Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piotr  a to Integra na pokładzie kompa nie wyświetla takich info ?

  • Klubowicze
Opublikowano
Piotr  a to Integra na pokładzie kompa nie wyświetla takich info ?

Paweł, znana „bolączka” userów Hondy. Ani w Silver Wingu ani SW-T400/600 i Integrze nie ma wskaźnika temperatury zewnętrznej. W zasadzie tylko o termometr tu chodzi.
  • 4 tygodnie później...
  • Użytkownicy
Opublikowano

IMG_20210727_185313_1600x1200_1280x960.thumb.jpg.1b65107b12eccb7b7a32c16451656639.jpgIMG_20210727_185302_1600x1200.thumb.jpg.161b00675168ae324e54256072b40572.jpgDziś montaż uchwytu do telefonu, Majesty 400. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A ja dziś w  czarnej perle  zamontowałem czerwone akcenty , deflektory przednich lag , pokrywki zbiorniczków, ciężarki kierownicy  , poszerzenie stopki , pokrywki silnika , osłonę pasa tylnego koła i końcówkę wydechu zanim nie wjedzie Akrap  ,jest czerwone  będzie szybciej he he i to na tyle smaczków , Jeszcze przyjedzie akcesoryjne mocowanie tablicy i deflektor i to będzie na tyle ,  a z czasem zrobię tuning silnika 

 

20210908_200121.jpg

20210908_153126.jpg

20210908_200133.jpg

20210908_153119.jpg

20210908_153104.jpg

dekielek2.jpg

20210908_153232.jpg

20210908_153144.jpg

Opublikowano

Toś spier... całość. A ta końcówka wydechu to będzie czerwona , przez 100 km potem założysz ori. Z tajniaka powstał sygnalista.

  • Administrator
Opublikowano

Wyszło super. Czerwone akcenty na czarnym sprzęcie wyglądają kozacko.👍. Końcówka ma podejrzewam wytrzymać do wjazdu akrapa 😎

Opublikowano
3 minuty temu, tomekstw napisał:

Toś spier... całość. A ta końcówka wydechu to będzie czerwona , przez 100 km potem założysz ori. Z tajniaka powstał sygnalista.
 

Tomek to kwestia gustu   w powiększeniu jest słabo ale popatrz na foto całego skuta czerwone znika  i nie wygląda to żle 

Opublikowano

Pokrytykowac wolno, najczęściej przez zazdrość. Niech Ci się kręci, ważne Twoje zadowolenie.

Opublikowano

nie ładne, to co ładne, ale co się komu podoba

Opublikowano

Żeby nie było standardowo i monotonnie to u mnie takie dodatki wpadły. 

4.jpg

5.jpg

6.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ładne akcenty, to cały nowy tłumik czy tylko końcówki do tego AK ? Gratuluje.

Dzis 7 godzin poświeciłem na dużą inspekcję 12 TKM. Wymieniłem chyba wszystko, a nawet więcej niż wymaga Suzuki.
- wszystkie oleje.
- wszystkie filtry (łącznie z CVT).
- płyn chłodniczy.
- płyn hamulcowy.
- świece.
- naoliwiłem, nasmarowałem...


I jak już wszystko złożyłem to okazało się ze zapomniałem sprawdzić śrubę CVT. A kupiłem już zamiennik na w razie czego".
Nie ruszałem opon i klocków, jeszcze przez wiosnę dadzą rade.
Kilka drobnych akcesoriów (duża strzykawka, lejki, gumowe wężyki) warto zakupić, pracuje się szybciej i przyjemniej.
Trochę wygibasów było z wymiana świec, ale jak dobrze ustawić chłodnice to i ta czynność nie sprawia kłopotów. No i w końcu klucz dynamometryczny to przy tym całym aluminium to podstawa!

To mój pierwszy własny serwis AN650, wszystko kosztowało mnie ok.120 euro + 7 godzin. W Serwisie Suzuki koszta przeglądu (, bez  filtrów przy 12 TKM się nie wymienia) to 350 euro.

