Administrator MariuszBurgi Opublikowano 31 Lipca 2014 Administrator Opublikowano 31 Lipca 2014 Ruszył następny w kolejce test drogowy Burgmanii... Integra 750 przejeździ po miastach PL a także zaliczy wyprawę z pasażerem na południe w górskie serpentyny. Tutaj , część I' wsza i nasz TEST Długodystansowy NC700D RC62 ...a tutaj wątek Integra 700 MY2012 Dla przypomnienia, różnice względem modelu "700" to trochę większa moc, ciut większy schowek pod kanapą i podobno jeszcze niższe, deklarowane przez producenta zużycie paliwa. Jedno, co już na dzień dobry razi a o czym już zapomniałem to... ta brudna od smaru i trudna do domycia tylna felga, no ale to nic nowego, taki urok napędu łańcuchem. To w zasadzie jedna z nielicznych wad Integry. Kolejną właśnie byłem usunąć o czym poniżej... Pierwsze fotki, pierwsza wizyta w ASO i montaż, w moim odczuciu niezbędnego dodatku Integry, kufra centralnego bez którego ani rusz w trasie z pasażerem Po zdemontowaniu fabrycznych uchwytów pasażera najpierw montujemy taki set Stelaż po montażu Kufer dedykowany (w kolor) sprawia wrażenie solidnego... a to nie zawsze jest takie oczywiste, nawet u Hondy. Plus za oparcie dla pasażera w standardzie. Pozostało jeszcze "zaprogramować" zamek kufra tak aby otwierał się kluczem od stacyjki. Na koniec dokładne mycie po wizycie w ASO Honda Plaza (niestety tylnej felgi nie udało się dopucować)... ... i można ruszać w trasę. Cdn...
Drek Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Powtarzam się.. smar Wurth i tylna felga czyściutka Smar ten sam w sobie czyści łańcuch i nie chlapie Sprawdzone
dr.big Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Szczerze powiedziawszy, gdyby nie było Tmaxa, to Integra byłaby mioim wyborem . Po kilku jazdach najbardziej mi odpowiada z palety dostępnych skuterów. Zwłaszcza ta po lifcie. Ktoś w temacie Integry napisał: zakup osłony na łańcuch, dodatkowy błotnik (oba chyba firmy GIVI) i jak napisał Drek- dobry smar . PS. A gdyby jeszcze do niej dołożyli wał napędowy, eh, można pomarzyć ...
hrabia Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Smar Wurth to trochę mało. Może jakiś symbol można prosić?
cheng13 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Śledzę wątek z ciekawością Swoją Integrą zdążyłem się nacieszyć zaledwie dwa dni i musiałem do pracy wyjechać. Poprzedni właściciel (marek_m) dosyć znacznie ją ulepszył, co widać na zaprezentowanych przez niego zdjęciach. Pod koniec sierpnia wracam na krótki urlop i wtedy mam zamiar nadrobić stracony czas i podzielić się z Wami wrażeniami z jazdy. Testujcie i piszcie
Drek Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Smar Wurth to trochę mało. Może jakiś symbol można prosić? Wurth HHS Drylube
lazyfox Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Powtarzam się.. smar Wurth i tylna felga czyściutka Smar ten sam w sobie czyści łańcuch i nie chlapie Sprawdzone Wszystkie brudzą, jedne mniej, inne więcej. Całkiem niezły jest też ten: https://www.louis.de...94?list=7908362 Można go i w Polsce kupić.
ŁukaszWP Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 ja używam smaru bel-ray jak odczekam 30 minut po smarowaniu to na feldze nie ma nawet kropelki
CZARO Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 jak chce się szybko doczyścić felgę i mieć,,prawie ''bezobsługowy łańcuch to wystarczy kupić automatyczną smarownicę jeśli wybierze się pojemniczek około 200-300ml. to na parę tysi km ma się spokój, potem doleweczka i dalej jazda.
Drek Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Wszystkie brudzą, jedne mniej, inne więcej. Całkiem niezły jest też ten: https://www.louis.de...94?list=7908362 Można go i w Polsce kupić. Wurth nie brudzi. A ten który proponujesz strasznie brudzi. Również go testowałem. Mam go jakby ktoś chciał.
Klubowicze ArtCho Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Klubowicze Opublikowano 1 Sierpnia 2014 (...). Ktoś w temacie Integry napisał: zakup osłony na łańcuch, dodatkowy błotnik (oba chyba firmy GIVI) i jak napisał Drek- dobry smar . PS. A gdyby jeszcze do niej dołożyli wał napędowy, eh, można pomarzyć ... Ja bym dodał jeszcze: - szybkościomierz analogowy (jakoś cyferki nie za zbytnio...) - lusterka "na stałe", a nie na kierownicy. I wtedy byłoby jak trzeba! No i cenę bym jeszcze obniżył, źeby każdy kto chce mógł ją kupić.
Shinji Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 automatyczna smarownica (scottoiler czy inne) - tez brudzi felge, ale ja tam przecieram ja raz na tydzien nafta i felga lsni Wczesniej uzywalem bilaego smaru s10 i jeszcze gorzej felga wygladala, bo byla rownomiernie obklejona smarem,a tez to sa takie kropki i latwiej je domyc.
