Wymiana cylka - wzrost mocy (i spalania) - nieznaczny przyrost Vmax/ znaczny przyrost przyśpieszenia
zmiana przekładni (Polini Secondary 13/43) - prawidłowe przeniesienie uzyskanej mocy na koło. kulturalna praca (bez rwania) i płynne przyśpieszenie 0-120 km/h
zmiana rolek na 10g - poprawa elastyczności i wzrost Vmax (uzyskany wynik na A2 150 km/h - licznik). Oczywiście prędkość ta kompletnie nie nadaje się dla mojego sprzętu na dłuższą metę - za lekki i za małe kółka.
Co najważniejsze :
po zastosowaniu przekładni, znacząco obniżyły się obroty uzyskiwane przy prędkościach :
Było: 80-90 km/h@ 8000-8500 obr./min jest 6000-6500 obr./min
było: 120 km/h@9500-10 000 obr./min jest 7500 obr/min
było 130 km/h (prawie nie osiągalne) obecnie 8k obr. i nie ma najmniejszego problemu z osiągnięciem tej prędkości.
spadło też spalani i z wstępnych wyliczeń jest to około 1l/100km mniej. (było 5,8 - 6,5) - jest około 5 licząc średnio miasto.
skończyło wyć i straszyć a zaczęło normalnie jeździć. Tego właśnie oczekiwałem po modyfikacjach.
Jeżeli ktoś chce o coś zapytać via priv - jestem do dyspozycji.
p.s.
"Dżentelamny" o pieniądzach nie rozmawiają - ale tragedii nie było.
p.s.2
czy mam się usunąć z zacnego grona 125 ? ;-) (żart ofc).
Pytanie
kazak
Proces modyfikacji zakończony.
oto wyniki i spostrzeżenia :
Wymiana cylka - wzrost mocy (i spalania) - nieznaczny przyrost Vmax/ znaczny przyrost przyśpieszenia
zmiana przekładni (Polini Secondary 13/43) - prawidłowe przeniesienie uzyskanej mocy na koło. kulturalna praca (bez rwania) i płynne przyśpieszenie 0-120 km/h
zmiana rolek na 10g - poprawa elastyczności i wzrost Vmax (uzyskany wynik na A2 150 km/h - licznik). Oczywiście prędkość ta kompletnie nie nadaje się dla mojego sprzętu na dłuższą metę - za lekki i za małe kółka.
Co najważniejsze :
po zastosowaniu przekładni, znacząco obniżyły się obroty uzyskiwane przy prędkościach :
Było: 80-90 km/h@ 8000-8500 obr./min jest 6000-6500 obr./min
było: 120 km/h@9500-10 000 obr./min jest 7500 obr/min
było 130 km/h (prawie nie osiągalne) obecnie 8k obr. i nie ma najmniejszego problemu z osiągnięciem tej prędkości.
spadło też spalani i z wstępnych wyliczeń jest to około 1l/100km mniej. (było 5,8 - 6,5) - jest około 5 licząc średnio miasto.
skończyło wyć i straszyć a zaczęło normalnie jeździć. Tego właśnie oczekiwałem po modyfikacjach.
Jeżeli ktoś chce o coś zapytać via priv - jestem do dyspozycji.
p.s.
"Dżentelamny" o pieniądzach nie rozmawiają - ale tragedii nie było.
p.s.2
czy mam się usunąć z zacnego grona 125 ? ;-) (żart ofc).
Odnośnik do komentarza
37 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się