Skocz do zawartości
Forum Burgmania

EICMA 2015 z nowościami maxi skuter na sezon 2016


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

..........

Niech to w końcu oferują to znajdą się klienci na tak odlotową zabawkę i będzie można spokojnie podjechać na działaczkę i nie tylko - :).

Na działkę jak na działkę. Ale na grzybki czemu nie. :)

Nie bardzo tylko widzę na tym zdjęciu wielkość tego skutera. Fajne by było jakieś foto z kierownikiem na siedzeniu :question::)

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

    19

  • marek_m

    18

  • Jerry_R

    16

  • EndriuBis

    5

  • Administrator

Intergra 2016 na EICMA

Widać już dokładnie nowy kociołek, zegary, tylną i przednią lampę.

Nowy SYM Maxsym 500 koncept. Optyką poszli mocno w przód :)

Kawasaki wprowadza "J" z mniejszym motorem

Odnośnik do komentarza

Intergra 2016 na EICMA

Widać już dokładnie nowy kociołek, zegary, tylną i przednią lampę.

Nawet naklejki na koła - czyżby zamawiali u nas na forum :question::)

Nowy SYM Maxsym 500. Optyką poszli mocno w przód :)

No ładny (pani obok zresztą też niczego sobie :clapping: ) ale z tymi lusterkami i kierunkowskazy jak rogi :question: Chyba przegięcie :(

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Trochę popatrzyłem i...

Honda ADV :clapping: Szprychowane koła, tłumik wysoko, tak jak zawias, jednostka pewnie od Integry... Jeździłbym! I nie tylko po asfalcie :)

SYM 500 - kolejny Skutbot, ale ciekawie wygląda.

Kawa 125 - no proszę... :( tylko że jest na to popyt. Chyba kolejny Kymkacz z logo Kawy

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Włosi zaczęli działać :)

Piaggio Medley.. ABS, Start&Stop, LED... nowość 2016

Odnośnik do komentarza

Na taką ewolucję Integry czekałem. Niestety, ten skuterek to tylko targowy concept. Nie ma pewności czy wejdzie do produkcji.

Włosi poszli grubo - jedna premiera o pojemności 125/150. Wow.

Sent from my iPad using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
Włosi zaczęli działać :)

Piaggio Medley.. ABS, Start&Stop, LED... nowość 2016

Czyli delikatny retusz Beverly i zmiana nazwy? ;)

A Honda ADV śliczna, faktycznie, ale nie spodziewałem się, że z przodu jest koło 17".

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Czyli delikatny retusz Beverly i zmiana nazwy? ;)

Bardziej Liberty.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Bardziej Liberty.

Faktycznie, bo jest ewidentnie mniejszy od Beverly, jakkolwiek istotnie nawiązuje do niego stylistyką :). Czacha, lampy czy kokpit podobny do BV. Ciekawe, czy zastąpi również ukochane przez Włochów Liberty, czy będzie odrębnym modelem ....

Zrzut%20ekranu%202015-11-17%2018.07.17.png

Odnośnik do komentarza
Na taką ewolucję Integry czekałem. Niestety, ten skuterek to tylko targowy concept. Nie ma pewności czy wejdzie do produkcji.

Mam nadzieje, ze wejdzie, dla mnie super opcja. Ponizsze zdjecie mozna kliknac i niezle powiekszyc:

Honda-City-Adventure-Concept-EICMA-06.jpg

Tu wiecej zdjec: LINK

Odnośnik do komentarza

Sądzę, że zdążymy wymienić sprzęty co najmniej dwa razy, zanim City ADV trafi na rynek. Oczywiście nie mam nic przeciwko temu abym się mylił ;)

Sent from my iPad using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

X-Town 125/300. Gniazdo USB, ABS standard, motor spełniający EURO4

kymco_xtown_1.jpg?itok=PdyJ0NiU

kymco_xtown_3.jpg?itok=ljRiLUsa

Niestety, nowe przepisy (wymóg ABS/CBS oraz emisja spalin) wymuszą wzrost cen tańszych maxi skuterów, w tym także i tych od Kwang Yang. Przewidywana cena EU za X-Town 300 to 4900 eur a wersja 125 4400 eur.

G-Dink 300 ABS

kymco-dink-12_g.jpg

kymco-dink-11_g.jpg

kymco-dink-15_g.jpg

Kolejne prezentacje EICMA 2015

BMW C650 Sport MY2016

Odnośnik do komentarza

Pokusiłem się o interpretację EICMA 2015, będzie teoretyczny elaborat ;)

ADV - podoba mi się koncepcja skutera o zacięciu lekko offroadowym, to taki jakby SUV, które są niby bez sensu, bo ani w teren ani bardziej pojemne niż kombii, a jednak się nieźle sprzedają, bo wraz z wyżej umieszczonym siedzeniem i lepszą widocznością, rośnie też prestiż. Kształty, dodatki jak smartfonowy wyświetlacz, plus pewnie integracja z iPhone’ami i inne bajery, wysoka szyba i generalnie ciekawa, spójna i dynamiczna sylwetka, terenowe opony i mocniejsze zawieszenie, chyba widziałem prolink, moim zdaniem może się ta koncepcja podobać i mieć swoich zwolenników. Już widzę eskapady na Bałkany takimi maxi-skuto-terenówkami.

