Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Kymco Agility City 125


Tobol

Pytanie

Witam,

chwaliłem się już w odpowiednim temacie, że drogą kupna nabyłem nowego Kymco Agility City 125. Zachęcony opiniami o rzekomej bezawaryjności Kymco, niską ceną i spalaniem oraz wysoką praktycznością zdecydowałem się na ten model.

Użytkuję go od 15 kwietnia (a właściwie to od dnia następnego od 13). Wcześniej miałem do czynienia z motocyklami (ojcowski TDM 850, poza tym jakaś mała enduro Honda, był też Virago 535), a spośród skuterów posiadałem przed osiemnastką używanego Keewaya Matrix (jak się okazało - mina). Nigdy jednak ani ja, ani ojciec, nie mieliśmy do czynienia z nowym sprzętem. Z tego też powodu kieruję kilka pytań odnośnie sprzętu. Do tej pory nakręciłem około 250km i jutro czeka mnie pierwszy przegląd.

1. Słynna sprawa docierania. Sprzedawca (Moto Ars) polecił by się tak strasznie nie pieścić, a po prostu uważać by go nie zamęczyć. Przez pierwsze kilometry jeździłem powoli, czyli do 50km/h (aczkolwiek po parudziesięciu raz zdarzyło mi się mu mocniej przycisnąć). Do tych 240 jeździłem w zasadzie cały czas poniżej 60, max 70. Dzisiaj już jeździłem około 70, max do 80. Czy dobrze to robię?

2. Nie jeździłem nigdy czterosuwem z CVT - jak to powinno działać? Silnik pracuje normalnie, aczkolwiek jestem zdziwiony względnie głośną pracą przekładni - szczególnie gdy zwalniam bez gazu. Rozumiem, że on pewnie jakoś hamuje silnikiem. Czy powinno to tak działać?

3. Spalanie. Po pierwszych tankowaniach wyszło, że skuter ten pali bardzo dużo - 4 litry jak nie więcej. Trefny model, coś zepsute?

4. Przednie zawieszenie - skrzypi i stuka (zauważyłem prawie na początku). Nie jeździłem nim po lesie (najwyżej po bruku) i go oszczędzałem, więc to raczej nie jest moja wina. Czy to jest normalne (też się musi dotrzeć?) czy powinienem się ubiegać o naprawę gwarancyjną?

5. Odpalanie na chłodnym silniku - czasem są problemy (odpala za trzecim, czwartym razem), a czasem odpala na dotyk. Czy to też jest normalne w nowym motocyklu (tak powiedział sprzedawca), czy też powinienem ubiegać się o jakąś naprawę w ramach gwarancji?

Jest też sprawa nie działającego zegarka w liczniku - podobno jest to jakaś wadliwa seria i całe liczniki będą wymieniane za około miesiąc.

Co powinienem jeszcze sprawdzić, o co zapytać, na co zwrócić uwagę podczas pierwszego przeglądu?

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy dla tego pytania

  • Tobol

    10

  • Coval

    8

  • malina666

    7

  • 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

    4

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Prawdopodobnie nawet nie zostały sprawdzone - czy może to być przyczyną wysokiego spalania?

Oczywiście, że tak.

Ogólnie szkoda, że tak się sprzęt sypie i serwis jest zerowy. Teraz szukam motoroweru dla żony i zwróciła uwagę na Kymco. Jakoś się do tej firmy nie mogę przekonać. Teraz jak się czyta, to już w ogóle.

Ps. Te hamulce są do wymiany. Nie popuściłbym im. Wpakowali jakieś twarde klocki i nie chce im się wymieniać, bo kasa, kasa, kasss.....

Odnośnik do komentarza
  • 0

dla zony moge ci polecic honde lead 110 pali 2,6 l/100 zrywny tak ze z pod swiatel 400 ktore sie nie scigaja zostaja hen z tylu, predkosc 80km/h dalej jest zblokowany , maly lekki zwrotny ,hamulce swietne(kombinowane tyl z przodem) , bardzo pakowny( dwa kaski pod kanapa)z przodu schowek z tylu bagaznik-- tylko zamontowac plyte z kuferkiem--chlodzony ciecza-- chlodnica z tylu stale wentylowana wentylatorem no i na wtrysku . zrobilem tym juz 3000 km i same superlatywy. jedyny mankament to male kola jak na polskie dziury i co za tym idzie amortyzowanie z przodu i z tylu, jak na polskie warunki pozostawia troche do zyczenia , ale ja 105kg zywej wagi jezdze z pelcaczkiem 55kg i moze byc

Odnośnik do komentarza
  • 0

Teraz zasuwam do roboty Kymco People 125 Retro.

