Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Widziane C1 na lawecie


Artix

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Mariuszku!

Zrób WRESZCIE ładne zdjęcia, żebym mógł Ci pogratulować zakupu :D

Bo, że była ładnie zapakowana w czasie podrózy, to widziałem jak stała u mnie na podjeĽdzie.....  :D

No dobra... czuje presje więc wykonałem parę fotek FlyingC1Trasp.gif. Niestety pogoda ani sceneria nie sprzyjała ale mus to mus ;)

img00362io.jpg

img00379uc.jpg

img00389dm.jpg

img00391js.jpg

img00409fh.jpg

img00454yv.jpg

img00474yo.jpg

img00497id.jpg

img00507fl.jpg

Testowałem dzi? zestaw audio, który okazuje się jest bardzo inteligętny. Kiedy silnik nie pracuje nie da się zrobic na stałe gło?no?ci na maxa... Po chwili powraca do poziomu 3/4 siły głosu aby nie ci?gn?ć za dużo energi z aku. Po odpaleniu silnika dopałka podaje więcej powera i wtedy muzyka gra z maksymaln? sił?. Poza tym w czasie jazdy siła głosu regulowana jest w zależno?ci od prędko?ci jazdy lub oczywi?cie manualnie z lewego kontrolera przy manetce (w zależno?ci jak ustawimy).

Ogólnie fabryczne audio w BMW C1 jest bardzo m?drze pomy?lane no i gra całkiem przyjemnie jak na tak małe gło?niki. ;)

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

    10

  • ortos

    10

  • dr.big

    8

  • MAXIMUS

    7

Ładna maszynka , Mariusz zdradĽ mi tajemnice czy ten pał?k pod kierownic? to jaka? regulacja kierownicy???

Teraz będziesz miał dylematy ... ,którym dzi? pojeĽdzić :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Ładna maszynka , Mariusz zdradĽ mi tajemnice czy ten pał?k pod kierownic? to jaka? regulacja kierownicy???

Teraz będziesz miał dylematy ... ,którym dzi? pojeĽdzić  :D

Pozdrawiam

Ten pał?k jest od stopki centralnej.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Ładna maszynka , Mariusz zdradĽ mi tajemnice czy ten pał?k pod kierownic? to jaka? regulacja kierownicy???

Jest to dĽwignia do opuszczania przedniego zawieszenia, która w poł?czeniu z drug? dzwigni? stawia skuter na "centralkę"... Super sprawa dla kogo? kto ma mało powera i nie lubi się siłować podczas parkowania i stawiania na nóżce centralnej. Dwa ruchy dĽwigni? i C1 stoi zaparkowana :D

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Nie no, poezja...

Nie do?ć że C1 to jeszcze ta wersja i ten stan...

Mariusz, niezły "strzał". :D

pzdr

BTW:

Pidżam, Kubica to też w pewnym sensie biemdablju, jednak nie ten team co

Williams (Sauber)...

Ale kole? jest niezły, ostatnio na treningu "objechał" wszystkich, ł?cznie z Szumejkerem... :D

Odnośnik do komentarza

BMW Sauber i Williams Cosworth to od schylku 2005 dwa rozne teamy. BMW nie ma juz nic wspolnego z Williamsem :D .

Lalka, oplacalo sie jechac w sniezycy...

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
BMW Sauber i Williams Cosworth to od schylku 2005 dwa rozne teamy. BMW nie ma juz nic wspolnego z Williamsem :D .

Lalka, oplacalo sie jechac w sniezycy...

Żle się Bigu wyraziłem, ten nawias nie dotyczył oczywista tego co było przed nim,

sorki. Williams to zupełnie inny team niż Sauber... Miałem wenę że moja wypowiedĽ będzie O.K. zrozumiała... ;)

pzdr :D

Odnośnik do komentarza

Powiem Wam szczerze że i mnie ruszyło. O e te paskudne zegary ukradzione żywcem z ruskiego ziła dalej mnie wqrzaj? to reszta jest na prawde prze?liczna. Po prostu widać że to super sztuka w fabrycznym stanie.

Gdyby fajansiarze z BMW malowali to Cu? w takie barwy od pocz?tku to pewnie sprzedaż by się "drastycznie podniosła"

jest sliczny

gratulacje bez manienia. na tyle mnie znasz. :D

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Powiem Wam szczerze że i mnie ruszyło. O e te paskudne zegary ukradzione żywcem z ruskiego ziła dalej mnie wqrzaj? to reszta jest na prawde prze?liczna. Po prostu widać że to super sztuka w fabrycznym stanie.

