Mam do was pytanie głównie do posiadaczy downtownów, ewentualnie do znawców tematu.
Mój DT rozpędza się do dokładnie 112km/h i prędkość zatrzymuje się na mur beton. Na obrotomierzu jest idealnie 9krpm. Czy jadę pod górkę czy z górki z wiatrem lub pod wiatr, z pasażerem lub bez prędkość maksymalna zawsze jest taka sam. Bardzo mnie to dziwi bo rozpędza się bardzo fajnie i nagle "staje". Czy te modele mają jakieś ogranicznik elektroniczny lub mechaniczny na wariatorze?
Zapas mocy musi być bo pod górki i to nawet strome idzie z taką samą prędkością.
Pytanie
Sqad
Mam do was pytanie głównie do posiadaczy downtownów, ewentualnie do znawców tematu.
Mój DT rozpędza się do dokładnie 112km/h i prędkość zatrzymuje się na mur beton. Na obrotomierzu jest idealnie 9krpm. Czy jadę pod górkę czy z górki z wiatrem lub pod wiatr, z pasażerem lub bez prędkość maksymalna zawsze jest taka sam. Bardzo mnie to dziwi bo rozpędza się bardzo fajnie i nagle "staje". Czy te modele mają jakieś ogranicznik elektroniczny lub mechaniczny na wariatorze?
Zapas mocy musi być bo pod górki i to nawet strome idzie z taką samą prędkością.
41 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się