Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@MariuszBurgi są wszystkie NCki właśnie oprócz D. Oczywiście najwiecej X, trochę S i moje J. Jakieś xadv nawet się znalazło a żadnego D.

  • Administrator
Opublikowano

Teraz wszystko jasne 😎

  • 4 tygodnie później...
  • Administrator
Opublikowano

Integra Trailer 🫢
27dff22e041add7974ae7ee95aaae058.jpg

  • 2 miesiące temu...
  • Administrator
Opublikowano

Honda właśnie rozsyła pilne wezwania do serwisu użytkownikom Hondy NC. Nie mam wiedzy, które dokładnie roczniki oraz jaki procent stanowią Integry (D) a jaki "X" czy "S". Wiadomo, że akcja obejmuje egzemplarze z lat nawet 2014.

de06ae12bdc682f977d71dc8ebc27006.jpg

2099c4ca1a433520558732d2f43717a3.jpg

Dla pewności zalecam sprawdzić swój egzemparz w tym miejscu -> Akcje przywoławcze Honda.

  • Klubowicze
Opublikowano

U mnie wypisali - "Brak aktywnych akcji przywoławczych / aktualizacji pojazdu."

Opublikowano

i co byles juz  w serwisie

 

  • Administrator
Opublikowano

Pewien użytkownik z Tajwanu, tak jeździ "rodzinnie" swoją Integrą... i w sumie, to nawet bym się nie czepiał, gdyby nie fakt, że kot nie ma kakakasku!

e96684867859116dd487d724f185b7d6.jpg

9c6b8599d24310e7a15a93348cf3ce0f.jpg

8c7d74f8b9305087bb66e604ace05917.jpg

a2f781f70a55eba407d10e51e4e2d03b.jpg
 

  • 6 miesięcy temu...
  • Administrator
Opublikowano

Wątek Integry mało aktywny więc jeszcze takie trzy ujęcia z Tajwanu

d2bd27df541d7fe266afb5152635e027.jpg

a3b30b0728a24cd833ba3938bf70c2c2.jpg

f239511452de1d7c860716603562d10b.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Brawo , nareszcie się wziąłeś za robotę 

 

 

 

  • Klubowicze
Opublikowano
MariuszBurgi
Ten odpowiedź został doceniony przez MariuszBurgi!

SlawoyAMD otrzymał(a) odznakę 'Helpful' i 5 punktów.

Choć to nie dział techniczny, to dodam jeszcze kilka zdjęć z zabiegu konserwacji tylnego zawieszenia, a dokładnie wielowahacza, bo pewnie niewielu z Was tam zaglądało, więc może miejsce w temacie dotyczącym Integry, może się komuś przydać i zainspirowany zajrzy u siebie do tej ważnej dla bezpieczeństwa części... Łożyska pracują pod sporym obciążeniem, ale w dość niewielkim zakresie ruchu, więc przy okazji warto nimi pokręcić, by rolki zmieniły pozycje, bo jak widać po ślizgach (wytarcia bieżni), tylko część z nich jest mocniej eksploatowana. 

Zbiera się tam, skoro brudu od koła, a śruby dość mocno zachodzą patyną, więc dobrze jest to wszystko poczyścić i zakonserwować smarnym filmem (mowa o powierzchni śrub). Tak to wyglądało przed zabiegiem... Strzałki pokazują, gdzie znajdziemy łożyska igiełkowe...

 

IMG20240503125949.jpg

IMG20240503130008.jpg

 

Najgorzej od wilgoci "dostała" śruba mocująca wahacz do ramy... Musiałem ją wręcz wybijać z tulei...

 

IMG20240503132513.jpg

IMG20240503133136.jpg

IMG20240503133203.jpg

IMG20240503133156.jpg

 

A tak to wygląda po czyszczeniu i zasmarowaniu świeżym smarem...

 

IMG20240503140754.jpg

IMG20240503151107.jpg

IMG20240503151114.jpg

Opublikowano

Dobra robota. Jak wyglądają uszczelnienia tych łożysk igiełkowych? Muszę też tam zajrzeć, ale raczej po sezonie.  

  • Klubowicze
Opublikowano
7 godzin temu, cezzar napisał(a):

Dobra robota. Jak wyglądają uszczelnienia tych łożysk igiełkowych? Muszę też tam zajrzeć, ale raczej po sezonie.  

Nie wymagały wymiany... Smar w środku czysty, choć już lekko "wchłonięty" miedzy rolki. Z pewnością czas go trochę "utwardził", bo łożyska przesuwały się z lekko wyczuwalnym oporem, a po świeżym smarowaniu, czynność ta odbywała się z niższym oporem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...