Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 18 Września 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Tak, 15 i 26 KM. Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Mamy już jedną sztukę na otomoto http://otomoto.pl/oferta/bmw-c-evolution-elektryczny-electric-ID6yyEtD.html Odnośnik do komentarza
Michał wawa Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Skoro bmw deklaruje przebieg 100km w nowym to ciekawe ile taki przejedzie po np. 2 czy 5 latach i ile będzie kosztował nowy pakiet aku Odnośnik do komentarza
Marek 377 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Ten na otomoto ma 93% naładowania i deklarowany przebieg do ładowania 61 km. Trochę mało. Wysłane z mojego PMP7079D3G_QUAD przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Od czasu do czasu widuję takie skutery na ulicach... Niech producenci mają jekieś w ofercie i je udoskonalają, bo w razie gwałtownego wzrostu ceny benzyny, trzeba będzie mieć jakąś opcję... Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 19 Września 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Godzinę temu, Michał wawa napisał: Skoro bmw deklaruje przebieg 100km w nowym to ciekawe ile taki przejedzie po np. 2 czy 5 latach i ile będzie kosztował nowy pakiet aku A pisałem wyraźnie 10 godzin temu, MariuszBurgi napisał: Najważniejsze zmiany w elektrycznym BMW MY2017 to wzrost zasięgu ze 100 do 160 km dzięki większym akusom nowej generacji (podobne do tych z i3) o pojemności 97Ah. >5 lat< to przy aktualnie projektowanych pojazdach, zarówno 2oo jak i 4oo moment w którym trzeba cały 5 letni pojazd utylizować i kupić nowy Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 11 godzin temu, MariuszBurgi napisał: (...)Będą dostępne dwie wersje mocy, 15 i 26 KM. (...) Czyli najprostszy i najtańszy "sposób" na zwiększenie zasięgu - po prostu zmniejszenie mocy ... z 48 KM na 26 KM .... Akumulatorki pozostają np. z tą samą pojemnością, silniczek mniejszy = większy zasięg kosztem osiągów. Edit: Wszystko, mniejsze, tańsze... a cena pewnie pozostaje ta sama, albo nawet wzrasta, bo to przecież aktualny model po lifcie i "udoskonaleniach" ... Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 A wracając do filmu który zamieścił MariuszBurgi. Czy ta dziewczyna jest taka mała, czy faktycznie ten skuter jest taki DUŻY ?? Odnośnik do komentarza
wojtek_pl Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Dobre pytanie. Poza tym czemu miesza "ekologię" z rzeczywistością ?!? Poza tym te wszystkie elektryczne pojazdy są fajne, jeżeli jest się bogatym Niemcem i ma własny dom z garażem, w którym można postawić taki pojazd i go ładować. Bo jakoś nie widzę gniazdek na parkingu pod blokiem. Mam z balkonu na 11 piętrze kabel sobie pociągnąć ?!? Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 19 Września 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 19 minut temu, wojtek_pl napisał: Poza tym te wszystkie elektryczne pojazdy są fajne, jeżeli jest się bogatym Niemcem i ma własny dom z garażem, w którym można postawić taki pojazd i go ładować. No fakt, w PL ludzie nie mają domów z garażem Odnośnik do komentarza