W zasadzie ciekawa robota, zaoszczędziłem pieniążki. No i na koniec wiem co i jak zostało zrobione.

WhatsApp Image 2021-09-21 at 18.19.13.jpeg

WhatsApp Image 2021-09-21 at 18.19.14 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-09-21 at 18.19.14 (2).jpeg

WhatsApp Image 2021-09-21 at 18.19.14 (3).jpeg

WhatsApp Image 2021-09-21 at 18.19.14 (5).jpeg

WhatsApp Image 2021-09-21 at 18.19.14.jpeg

WhatsApp Image 2021-09-21 at 18.18.29.jpeg

Opublikowano

dzieki, tylko środek końcówki wydechu, na żywo robi robotę.

  • Użytkownicy+
Opublikowano
14 godzin temu, Delorco napisał:

....I jak już wszystko złożyłem to okazało się ze zapomniałem sprawdzić śrubę CVT. A kupiłem już zamiennik na w razie czego"....

do śruby jest dostęp bez rozbierania plastików.  10 min. roboty.  Klucz dynamometryczny wskazany.

Opublikowano

Dzieki, to fajnie.Bede tez pamietal o zaciagnieciu recznego przed wykreceniem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A ja ostatnio zainstalowałem uchwyt do nawigacji. Wcześniej miałem ten uchwyt zamontowany na zbiorniczku płynu hamulcowego, ale nie podobało mi się to rozwiązanie. Teraz jest w miejscu najwygodniejszym dla mnie, czyli nad zegarami:

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Opublikowano

Miałem identyczny patent w swoim Nexusie; chyba najlepsze miejsce na telefon. Wiadomo... im mniej dziur tym lepiej ale w sumie nic lepszego byś tutaj nie wymyślił 🙂

 

  • 1 miesiąc temu...
  • Klubowicze
Opublikowano

Kilka stów i będzie jaśniej 

20211113_145206.jpg

  • Użytkownicy
Opublikowano
5 godzin temu, karton napisał:

Kilka stów i będzie jaśniej 

20211113_145206.jpg

I przede wszystkim będziesz lepiej widoczny☝️😉

Poza tym dodaje to sznytu💪

  • 1 miesiąc temu...
  • Sympatycy
Opublikowano

Mój Burgman też po sezonie doczekał się serwisu i lekkiego upgradu przy 48kkm.
Po zeszłorocznym montażu śruby "stop diesel sound" przyszła kolej na wymianę lusterek z manualnych na elektryczne.
Poza lusterkami:
-oleje i filtry
-czyszczenie filtra cvt
-nowa śruba cvt
-nowe grzane manetki Oxford
-klocki przód
-płyn hamulcowy
-kontrola silniczka cvt i czujnika
Dodatkowo w zaprzyjaźnionym serwisie u Kubo kontrola i regulacja zaworów, nowe świece i nowa oponka na tył Pirelli diablo rosso scooter.
Zostało tylko poskręcac plastiki i skuter gotowy na kolejny sezon.
LwG

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie, co prawda jeszcze jesienią, doszły grzane manetki plus gniazdko usb/zapalniczki, mont. do uchwytu lusterka. Instalacja manetek po prostym przekaźniku samochodowym, plus po stacyjce z jednego z bezpieczników. Tam też przy bezpiecznikach, przykręciłem i schowałem przekaźnik. Kable "poopisywane" takimi małymi znacznikami (zostały mi jeszcze z dawnego, dawnego tematu...), coby łatwo zidentyfikować później co do czego. Manetki przetestowane, działają dobrze. Dwa stopnie regulacji (jeden grzeje, drugi parzy :D), ale w zupełności wystarczające. Gniazdko usb/zapalniczki też w porządku - przydatne do zasilania telefonu czy nawigacji. 

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

1.jpg

2.jpg

7.jpg

  • Sympatycy
Opublikowano

Czując delikatny powiew wiosny wymieniam oponki w profesjonalnym warsztacie na Wrocławskiej 😉

Wybór padł na Dunlopy ScootSmart.

