RONIN Opublikowano 8 Czerwca 2023 Opublikowano 8 Czerwca 2023 @MariuszBurgi są wszystkie NCki właśnie oprócz D. Oczywiście najwiecej X, trochę S i moje J. Jakieś xadv nawet się znalazło a żadnego D.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Czerwca 2023 Autor Administrator Opublikowano 8 Czerwca 2023 Teraz wszystko jasne 😎
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Lipca 2023 Autor Administrator Opublikowano 2 Lipca 2023 Integra Trailer 🫢
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 13 Września 2023 Autor Administrator Opublikowano 13 Września 2023 Honda właśnie rozsyła pilne wezwania do serwisu użytkownikom Hondy NC. Nie mam wiedzy, które dokładnie roczniki oraz jaki procent stanowią Integry (D) a jaki "X" czy "S". Wiadomo, że akcja obejmuje egzemplarze z lat nawet 2014. Dla pewności zalecam sprawdzić swój egzemparz w tym miejscu -> Akcje przywoławcze Honda.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 14 Września 2023 Klubowicze Opublikowano 14 Września 2023 U mnie wypisali - "Brak aktywnych akcji przywoławczych / aktualizacji pojazdu."
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Września 2023 Autor Administrator Opublikowano 17 Września 2023 Pewien użytkownik z Tajwanu, tak jeździ "rodzinnie" swoją Integrą... i w sumie, to nawet bym się nie czepiał, gdyby nie fakt, że kot nie ma kakakasku! 2
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Kwietnia 2024 Autor Administrator Opublikowano 17 Kwietnia 2024 Wątek Integry mało aktywny więc jeszcze takie trzy ujęcia z Tajwanu
Klubowicze Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. SlawoyAMD Opublikowano 27 Kwietnia 2024 Klubowicze Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 27 Kwietnia 2024 Ten odpowiedź został doceniony przez MariuszBurgi! SlawoyAMD otrzymał(a) odznakę 'Helpful' i 5 punktów. A ja wziąłem się za duży serwis... Przez ostatnie trzy sezony nie zaglądałem pod plastiki, bo raczej mało jeździłem przez chorobę ojca, więc przy przebiegu 77K czas przejrzeć wnętrzności... Plany mam duże, bo do inspekcji pójdą elementy rozrządu, zawieszenia (szczególnie wielowahacz i jego łożyskowanie igiełkowe), a dziś po rozebraniu plastików, dorwałem się do silnika sterującego biegami, który wart jest czasowego przeglądu ze względu na sprawdzenie stanu szczotek, komutatora i oczyszczenia z zabrudzenia kawałkami spiłowanych elektrod... Taki "brudny" stan może doprowadzić do opóźnień w przełączaniu biegów, a nawet zablokowania skrzyni biegów. Sprawa mechanicznie jest w zasadzie banalnie prosta. Silnik trzyma się na trzech śrubach i trzeba tylko umiejętnie odpiąć wtyczkę zasilającą, bo po dłuższym czasie jest jakby zassana. Ją też warto przejrzeć, bo mimo, że niby jest hermetyczna, to na jednym ze styków, miałem już trochę niebieskawej patyny... Silnik daje się prosto rozebrać, wystarczy wykręcić dwie śrubki i lekko, ostrożnie (uważając na uszczelkę), podważyć plastikowe, czarne wieczko. Czarny plastik, to w zasadzie szczotkotrzymacz... Teraz można to wszystko poczyścić z "proszku węglowego", komutator przetrzeć drobnym papierem ściernym (zalecana gramatura 1200), oczyścić w środku korpus z magnesami stałymi... Szczotki nie wyglądały u mnie źle, choć przez pracę w "gruzie", trochę porysowały komutator. Widać, zdecydowanie za późno tam zajrzałem (po 10-ciu latach żywota motóra), ale jak widać na filmie, który zamieszczę obok, ich długość jest podobna, a zakwalifikowano je, jako OK. Temat wrzucam, bo może nie każdy wie o istnieniu tego ustrojstwa w Integrze i jej pochodnych (S, X, X-ADV itp), a to ważna rzecz w bezstresowym użytkowaniu naszych sprzętów... 4