wojtek_pl Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 OK, niektórzy mają. Ale nadal uważam, że jest to fanaberia dla bogatych. Kiedyś pewni się upowszechni, poczekajmy 50 lat... W końcu samochody też kiedyś były tylko dla bogatej szlachty bo nikogo innego nie było na nie stać. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Drobny OT: Za 50 lat to nikt nie będzie myślał o jeździe publiczną ulicą skuterem klasy premium. Słabo to widzę . Już dzisiaj są nawet w Europie miasta, gdzie wjazd takim sprzętem w pewne dzielnice jest mocno ryzykowny. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 19 Września 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 za 50 lat.... hmmm Jedna dekada to przepaść a co dopiero pięć! Elektryki są nadal mało popularne ze względu na: a. koszt zakupu b. wciąż małą autonomiczność c. brak określonej wizji co z takim pojazdem jak przyjdzie go naprawić (po gwarancji) Odnośnik do komentarza
Gość Robert JAPAN Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 jak toyota bedzie klepac takie skuty to jestem spokojny. A bmw niech se klepie puszki dla dresów gdyby była hybryda to jestem na tak. Odnośnik do komentarza
Szagal Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 A moim zdaniem to problemem dla elektryków jest właśnie kwestia ceny ich zakupu oraz późniejszych napraw. Wszyscy zainwestowali grubą kasę w budowę fabryk i całej technologii pod silniki spalinowe, więc teraz nagły przeskok na prąd spowodowałby za duże straty. Tak wiec nadal będą nam wciskać silniki spalinowe, a gdzieś na boku rozwijać elektrykę - mnie więcej tak jak Toyota. Ja miałem kiedyś skuter elektryczny - chińczyk klasa 50. Dobrze go wspominam (a jazd była darmo:) ). Problemem właśnie było to że po 4 lata akumulatory były do wymiany, a jak kupiłem nowe (fakt że najtańsze) to już nie miał takiego zasięgu jak na oryginalnych. Moim zdaniem gdyby nie cena to taki elektryczny skuter jak BMW o zasięgu 100-150km jest wystarczający "na miasto". A co do Cytuj gdyby była hybryda to jestem na tak. To już jest http://www.scigacz.pl/Piaggio,MP3,Hybrid,300,motocyklowy,Prius,13197.html Zastanawiam się tylko co z Yamahą. Ze 2 late temu czytałem artykuł że chce wypościć jakieś modele elektrycznych moto. Odnośnik do komentarza
Jaropero Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Ta dziewczyna jest taka mała, czy ten skuter taaki wieeelki??? MariuszBurgi napisał: BMW wprowadza >lift< C Evolution, maxi skutera którego z czystym sumieniem można nazwać outsiderem rynkowym . Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Dnia 13.11.2013 o 21:40, dr.big napisał: (...)PS. Ja na elektryka się nie skuszę . Fiu, fiu... Jak to mówią, "nigdy nie mów nigdy" ... Lub: "Tylko krowa zdania nie zmienia" ... Kurtka, tak samo mówiłem kiedyś o malutkich Smartkach F2, a już minęło ponad 10 lat z którymś tam CDI nieprzerwanie z kolei ... Odnośnik do komentarza
Bulba Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Jestem po godzinnym upalaniu owego. Powiem tak: !!!!!!!!!! !!!!!!!! !!!! ! !!!!!!!! !!!!!!! Niestety forum nie przyjmie slow ktorymi chcialbym opisac wrazenia z jazdy Na poczatek waga, jestesmy do nie przyzwyczajeni wiec pomijalna. Pozycja w siodle, wole cos z wyzsza kierownica. Ta zmusza za mocno do pochylenia sie. Zawieszenie, przyjemnie sprezyste. Miejskie dziury nie robia na nim zadnego wrazenia. Trakcja, przy malych predkosciach skreca niechetnie, przy manewrowaniu jak jakis drewniany rower ale powyzej 60 czlowiek sam chce sie mocniej polozyc idzie jak po szynach. Hamulce, niestety nie mialem okazji sprawdzic. Rekuperacja robi cala robote Owiewka, troche sie czlowiek odzwyczail do takiego dmuchania w kask Wiadomo walka z oporem powietrza przez producenta i brakuje wyzszej szyby. No i teraz najwazniejsze. Tryby jazdy, sa cztery dwa srodkowe mozna pominac bo nic nie wnosza. Liczy sie wylacznie EKO Pro i Dynamic. O ile w eko moc jest oddawana bardzo plynnie delikatnie i liniowo to w Dynamic..... Jaaaaa... pi..........e