dr.big Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Geni, daj spokój, "rynek części używanych" ? Po co ? PS.Co prawda wiadomo, że jest lepiej jak części są... Sam doświadczyłem tego ostanio na własnej skórze... I to też Honda, ale 4oo... ASO... nie prowadzą już części... Rynek wtórny posucha... nie ma prawie nic... Ale to nie ten rocznik . Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Dwa lata ... a na zdjęciach wygląda nawet OK... Siedzialem na nim kilka(nascie) mies. temu. Fajny sprzet. Jakbym mial dom z garazem i kupe kasy - kupilbym na jazdy dla przyjemnosci w ladna pogode. Na ta chwile, potrzebuje maszyny na codzienne niezalezne od pogody dojazdy przez wieksza czesc roku. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Pomyślałem o tych, co się lubią przewracać w garażu, albo na postoju . Znam takiego, co jeździł z koszem, a przy przejażdżce na solówce zapomniał, że nogi trzeba wystawić . Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 28 Marca 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Trzeba jednak wspomnieć, ze ten model być może ze względu na odważną stylistykę i nowinki techniczne połączone z bardzo umiarkowanymi osiągami nie był sukcesem rynkowym. Dla niektórych fakt ten może być zaletą Z drugiej strony do modelu produkowanego w krótkiej serii daleko mu... DN-01 to model trudny do określenia. O ile Integrę, przy odpowiedniej dozie upojenia % można nazwać "maxi skuterem" o tyle DN-01 to typowy motocykl... tyle, że (z założenia) ani to turystyk, ani naked... można go nazwać >>fun bike<<. Honda bardzo szybko wycofała się ze sprzedaży tego modelu a powód był prosty. Pewnie z tego samego powodu sztuka w Warszawie, w cenie (zważywszy na extrasy) realnej, nie może się sprzedać od 2 lat. Fakt faktem, coś jest w DN-01 co może się podobać. Podejrzewam też, że bardzo ograniczony jest również w jego wypadku rynek części używanych. Geni, Hondy się nie psują Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Wiem, Hondy się tylko zużywają. No chyba, że nowe, to się mają prawo popsuć, albo fabrycznie olej wcinać, jak CBR-ka 1000. DN-ka to taki trochę mangowy motocykl, choć do tego stylu badziej pasowały mi przeróbki poczciwych Helixów. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Dnia 28.03.2014 o 10:02, MariuszBurgi napisał: (...)Fakt faktem, coś jest w DN-01 co może się podobać. (...) Dnia 28.03.2014 o 10:08, Geni napisał: Wiem, Hondy się tylko zużywają. (...) Dobra, pomogliście mi podjąć jedyną właściwą decyzję ... PS. Był sobie kiedyś nietypowy Morphous, to teraz będzie DN-01... PS2: Ma 500 km przebiegu... Po prostu nie mogłem powiedzieć "nie" ... Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 28 Marca 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Dobra, pomogliście mi podjąć jedyną właściwą decyzję ... PS. Był sobie kiedyś nietypowy Morphous, to teraz będzie DN-01... PS2: Ma 500 km przebiegu... Po prostu nie mogłem powiedzieć "nie" ... Nie działaj pod wpływem impulsu, pamiętaj- Ty tu rozdajesz karty! :laughing: Odnośnik do komentarza
Sympatycy Worlan Opublikowano 28 Marca 2014 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 No to pogratulować. Honda to jest to Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 A nie, to nie był impuls... Nad DN-01 zastanawiałem sie już kiedyś, no i teraz od kilku (nastu) dni... A ta sztuka zaważyła na szali ze względu na znikomy przebieg. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 28 Marca 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 500 km przelotu to w zasadzie mówimy o pojeździe fabrycznie nowym... Honda to Honda BPZ* *będzie Pan zadowolony Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 To cholerstwo ma od silnik od NTV-ki. Dopóki oleju nie zlejesz i żwiru nie nasypiesz, to nie zamordujesz gada. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 28 Marca 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 To cholerstwo ma silnik od silnik od NTV-ki. Dopóki oleju nie zlejesz i żwiru nie nasypiesz, to nie zamordujesz gada. ... no i kardan Jak się jej zamontuje owiewki i płozy to może nawet wpuścimy na zlot W końcu też automat Ps. Fotka ze zlotu *Burgmania 2009* Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Noooo, czyli jest precedens ... PS. Ale nie wypisujcie mnie od razu z Klubu ... Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Rozumiem, że obejrzymy w Montenegro rekina. A kombinował ktoś z deflektorem, bo ta oryginalna szybka niezbyt chroni przed wiatrem? A może jest jakaś wyższa akcesoryjna? Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Skoro za Integrę nie wyrzucają, to i za DN-01 się nie da. Szybki wysokie są dostępne. Do tego kufry itp. i mamy jest coś co jest wygodne, ma normalny rozmiar kół i do tego silnik zamiast pompoagregatu do gnojówki (prosze mi nie wmawiać, że miałem na myśli silnik AN650). Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 28 Marca 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 A może jest jakaś wyższa akcesoryjna? Jest kilka rodzai.. np. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Rozumiem, że obejrzymy w Montenegro rekina. A kombinował ktoś z deflektorem, bo ta oryginalna szybka niezbyt chroni przed wiatrem? A może jest jakaś wyższa akcesoryjna? Na razie mój wyjazd i tak stoi pod znakiem zapytania... Akurat w tamtym terminie mam trochę "gorący" okres czasu... PS. A jeśli będę jechał, to i tak żółtkiem . Ja akurat nie założę na pewno wyższej... "Mała, czarna" i jest OK ... Edit: A fuuuuuu, jak ta szyba wygląda... bleeeee .... "Wiatrochron z parawanem" rządzi ... Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Robili ją trochę ponad 2 lata ... Od 2008 do 2010 roku... Waga 270 kg, pali podobno przy 120 km/h aż 6,9 litra ... Miała być w 2008 "powiewem świeżej technologii", a została pojazdem baaardzo marginalnym... PS. Może dokopię się gdzieś ile sztuk jej wyprodukowano... A może wiecie? Edit: Na tej fotce ja uważam, że do bani są te wszystkie stelaże pod kufry... szyba to wiadomo i kolor też jest do bani ... Nie wiem czemu, ale ona podoba mi się najbardziej jako wiśniowa... A z "dostawek" to tylko oparcie plecaczka komponuje się ładnie... Oglądałem czarne, białe, srebrne... ale żaden z tych kolorów jakoś nie pasował... Odnośnik do komentarza
kfcent Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Big'u gratuluje zakupu! To naprawde swietna maszyna! Albo sie ją kocha albo nienawidzi;) rozwiazania technologincze o klase wyzej niz seria NC wiec nie wiem skąd te porównania. Jestem poza domem,ale jutro napisze cos wiecej o uzytkowaniu ze swojej strony...nie ukrywam że jest kilka kwesti ktore irytują-ale da sie to wszystko wybaczyc;) wal kardana,HFT to są rzeczy ktore w maxi jeszcze dlugo nie zaznamy. Szkoda ze nie dali keyless'a tego co w forz'ie bo w pierwszych konceptach byl-honda zrezygnowala z tego pomyslu,a szkoda bo do tego modelu moim zdaniem pasowal by idealnieZ Ps. Mariusz z tą szybą to daleś do pieca;) to chyba najbrzytsza akcesoryjna szyba jaka dane mi bylo w zyciu zobaczyc;))) polecam oryginalna akcesoryjna hondy- strumien powietrza nie leci wtedy prosto w szyje i mozna smialo latac pozyzej 120kmh. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 29 Marca 2014 Administrator Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Ps. Mariusz z tą szybą to daleś do pieca;) @kfcent, mówią, że o gustach się nie dyskutuje wal kardana m.in dlatego cena DN-01 była wyraźnie wyższa od Integry... ale pewnie i dlatego produkcja trwała jedynie 2 lata. Fakt, rozwiązanie bajeczne. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Big'u gratuluje zakupu! To naprawde swietna maszyna! Albo sie ją kocha albo nienawidzi;) (...)mozna smialo latac pozyzej 120kmh. A dzięki . Spoko, jeszcze nie stoi w garażu... odbieram dopiero w tygodniu. Ja nie z tych "delikatnych" , latałem ponad 120 km/h Morphousem praktycznie z szybą 10 centymetrową to i tu dam radę ... dobry trening, jak trzeba się mocno trzymać kiery, ale na początek to spokojniejsze docieranie będzie... PS. Mi się ponadnormatywnie podoba . Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 29 Marca 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Gratki z zakupu. Mi też chodzł po głowie taki zakup, ale jako drugie moto. Kto wie może do zrealizowania. Będę śledził Twoje opisy i wrażenia z użytkowania. Odnośnik do komentarza
Darek1 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 W UK sprzedano 182 sztuki. W USA sprzedawala sie zupelnie dobrze. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 W de czytałem coś o 150 sztukach... W Berlinie widuję jedną, bo znajomy zmienił kiedyś złotego AN650 właśnie na DN-01... i jeździ nią od wprowadzenia do sprzedaży. Poza tym, nigdy nie widziałem innej. PS. Przejrzałem różne fora i naprawdę rzadko kiedy ktoś gdzieś widział to moto, dlatego dziwię się, gdzie te 150 sztuk się pochowało ... Może inaczej, ja też kupiłem "z wykopalisk"... Dziadek kupił moto w 2011 roku i przejechał na nim zaledwie 500 km ... Stała schowana w garażu, aż zrobiła się za "duża i ciężka" dla człowieka. Odnośnik do komentarza
Grzech Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 A przypadkiem to nie ten dziadek, który płacze gdy sprzedaje? :-) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się