Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 17 Listopada 2015 Użytkownicy+ Opublikowano 17 Listopada 2015 .......... Niech to w końcu oferują to znajdą się klienci na tak odlotową zabawkę i będzie można spokojnie podjechać na działaczkę i nie tylko - . Na działkę jak na działkę. Ale na grzybki czemu nie. Nie bardzo tylko widzę na tym zdjęciu wielkość tego skutera. Fajne by było jakieś foto z kierownikiem na siedzeniu
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 17 Listopada 2015 Intergra 2016 na EICMA Widać już dokładnie nowy kociołek, zegary, tylną i przednią lampę. Nowy SYM Maxsym 500 koncept. Optyką poszli mocno w przód Kawasaki wprowadza "J" z mniejszym motorem
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 17 Listopada 2015 Użytkownicy+ Opublikowano 17 Listopada 2015 Intergra 2016 na EICMA Widać już dokładnie nowy kociołek, zegary, tylną i przednią lampę. Nawet naklejki na koła - czyżby zamawiali u nas na forum Nowy SYM Maxsym 500. Optyką poszli mocno w przód No ładny (pani obok zresztą też niczego sobie ) ale z tymi lusterkami i kierunkowskazy jak rogi Chyba przegięcie
Klubowicze pgizi Opublikowano 17 Listopada 2015 Klubowicze Opublikowano 17 Listopada 2015 Trochę popatrzyłem i... Honda ADV Szprychowane koła, tłumik wysoko, tak jak zawias, jednostka pewnie od Integry... Jeździłbym! I nie tylko po asfalcie SYM 500 - kolejny Skutbot, ale ciekawie wygląda. Kawa 125 - no proszę... tylko że jest na to popyt. Chyba kolejny Kymkacz z logo Kawy
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 17 Listopada 2015 Włosi zaczęli działać Piaggio Medley.. ABS, Start&Stop, LED... nowość 2016
Jerry_R Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Baza City Adventure jest Integra 750. 17" cali przód, 15" tył. Pod kanape wchodzi kask.
marek_m Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Na taką ewolucję Integry czekałem. Niestety, ten skuterek to tylko targowy concept. Nie ma pewności czy wejdzie do produkcji. Włosi poszli grubo - jedna premiera o pojemności 125/150. Wow. Sent from my iPad using Tapatalk
Sympatycy KriSSo Opublikowano 17 Listopada 2015 Sympatycy Opublikowano 17 Listopada 2015 Włosi zaczęli działać Piaggio Medley.. ABS, Start&Stop, LED... nowość 2016 Czyli delikatny retusz Beverly i zmiana nazwy? A Honda ADV śliczna, faktycznie, ale nie spodziewałem się, że z przodu jest koło 17".
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 17 Listopada 2015 Czyli delikatny retusz Beverly i zmiana nazwy? Bardziej Liberty.
marek_m Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Sent from my iPad using Tapatalk
Sympatycy KriSSo Opublikowano 17 Listopada 2015 Sympatycy Opublikowano 17 Listopada 2015 Bardziej Liberty. Faktycznie, bo jest ewidentnie mniejszy od Beverly, jakkolwiek istotnie nawiązuje do niego stylistyką . Czacha, lampy czy kokpit podobny do BV. Ciekawe, czy zastąpi również ukochane przez Włochów Liberty, czy będzie odrębnym modelem ....
Jerry_R Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Na taką ewolucję Integry czekałem. Niestety, ten skuterek to tylko targowy concept. Nie ma pewności czy wejdzie do produkcji. Mam nadzieje, ze wejdzie, dla mnie super opcja. Ponizsze zdjecie mozna kliknac i niezle powiekszyc: Tu wiecej zdjec: LINK
marek_m Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Sądzę, że zdążymy wymienić sprzęty co najmniej dwa razy, zanim City ADV trafi na rynek. Oczywiście nie mam nic przeciwko temu abym się mylił Sent from my iPad using Tapatalk
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 18 Listopada 2015 X-Town 125/300. Gniazdo USB, ABS standard, motor spełniający EURO4 Niestety, nowe przepisy (wymóg ABS/CBS oraz emisja spalin) wymuszą wzrost cen tańszych maxi skuterów, w tym także i tych od Kwang Yang. Przewidywana cena EU za X-Town 300 to 4900 eur a wersja 125 4400 eur. G-Dink 300 ABS Kolejne prezentacje EICMA 2015 BMW C650 Sport MY2016
smarciu Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Pokusiłem się o interpretację EICMA 2015, będzie teoretyczny elaborat ADV - podoba mi się koncepcja skutera o zacięciu lekko offroadowym, to taki jakby SUV, które są niby bez sensu, bo ani w teren ani bardziej pojemne niż kombii, a jednak się nieźle sprzedają, bo wraz z wyżej umieszczonym siedzeniem i lepszą widocznością, rośnie też prestiż. Kształty, dodatki jak smartfonowy wyświetlacz, plus pewnie integracja z iPhone’ami i inne bajery, wysoka szyba i generalnie ciekawa, spójna i dynamiczna sylwetka, terenowe opony i mocniejsze zawieszenie, chyba widziałem prolink, moim zdaniem może się ta koncepcja podobać i mieć swoich zwolenników. Już widzę eskapady na Bałkany takimi maxi-skuto-terenówkami. BMW - zaokrąglili nieco kanty, dodali jakiś dwuczęściowy, dziwny przedni błotnik, fatalny kawał czarnego