dr.big Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Pewnie tak, płacze, z żalu goni do granicy, a w zimie nakrywa kocem :D ... No i dodatkowo ma chory kręgosłup i był w Wehrmachcie ... To przecież normalka ... PS. Po bułki jeździ raz w roku i tylko do kościoła raz w miesiącu jeździ żeby oszczędzać pojazd- i to generuje największy "przelot" ... A teraz na poważnie: moto z podobną skrzynią wygrało nawet mistrzostwa cross -> http://world.honda.c...damatic/p3.html I tu jeszcze coś ciekawego -> http://www.webbikewo...honda-dn-01.htm Odnośnik do komentarza
Grzech Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 A niech sobie płacze... Najważniejsze żeby sprzęt spełnił oczekiwania. Szerokości! Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Na youtube jest kanał kanadyjczyka, który jeździ DN-01. Nazwa kanału to RC62. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Z tym spalaniem wcale nie jest tak źle... Przedział prędkości 110- 130 km/h około 5 literków... jak na 270 plus 100... Ujdzie . Edit: Po przejechanych kilkuset kilometrach jestem w stanie powiedzieć, że napór powietrza przy ok. 120 km/h był większy w Morphousie... Tu, pomimo oryginalnej szyby, da się rozpędzić do tych 170 km/h... Fakt, jest niemiło, ale później powót do 120 km/h to bajka ... Minusem jest brak możliwości rozprostowania nóg, bez kufra brak jakiejkolwiek możliwości załadunku... Wkurza mnie zegarek z możliwością ustawień AM/PM (ale zaoszczędzili- taki tani szajs w zacnej???), brak termometru i słabo dozowalny hamulec na kierownicy... Lepiej hamować nożnym... A, i strasznie wygądaja podnóżki plecacka... jak doklejone... Opony i wyglądu z tyłu nie trzeba się wstydzić... 190- ka- do tego moto jest wystarczająca... no i lampa LED. Wygląd z przodu to wiadomo że się podoba, dodatkowo dwie soczewki. Wykonanie i spasowanie idealne. Co wiecej? Będę kontynuował... Moto typowo jednoosobowe, tak jak Tmax... Niby drugie miejsce jest, ale nie życzę nikomu dłuższej jazdy na nim ... W porównaniu na Tmaxie to jest "lux- torpeda- pierwsza klasa" ... Edit 2: Tak błyskawicznego przeglądu TUV jeszcze nie miałem, diagnosta spojrzał na przebieg (1000 km), bardzo pobieżnie na klocki hamulcowe nie pokryte nawet startym pyłem, sprawdził działanie świateł, rodzaj opon, VIN i to wszystko ... Jak na niemiecki przegląd to baaardzo pobieżnie. Odnośnik do komentarza
kfcent Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Big'u pozazdrościć przeglądu...ja dziś byłem i nie przeszedłem - a dlaczego? bo diagnosta nie potrafil zlokalizować tabliczki znamionowej - zresztą ja też :/ Czy ty wiesz gdzie w tym sprzęcie jest taka tabliczk a? wiem że na główce ramy jest numer, na silniku też - ale tabliczka znamionowa - ??? instrukcja milczy w tym temacie Odnośnik do komentarza
Norbert Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 mnie w DN-ce trochę biją po oczach pomarańczowe klosze kierunków. Aż się prosi o biały zamiennik,....o ile jest Odnośnik do komentarza
czupakabra Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Edytowałem się, bo zaszło małe nieporozumienie. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 7 Lipca 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 wiem że na główce ramy jest numer, na silniku też - ale tabliczka znamionowa - ??? instrukcja milczy w tym temacie Niby z lewej strony na ramie (rozdział 6)> http://www.maultecha...N Locations.pdf A jeszcze przy okazji jakby ktoś szukał pełnego service manual do DN01 to proszzz> https://dl.dropboxus... Manual_OCR.pdf mnie w DN-ce trochę biją po oczach pomarańczowe klosze kierunków. Aż się prosi o biały zamiennik,....o ile jest "Moda" na białe minęła. Żółte kierunki wracają do łask i niektórzy wręcz z rozmysłem zmieniają teraz z "bieli" na "zółte"... szczególnie w klasykach. Odnośnik do komentarza