 

8F86509C-FD5E-4324-A7C1-F7A9E76E7ADA.jpeg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja wymieniłem tylko tylna oponę na Pirelli Angel ST. Poprzednia zjechała w rok ok 20000km więc przyszła na nią pora.

Dołożyłem też (wymieniłem) na lepsze gniazdo USB na kierownicy.

Przykryłem Integrę pokrowcem i.... czekam na sprzyjająca pogodę...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A ja dzisiaj swojej Hondzie Silver Wing przeciągnąłem przewód usb-c  z uchwytu na telefon przy prawym lusterku do prawego schowka pod kierownicą (dziurą na odpływ wody) gdzie podpinam power bank 🙂 Bez zabawy z kablami od aku 🙂

W dniu 2.01.2022 o 22:42, Szymqw napisał:

U mnie, co prawda jeszcze jesienią, doszły grzane manetki plus gniazdko usb/zapalniczki, mont. do uchwytu lusterka. Instalacja manetek po prostym przekaźniku samochodowym, plus po stacyjce z jednego z bezpieczników. Tam też przy bezpiecznikach, przykręciłem i schowałem przekaźnik. Kable "poopisywane" takimi małymi znacznikami (zostały mi jeszcze z dawnego, dawnego tematu...), coby łatwo zidentyfikować później co do czego. Manetki przetestowane, działają dobrze. Dwa stopnie regulacji (jeden grzeje, drugi parzy :D), ale w zupełności wystarczające. Gniazdko usb/zapalniczki też w porządku - przydatne do zasilania telefonu czy nawigacji. 

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

1.jpg

2.jpg

7.jpg

A mam takie głupie pytanie, po co są grzane manetki oprócz bo fajnie, że są? Przecież i tak w rękawiczkach jeździsz?

  • Klubowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Wiatrak napisał:

A mam takie głupie pytanie, po co są grzane manetki oprócz bo fajnie, że są? Przecież i tak w rękawiczkach jeździsz?

Grzane manetki to błogosławieństwo... W temperaturach poniżej 14 st.C na trasie szybko wychłodzisz łapy, nawet w grubych rękawicach. W tym roku w sierpniu miałem załamanie pogody na powrocie z Alpejskiej wyprawy (temperatura spadła z 30 do 12-14 stopni), a wziąłem z sobą grubsze rękawice NORDCODE COMBAT (membrana HIPORA), na wszelki wypadek, ale końcówki palców szybko się wychładzały. Włączyłem manetki na 40% i w łapki cieplutko, a mało tego, wrażenie jest takie, że całe ciało się ogrzewa, bo pewnie krew rozprowadza część ciepełka po organizmie... Mogę nie mieć tempomatu, ale manetki w każdym motocyklu będą już najważniejsze...

Opublikowano
7 godzin temu, SlawoyAMD napisał:

Grzane manetki to błogosławieństwo... W temperaturach poniżej 14 st.C na trasie szybko wychłodzisz łapy, nawet w grubych rękawicach. W tym roku w sierpniu miałem załamanie pogody na powrocie z Alpejskiej wyprawy (temperatura spadła z 30 do 12-14 stopni), a wziąłem z sobą grubsze rękawice NORDCODE COMBAT (membrana HIPORA), na wszelki wypadek, ale końcówki palców szybko się wychładzały. Włączyłem manetki na 40% i w łapki cieplutko, a mało tego, wrażenie jest takie, że całe ciało się ogrzewa, bo pewnie krew rozprowadza część ciepełka po organizmie... Mogę nie mieć tempomatu, ale manetki w każdym motocyklu będą już najważniejsze...

Kurde, nie zdawałem sobie sprawy. Ze dwa tygodnie temu pojeździłem swoim w okolicach zera stopni i zero zmarznięcia. W sumie przez rękawiczki to ciepło manetek pewnie niezauważalne u mnie, skoro nic nie zmarzłem bez grzanych manetek. A rękawice mam takie bardzo tanie, coś około 99 zł z Lidla online.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...