Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Jakiego skutera dwucylindrowego byś NIE KUPIŁ


dr.big

Jakiego skutera dwucylindrowego byś NIE KUPIŁ  

203 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

I "wygrywa" AN 650 - dla mnie trochę zaskakujące.

Rożne są gusta... AN650 to wielka maszyna...

Dla mnie takze przerost formy nad treścią ...

Pozdrowienia...

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • dr.big

    6

  • SlawoyAMD

    5

  • Geni

    3

  • arturo-bb

    3

Top użytkownicy w tym temacie

  • Klubowicze

BMW GT wygląda super ale to co czytam to na razie go dyskwalifikuje.

GP800 silnik super ale bez przekroku i miejsca pod siodłem -dyskwalifikacja

Integra to samo

T-max 530 jest jak dzieło sztuki gdyby tylko był wygodniejszy dla pasażera i miał siodło jak np.AN650 a tak dyskwalifikacja

Kymco mnie nie przekonuje w razie serwisu.-dyskwalifikacja

Burgman 650 super gdyby nie skrzynia- i nie chodzi tylko o koszt naprawy ale i niepewność kiedy nastąpi awaria-dyskwalifikacja

No i okazuje się że nie kupił bym żadnego niż ten co mam :Jumpy:

SW nudne jak flaki z olejem. SW jest dla starych pryków co to jeden kieliszek walną i idą spać :):wink32::msn-tongue::P

Z pierwszym się zgadzam a z drugim to jak by co to możemy się popróbować :drunk:

Co do zdań o "małych kołkach" to jest jakaś paranoja.

Jeździłem motocyklami z kołami od 17" do 21" a teraz 14" i 13" i fakt różnica jest ale bez przesady tragedii nie ma.

Aha i najważniejsze nie słyszałem o innych skuterach oprócz SW żeby miały przebiegi PONAD 200 tyś.km i jeździły prawie jak nowe ( i nie jeden czy dwa ale dziesiątki -forum SWCI - ale jeśli się mylę to zwracam honor )

Tak więc na dzień dzisiejszy wszystkie oprócz SW - dyskwalifikacja

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Rożne są gusta... AN650 to wielka maszyna...

Dla mnie takze przerost formy nad treścią ...

Pozdrowienia...

Tutaj akurat "wygrywa" jest negatywne... Wielka maszyna jest dla mnie jeszcze trochę za mała... Wymiarami zbliżyć by się mogła do Gold Winga i może wtedy byłaby w miarę "pasowna"... Za to zawieszenie mogłoby być aksamitnie miękkie i byłby skuter wszech czasów gotowy :) Nie ma to, jak spróbować owej wielkości osobiście i wtedy sądzić...

Wyniki tabeli chyba lekko odzwierciedlają rynek... Gdyby spory, przeuroczy tyłeczek MyRoad uzyskał wsparcie zbyt wąskiego frontu (miałem wrażenie, że siedzę na 400-setce), to mimo głośności pracy jednostki napędowej, znalazłoby się sporo wielbicieli "przestrzeni życiowej"...

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Kymco i BMW.Pierwsze brzydkie,drugie niedopracowane.Na resztę patrzę różnie jedne ładne inne fajne na solową jazde.

Jeśli patrzeć na nie wszystkie to niemam na co zmienić.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Nie chce mi się opisywać wad skuterów, które mi się nie podobają ponieważ zajęło by mi to dużo czasu nie jestem Koszałkiem Opałkiem. Zawsze podobał mi się T-max pod każdym względem...właściwości jezdne dopełnia super dizajn.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Nie kupił bym Kymkacza bo widziałem (oglądałem ) , siedziałem , noo nie jeżdziłem ale z wyglądu za ( nie które elementy za grube i nie pasujące do maxi ) toporny jak na maxi .

BMW nie - bo przy takich niedoróbkach jak dla mnie jeszcze za drogi .

A reszta do łyknięcia .