Gdyby fajansiarze z BMW malowali to Cu? w takie barwy od pocz?tku to pewnie sprzedaż by się "drastycznie podniosła"

jest sliczny

gratulacje bez manienia. na tyle mnie znasz.  :D

Faktycznie zegary s? kontrowersyjne i ciężko dopatrzyć się w nich czego? pięknego ale z drugiej strony skoro cały pojazd jest dziwny to czemu zegary miałyby być super piękne ? ;)

Widzisz... "fajansiarze z BMW" (dobre :D ) stworzyli naprawdę wyj?tkowy skuter. Nietuzinkowy, ekonomiczny w eksploatacji, z super wyposażeniem (opcjonalnym) i praktyczny jako pojazd na codzień ale także zbyt drogi :) . Niestety w projekt i wdrożenie do produkcji wpompowali miliony ówczesnych marek DM co póĽniej odbiło się na cenie finalnej. BMW C1 został wycofany z produkcji, ponieważ kupowano go najczę?ciej jako "pojazd ciekawostka" a głównymi odbiorcami byli gadżeciarze, którzy nie licz? się z kas? a z założenia C1 miałbyć kierowany do odbiorcy masowego jako konkurencja dla Smarta czy innych małych pojazdów miejskich... czyli miałbyć sprzedawany masowo... i pewnie byłby gdyby nie cena, która okazała się poprostu za wysoka ;)

W 2001 roku C1 125 w wersji bazowej kosztował więcej niż An 400 ! :)

Kiedy? toczyli?my takie dyskusje na forum o chyba Hondzie Elysium, która była nafaszerowana gps' ami, elektronicznymi kamerami i innymi nowinkami. Nie weszła do produkcji pewnie dlatego iż spece od marketingu Hondy zrozumieli, że mogłaby podzielić losy BMW C1...

Niestety cena i jeszcze raz cena... Głównie ona decyduje o tym, żeby pojazd mógłbyć nabywany przez statystycznego Kowalskiego a w przypadku C1 owa cena mogłabyć akceptowalna tylko przez do?ć majętnych gadżeciarzy, których jak się póĽniej okazało, było na ?wiecie zbyt mało ;) .

Ciekawostk? jest, że niemałe straty jakie poniosło BMW w zwi?zku z wprowadzeniem do produkcji swojej "wizji skutera z dachem" zostały choć po czę?ci zrekompensowane przez...... Citroena, który już w 2003 roku (rok po zaprzestaniu produkcji skutera C1) wykupił od BMW prawo do używania oznaczenia "C1" w swoim przyszłym pojeĽdzie miejskim, który jak wiemy pojawił się na rynku w 2005 roku.

Ps. To tak przy okazji Williamsa ciekawe foto

319_1.jpg

Odnośnik do komentarza

Witam!

Ja tylko jestem ciekaw ile C1 trafi do Burgmanii..... :D

A co do zegarów - s? rzeczywi?cie niezbyt ładne, ale bardzo praktyczne

pozatym C1 projektowany był pod koniec lat 90!!!!!

pozdr....

ortos vel mr. c1

FlyingC1Trasp.gif

Odnośnik do komentarza

drażni tylko 1 Ziłowski zegar prędko?ciomierza i ta ?mieszna choć wiem, że bardzo praktyczna dzwignia od koparki :D -. Poza tym bardzo fajny sprzęcik w tym malowaniu wręcz fantastycznie interesuj?cy. No i czekamy Mariusz na test pt: "jak sie jeĽdzi szaf? na 2 kołach" - jestem strasznie ciekawy jakie będ? odczucia z manewrowaniem pojazdu, zapewne z wyżej umieszczonym ?rodkiem ciężko?ci.

Może Ortos dopiszesz się ze swoimi uwagami.??? i jakimi? aspektami exploatacji.

Z pewno?ci? będzie to ciekawa lektura, któr? kazdy z przyjemno?ci? poczyta.

a "fajansiarze" bo 1 że grzebi? w F1 z ceramicznymi tłokami :D a 2 że mnie zdenerwowali nie wystawiaj?c sie na MBS-ie a jak nigdy na nich liczyłem.

