dr.big Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Geni, daj spokój, "rynek części używanych" ? Po co ? PS.Co prawda wiadomo, że jest lepiej jak części są... Sam doświadczyłem tego ostanio na własnej skórze... I to też Honda, ale 4oo... ASO... nie prowadzą już części... Rynek wtórny posucha... nie ma prawie nic... Ale to nie ten rocznik .
Jerry_R Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 W dniu 28.03.2014 o 08:22, dr.big napisał(a): Dwa lata ... a na zdjęciach wygląda nawet OK... Siedzialem na nim kilka(nascie) mies. temu. Fajny sprzet. Jakbym mial dom z garazem i kupe kasy - kupilbym na jazdy dla przyjemnosci w ladna pogode. Na ta chwile, potrzebuje maszyny na codzienne niezalezne od pogody dojazdy przez wieksza czesc roku.
Geni Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Pomyślałem o tych, co się lubią przewracać w garażu, albo na postoju . Znam takiego, co jeździł z koszem, a przy przejażdżce na solówce zapomniał, że nogi trzeba wystawić .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Marca 2014 Administrator Opublikowano 28 Marca 2014 W dniu 28.03.2014 o 08:50, Geni napisał(a): Trzeba jednak wspomnieć, ze ten model być może ze względu na odważną stylistykę i nowinki techniczne połączone z bardzo umiarkowanymi osiągami nie był sukcesem rynkowym. Dla niektórych fakt ten może być zaletą Z drugiej strony do modelu produkowanego w krótkiej serii daleko mu... DN-01 to model trudny do określenia. O ile Integrę, przy odpowiedniej dozie upojenia % można nazwać "maxi skuterem" o tyle DN-01 to typowy motocykl... tyle, że (z założenia) ani to turystyk, ani naked... można go nazwać >>fun bike<<. Honda bardzo szybko wycofała się ze sprzedaży tego modelu a powód był prosty. Pewnie z tego samego powodu sztuka w Warszawie, w cenie (zważywszy na extrasy) realnej, nie może się sprzedać od 2 lat. Fakt faktem, coś jest w DN-01 co może się podobać. Cytat Podejrzewam też, że bardzo ograniczony jest również w jego wypadku rynek części używanych. Geni, Hondy się nie psują
Geni Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Wiem, Hondy się tylko zużywają. No chyba, że nowe, to się mają prawo popsuć, albo fabrycznie olej wcinać, jak CBR-ka 1000. DN-ka to taki trochę mangowy motocykl, choć do tego stylu badziej pasowały mi przeróbki poczciwych Helixów.
dr.big Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 W dniu 28.03.2014 o 09:02, MariuszBurgi napisał(a): (...)Fakt faktem, coś jest w DN-01 co może się podobać. (...) Rozwiń W dniu 28.03.2014 o 09:08, Geni napisał(a): Wiem, Hondy się tylko zużywają. (...) Rozwiń Dobra, pomogliście mi podjąć jedyną właściwą decyzję ... PS. Był sobie kiedyś nietypowy Morphous, to teraz będzie DN-01... PS2: Ma 500 km przebiegu... Po prostu nie mogłem powiedzieć "nie" ...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Marca 2014 Administrator Opublikowano 28 Marca 2014 W dniu 28.03.2014 o 10:21, dr.big napisał(a): Dobra, pomogliście mi podjąć jedyną właściwą decyzję ... PS. Był sobie kiedyś nietypowy Morphous, to teraz będzie DN-01... PS2: Ma 500 km przebiegu... Po prostu nie mogłem powiedzieć "nie" ... Nie działaj pod wpływem impulsu, pamiętaj- Ty tu rozdajesz karty! :laughing:
Sympatycy Worlan Opublikowano 28 Marca 2014 Sympatycy Opublikowano 28 Marca 2014 No to pogratulować. Honda to jest to
dr.big Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 A nie, to nie był impuls... Nad DN-01 zastanawiałem sie już kiedyś, no i teraz od kilku (nastu) dni... A ta sztuka zaważyła na szali ze względu na znikomy przebieg.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Marca 2014 Administrator Opublikowano 28 Marca 2014 500 km przelotu to w zasadzie mówimy o pojeździe fabrycznie nowym... Honda to Honda BPZ* *będzie Pan zadowolony
Geni Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 To cholerstwo ma od silnik od NTV-ki. Dopóki oleju nie zlejesz i żwiru nie nasypiesz, to nie zamordujesz gada.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Marca 2014 Administrator Opublikowano 28 Marca 2014 W dniu 28.03.2014 o 11:08, Geni napisał(a): To cholerstwo ma silnik od silnik od NTV-ki. Dopóki oleju nie zlejesz i żwiru nie nasypiesz, to nie zamordujesz gada. ... no i kardan Jak się jej zamontuje owiewki i płozy to może nawet wpuścimy na zlot W końcu też automat Ps. Fotka ze zlotu *Burgmania 2009*
dr.big Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Noooo, czyli jest precedens ... PS. Ale nie wypisujcie mnie od razu z Klubu ...
RONIN Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Rozumiem, że obejrzymy w Montenegro rekina. A kombinował ktoś z deflektorem, bo ta oryginalna szybka niezbyt chroni przed wiatrem? A może jest jakaś wyższa akcesoryjna?
Geni Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Skoro za Integrę nie wyrzucają, to i za DN-01 się nie da. Szybki wysokie są dostępne. Do tego kufry itp. i mamy jest coś co jest wygodne, ma normalny rozmiar kół i do tego silnik zamiast pompoagregatu do gnojówki (prosze mi nie wmawiać, że miałem na myśli silnik AN650).
