FANDORIN Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Producenci zebatek i łancuchow chca miec spokuj. I dlatego wymieniasz cały zestaw. Najszybciej powinien paść łańcuch, później przednia a na koncu tylna zębatka. Niestety jak zmienisz łańcuch a zostawisz stare zębatki lub odwrotnie. To i tak najnowszy element zestaw napędowego ulegnie przyspieszonemu zużyciu.
Robi3m Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 nie opłaca się wymiana samej przedniej zębatki, ponieważ wstawienie nowej przyśpieszy zużycie łańcucha ( każdy ząb układa się w ogniwie "wyklepując" sobie łoże ) a wymianą łańcucha trzeba i tak zrobić z zębatkami. p.s. Mnie bardzo interesuję czy można w twoim modelu pokombinować z wielkością tylnej zębatki, tak jak się robi w niektórych moto.
Bad Method Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 przednia zębatka jest ponad dwa razy mniejsza od tylnej i szybciej się zużywa ...o ile są zrobione ze stopu o identycznych właściwościach, co przecież nie jest takie pewne.
RONIN Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Mnie też to interesuje, już zapodałem temat znajomemu mechanikowi żeby poszukał trochę większej na przód, albo mniejszej na tył.
RONIN Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 Prośba do właściciela czarnej GP 800 z Warmińsko-Mazurskiego który był teraz w Bieszczadach żeby wstawił zdjęcia stelaży bocznych. Chciałbym sobie coś takiego dorobić do moich sakw.
Klubowicze MAKI Opublikowano 10 Września 2014 Klubowicze Opublikowano 10 Września 2014 Nie wiem czy czyta forum - Jego Nick to Moplic . Spróbuj napisać do niego PM , a jak nie to Bartheez ma takie same stelaże na swojej GP - cie
Moplic Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Proszę. www.motobagaz.pl - 138 zł plus koszty wysyłki
froster Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 przyjarałem tłumikiem sakwę na tych stelażach
RONIN Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 Mnie się tłumik odbarwił w jednym miejscu od sakwy. Ten stelaż chcę potraktować jako bazę do zrobienia czegoś solidnego.
Gość Bartheez5 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 przyjarałem tłumikiem sakwę na tych stelażach kwestia dobrego sciągnięcia gòrnych taśm
Moplic Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Popieram w 100% Rafała. Używam dość dużych sakw Givi bez żadnego problemu. Sakwy powinny być od dołu pozbawione wszelkiego rodzaju łatwotopliwego "plastiku", choć jak widać na zdjęciach przeciwdeszczowych kapturkom tez nic nie szkodzi jeżeli są właściwie założone.
TomEck Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Wittam wszystkich, wczoraj dołączyłem do Waszego klanu, kupiłem Gilere GP ... Dzisiaj zaczynam rajd, proszę o informację od czego zacząć, jestem z Poznania, na co zwrócić uwagę, co wymienić, gdzie pomacać ? 2011 rok listopad, przebieg 25 tys _ kraj nie kwitnącej wiśni, Włochy. To mój pierwszy scooter, 10 lat jeździłem w terenie (crosss, enduro, supermoto). Mam jeszcze Honde FMX, ale to już inna bajka. Bardzo jestem ciekawy nowej przygody. Pozdrowieni OkO Tomek
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 19 Września 2014 Sympatycy Opublikowano 19 Września 2014 Tu masz dużo informacji co należy zrobić przy odpowiednim przebiegu. http://www.forum.bur...c/12145-gilera/
TomEck Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Grzegorz, petarda ' wielkie dzięki ' będę pytał mnogo ;] ' więc uzbrojcie się w cierpliwość ...
Moplic Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Proszę: diagram, instrukcja, katalog https://drive.google...dit?usp=sharing https://drive.google...dit?usp=sharing https://drive.google...dit?usp=sharing Jeżeli chcesz skróconą instrukcje po polsku, daj znać to w poniedziałek zeskanuję i wstawię link. Mogę również przesłać Ci program do podłączenia motoru do komputera. Masz wtedy możliwość odczytu podstawowych parametrów, kasowania błędów, resetowania czujnika położenia przepustnicy wolnych obrotów (TPS) i wielu innych rzeczy, ale to wymaga pewności w podłączeniu i zarządzaniu programem, bo można ostro zamieszać wraz ze spaleniem jednostki sterującej.
RONIN Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 Moplic chcemy ;-). Przeczytałem w danych serwisowych napisanych przez Grzegorza76 coś takiego GP 800 by Grzegorz76 edit kisiel Olej w zespole koła łańcuchowego/ilość SAE 80W-90, API GL-5 po 1 tyś km,sprawdzenie, co 10 tyś. wymiana Ktoś mógłby rozwinąć temat? Ile tego oleju się wlewa i gdzie? Tomeck kupiłeś tą białą sprowadzaną z Francji która stała w ogłoszeniach od roku?
filipmr Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Czy mega maxi Gilera GP 800,Arpilia SRV850 Suzuki Burgman 650 wciągają na sniadanie Yamahę Tmax w trasie....Czy Yamaha dotrzyma kroku osiągami z wymienionymi skuterami spokojny wypad ze znajomymi w trasie....
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 19 Września 2014 Sympatycy Opublikowano 19 Września 2014 Ronin, musisz odkręcić prawy podnóżek pasażera. Pod nim masz okienko kontrolne oraz dwie śrubki- dolną zlewasz,górną wlewasz.Nie pamiętam ile oleju wchodzi, ale jakieś małe ilości, coś ok 100-150 ml. Kup sobie strzykawkę w aptece, bo inaczej nie wlejesz.