Odnośnik do komentarza
drażni tylko 1 Ziłowski zegar  prędko?ciomierza i ta ?mieszna choć wiem, że bardzo praktyczna dzwignia od koparki  :D  -. Poza tym bardzo fajny sprzęcik w tym malowaniu wręcz fantastycznie interesuj?cy. No i czekamy Mariusz na test pt: "jak sie jeĽdzi szaf? na 2 kołach" - jestem strasznie ciekawy jakie będ? odczucia z manewrowaniem pojazdu, zapewne z wyżej umieszczonym ?rodkiem ciężko?ci.

Może Ortos dopiszesz się ze swoimi uwagami.??? i jakimi? aspektami exploatacji.

Z pewno?ci? będzie to ciekawa lektura,  któr? kazdy z przyjemno?ci? poczyta.

ja w tamtym roku nawet napisałem mały test:

test użytkownika C1

:D

pozdr....

ortos vel mr. c1

FlyingC1Trasp.gif

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Ermi... na stronie głównej www.burgmania.net jest już opis Ortosa... NIe czytałe??

Pozatym pewnie wkrótce pojawi się i mój opis z Williamsem 125 a w niedalekiej przyszło?ci będzie prezentacja C1 w TVN Turbo Jedno?lad... Może będ? nawet dwie C1' ki :D ?

EDIT--->> Ortos... byłe? szybszy :D

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

ps. Bigu zaczynam jednak wierzyć tym co sprzedaj? burgi z Niemiec i mowia ze dziadek jeĽdził :D

Spoko Mario jak Ciebie zobacz? jak sprzedajesz TMAXA to też pomy?l? że dziadek jeste? . My co roku jeste?my coraz starsi a nie młodsi :D

Odnośnik do komentarza

I tak wydaje mi sie, sadzac ze zdjec, ze srednia wieku klubu C1 jest o dobre 5 lat nizsza niz klubu an650 :D . Ogolnie to prawie klub emerytow, zreszta w De duzo jezdzacych na 2oo to ludzie w podeszlym wieku...

BMW nie przenosi produkcji jednosladow do Chin czy do Rumunii aby obnizyc koszty i dlatego tez cena wychodzi taka a nie inna. Produkuja w stolicy Niemiec, zarabiaja niezle i chwala im za to, godne nasladownictwa w dzisiejszych czasach.

Gdyby taka C1 byla produkowana w Chinach, to dzisiaj pierwsze egzemplarze zalegalyby na zlomowiskach. A tak pozostana do konca rodzynkami ze 100% pewnoscia na wzrost wartosci kolekcjonerskiej i materialnej.

Odnośnik do komentarza

Gratuluję!

Sztuka - cudo, opłacało się czekać...

Osobi?cie po dokładnym obejrzeniu C1 Ortosa w Stegnie nie jestem przekonany do tego typu "zabudowy". Może jeszcze za mało jeĽdziłem klasykiem aby mieć ekstrawaganckie zapędy :P

pozdrawiam i życzę bezpiecznej eksploatacji :P

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

No i pierwsze 50 km na C1 mam za sob?... :o

Dzi? zaliczyłem serwis BMW żeby zakupić potrzebne materiały eksploatacyjne...

img00011qh.jpg

img00023pn.jpg

img00039jz.jpg

...a póĽniej udałem się do Gadimexu celem wymiany płynów eksploatacyjnych i ogólnego przejrzenia pojazdu...

img00072hg.jpg

Po serwisie przejechałem jeszcze troche po Wawie i powiem krótko... Jestem tym pojazdem zauroczony <_<

img00123dj.jpg

Je?li kto? jest znudzony typowymi jedno?ladami to ten pojazd jest wła?nie dla niego... Jestem zszokowany jedn? rzecz?... Bałem się, że jeżdż?c dzi? bez kasku będzie mi zimno... w końcu temp wynosiła ok 2- 3 stopni w ci?gu dnia. Założyłem kominiarkę Windstoper oraz czapkę i odziwo nie odczuwałem w ogóle chłodu w okolicach głowy. Teraz rozumiem jaka jest różnica, kiedy jedziemy pojazdem jedno?ladowym z szyb? i dachem :D ... Co? jakby człek jechał samochodem i otworzył okno... może w dużym uproszczeniu ale tak się wła?nie czułem !pomidor

W obrębie kolan cieplutko, w stopy nie zawiewał zimny chłód jak w typowym maxi... Dodatkowo grzane manetki i siedzienie s? super spraw? na takie dni jak dzi?... Po prostu bajka.

