Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Kymco Agility City 125


Pytanie

Opublikowano

Witam,

chwaliłem się już w odpowiednim temacie, że drogą kupna nabyłem nowego Kymco Agility City 125. Zachęcony opiniami o rzekomej bezawaryjności Kymco, niską ceną i spalaniem oraz wysoką praktycznością zdecydowałem się na ten model.

Użytkuję go od 15 kwietnia (a właściwie to od dnia następnego od 13). Wcześniej miałem do czynienia z motocyklami (ojcowski TDM 850, poza tym jakaś mała enduro Honda, był też Virago 535), a spośród skuterów posiadałem przed osiemnastką używanego Keewaya Matrix (jak się okazało - mina). Nigdy jednak ani ja, ani ojciec, nie mieliśmy do czynienia z nowym sprzętem. Z tego też powodu kieruję kilka pytań odnośnie sprzętu. Do tej pory nakręciłem około 250km i jutro czeka mnie pierwszy przegląd.

1. Słynna sprawa docierania. Sprzedawca (Moto Ars) polecił by się tak strasznie nie pieścić, a po prostu uważać by go nie zamęczyć. Przez pierwsze kilometry jeździłem powoli, czyli do 50km/h (aczkolwiek po parudziesięciu raz zdarzyło mi się mu mocniej przycisnąć). Do tych 240 jeździłem w zasadzie cały czas poniżej 60, max 70. Dzisiaj już jeździłem około 70, max do 80. Czy dobrze to robię?

2. Nie jeździłem nigdy czterosuwem z CVT - jak to powinno działać? Silnik pracuje normalnie, aczkolwiek jestem zdziwiony względnie głośną pracą przekładni - szczególnie gdy zwalniam bez gazu. Rozumiem, że on pewnie jakoś hamuje silnikiem. Czy powinno to tak działać?

3. Spalanie. Po pierwszych tankowaniach wyszło, że skuter ten pali bardzo dużo - 4 litry jak nie więcej. Trefny model, coś zepsute?

4. Przednie zawieszenie - skrzypi i stuka (zauważyłem prawie na początku). Nie jeździłem nim po lesie (najwyżej po bruku) i go oszczędzałem, więc to raczej nie jest moja wina. Czy to jest normalne (też się musi dotrzeć?) czy powinienem się ubiegać o naprawę gwarancyjną?

5. Odpalanie na chłodnym silniku - czasem są problemy (odpala za trzecim, czwartym razem), a czasem odpala na dotyk. Czy to też jest normalne w nowym motocyklu (tak powiedział sprzedawca), czy też powinienem ubiegać się o jakąś naprawę w ramach gwarancji?

Jest też sprawa nie działającego zegarka w liczniku - podobno jest to jakaś wadliwa seria i całe liczniki będą wymieniane za około miesiąc.

Co powinienem jeszcze sprawdzić, o co zapytać, na co zwrócić uwagę podczas pierwszego przeglądu?

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy dla tego pytania

  • Tobol

    10

  • Coval

    8

  • malina666

    7

  • MariuszBurgi

    4

Top użytkownicy dla tego pytania

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
  • Klubowicze
Opublikowano

1 - osobiście uważam, że warto na początku docierać delikatnie silnik... 50 to może przesada, ale swobodnie na prostej, bez zrywów (o ile nie trzeba), można rozpędzić się do 70-ciu...

2 - po odjęciu gazu napęd CVT jest zasprzęglony z silnikiem przez odśrodkowe sprzęgło, więc hamowanie silnikiem jest w tym wypadku normalne. Co do "hałasu" napędu, trudno coś powiedzieć nie słysząc tego. U mnie w Piaggio też lekko "gwiżdże" przy puszczeniu manetki...

3 - sprzęt docierany zazwyczaj pali więcej, ale ponad 4 litry jak na 125 ccm, to chyba jednak dość dużo... Moje 125 pali w przedziale 3.2 - 3.5 litra, ale jak ostatnio próbowałem nadążuć na otwarciu sezonu za chłopakami na motocyklach, to zjarał mi na trasie 4 litry...

4 - co do stuków i skrzypnięć, to nie wydaje mi się to normalne... Niestety nie miałem z tym modelem Kymco do czynienia. U mnie zawieszenie z przodu lekko stuka na większych wybojach, ale ma już swoje przejechane, więc prawdopodobnie coś się już wyrobiło - prowadnice? (olej wymieniłem i jest trochę lepiej, ale nie do końca)

5 - w zasadzie tutaj każdy skuter/motor ma swoje "fochy"... U mnie dla odmiany silnik świetnie pali na zimno, ale po średnim postoju czasami muszę go pociągnąć na rozruszniku (choć też nie zawsze)...

W zasadzie z tych recenzji Kymco Agility, jakie czytałem w sieci, były bardzo chwalone... być może jednak spory popyt na te maszyny obniżył jakość ich wykonania? Mam nadzieję że nie, bo należę do tych, którzy przy przypływie gotówki myślą o zakupie Dowtowna 300...

  • 0
Opublikowano

[...] drogą kupna nabyłem nowego Kymco Agility City 125 [...]

1. Słynna sprawa docierania. Sprzedawca (Moto Ars) polecił by [...]

[..]