RONIN Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 Czy mega maxi Gilera GP 800,Arpilia SRV850 Suzuki Burgman 650 wciągają na sniadanie Yamahę Tmax w trasie....Czy Yamaha dotrzyma kroku osiągami z wymienionymi skuterami spokojny wypad ze znajomymi w trasie.... Spokojnie dotrzyma, no chyba, że trafisz na jakiegoś narwańca. Na autostradzie prędkość przelotowa to 140-160 km/h a z takimi prędkościami T-max nie ma kłopotów. Oczywiści jeśli chodzi o przyspieszenie to t-max nie da rady GP800, B650 będzie dotrzymywał kroku tak do 100-120 km/h potem zostanie w tyle. Dzięki Grzegorz. Muszę w poniedziałek wymienić .
Moplic Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Polska instrukcja (skan) do: Gilera GP800 https://drive.google.com/file/d/0B24DnEvowE6vV2E1MzFvRUhmWlE/edit?usp=sharing Jeśli chodzi o olej do zespołu koła łańcuchowego, to faktycznie coś koło 120-130 ml. Olej Motul sprzedawany w tubach po 150 ml wraz z aplikatorem w zupełności wystarczy, używamy bez strzykawki, ale jest piekielnie drogi. W tej samej cenie możemy kupić z identycznymi parametrami nawet 1 litr, ale potrzebna strzykawka.
TomEck Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Heya ' Primo: maszerować u waszego boku to czysta euforia, tym bardziej, że jestem źrebakiem ;] ... odzew przerósł moje oczekiwania, dzięki chłopaki. Myślę, że nawet jakbym wtopił z motorem (kupiłem trochę kota w worku) to z wami nie zginę. Postaram się nie spamować... Opiszę pierwsze doświadczenia: cały dzień w Poznaniu lało, więc nie mogłem wnikliwie polatać. Pierwsze wrażnenia: ciarki idą, MIX podniecenia i strachu ;] Uwaga, dwa razy na postoju zapaliła się kontrolka silnika. Motor był 2 dni w transporcie, czy mozliwe że to miało wpływ? Później jeździłem około dwóch godzin i kontrolka już się nie pojawiała. Natępna sprawa, przy dłuższym postoju na światłach (powyżej minuty) przy ponownym ruszaniu trochę się dławił ... Zawieszenie: jestem przyzwyczajony do mega wysokiego skoku (cross, supermoto), więc do zaieszenia nie mogę się przyzwyczaić, nakoleinach mocno mną steruje, ale myslę, wszystko kwiestią wprawy. to takie niepokojące sprawy. Teraz czadu: świetny sprzet, elastyczny, dobry gang, świetna moc, na ulicach wszyscy traktują GP jako złykły, rachityczny skuterek, po starcie dociera do nich: Uppssss, co to było ??!! Jeśli nic poważnego nie wyjdzie na przestrzeni kilku dni to z przyjemniścą stwierdzę: Rewelacja, GP przerosło moje oczekiwania, a czytałem o sprzęcie wiele. Zaufałem kupując Gile, zaufałem jak dziecko z 4c, mam nadzieje, że moja uczciwość zostanie wynagrodzona i czeka mnie wiele przyjemności ;] Dzięki za wszelkie posty jestem Wam winny, oto jej lico: Oleeee!
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 19 Września 2014 Sympatycy Opublikowano 19 Września 2014 Na bank przepustnica do czyszczenia.Standard przy tym przebiegu. http://www.forum.burgmania.net/topic/20015-serwis-gilera-gp-800-warszawa/
TomEck Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Grzegorz, przyznam, apropo tej zadławki mojego sprzętu to pierwsze co mi przyszło na myśl to gaźnik heeh, a że gaźnika brak pomyślałem o przepustnicy, także pokryły się moje przypuszczenia.. Moplic, ten program to świetna alternatywa, byłbym zobowiązany ' wyskakuje mi taki błąd serwisowy, czy to zwykły serwis ?: [media=]http://youtu.be/ultKPYnQOGM[/media]
RONIN Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 To kontrolka serwisu i wymiany paska, zapala się co 10 tkm. W serwisówce jest procedura kasowania, zresztą w tym temacie trochę wcześniej też. Jeżeli się palą obie oznacza to, że raczej nie zrobiono przeglądu po 20 tkm. Czeka cię trochę wydatków, bo to duży przegląd, pasek, rolki, łańcuch, zębatki i oczywiście oleje i filtry. Moplic dzięki za instrukcję po polsku. Widzę, że grupa posiadaczy GP 800 rośnie w siłę, może kiedyś powstanie kolejna "TAJNA GP SEKTA" ;-)
Moplic Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Witam! I owszem, czyszczenie, sprawdzenie przewodów dolotowych od filtra czy brak jest przedmuchów tak. Lecz czasami w zupełności wystarczy reset czujnika położenia przepustnicy na wolnych obrotach (TPS). To ustrojstwo nie tylko w Gilerach, ale również w innych motorach z czasem ma tendencję do zmiany wartości TPS, a tym samym wartości napięcia podawanego do jednostki sterującej. Powoduje to nierównomierna pracę silnika na wolnych obrotach, gaśnięcie nawet przy nagrzanym silniku i brak płynnego przyśpieszenia. Powiem więcej często "mechanicy" zapominają o właściwej adaptacji przepustnicy po jej czyszczeniu. I przepraszam na koniec - nie jestem fachowcem jak większość w naszym kraju, jak się uczę. Powyższe sugestie to tylko moje luźne rozważania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się