Odnośnik do komentarza

Właściwie to żadnego bym nie kupił poza T-maxem. Inne skutery mają dla mnie sens wyłącznie, jako oszczędne i praktyczne pojazdy miejskie o pojemnościach 125-300cm3.

Nawet w przypadku półskutera Integry stanowczo lepsze są wersje motocyklowe z serii NC posiadające pokaźny schowek w miejscu zbiornika paliwa, który z Integry usunięto.

Odnośnik do komentarza

BMW GT wygląda super ale to co czytam to na razie go dyskwalifikuje.

GP800 silnik super ale bez przekroku i miejsca pod siodłem -dyskwalifikacja

Integra to samo

T-max 530 jest jak dzieło sztuki gdyby tylko był wygodniejszy dla pasażera i miał siodło jak np.AN650 a tak dyskwalifikacja

Kymco mnie nie przekonuje w razie serwisu.-dyskwalifikacja

Burgman 650 super gdyby nie skrzynia- i nie chodzi tylko o koszt naprawy ale i niepewność kiedy nastąpi awaria-dyskwalifikacja

No i okazuje się że nie kupił bym żadnego niż ten co mam :Jumpy:

Z pierwszym się zgadzam a z drugim to jak by co to możemy się popróbować :drunk:

Co do zdań o "małych kołkach" to jest jakaś paranoja.

Jeździłem motocyklami z kołami od 17" do 21" a teraz 14" i 13" i fakt różnica jest ale bez przesady tragedii nie ma.

Aha i najważniejsze nie słyszałem o innych skuterach oprócz SW żeby miały przebiegi PONAD 200 tyś.km i jeździły prawie jak nowe ( i nie jeden czy dwa ale dziesiątki -forum SWCI - ale jeśli się mylę to zwracam honor )

Tak więc na dzień dzisiejszy wszystkie oprócz SW - dyskwalifikacja

Znakomicie to ująłeś :)

Odnośnik do komentarza

Nie wiem czy to pytanie jest postawione jako "teoretycznie" czy "praktycznie"... nie kupiłbym...

Praktycznie kupiłbym każdy z tych skutrów... ale tylko w ramach okazji cenowej :Jumpy:

Teoretycznie jako nowy - na razie nie stać mnie na taki - kupiłbym B650, SW 600, Tmaxa.

Wszystkie skutery są fajne , jak jeżdżą i nie stroją fochów.

Dlatego: kochajmy skutery.

ja-rek.

ps.

nie oddałem głosu bo nie będę "nikogo" dyskryminował.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Zagłosowałem na Kymco i Gp800 , może dla tego że lubię mieć dużo miejsca na bagaże i wygodę albo po prostu przyzwyczaiłem się do Burgmana mimo że nie jest bez wad . :msn-wink:

ps Znalazłem ciekawy artykuł z porównaniem 3 Maxi http://motocykle.onet.pl/testy/porownanie-trzech-maxi-skuterow-ktory-najlepszy/0yz0z

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Zaznaczyłem te bardziej "sportowe": Aprilia, Gilera, BMW Sport, T-max, bo mam potrzeby bardziej turystyczne, niż sportowe. Ale nie zarzekł bym się, że nigdy... :)

Odnośnik do komentarza

Nie kupiłbym (stan na dziś ) żadnego 2-cylindrowca! Nowe single są wystarczająco mocne i prawie bezwibracyjne a koszty ewentualnych napraw znacznie niższe...może jeszcze nie dojrzałem do dwóch garnków ? ;)

Odnośnik do komentarza

Nie kupiłbym (stan na dziś ) żadnego 2-cylindrowca! Nowe single są wystarczająco mocne i prawie bezwibracyjne a koszty ewentualnych napraw znacznie niższe...może jeszcze nie dojrzałem do dwóch garnków ? ;)

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

I tu się Nurider mylisz, bo nie słyszałem, aby jakiś dwucylindrowy silnik się popsuł natomiast z singlami są kłopoty. A prawie robi dużą różnicę.

