Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Maj.


LWfilip

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 178
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Arkadiusz

    24

  • upiór

    23

  • Baśka13

    18

  • szamot

    17

Top użytkownicy w tym temacie

Gratulacje zakupu, !scooter niech wozi bezpiecznie.

Szkoda że Honda ale nie miałaś wyjścia bo mieszkasz w regionie gdzie grasują !vampire !vampire

!OK

Odnośnik do komentarza

Basia gratuluję zakupu.

Jak to poprzedniczka napisała szkoda że to tylko Ho... ale jak już jest to niech wozi Cię bezpiecznie, bezawaryjnie no i co najważniejsze niech mało pali :)

Pozdrawiam Siemik

No no grabją sobie Ci od tych innych marek !scooter :P:tongue_smilie: .

Odnośnik do komentarza

Eeee tam grabią, oni po prostu zazdroszczą :tongue_smilie::P:)

A czego tu zazdrościć siedzenia jak w małym Fiacie,kierownicą po kolanach dostawać :lol:

nie ma czego zazdrościć.

Najważniejsze żeby zawsze wygodnie i szczęśliwie do celu docierać punk.gif

Dlatego Król to Król

cheers.gif

Odnośnik do komentarza

Tomeczku bo Zacna to dla ludzi jest, cyborgi muszą chodzić pieszo :rolleyes::):lol:

Dokładnie Arek to jest prawda .

Albo na lawetach śmigają albo łożyska albo olej , to nie dla ZACNEJ marki .

A te CVT to cała historia .

Normalnie sprzedam bo nie ma co w ZACNEJ porobić , nudy jak nic .

Jedni muszą po garażach siedzieć po serwisach a ZACNE śpią i czekają na śmiganie .

Jako Prezes ZACNEJ muszę napisać do producenta o zaniechanie montażu korka oleju po co to tam jest tylko z lekka szpeci i ni jak to wygląda :P:lol: :lol: :lol: .

No to Ten Wielki teraz mnie zje !czary :lol: :lol: :lol: .

Odnośnik do komentarza

Tak Upiorku, dziś się nudziłem bardzo, zimno było więc postanowiłem sprawdzić co słychać w napędzie przy Zacnej:

2012-05-12-115.jpg

Ale wszystko było jak najbardziej w porządku:

2012-05-12-111.jpg

2012-05-12-108.jpg

Więc z moim serwisantem stwierdziliśmy, że nie ma czego tu szukać, więc złożyliśmy spokojnie i do Żywca mogę jechać bez lawety :rolleyes:

Ale nie powiem dobrze, że stał "KRÓL" bo miałem gdzie kurteczkę powiesić !OK

2012-05-12-114.jpg

Podziękowania dla mojego serwisanta który na razie jeździ marką "S", ale pracuję nad tym i może w krótce się to zmieni na coś ludzkiego. !winkiss

Ps. Nie wstawiam u Kiślowatego w temacie, bo nie było żadnej usterki, żadnej :)

Ach co za relaks !OK

Odnośnik do komentarza

Arku jak Ci się nudzi to sobie rozbieraj ludzie z nudów robią różne rzeczy .

Po co tyś tam zaglądał , no chyba że chciałeś pasek zobaczyć .

W tym temacie to może do rymarza jeśli masz takiego w okolicy , on na pewno ma różne paski . Pozdrawiam serdecznie cały Duninów !OK .

No rzecz jasna pozdro dla serwisanta !OKK .

Odnośnik do komentarza

Dobre :rolleyes:

Czyje to dupsko ?

Mój motorek tez cały rozebrany.

Wymieniam wszystkie eksploatacyjne części.

Filtr powietrza był chyba od nowości nie zmieniany, a oleju w silniku było o 200 ml za dużo.

Olej odessany ( nie zmieniałem, bo jest nowy ) i golas czeka na filtr paliwa i powietrza.

Nie obyło sie bez strat.

Omsknął mi się klucz i podrapałem zbiornik !placz1

Pytanko do Bydgoszczaków.