Zachowanie na drodze przewidywalne choć jest to zupełnie inna jazda jak typowym jedno?ladem. Osobi?cie przestawiłem się po kilku pierwszych winklach.

Osi?gi... No tu wiedziałem na co mogę liczyć ale my?le, że jak na 125 zbiera się całkiem zno?nie... Na miasto wystarcza w zupełno?ci. V- max na mo?cie siekierkowskim 115 km/ h. Normalnie na prostej najlepiej się jedzie w okolicy 90- 100 km/ h. Zachowanie przy tej prędko?ci przewidywalne. Szafa na moje oko pokazuje faktyczn? prędko?ć... Kilka razy zerkałem na szafy jad?cych obok katamaranów i wynik był praktycznie taki sam. Przy okazji zrobię pomiary GPS.

Wskazówka paliwa kiedy ruszałem spod domu była na połowie. Kiedy wróciłem nadal tam stała... My?le, że pojazd faktycznie spala ilo?ci paliwa mikroskopijne :o

Troche zaskoczyła mnie charakterystyka twardo?ci zawieszenia. Nie wiem dlaczego ale wydawało mi się, że C1 będzie sztywny a tu zaskoczenie... Jego twardo?ć porównywalna jest z twardo?ci? Helixa... czyli trochę jak Cadillac. Na szczę?cie pojazd nie rozwija 200 km/ h, więc taka charakterystyka zawieszenia jest akceptowalna. W winklach nie zauważyłem aby pojazd zachował się choćby raz w sposób niebezpieczny.

Zestaw audio jest naprawde super :D

Za cholerę tylko nie wiem czy on te sygnały o zmianie natężenia gło?no?ci bierze z obrotów silnika, z prędko?ci czy z otaczaj?cego hałasu... Po prostu ?cisza się kiedy jest cicho i np. stoje na ?wiatłach a kiedy ruszam i hałas się zwiększa to robi się gło?niej. Najdziwniejsze, że prędko?ć nie ma tu żadnego znaczenia <_<

Dostępno?ć przeł?czników ok, tylko te od ?wiateł awaryjnych, ?wiateł mijania czy wł?czanie ogrzewania manetek i siedzenia s? gorzej dostępne... Po prostu żeby co? przeł?czyć to trzeba się oderwać od oparcia.

Jad?c C1 mamy wrażenie, że jedziemy czym? co jest poł?czeniem cabrioletu, samochodu z przeszklonym dachem i typowego maxi- skutera. Przeciskanie się między samochodami to czysta przyjemno?ć ponieważ lusterka s? na takie wysoko?ci, że nie koliduj? z lusterkami katamaranów.

Jeszcze jedno co zauważyłem... Kierowcy byli dla mnie bardzo przychylni. Chętnie wpuszczali robili luki a na ich twarzach często widziałem miny zdziwienia na widok C1- ki. Ogólnie pojazd wzbudza spor? sensacje :o

Oto ?wieża gar?ć wrażeń po zrobieniu pierwszych 50 km BMW C1 po Warszawie.

Do garażu wróciłem z bólem serca, że to już koniec przejażdżki bo chętnie trzepn?łbym jak?? dłuższ? trasę :lol:

Odnośnik do komentarza

Gratuluje nowego sprzetu Mariuszu <_< przegladam forum i taka BOMBA !pomidor

Jest poprostu przepiekny i mega oryginalny wiec wybaczyc mu można wszytkie niedociagniecia. A najwieksza frajda to jazda bez kasku ehh super sprawa :lol:

Twoja relacja naprawde napala na jazde C1k? <_<

Odnośnik do komentarza

Mi nikt nie wierzył..... <_<

Ale dobrze, że grono wielbicieli C1-dynki powiększa się....

Moze w klubie będzie jeszcze parę następnych sztuk...

pozdr....

ortos vel mr. c1

FlyingC1Trasp.gif

Odnośnik do komentarza
Gość fabiopaulo

Witam

Super maszynka, super opisy.

ORTOS tobie tez wierzylismy <_<!pomidor

Ja jak narazie smigam jeszcze Simkem SR50 przerobiony na 60, powoli sie rozgladam za jakims BURGEREM, ale to dopiero po wakacjach jak odloze troche grosza:)

Pozdrawiam wszystkich zmotoryzowanych i tych co w tym roku mieli juz okazje poczuc wiatr we włosach:) !pomidor

PS Pozdrawiam takze Płock

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...