Ważę ponad 100 i jeżdżę zerojedynkowo. !V

Pomykam licznikowe 100 i mam spalanie kole 3,6L/100.

Hamulce: przód żyleta, z tyłu bęben czyli zwalniacz.

Sprzęt wąski na 16" kołach daje mnóstwo frajdy z jazdy po mieście.

Średnia przelotu przez Warszawę to 75km/h !OK

Być może trafiłeś na felerny egzemplarz i jakiegoś wałkonia w serwisie.

Powodzenia w walce o swoje.

PS: Można wymienić kloce i oddać do regulacji prywatnie.

Klocki to jakieś 35PLN, a przegląd z regulacją kole 100.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Im dłużej korzystam z tego pojazdu tym mniej jestem zadowolony...

Jeśli chodzi o prędkość to raz z górki z wiatrem w plecy udało mi się osiągnąć 110 licznikowe. (z gpsem byłoby to jakieś 102)

Coraz więcej wad mu przybywa - piszczy przedni hamulec (i to okropnie mocno piszczy). Do tego jak jadę w dwie osoby (ale nie przekraczam dopuszczalnej ładowności) przy hamowaniu silnikiem skuter okropnie wibruje. Przyciśnięcie lewej klamki wzmaga efekt - skuter wręcz warczy.

na warczenie, przy 2ch osobach pomaga regulacja zawieszenia z tyłu, ja sobie maksymalnie utwardziłem i jeździ się zdecydowanie lepiej. a piszczenie z przednich hamulców ustało po jakimś czasie.

A co do prędkości maksymalnej to sprawdź luz na lince gazu, powinno być ok 1-2mm, u mnie było znacznie więcej przez co skuter rozpędzał się do 90km/h chociaż sam silnik dałby radę jeszcze. Regulacja samej linki przy gaźniku pomogła, teraz luz jest jakieś 2mm, a skuter rozpędza się do jakiś 103 (90kg)

Odnośnik do komentarza
  • 0

Witam ;)

Czy ktoś z ujeżdżaczy AC 125 wymieniał żarówkę reflektora ? Ten 35 watowy ogarek jakoś mnie nie przekonuje...chciałbym wrzucić 55/60 w ale serwis mnie straszy, że to coś , co pełni rolę prądnicy nie nadąży z ładowaniem .

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ja wymieniłem na H4 60/55W Philips visionplus 60%, świeci lepiej. Żeby nie wypalać odbłyśnika i oszczędzać elektrykę, w dzień jeżdżę na światłach pozycyjnych, do których wrzuciłem bardzo jasne żarówki LED SMD.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Hmm... z ledami to trzeba poczekać do końca gwarancji. Czy ktoś jeszcze wrzucił zwykłe samochodowe H-4 i może podzielić się wrażeniami?

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ja wymieniłem na H4 60/55W Philips visionplus 60%, świeci lepiej. Żeby nie wypalać odbłyśnika i oszczędzać elektrykę, w dzień jeżdżę na światłach pozycyjnych, do których wrzuciłem bardzo jasne żarówki LED SMD.

jak przeróbka z perspektywy czasu?

Hmm... z ledami to trzeba poczekać do końca gwarancji. Czy ktoś jeszcze wrzucił zwykłe samochodowe H-4 i może podzielić się wrażeniami?

Przyłączam się do pytania.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Witajcie ja mam GDinka 125 r 2002 i to co tu czytam to mi jeży włos na głowie GPS-u nie mam- długa prosta E-7 bez wiatru licznikowe 120 ,po schowaniu się za szybą 5-7 więcej, lampke wymieniłem 60/55 jest widniej a z ładowaniem aku nie ma problema.Przy przelotowej 80 - 100 na wycieczkach spalanie 3,2 po mieście wzrasta do 3,6 nakulane licznikowe 24tkm oleju nie ubywa mój ma sekwencję 3tkm i kontrolka oleju zmienia kolor z niebieskiej na czerwoną do zobaczyska na trasie Szczepan

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...