Marek62 Opublikowano 28 Kwietnia 2024 Opublikowano 28 Kwietnia 2024 Brawo , nareszcie się wziąłeś za robotę
Klubowicze Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. SlawoyAMD Opublikowano 28 Kwietnia 2024 Klubowicze Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 28 Kwietnia 2024 Ten odpowiedź został doceniony przez MariuszBurgi! SlawoyAMD otrzymał(a) odznakę 'Helpful' i 5 punktów. 8 godzin temu, Marek62 napisał(a): Brawo , nareszcie się wziąłeś za robotę A i owszem... Dziś ciąg dalszy, choć przy niedzieli takie bardziej lekkie sprawy, jak wymiana filtra powietrza (o dziwo po zeszłorocznym wypadzie na Podlasie, był dość mocno zanieczyszczony kurzem), , zrzucenie oleju z silnika i nowe filtry (silnik, skrzynia), montaż nowej zębatki zdawczej (małej przy silniku) i czyszczenie okolic ze starego smaru z łańcucha, no i inspekcja zaworów i systemu napięcia łańcucha rozrządu... Jeśli taki kikut wyjdzie poza ramkę napinacza na pięć milimetrów, napinacz jest do wymiany... U mnie suwmiarka pokazała 3.7 mm, więc jeszcze może popracować... 5
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 3 Maja 2024 Klubowicze Opublikowano 3 Maja 2024 Ten odpowiedź został doceniony przez MariuszBurgi! SlawoyAMD otrzymał(a) odznakę 'Helpful' i 5 punktów. Choć to nie dział techniczny, to dodam jeszcze kilka zdjęć z zabiegu konserwacji tylnego zawieszenia, a dokładnie wielowahacza, bo pewnie niewielu z Was tam zaglądało, więc może miejsce w temacie dotyczącym Integry, może się komuś przydać i zainspirowany zajrzy u siebie do tej ważnej dla bezpieczeństwa części... Łożyska pracują pod sporym obciążeniem, ale w dość niewielkim zakresie ruchu, więc przy okazji warto nimi pokręcić, by rolki zmieniły pozycje, bo jak widać po ślizgach (wytarcia bieżni), tylko część z nich jest mocniej eksploatowana. Zbiera się tam, skoro brudu od koła, a śruby dość mocno zachodzą patyną, więc dobrze jest to wszystko poczyścić i zakonserwować smarnym filmem (mowa o powierzchni śrub). Tak to wyglądało przed zabiegiem... Strzałki pokazują, gdzie znajdziemy łożyska igiełkowe... Najgorzej od wilgoci "dostała" śruba mocująca wahacz do ramy... Musiałem ją wręcz wybijać z tulei... A tak to wygląda po czyszczeniu i zasmarowaniu świeżym smarem... 2
cezzar Opublikowano 3 Maja 2024 Opublikowano 3 Maja 2024 Dobra robota. Jak wyglądają uszczelnienia tych łożysk igiełkowych? Muszę też tam zajrzeć, ale raczej po sezonie.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 4 Maja 2024 Klubowicze Opublikowano 4 Maja 2024 7 godzin temu, cezzar napisał(a): Dobra robota. Jak wyglądają uszczelnienia tych łożysk igiełkowych? Muszę też tam zajrzeć, ale raczej po sezonie. Nie wymagały wymiany... Smar w środku czysty, choć już lekko "wchłonięty" miedzy rolki. Z pewnością czas go trochę "utwardził", bo łożyska przesuwały się z lekko wyczuwalnym oporem, a po świeżym smarowaniu, czynność ta odbywała się z niższym oporem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się