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 28 Marca 2014 Administrator Opublikowano 28 Marca 2014 W dniu 28.03.2014 o 11:34, RONIN napisał(a): A może jest jakaś wyższa akcesoryjna? Jest kilka rodzai.. np.
dr.big Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 W dniu 28.03.2014 o 11:34, RONIN napisał(a): Rozumiem, że obejrzymy w Montenegro rekina. A kombinował ktoś z deflektorem, bo ta oryginalna szybka niezbyt chroni przed wiatrem? A może jest jakaś wyższa akcesoryjna? Na razie mój wyjazd i tak stoi pod znakiem zapytania... Akurat w tamtym terminie mam trochę "gorący" okres czasu... PS. A jeśli będę jechał, to i tak żółtkiem . Ja akurat nie założę na pewno wyższej... "Mała, czarna" i jest OK ... Edit: A fuuuuuu, jak ta szyba wygląda... bleeeee .... "Wiatrochron z parawanem" rządzi ...
dr.big Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Robili ją trochę ponad 2 lata ... Od 2008 do 2010 roku... Waga 270 kg, pali podobno przy 120 km/h aż 6,9 litra ... Miała być w 2008 "powiewem świeżej technologii", a została pojazdem baaardzo marginalnym... PS. Może dokopię się gdzieś ile sztuk jej wyprodukowano... A może wiecie? Edit: Na tej fotce ja uważam, że do bani są te wszystkie stelaże pod kufry... szyba to wiadomo i kolor też jest do bani ... Nie wiem czemu, ale ona podoba mi się najbardziej jako wiśniowa... A z "dostawek" to tylko oparcie plecaczka komponuje się ładnie... Oglądałem czarne, białe, srebrne... ale żaden z tych kolorów jakoś nie pasował...
kfcent Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 Big'u gratuluje zakupu! To naprawde swietna maszyna! Albo sie ją kocha albo nienawidzi;) rozwiazania technologincze o klase wyzej niz seria NC wiec nie wiem skąd te porównania. Jestem poza domem,ale jutro napisze cos wiecej o uzytkowaniu ze swojej strony...nie ukrywam że jest kilka kwesti ktore irytują-ale da sie to wszystko wybaczyc;) wal kardana,HFT to są rzeczy ktore w maxi jeszcze dlugo nie zaznamy. Szkoda ze nie dali keyless'a tego co w forz'ie bo w pierwszych konceptach byl-honda zrezygnowala z tego pomyslu,a szkoda bo do tego modelu moim zdaniem pasowal by idealnieZ Ps. Mariusz z tą szybą to daleś do pieca;) to chyba najbrzytsza akcesoryjna szyba jaka dane mi bylo w zyciu zobaczyc;))) polecam oryginalna akcesoryjna hondy- strumien powietrza nie leci wtedy prosto w szyje i mozna smialo latac pozyzej 120kmh.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 29 Marca 2014 Administrator Opublikowano 29 Marca 2014 W dniu 29.03.2014 o 17:21, kfcent napisał(a): Ps. Mariusz z tą szybą to daleś do pieca;) @kfcent, mówią, że o gustach się nie dyskutuje W dniu 29.03.2014 o 17:21, kfcent napisał(a): wal kardana m.in dlatego cena DN-01 była wyraźnie wyższa od Integry... ale pewnie i dlatego produkcja trwała jedynie 2 lata. Fakt, rozwiązanie bajeczne.
dr.big Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 W dniu 29.03.2014 o 17:21, kfcent napisał(a): Big'u gratuluje zakupu! To naprawde swietna maszyna! Albo sie ją kocha albo nienawidzi;) (...)mozna smialo latac pozyzej 120kmh. A dzięki . Spoko, jeszcze nie stoi w garażu... odbieram dopiero w tygodniu. Ja nie z tych "delikatnych" , latałem ponad 120 km/h Morphousem praktycznie z szybą 10 centymetrową to i tu dam radę ... dobry trening, jak trzeba się mocno trzymać kiery, ale na początek to spokojniejsze docieranie będzie... PS. Mi się ponadnormatywnie podoba .
Klubowicze Piootr Opublikowano 29 Marca 2014 Klubowicze Opublikowano 29 Marca 2014 Gratki z zakupu. Mi też chodzł po głowie taki zakup, ale jako drugie moto. Kto wie może do zrealizowania. Będę śledził Twoje opisy i wrażenia z użytkowania.
Darek1 Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 W UK sprzedano 182 sztuki. W USA sprzedawala sie zupelnie dobrze.
dr.big Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 W de czytałem coś o 150 sztukach... W Berlinie widuję jedną, bo znajomy zmienił kiedyś złotego AN650 właśnie na DN-01... i jeździ nią od wprowadzenia do sprzedaży. Poza tym, nigdy nie widziałem innej. PS. Przejrzałem różne fora i naprawdę rzadko kiedy ktoś gdzieś widział to moto, dlatego dziwię się, gdzie te 150 sztuk się pochowało ... Może inaczej, ja też kupiłem "z wykopalisk"... Dziadek kupił moto w 2011 roku i przejechał na nim zaledwie 500 km ... Stała schowana w garażu, aż zrobiła się za "duża i ciężka" dla człowieka.
Sympatycy Grzech Opublikowano 30 Marca 2014 Sympatycy Opublikowano 30 Marca 2014 A przypadkiem to nie ten dziadek, który płacze gdy sprzedaje? :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się