Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam pytanie, na jakich oponach jeździcie, jakie wrażenia z jazdy, jakie przebiegi robicie?

  • Użytkownicy
Opublikowano

Z fabryki wychodziły na Metzeller Feel Free. Bardzo dobre opony.

Ja obecnie ujeżdżam 3 komplet Bridgestone Battlax SC02. Przebiegi po kilkanascie tyś. Na razie nie zamierzam zmieniać.


Opublikowano

Przednia i tylna takie same przebiegi? Głównie jeździsz sam czy z plecaczkiem, miasto czy trasy? Kilkanaście tyś. to bardziej 12 czy 17 tyś.?

  • Użytkownicy
Opublikowano

Tylna ciut szybciej, ale wymieniam komplet.
60/40 - miasto/trasa
Jeżdżę głównie sam
Raczej ponad 15 kkm wytrzymują.

  • Klubowicze
Opublikowano

Metzzelerki, jak fabryka nakazała, tak kontynuuję. Jest GIT👍

Stics, zajrzyj do wątku  ,,oponowe rozterki''

Opublikowano

Jest GIT to znaczy jakie przebiegi robisz i w jakich warunkach? Fabryka montowała to na co umowę korzystną zawarli 🙂

  • Klubowicze
Opublikowano

przebieg ok. 15 tkm/ zestaw opon. Nieznacznie wcześniejsza wymiana tył. trasa 70 proc/miasto 30 proc.  Pisali, że metzelerki b dobra przyczepność na mokrym.

Opublikowano
Godzinę temu, stics napisał(a):

Jest GIT to znaczy jakie przebiegi robisz i w jakich warunkach? Fabryka montowała to na co umowę korzystną zawarli 🙂

Dokładnie 😏   a oponki i tak trzeba dobierać pod siebie i swój styl jazdy. 

Opublikowano

Głównie jazda w mieście. Na deszczu dobrze sprawdzają u mnie Pilot Road 4 Scooter (moim zdaniem lepsze niż oryginały), ale wiadomo można o tym długo dyskutować.

  • 2 tygodnie później...
  • Klubowicze
Opublikowano

Admina proszę o przeniesienie do właściwego wątku

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Taka ciekawostka:

 

C650 GT z wózkiem bocznym.jpg

C650 GT z wózkiem bocznym2.jpg

C650 GT z wózkiem bocznym3.jpg

  • Klubowicze
Opublikowano

Jakie pokaźne koło wózka. Sama waga tego koła, a co dopiero reszta. Nie przeszedłby badań diagnostycznych- homologacja ogranicza. No chyba , że się mylę🤔

Opublikowano

Cześć,

bardzo fajnie się to czyta ;) Gratuluję ciekawego wątku. Od kilku dni też jestem posiadaczem BMW, jednak C600 Sport. Niestety dopadł nie problem gaśnięcia na wolnych obrotach, więc w zimę będę grzebał lub szukał mechanika od BMW :D

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Hej,

dawno mnie nie było w tym wątku, bo i GTka nie mam od dawna, a tutaj masa super merytorycznych informacji... jestem pod wrażeniem.

Swoją drogą,  ponieważ ciągłe uważam, że GT to najlepszy maxi ever, ponownie rozglądam się za jakimś fajnym egzemplarzem,  po 2016 roku, z rozsądnym przebiegiem (im mlodszy, tym lepszy). Jakby ktoś słyszał,  będę wdzięczny za info :)

P.S.

Ktoś tutaj posiada jeszcze GT?

Opublikowano

Ja nadal posiadam ten super sprzęt 😀

I mam pytanie, po jakim dystansie zapala Wam się Oil OK w obecnych temperaturach? U mnie po 13,5 km. Jak rozumiem zapala się po osiągnięciu temperatury roboczej?

Jak prawidłowo sprawdzić olej? 2-3 minuty po wyłączeniu rozgrzanego silnika po jeździe będzie ok? Stan na maxa najlepiej? Oczywiście bagnet wykręcić i do sprawdzenia tylko włożyć?