Norbert Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 w klasykach to inna bajka- nie wyobrażam sobie Mietka 500E na białym kierunku, ale batmobil DN-01... Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Moim zdaniem wszystko zależy od koloru pojazdu... Nie wyobrażam sobie, żeby do wiśniowej pakować białe kierunki, a białej nigdy nie miałem i nie będę miał... Po prostu ten model w tym kolorze uważam za niedopuszczalny . Oglądałem białe DN-01 i nie pasuje mi wogóle. Odnośnik do komentarza
Biolog Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Dzień dobry, dawno temu zaczęłam ten temat i nawet się nie odmeldowałam co i jak. Jednak kupiłam DN01. Nakręciłam 8000 km. Powiem jedno - jak dla mnie sprzęt docelowy. Osobiście najbardziej w 2oo cenię sobie wygodę, a ten jest praktycznie skrojony "jak na mnie" - wszędzie się mieszczę, do ziemi niedaleko (bo nie przesadnie wysoka jestem). Zrywność może nie powala, ale przecież nie o to chodzi..... (jak za szybko będę jechała, to nikt nie zobaczy jaki jest ładny ). A swoją drogą, jak byłam piękna i młoda to się tylu ludzi za mną na ulicy nie oglądało co teraz. W mieście spokojnie daje radę - dojeżdżałam do pracy w Warszawie. W trasie jechać można praktycznie bez końca - kanapa wygodna jak marzenie. 4 litry na 100. Zaskakująco stabilny na mokrej nawierzchni. Nie czuje się tych 270 kg. Jednym słowem pełnia szczęścia... !jump Odnośnik do komentarza
Bobas Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Cieszę się, że Ty się cieszysz . Myslałem też o tym sprzęcie, ale chyba z moimi 193 cm wzrostu miałbym ciężko z kierownicą Odnośnik do komentarza
Biolog Opublikowano 13 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Cieszę się, że Ty się cieszysz .Myslałem też o tym sprzęcie, ale chyba z moimi 193 cm wzrostu miałbym ciężko z kierownicą Raczej ze zmieszczeniem kolan. Na dn-ce nogi da sie trzymać właściwie w jednej pozycji no i niestety nie mogą to być nogi zbyt długie ..... Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Dnia 8.07.2014 o 08:57, dr.big napisał: (...)Oglądałem białe DN-01 i nie pasuje mi wogóle. A że to takie piękne moto jest, jak tu czytam w ostatnich postach ? , to przyznam się: po kilku latach znowu mnie naszło na DN01 i szukam już od ok. pół roku w jedynie właściwym dla mnie kolorze czyli ... Pearl Amethyst Purple nazywanym potocznie fioletowym ? ... A znaleźć w odpowiednich parametrach... katastrofa z tragedią w parze ? . A będzie coraz gorzej, bo czas mija. Odnośnik do komentarza
Kuba_Wiosna Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 W Łodzi jest dn-01 na sprzedaż Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 W ogłoszeniach jest zawsze z pięć- sześć sztuk, aż takie rzadkie nie są 🙂 . Ciężko jest tylko znaleźć nieprzerobioną, bez żadnych dodatków, a takiej szukam 🙂 . Bo kufry czy wysoka szyba to dla mnie w tym moto trucizna 😉 . Psuje linię. No i prawie pewne, jak ma założone kufry i wysoką szybę to jest zazwyczaj styrana, a i przebiegi wtedy są wyższe. PS. Zródełko wysycha, pamietam, jeszcze z pięć lat temu czasy kiedy było ich dużo więcej, a dostanie DN01 nawet z 1000 km przebiegu i jednym użytkownikiem w historii nie było problemem 🙂 . Dzisiaj to nierealne. Na ogłoszenia DN01 "zerkam" poważniej już od ponad roku, na "mniej poważnie" od początku produkcji 🙂 . Wiem co mówię 🙂 . Ostatnio oferowano mi coś takiego- jest nawet aktualnie w ogłoszeniach. Lakierowanie w stylu "Gulf". Ponoć profesjonalne wykonanie na jakieś targi kiedyś... Profanacja😂... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się