaką miałem doczynienia.

Człowiek który przyjął moje zgłoszenie a później starał się mi przedstawiać aktualny etap przebiegu naprawy w końcu jest osobą "dla" klienta a nie osobą wykonującą na odpier... swoją pracę. Podczas moich poprzednich wizyt takie niestety odniosłem wrażenie.

A tak po za tym to doceniłem o wiele bardziej teraz komfort Kymco AK550 po tygodniu rozterki i jazdy komunikacją miejską brrr...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...