Odnośnik do komentarza

Szkoda że honda SW i SW-T są w jednej pozycji,bo ta druga mi się podoba,i może nawet bym kupił, ale ta pierwsza... :-) dlatego muszę zaznaczyć dwie...

Odnośnik do komentarza

Dla mnie wszystkie są ładne jednak:

1. BMW - bo to co czytam nie nastraja pozytywnie

2. Kymko - nie podoba mi się

3. Suzuki - za to że jest go aż tak dużo.....i ma jeszcze jakieś problemy....... chyba ze skrzynią :rolleyes1:

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Nigdy nie mówię "nigdy" ale jeśli muszę coś wybrać to gp'ek. Powodów jest kilka... No i dodatkowo (może to nie najważniejsze) marka/nazwa handlowa Gilera niebawem przestanie istnieć.

Tap by dualsim

Odnośnik do komentarza

Co do zdań o "małych kołkach" to jest jakaś paranoja.

Jeździłem motocyklami z kołami od 17" do 21" a teraz 14" i 13" i fakt różnica jest ale bez przesady tragedii nie ma.

arturo-bb o czym ty piszesz??różnica jest ale tragedii nie ma?? tam gdzie burgmanem 650 a ma większe koła niż 14i 13 .musiałem zwolnić do 5km/h motocyklem na 21 czy 19 przejeżdża się około 50-60km/h jeśli to malutka różnica to wybacz. po szutrach gdzie b650 jechał bym 40-50 na 19 ce przód i 17 tył lecę na stojąco 100km/h . pomijam brak wytrzęsionego ciała i przestały,,plomby z zębów '' wypadać.ja wiem że prędkość to nie wszystko ale jak na wybojach jadąc skuterem ręce prawie tracą kontakt z kierą a kręgosłup dostaje strzała z dołu od kanapy .to przestaje być miłe,a nie mamy równiuteńkich autostrad.dlatego twierdze że im większe koła tym lepiej dlatego rozważałbym integre lub coś podobnego.jeśli miał bym kupić jakieś maxi.

a ja ,,nominowałem'' kymkacza bo kloc najcięższy i nie do końca dopracowany i an650 bo miałem i naczytałem się o cvt .

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

arturo-bb o czym ty piszesz??różnica jest ale tragedii nie ma?? tam gdzie burgmanem 650 a ma większe koła niż 14i 13 .musiałem zwolnić do 5km/h motocyklem na 21 czy 19 przejeżdża się około 50-60km/h jeśli to malutka różnica to wybacz. po szutrach gdzie b650 jechał bym 40-50 na 19 ce przód i 17 tył lecę na stojąco 100km/h .

Luzzzzz.

Podałem taki przykład z premedytacją ale dotyczy to ASFALTÓW bo to jest naturalne środowisko skutera.( i tu czy to wypaśna BMW z kołami 21" i 17" czy skuter jakichś "miażdżących" różnic nie ma- no a przynajmniej ja taki wrazliwy nie jestem ) Szutry pokonuję też z dużo mniejszą szybkością ale nie sądzę aby ten parametr był decydujący dla 90% kierowców skuterów.

Co najważniejsze wszyscy piszą "małe koła" mając na myśli 120/80-14 ( co w daje 547,6mm) a zachwycają się kołem np Burgmana 650 czyli 120/70-15 (co daje 549,0 mm) różnica 1,7mm :Jumpy:

Z tyłu tak samo 150/70-13 do 160/60-14 to 540,2mm do 547,6mm. - różnica 7,4mm

Więc zachwyt nad "dużymi kołami" w tym przypadku to lekka przesada :confused:

Oprócz kół odczucia z jazdy po nierównościach psuje za sztywne zawieszenie a akurat w Hondzie jest ono bardzo komfortowe co w jakimś stopniu też niweluje te różnice .

PS

Integra przód 120/70-17 to 599,8 wiec większe o 52,2mm

Integra tył 160/60-17 to 623,8 wiec większe o 83,6mm

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...