BMW - zaokrąglili nieco kanty, dodali jakiś dwuczęściowy, dziwny przedni błotnik, fatalny kawał czarnego plastiku pomiedzy światłami z przodu, wygląda naprawdę biednie i tanio; jakby więcej miejsca w przekroku, co mi się podoba; pewnie też większe schowki pod kierownicą będą, ładny sportowy podwójny komin, trochę jakby ściągniety z Aprilii, wyszczuplony zadupek tez na sportowo, poprawiona kanapa, może też opanowali już choroby wieku dziecięcego obecnej wersji...

Kymco G-Dink 300 ABS - przypomina mi w swej konstrukcji mojego pierwszego Grand Dinka, płaska podłoga, dużo miejsca na bagaż. wysoka szyba, dość wąska kierownica, widocznie model celowany na miejskie i podmiejskie użytkowanie. Moim zdaniem trochę za duże te uchwyty dla pasażera i trochę przyciężki zadupek.

Maxsym 500, muszę przyznać, że zupełna zmiana wobec wersji 400/600, która wyraźnie czerpała z wzornictwa Burgmana. Może dadzą wałek wyrównoważający i nie będzie tak silnik wibrował w okolicach 4 tys obr, jak w traktorze. Pisze to na podstawie krótkiej jazdy próbnej 600tką. A może samo zmniejszenie pojemności już nieco pomoże. Bo już o dwucylindrówkę to bym tego tajwańskiego machera raczej nie podejrzewał.

Nowa intergra - oczywistości pozostawiam nietkniete, a z nowości to światła jak w czołgu, masywny przód, sportowy filigranowy zadupek i do tego malutki niby-przekrok, przydałoby się bardziej odchudzić czachę, która wygląda ciężko, zegary na czarnym tle - ciekawe jak z widocznością w dzień, chyba zauważyłem regulację szyby z kierownicy w dość niefortunnym miejscu daleko od prawego kciuka, legendarne już: mały schowek, dobre prowadzenie dzieki dużym kołom, zawieszeniu i mocnemu silnikowi, mogą przyciągnać kolejnych klientów, którym nie przeszkadza niespójna sylwetka i konieczność stosowania kufrów bocznych w razie pomysłów turystycznych.

Piaggio - ktoś widział tam coś nowego?

Kawa J125 - to samo co J300, tylko mniejszy silnik, z oczywistych względów, dobre posunięcie, mogące zwiększyć sprzedaż tego modelu w naszym kraju np. o dodatkowe 5 szt. ;)

Yamaha T-max - wielu zmian nie zauważyłem, pewnie co nieco poprawione, ale większość to samo, sprawdzona konstrukcja,dobre wyniki sprzedaży nie zachęcają Yamahy do drastycznych zmian, chyba zegary poprawili, bo są jakieś normalniejsze i zbliżeniiowy kluczyk, ale to czego mi zawsze brakowało, czyli możliwości bagażowych nie zostało zmienione, może nie ten segment po prostu.

Generalnie brakuje mi modelu w klasie 500, który miałby dobry przekrok, bagażnik, z dynamiczną linią i wysoką szybą, a przy tym nie wyglądał, jak kopia Burgmana. Jakby jeszcze miał dwa cylindry, ech wyobrazić, to sobie można wiele... Trendy sprzedaży i portfele klientów regulują rynek bardziej niż marzenia fanów maxi. Pozostaje mi tylko czekać na sezon 2016, leczyć kontuzję i nawijać km ile się da, na tym co się akurat ma w garażu :)

Odnośnik do komentarza

Kymca najładniejsze :)

Najwyższy czas kupić Kymco :)

Ładny to może i jest ale ...

wydaje mi się że na tym nowym X-Town podobnie jak na Downtownie nie można wyciągnąć nóg to przodu.

Dla mnie to trochę kicha.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

na tym nowym X-Town podobnie jak na Downtownie nie można wyciągnąć nóg to przodu.

Dla mnie to trochę kicha.

Nogi do przodu to ja zamierzam wyciągnąć tak za 40 lat :Jumpy:

A tak poważnie to oba skutery z TOWN w nazwie to sprzęty miejskie i tam taka pozycja jest niekoniecznie niezbędna.

Co innego w sprzętach które wykorzystywane są w dłuższych trasach.

Odnośnik do komentarza

Nogi do przodu to ja zamierzam wyciągnąć tak za 40 lat :Jumpy:...

Mam bardzo podobny plan :laughing:

Jeżeli natomiast mowa o braku miejsca na nogi na skuterze, można trochę pokombinować z kanapą. Cudów nie będzie, ale może być lepiej / wygodniej.

Ćwiczyłem to w Integrze, T-Max'ie i Aprilii. Zawsze z pozytywnym skutkiem :)

__________________________

20151117105826-58ea6417-xl_zps7lby24v6.jpg

20151117105833-0011fa60-xl_zpsoq58k1dx.jpg

20151117105838-2f79ded5-xl_zpsrb3swsgi.jpg

20151117105842-272c234f-xl_zpsrbp7qk4l.jpg

Honda%20NC750%20Integra%202016%201_zpsolonx5cv.jpg

Honda%20NC750%20Integra%202016%202_zpsvbaokgd1.jpg

20151117110024-166ecb30-xl_zpsy6to08hj.jpg20151117110021-93ee4956-xl_zpszlhdsb2q.jpg

Honda%20NC750%20Integra%202016%2018_zpsyz9keccu.jpg

Honda%20NC750%20Integra%202016%2016_zpsiwbkbwri.jpg

Honda%20NC750%20Integra%202016%2020_zps7eda9bjw.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Teaser Max Sym 500

Integra MY2016 detale

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...