Drek Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Ja bym dodał jeszcze: - szybkościomierz analogowy (jakoś cyferki nie za zbytnio...) - lusterka "na stałe", a nie na kierownicy. I wtedy byłoby jak trzeba! No i cenę bym jeszcze obniżył, źeby każdy kto chce mógł ją kupić. Przestań Integra ma tylko dwie wady. Opony Metzeler co nadają się tylko na jazdę wprost (tragedia te opony) i sprężyna tylna brak regulacji. A sorry jest trzecia wada - przydałoby się jakieś 50 koników więcej
Bogart58 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Tak wyglada ta osłona łańcucha i błotnik tylnego koła firmy Givi/Kappa. Bardziej tu chodzi o chronę nóg plecaczka w czasie jazdy w deszczu niż chlapanie smarem z łańcucha. Suchy smar Wurth faktycznie jest doskonały
Lucjan73 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Ja bym dodał jeszcze: - szybkościomierz analogowy (jakoś cyferki nie za zbytnio...) - lusterka "na stałe", a nie na kierownicy. I wtedy byłoby jak trzeba! No i cenę bym jeszcze obniżył, źeby każdy kto chce mógł ją kupić. Ja bym dodał tylko przyzwoity schowek, napęd pasem (tak jak np HD bez dodatkowej osłony) kardan na pewno podwyższyłby cenę i porządny przekrok tak aby mógł wiadać jak na prawdziwy skuter.
Sympatycy szorstki Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Sympatycy Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Coś mi ten trend wygląda tak, że niedługo pewnie maxiskuteromaniaków zacznie jarać VFR albo FJR (zależy kto z jakiej sekty jest) z automatem... Jak pisze Lucek, nieco odbiegliśmy od przekroku, załadunku i przeniesienia napędu. Zastanawiam się, czy jednak nie kupić jednośladu ze skrzynią manual, z topcase, dużymi kołami i ~stoma kucami. Dla mnie Integra ma przede wszystkim za mały schowek (podobnie jak parę innych skuterów). Jakbym miał wozić laptopa w plecaku albo w topcase, to taki "skuter" wolałbym zamienić na jakiegoś "turystyka". pzdr
Marcino1 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Po dodaniu wszystkich wymienionych przez Was elementów powstaje... BMW GT
CZARO Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 koledzy z tymi smarami to jest tak że wszystko zależy od mocy a dokładniej momentu obrotowego na tylnym kole.w v-stromie smary dzielnie trzymają się łańcucha natomiast w fazerze 1000 frędzle latały jak chciały z łańcucha.nawet jak tam powoli odwijało się manetkę to osiągi były imponujące i co za tym idzie łańcuch podlegał innym przeciążeniom i prędkości .ja teraz zamontowałem sobie smarownicę olejową i jestem mega zadowolony!!! mycie felgi nie odbiega od mycia innych części motocykla...dolewka oleju może wychodzić raz na 2000-3000km. smarowniczkę zbudowałem sam. koszt to około 70-90zł. olej hipol koszty smarowania znikome w stosunku do sprajów.
Leo60 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Tak czytam i się zastanawiam , 32 lata temu miałem CZ 350 łańcuch ściągałem na koniec sezonu , gotowałem w graficie z smarem i po pięciu latach użytkowania nie miałem problemu , i sprzedałem w igłę . A teraz smar jaki , czy będzie dobry szanowni czytelnicy to jest nakręcanie kasy producentom. Chyba że teraz produkuje się z gównoitu i w tym jest problem .
CZARO Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Leo60 teraz to po prostu inna technologia łańcuchów ,teraz są smarowane i uszczelniane ,i zagotowanie zabiło by łańcuch a dokładnie uszczelniacze.no i chyba sam rozumiesz jakie siły przenosiły łańcuchy z tamtych lat, a dzisiejsze w nowoczesnych nie jednokrotnie mocniejszych od samochodów motocyklach.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Administrator Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Chciałbym podać ciekawą informację, akurat. zbiegająca się z publikacją naszego testu... Właśnie przed chwilą Honda Motor Europe PL obniżyła cenę Integry 750 rocznik 2014. Było 35900, jest 31900 pln! Cena promo obowiązuje do wyczerpania zapasów. Na tą chwilę dostępne kolory to czarny met, niebieski met i czerwony met. Tap by dualsim
polikom Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Może to zapowiedź nowego modelu lub kolejnego liftingu? Chyba podobnie było w zeszłym roku.
dr.big Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Mało prawdopodobne, teraz (2014!) był świeży lift ...
Jaanek Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Tak wyglada ta osłona łańcucha i błotnik tylnego koła firmy Givi/Kappa. Bardziej tu chodzi o chronę nóg plecaczka w czasie jazdy w deszczu niż chlapanie smarem z łańcucha. Suchy smar Wurth faktycznie jest doskonały Gdybym mial integre to rozwazylbym jescze taka oslone: http://www.nc700shop.com/en/protection/88-rossocromo-chain-cover.html Pozdrawiam Janek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się