Czy można na jakims torze w Bydzi zorganizować fajne szkolenie z profesjonalnymi instruktorami ?

Tematyka zajęć to m. in:

- sprawdzenie i ustawienie urządzeń sterujących w motocyklu,

- ustalenie właściwej postawy na motocyklu,

- omówienie i poznanie zjawisk towarzyszących jeździe,

- praca głową: wzrok, błędnik, postrzeganie drogi i planowanie toru jazdy,

- pokonywanie zakrętów - przeciwskręt, fakty i mity,

- hamowanie na prostej i zakręcie,

- manewrowanie z prędkościami poniżej progu równowagi: dosiad, martwy ciąg,

- gospodarowanie mocą silnika,

- inne tematy ważne dla bezpieczeństwa i przyjemności jazdy.

Odnośnik do komentarza

Tematyka zajęć to m. in:

- sprawdzenie i ustawienie urządzeń sterujących w motocyklu,

- ustalenie właściwej postawy na motocyklu,

- omówienie i poznanie zjawisk towarzyszących jeździe,

- praca głową: wzrok, błędnik, postrzeganie drogi i planowanie toru jazdy,

- pokonywanie zakrętów - przeciwskręt, fakty i mity,

- hamowanie na prostej i zakręcie,

- manewrowanie z prędkościami poniżej progu równowagi: dosiad, martwy ciąg,

- gospodarowanie mocą silnika,

- inne tematy ważne dla bezpieczeństwa i przyjemności jazdy.

No i zobacz Krzysiek, jeździłeś tym Burgmanem i zobacz jak Ci się w głowie przewróciło !w00t

- "sprawdzenie i ustawienie urządzeń sterujących w motocyklu",

Ło Matko !w00t

Ps. Fundi za to zdjęcie masz !piwko

Tak Upiorek, pasek to ręczna robota !OKK

Odnośnik do komentarza

Rozmawiałem wczoraj z kierownikiem biegowca właśnie na ten temat.Mówił,że wybiera się do Poznania na taki szybszy tor.Wniosek z tego,że w Bydzi chyba nie ma... !sciana Bobas musiałbyś popylać do stolicy Pyrlandii !scooter !scooter !scooter

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Bobas co do takiego szkolenia to w Bydzi były organizowane cyklicznie, lub jak byli chętni Miejsce to cartodrom. Z racji coraz większej frekwęcji tor w tej chwili jest w przebudowie bo niestety był za krótki. temat mogę oblukać. Krzychu jak chcesz to my w Bydzi sami możemy Ci takie szkolenie przeprowadzić i napewno błędnik Cię nie zawiedzie.

Odnośnik do komentarza

Właśnie Bobas pakuj się na sprzęta i dawaj do Bydzii !YES !OK !YES.Popracujemy nad Twoim błędnikiem,jest tutaj grono Zacnych instruktorów !piwko !V Oczywiście w trakcie szkolenia hymn zostanie odśpiewany <_<

Odnośnik do komentarza

<_< te wyniosłe teksty skopiowałem z ogłoszenia o takim szkoleniu w Warszawie.

Ale i tak nam by sie takie małe pranie mózgów plus ćwiczenia przydały !OK

Odnośnik do komentarza

Dokładnie Arek to jest prawda .

Albo na lawetach śmigają albo łożyska albo olej , to nie dla ZACNEJ marki .

A te CVT to cała historia .

Normalnie sprzedam bo nie ma co w ZACNEJ porobić , nudy jak nic .

Jedni muszą po garażach siedzieć po serwisach a ZACNE śpią i czekają na śmiganie .

Jako Prezes ZACNEJ muszę napisać do producenta o zaniechanie montażu korka oleju po co to tam jest tylko z lekka szpeci i ni jak to wygląda :P:D:lol: :lol: .

No to Ten Wielki teraz mnie zje velho.gif:lol: :lol: :lol: .

