Administrator MariuszBurgi Opublikowano 15 Listopada 2015 Administrator Opublikowano 15 Listopada 2015 Nie ukrywam, że szału nie ma. Producenci (poza Hondą i Yamahą) są jak widać bardzo ostrożni z wdrażaniem nowości ale.... spójrzmy co ma być w temacie maxi. BMW C650 Sport i C650GT po mocnym facelift'cie Honda SH 300i ABS MY2016 Integra 750 MY2016 Kymco Przecieki mówią o zupełnie nowym modelu X-Town Yamaha X-Max IronMax ... i to by było na tyle Włosi, Francuzi - nic... no może poza jakimiś konceptami jak np. Vespa Polini Future Style Suzuki ma pokazać z nowości jedynie Z250 cross i to w zasadzie też żadna >nowość<.
Pan rypak Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Może kiedyś powstanie Maxi-hybryda? od Kymco...?
marek_m Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 W kontekście targów, nomem omen najwiekszych w branży, zapowiedzi "nowości" skuterowych są więcej niż denne. Sent from my iPad using Tapatalk
Sympatycy KriSSo Opublikowano 15 Listopada 2015 Sympatycy Opublikowano 15 Listopada 2015 W kontekście targów, nomem omen najwiekszych w branży, zapowiedzi "nowości" skuterowych są więcej niż denne. No więc właśnie, słabo z tymi nowościami. Żeby od 8 lat produkować Burgmana 400 w niezmienionej formie? Dziwne, od 2007 roku nie zmienili w nim niemal nic. Dwa lata temu chyba tylko czcionkę zegarów i wstawili niebieskie elementy kloszy lamp. Czyżby był aż tak dobry, by nie wymagał modernizacji? Edit: Ops, przepraszam, zmienili jeszcze malowania na metalic mat
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 16 Listopada 2015 Żeby od 8 lat produkować Burgmana 400 w niezmienionej formie? Dziwne, od 2007 roku nie zmienili w nim niemal nic. KriSSo, pierwsze zdjęcia modelu K7 wrzuciłem już w grudniu 2005 roku, kiedy byłem w magazynach SMP na nieoficjalnej prezentacji Tak więc model ma już 10 lat... a Suzuki śpi.
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 16 Listopada 2015 Użytkownicy+ Opublikowano 16 Listopada 2015 KriSSo, pierwsze zdjęcia modelu K7 wrzuciłem już w grudniu 2005 roku, kiedy byłem w magazynach SMP na nieoficjalnej prezentacji Tak więc model ma już 10 lat... a Suzuki śpi. No właśnie, Suzuki śpi i przekłada się to np. tu: http://www.forum.burgmania.net/topic/9399-ranking-sprzedazy-maxi-skuterow-italia-2010-2011-2012-2013-2014-2015/page__st__80 A czy czasem to nie jest tak że w Europie "bieda panie, cóż ..." i lepiej skupiś się na rynkach azjatyckich ? Tam wprawdzie rynek raczej na małe pojazdy, ale za to jaka ilość. Np. taki Address stoi w naszych solonach, ale czy to jest pojazd na rynek Europejski ?
FANDORIN Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 Akurat my z dochodami między 500 a 1 tyś euro stoimy w kolejce po nowe burgmany. Bez litra niema jazdy.
Klubowicze maroch75 Opublikowano 16 Listopada 2015 Klubowicze Opublikowano 16 Listopada 2015 Producenci się nie popisali...Osiedli na laurach czy też to typowe niechciejstwo?
Jerry_R Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 A moze po prostu rynek maxiskuterow traktuja po macoszemu...
Klubowicze maroch75 Opublikowano 16 Listopada 2015 Klubowicze Opublikowano 16 Listopada 2015 Jerry_R...Być może coś w tym jest co mówisz...Czyżby zło konieczne niewarte większej uwagi i nakładów?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 16 Listopada 2015 A moze po prostu rynek maxiskuterow traktuja po macoszemu... Jerry_R...Być może coś w tym jest co mówisz...Czyżby zło konieczne niewarte większej uwagi i nakładów? Ciekawe teorie wygłaszacie , zważywszy że na największym rynku sprzedaży 2oo w EU, czyli we Włoszech w przykładowym okresie styczeń - lipiec zarejestrowano 114.813 wszystkich jednośladów (nie wliczając w to motorowerów) z czego 72.500 to są maxi skutery... no więc jak można ten segment traktować po macoszemu?? Problem braku chęci producentów do inwestowania w zupełnie nowe konstrukcje leży gdzie indziej. Ten wykres dobrze to obrazuje...