Pozdrawiam Wszystkich gorąco ☀️

  • Klubowicze
Opublikowano

U mnie komunikat Oil Ok pojawia się znacznie wcześnie, bez osiągnięcia temp roboczej. Ale skoro u Ciebie później- to nie jest nic niepokojącego. Tak jak już wcześniej pisałem w tym wątku- w naszych GT kach należy utrzymywać wyższy niż w połowie, mniej więcej 3/4 wys. na bagnecie poziom oleju. Tak jest w tym modelu - potwierdzałem to w serwisówce w dwóch ASO Motorrad. Uważaj by nie przekraczać maxa.Lepiej trochę niżej niż max.

Napiszę jak ja sprawdzam poziom- jeśli po jeździe , to odczekam 3 minuty. A bagnet wkładam i tylko parę obrotów wkręcam, lecz nie do końca.

Dodam, że w serwisówce piszą aby nie wkręcać bagnetu przy pomiarze poziomu oleju, ja jednak czynie tak jak wyżej pisałem.

Opublikowano

U mnie po 13,5 km pokazał Oil Ok rano przy temperaturze 4 stopni, wracając przy temperaturze 13 stopni pokazał po 6 km. Olej mam na max mierząc na centralnej stopce ok. 3 minuty po jeździe wkładając bagnet bez wkręcania.

Czy Oil Ok pokazuje się po uzyskaniu temperatury roboczej oleju czy oznacza tylko właściwy poziom?

  • Klubowicze
Opublikowano

Oznacza tylko właściwy poziom. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hej hej. Proszę o pomoc. 

Bmw C650 Sport z 2020 roku. Raczej rok produkcji jest 2019. Jestem zainteresowany tym motocyklem. Poprzednie wersje miały choroby jak wiadomo. Czytałem dużo na tym forum i nie chce się opierać na tym co było przed liftem. Boję się trochę wejść w bmw napraw itd. Moto sprowadzone z Francji po 2 latach. Od 22 jest w Polsce. Potem 2 właścicieli. Wygląda ładnie. Mogę wkleić link ? Stoi pod Poznaniem. Cena to 30k. Ma tylko 1 kluczyk. Niby był weryfikowany carverticalem i nie ma historii wypadkowej. W tej cenie można kupić nowy honda adv350. Chciałbym być świadomy tego,  co może się wydarzyć lub że nie wydarzy się nic bo to już polift. Zła sława i to,  że został wycofany z produkcji...

Łańcucha się nie wymienia, tylko pas napędowy. 

Chciałbym jeździć pewnie i bezawaryjnie. Kupić i być zadowolonym, ale mam taki strach. Ktoś pomoże? 

IMG-20241209-WA0122.jpg

IMG-20241209-WA0129.jpg

  • Klubowicze
Opublikowano

A dlaczego 1 kluczyk? Z Francji?- to jaki przebieg?

Opublikowano

Nie wiem dlaczego 1 kluczyk. Przebieg 12 tys km. Niecałe 13. Dzwoniłem do bmw i mówili najlepiej po 2017 roku kupować i te poliftowe nie są awaryjne. Były akcje serwisowe na przewody hamulcowe i coś jeszcze. 

Wersja poliftowa podoba mi się jeszcze bardziej dlatego, ponieważ ma troszeczkę inną, czyli zmienioną skrzynię biegów i rusza bardziej z dołu. Zmieniony układ wydechowy i trochę inne brzmienie oczywiście na plus. A z tą ciekawostką, która pojawiła się w tym temacie o ochronie przeciw deszczu, że wystarczy jechać powyżej 50 km na godzinę i nie uświadczymy tego, że zmokniemy. Nie będę ukrywał, że motocykl bardzo mi się podoba, ale mam obawy co do jego solidności, tak jak np. Honda. W tych samych pieniądzach jest zupełnie nowa Honda ABV 350 z dwuletnią gwarancją producenta i świeży design. Myślę o takim daily pojeździe i jak kupić to już nie sprzedawać. Jeździłem wcześniej sportowymi maszynami, ale przede wszystkim chodzi mi o wyprostowane plecy i dobrą pozycję.

  • Użytkownicy
Opublikowano

Jeżeli jest jeden kluczyk to prawdopodobnie był kupiony we Francji z firmy ubezpieczeniowej. Może  być po jakiejś przygodzie lub coś w tym rodzaju i wtedy oni zostawiają 1 kluczyk u siebie i sprzedają moto dalej na rynek np. do Polski a właścicielowi wypłacają kasę z ubezpieczenia. Sprawdż sobie dokładnie wszystko żebyś się nie wsadził niepotrzebnie w coś niemiłego.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...