No fakt dlatego nie ma co robić przy zacnych w garażu bo naprawy robi się na wyjazdach

DSC01041.jpg

DSC01043.jpg

cheers.gif

ps

bym miał takie gacie też bym je godnie nosił <_< i vampire.gif by nie musiał czapki zdejmować

DSC01033.jpg

To by było na tyle

cheers.gif:lol:

Odnośnik do komentarza

Chłopaki napiszcie jak się zdejmuje plastiki żeby filtr powietrza zmienić i olej.Bo za cholery nie możemy dojść do tego coś tam trzyma a nie wiemy w którym miejscu żeby czego nie połamać, trzeba jakoś delikatnie czy mocno pociągnąć żeby zdjąć plastik? Nigdzie nie pisze jak to się robi:( u mnie fachowców brak.

Odnośnik do komentarza

Basiu,

do zmiany oleju odkręcasz tylko śrubę spustową, odkręcasz filtr oleju, nie ściągasz żadnych plastików.

Filtr powietrza jest pod bocznym plastikiem nad tłumikiem.

Odkręcasz śruby, które go mocują i broń Boże nie wyciągaj go na siłę, bo połamiesz część zaczepów.

Trzeba go wyhaczyć w odpowiednim kierunku.

Ze względu na słabą pamięć nie pamiętam jaki to był kierunek.

Proponuje telefon do Fundasa.

W większości Zacnych te zaczepy i tak są połamane, bo w serwisie też często nie pamiętają tego kierunku !YES

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Chłopaki napiszcie jak się zdejmuje plastiki żeby filtr powietrza zmienić i olej.Bo za cholery nie możemy dojść do tego coś tam trzyma a nie wiemy w którym miejscu żeby czego nie połamać, trzeba jakoś delikatnie czy mocno pociągnąć żeby zdjąć plastik? Nigdzie nie pisze jak to się robi:( u mnie fachowców brak.

Zaczynasz od odkręcenia dwóch śrub od małego plastiku pod tylną lampą, powinien łatwo wyjść.

Następnie po otwarciu kanapy masz dostęp z góry do dwóch następnych śrub, które to trzymają prawy boczek. Po ich odkręceniu trzeba z wyczuciem, ale dość stanowczo zacząć zdejmować prawy boczek( ten z napisem Silver Wing ).Trzyma się on na dwóch jakby bolcach plastikowych, których nie widać, a wchodzą one w plastikowe otwory pokryte gumą. Pózniej masz już dostęp do filtra powietrza, gdzie trzeba odkręcić bodajże ok. 10 śrub.

Natomiast filtr oleju znajduje się pod spodem silnika - część wystaje. Można użyć klucza tzw. łańcuszkowego,chyba że masz specjalny do filtrów, albo po prostu wbić w filtr długi gwozdz i wtedy odkręcić - filtr i tak na wyrzucenie.

Powodzenia :) , jak masz jakieś pytania, to podaj swój nr. telefonu na PM, będzie łatwiej mi coś Ci doradzić !YES .

Odnośnik do komentarza

No fakt dlatego nie ma co robić przy zacnych w garażu bo naprawy robi się na wyjazdach

DSC01041.jpg

DSC01043.jpg

cheers.gif

ps

bym miał takie gacie też bym je godnie nosił :omg_smilie: i vampire.gif by nie musiał czapki zdejmować

DSC01033.jpg

To by było na tyle

cheers.gif:whistling:

Ty Ty wysoki grono ZACNEJ marki nie dorabia serwisów .

To była tylko drobna kosmetyka , ZACNE grono ZACNEJ marki nie ma czasu na sprawdzanie oleju i takie tam , my tylko możemy polerować głaskać i jak widać tylko przy ślicznej pogodzie :):P .

P.S

Pozdro dla Oli !OK .

Niech ja Cię tylko spotkam :):lol: !guns .

Odnośnik do komentarza

Pozdrowienia przekazane no i oczywiscie też masz pozdrowienia

Co mi zrobisz jak mnie złapiesz :)

ps

Dzisiaj jak jechałem 400 do Szubina to widziałem naszą Kasie z mężem na 200 jak śmigali na zachód zapakowani i to nieźle na dłuższą wyprawę raczej bo oboje byli obładowani .

Nawet im ładnie zjechałem na pobocze. ;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...