kmodzele Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 To taka odwieczna pętla śmierci. Ludzie nie korzystają z lotniska, bo nie ma wystarczającej ilości połączeń. Lotnisko / linie lotnicze nie wstawiają tam połączeń, bo ... ludzie nie korzystają z samolotów. W miejscowości X ludzie nie chodzą do kina, bo nie ma ... kin. Ale nikt nie odważy się postawić tam multipleksu, bo...tam przecież nikt nie chodzi do kina, to po co? Producenci widzą, że spada sprzedaż, to nie inwestują w nowe konstrukcje. Ludziom znudziły się opatrzone 2oo, nie widzą nowości i odechciewa się kupować. A pomyśleć że w smartfonach nowe generacje pojawiają się już częściej niż co 12 miesięcy. I są tacy, którzy kupują nowości bo tak lubią. Widać można.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 16 Listopada 2015 Z drugiej strony jest coś takiego jak analiza rynku i współczynnik "wchłanialności". A pomyśleć że w smartfonach nowe generacje pojawiają się już częściej niż co 12 miesięcy. I są tacy, którzy kupują nowości bo tak lubią. Widać można. Nie porównuj kosztów projektu i produkcji smartfona do motocykla.
Klubowicze maroch75 Opublikowano 17 Listopada 2015 Klubowicze Opublikowano 17 Listopada 2015 Ciekawe teorie wygłaszacie ...Po ilości "nowości" jakieś takie głupie wnioski się nasuwają, bo jak inaczej wytłumaczyć taką "posuchę" w tej materii ...Jak sam stwierdziłeś - szału nie ma
dr.big Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Nie ma co spoglądać tak negatywnie... Fakt, że przez ostatnie lata były spore spadki robi swoje... Nikt nie będzie inwestował setek milionów w powstanie nowego modelu tylko po to, żeby zachować image i stracić worek kasy... Te czasy nawet u firm japońskich (kiedyś znanych właśnie z modeli pokazujących możliwości danego producenta, ale nie przynoszących zysku- proszę poczytać np. o takiej DN-01) raczej minęły... Czy powrócą? Ja osobiście wątpię .
marek_m Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Motocyklowych nowości nie brakuje Sent from my iPad using Tapatalk
dr.big Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Jak mówię, wszystko to kwestia ilości wyprodukowanych i sprzedanych sztuk. Rynek moto jest jednak zdecydowanie większy od maksiskuterowego, PS. Mi w zupełności nie przeszkadza brak nowości- jest wiele maxi, na których nie jeździłem . Myślę, że nie wyrażę tylko swojego zdania: czy będą nagle 2, czy będzie pokazanych 8 nowości skuterowych na jakiś targach jest mi zupełnie obojętne... Raz jest ich więcej, a raz mniej. Taka karma .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 17 Listopada 2015 Tmax LuxMax edycja na 2016 Jeszcze dziś kolejne nowości maxi.
marek_m Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 .... Myślę, że nie wyrażę tylko swojego zdania: czy będą nagle 2, czy będzie pokazanych 8 nowości skuterowych na jakiś targach jest mi zupełnie obojętne... Raz jest ich więcej, a raz mniej. Taka karma . Owszem, ale tym razem nie ma ich wcale Sent from my iPad using Tapatalk
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 17 Listopada 2015 Nowość 2016 X-Town. O 15stej będzie oficjalnie pokazany. Honda City Adventure, koncept ale pokazujący możliwe przyszłe kierunki maxi skuterów. A tym czasem na stoisku BMW prezentacja odświezonych maxi
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 17 Listopada 2015 Użytkownicy+ Opublikowano 17 Listopada 2015 Nowość 2016 X-Town. Honda City Adventure, koncept ale pokazujący możliwe przyszłe kierunki maxi skuterów. ... i że niby co ? To ma być skuter - enduro ?
dr.big Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 City Adventure- zajebioza, podoba mi się ... Dwucylindrowy silnik i niech ją produkują.
pietro01 Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Ten X-town to czasem nie to samo co Agility-Maxi prezentowany razem z Downtownem 350i? Wygląda identycznie.
Termi_N Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 City Adventure- zajebioza, podoba mi się ... Dwucylindrowy silnik i niech ją produkują. Niezły pożeracz - nieważne że w pierwszej kolejności City ale również Adventure to da lepszą zawiechę i możliwości (nie będzie przycierania podnóżkami o byle co) - mam nadzieję że ten tłumik ciągnie za sobą grube kilkadziesiąt koników i osiągi a nie tylko samą pojemność dwóch garów. Niech to w końcu oferują to znajdą się klienci na tak odlotową zabawkę i będzie można spokojnie podjechać na działaczkę i nie tylko -.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się