Wrazenie jest takie jak by czlowiek byl polaczony z wyprzedzajacym tirem za pomoca gumowej liny ! Nic i nikt nie ma szans spod swiatel, mysle ze tak gdzies do 80km/h da mu rade jakis Nissan GTR albo cos podobnego. Szlifierki nawet te litrowe o starcie niech zapomna Moment obrotowy nawet jak na taka mase jest potezny, lepiej nie odkrecac manetki do konca bedac pochylonym w zakrecie bo uslizg co chwila Oddawalem maszyne z bananem na twarzy, sprzedawca wspomnial ze kazdy taka mine ma jak zwraca. Polecam wszystkim sprobowac tego elektryka. Jak zasieg wzrosnie dwukrotnie i cena spadnie o polowe kupuje. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 8 Maja 2018 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 31 minut temu, Bulba napisał: Jak zasieg wzrosnie dwukrotnie i cena spadnie o polowe kupuje. To ustawiamy się po takie w kolejce we dwóch . Ja testuję może jeszcze w tym tygodniu. Odnośnik do komentarza
Bulba Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Nawet sie pieciu minut nie zastanawiaj Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 8 Maja 2018 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 4 godziny temu, Bulba napisał: Nic i nikt nie ma szans spod swiatel, mysle ze tak gdzies do 80km/h da mu rade jakis Nissan GTR albo cos podobnego. Szlifierki nawet te litrowe o starcie niech zapomna Start każdym pojazdem elektrycznym daje charakterystyczne odczucie. Pewnie to kwestia ciszy i specyficznego dźwięku z jakim mamy do czynienia Jest ciąg (niutki napędzają) a nie ma znanego nam od zawsze dźwięku jaki towarzyszy wysokim obrotom spalinówki. Subiektywnie czujemy "więcej" niż jest to realne... tak więc z tymi litrowymi szlifierkami to bym nie przesadzał Choć oczywiście parametr sprintu ma zacny. Na tym filmie widać, że start do setki zajmuje C-Evolution w trybie Dynamic ok 7 sekund. Dla porównania: Tmax SJ06 - startuje od 0 do 100 km/h (seria) w około 8 sekund Tmax SJ09 - ~ 7 sekund Integra - ~ 6 sekund 4 godziny temu, Bulba napisał: Jak zasieg wzrosnie dwukrotnie i cena spadnie o polowe kupuje. Jedno i drugie na tą chwilę nierealne ale kto wie co przyniesie "jutro". Odnośnik do komentarza
Lucjan73 Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 W pojeździe napędzanym silnikiem elektrycznym najbardziej odczuwalny jest moment obrotowy który mamy do dyspozycji od zera. Odkrecasz manetkę i już masz cały dostępny moment i to właśnie robi różnicę. Pamiętam jak jeździłem w Malborku Vectrixem to był szok. Podobnie jak prowadziłem Tesle S a nawet Nissana Leaf'a choć to tylko mały miejski samochód a ciagnie na początku jak super sportowe auto. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Zgadza się z tym momentem elektryków . Wydaje mi się, że w filmiku widać jak rusza dopiero po ok. sekundzie, a w 3 s. ma już ok. 50 km/h. czyli trochę ponad 2 s do ok. 50 km/h. PS. No i w filmiku wskazanie licznika przeskakuje od razu z 97 na 107 km/h... Odnośnik do komentarza
RONIN Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Mój znajomy ma używkę, testowałem ją ostatnio i jestem przekonany, że nie da rady hondzie x adv na sporcie, postaram się zrobić test jak znajomy wróci z urlopu. Ale odczucia przy starcie faktycznie są kosmiczne. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 8 Maja 2018 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 No tak. I już mamy licytacje. A czy znajomy ma 19kW wersję BMW ? Przecież tu o ekologię chodzi przecież , a nie wyścigi. Mi się w tym sprzęcie nie podoba też jego masa . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się