plastiku pomiedzy światłami z przodu, wygląda naprawdę biednie i tanio; jakby więcej miejsca w przekroku, co mi się podoba; pewnie też większe schowki pod kierownicą będą, ładny sportowy podwójny komin, trochę jakby ściągniety z Aprilii, wyszczuplony zadupek tez na sportowo, poprawiona kanapa, może też opanowali już choroby wieku dziecięcego obecnej wersji... Kymco G-Dink 300 ABS - przypomina mi w swej konstrukcji mojego pierwszego Grand Dinka, płaska podłoga, dużo miejsca na bagaż. wysoka szyba, dość wąska kierownica, widocznie model celowany na miejskie i podmiejskie użytkowanie. Moim zdaniem trochę za duże te uchwyty dla pasażera i trochę przyciężki zadupek. Maxsym 500, muszę przyznać, że zupełna zmiana wobec wersji 400/600, która wyraźnie czerpała z wzornictwa Burgmana. Może dadzą wałek wyrównoważający i nie będzie tak silnik wibrował w okolicach 4 tys obr, jak w traktorze. Pisze to na podstawie krótkiej jazdy próbnej 600tką. A może samo zmniejszenie pojemności już nieco pomoże. Bo już o dwucylindrówkę to bym tego tajwańskiego machera raczej nie podejrzewał. Nowa intergra - oczywistości pozostawiam nietkniete, a z nowości to światła jak w czołgu, masywny przód, sportowy filigranowy zadupek i do tego malutki niby-przekrok, przydałoby się bardziej odchudzić czachę, która wygląda ciężko, zegary na czarnym tle - ciekawe jak z widocznością w dzień, chyba zauważyłem regulację szyby z kierownicy w dość niefortunnym miejscu daleko od prawego kciuka, legendarne już: mały schowek, dobre prowadzenie dzieki dużym kołom, zawieszeniu i mocnemu silnikowi, mogą przyciągnać kolejnych klientów, którym nie przeszkadza niespójna sylwetka i konieczność stosowania kufrów bocznych w razie pomysłów turystycznych. Piaggio - ktoś widział tam coś nowego? Kawa J125 - to samo co J300, tylko mniejszy silnik, z oczywistych względów, dobre posunięcie, mogące zwiększyć sprzedaż tego modelu w naszym kraju np. o dodatkowe 5 szt. Yamaha T-max - wielu zmian nie zauważyłem, pewnie co nieco poprawione, ale większość to samo, sprawdzona konstrukcja,dobre wyniki sprzedaży nie zachęcają Yamahy do drastycznych zmian, chyba zegary poprawili, bo są jakieś normalniejsze i zbliżeniiowy kluczyk, ale to czego mi zawsze brakowało, czyli możliwości bagażowych nie zostało zmienione, może nie ten segment po prostu. Generalnie brakuje mi modelu w klasie 500, który miałby dobry przekrok, bagażnik, z dynamiczną linią i wysoką szybą, a przy tym nie wyglądał, jak kopia Burgmana. Jakby jeszcze miał dwa cylindry, ech wyobrazić, to sobie można wiele... Trendy sprzedaży i portfele klientów regulują rynek bardziej niż marzenia fanów maxi. Pozostaje mi tylko czekać na sezon 2016, leczyć kontuzję i nawijać km ile się da, na tym co się akurat ma w garażu
marek_m Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Kymca najładniejsze Najwyższy czas kupić Kymco Sent from my iPad using Tapatalk
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 18 Listopada 2015 Użytkownicy+ Opublikowano 18 Listopada 2015 Kymca najładniejsze Najwyższy czas kupić Kymco Ładny to może i jest ale ... wydaje mi się że na tym nowym X-Town podobnie jak na Downtownie nie można wyciągnąć nóg to przodu. Dla mnie to trochę kicha.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 18 Listopada 2015 Klubowicze Opublikowano 18 Listopada 2015 na tym nowym X-Town podobnie jak na Downtownie nie można wyciągnąć nóg to przodu. Dla mnie to trochę kicha. Nogi do przodu to ja zamierzam wyciągnąć tak za 40 lat A tak poważnie to oba skutery z TOWN w nazwie to sprzęty miejskie i tam taka pozycja jest niekoniecznie niezbędna. Co innego w sprzętach które wykorzystywane są w dłuższych trasach.
marek_m Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Nogi do przodu to ja zamierzam wyciągnąć tak za 40 lat ... Mam bardzo podobny plan Jeżeli natomiast mowa o braku miejsca na nogi na skuterze, można trochę pokombinować z kanapą. Cudów nie będzie, ale może być lepiej / wygodniej. Ćwiczyłem to w Integrze, T-Max'ie i Aprilii. Zawsze z pozytywnym skutkiem __________________________
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Administrator Opublikowano 21 Listopada 2015 Teaser Max Sym 500 Integra MY2016 detale
Mikołaj Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Vespa slabiutko w tym roku, pokazali tak malo ze wlasciwie mogliby sie nie wystawiac w ogole.
Jerry_R Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Zmiany w Integrze 750 2016: http://hondanews.eu/...6-honda-integra
marek_m Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Zmiany na plus Szkoda jedynie, że zrezygnowali z malowania HRC
romano77 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Tyle zmian a termometru brak. Drobna lecz przydatna rzecz...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się