3. Spalanie. Po pierwszych tankowaniach wyszło, że skuter ten pali bardzo dużo - 4 litry jak nie więcej. Trefny model, coś zepsute?

4. Przednie zawieszenie - skrzypi i stuka [..]

5. Odpalanie na chłodnym silniku - czasem są problemy (odpala za trzecim, czwartym razem), [...]

Jest też sprawa nie działającego zegarka w liczniku - podobno jest to jakaś wadliwa seria i całe liczniki będą wymieniane za około miesiąc.

[..]

Sposób docierania? Czytaj w isntrukcji. Poniewaz to nowy pojazd i kupiony w PL (?), to na bank masz polskojęzyczną instrukcję opisująca m.in. sposób docierania. Lepiej przede wszystkim to przeczytać, a potem ew. szukać informacji na forum (z całym szacunkiem dla wiedzy forumowiczów).

Raz zapala, raz niezbyt chętnie? Uuuu, jak na nowy motor to jakaś lipa. Gdybym kupował używany i miał takie objawy, to już bym się rozmyślił.

Skrzypi zawieszenie? Tez nie najlepiej. Niech nasmarują?!

Mam hiszpańską Yamahę, a nie Kymco. Do dziś sądziłem, że trafiłem nie najlepjej (nieszczególnie spasowane plastiki, dobór rodzaju niektórych tworzyw dość dyskusyjny), ale po przeczytaiu Twojego posta Bogu dziękuję, że mam motocykl, jaki mam. W życiu nic w nim nie skrzypiało i w życiu nie zapalał dłużej niż sekundę. A jeżdżę nim przez cały rok i w zimne i ciepłe dni. Nie wiem, jak do tematu podejdzie gwarant, ale hałasy z zawieszenia i trudności w zapalaniu są MOIM zdaniem dobrym powodem do naprawy / regulacji gwarancyjnej. To chyba sytuacja niedopuszczalna w nowym i nowoczesnym pojeździe.

Na 35.000 km (około 110 tankowań do pełna), tylko raz spalanie przekroczyło 4 l/100 km (pojemność 250 cm). przeważnie wacha się około 3,6-3,9. 4 l przy silniku 125 to ewidentnie jakaś wada! Co najmniej do regulacji!!

Zegar nie działa i planują to naprawić ZA MIESIĄC?? Poczytaj warunki gwarancji. Moim zdaniem usterka, której nie mogą usunąć w ciągu miesiąca kwalifikuje pojazd do zwrotu, a w najgorszym razie do wymiany na nowy. "Wadliwa seria" ??? To niech Ci dadzą egzemplarz z nie wadliwej serii. Ten egzemplarz niech sobie wezmą do salonu na testówkę, albo oddadzą producentowi. Czemu Ty masz być kozłem ofiarnym tego brakoróbstwa?! Federacja Konsumentów czeka na CIebie. Wygląda na to że wcisnęli Ci bubel. Nie zapala, skrzypi, nie działa zegar (i nie moga tego naprawić), zużywa 2 x za dużo paliwa. Co to ma być? To nie jest rok 1981, tylko 2011.

  • 0
Opublikowano

@Tobol:Według mojej oceny to powinieneś na pierwszym przeglądzie to wszystko zgłosić do usunięcia, dokładnie tak jak tu to określiłeś.

Spalanie duże, przy małej prędkości i kłopoty z rozruchem mogą świadczyć o źle ustawionych zaworach lub dawkowaniu paliwa.

A może wymienią ci na inną sztukę? Może być lepsza. Jak się źle zaczyna to potem mogą być tylko kłopoty.

A nie kupiłeś jakijś sztuki z odrzutu?

  • 0
Opublikowano

Motor został przysłany w czwartek od importera. Złożony i dostarczony do mnie dopiero w piątek. Co do terminu naprawy zegarka - gwarancja mówi o naprawie "w najszybszy możliwym terminie" czyli termin dostawy części (za miesiąc) będzie niestety odpowiedni. Co do zawieszenia, odpalania i spalania - będę się kłócił jeśli będą się migać.

Dzięki za odpowiedzi i jeśli ktoś ma jeszcze jakąś dobrą poradę to chętnie wysłucham.

  • 0
Opublikowano

A czy to nie jest tak, że jeśli nie są w stanie naprawić usterki w ciągu 14 dni to przysługuje Ci wymiana na nowy lub zwrot pieniędzy?

Edit: Sprawdziłem, niestety zmieniły się przepisy kodeksu cywilnego, Art.580 KC mówi teraz o tym że:

(...) Gwarant jest obowiązany wykonać obowiązki wynikające z gwarancji w odpowiednim terminie (...)

Możesz jeszcze próbować skorzystać z uprawnień z tzw. niezgodności towaru z umową:

Cytat z forum.lex.pl:

Przewiduje je ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (DzU z 2002 r. nr 141, poz. 1176 ze zm.). Przepisy te przewidują, że sprzedawca odpowiada wobec kupującego, gdy towar w chwili jego wydania jest niezgodny z umową (ma wady fizyczne, brakuje do niego dokumentacji technicznej lub instrukcji obsługi).Gdy stwierdzi się niezgodność z umową przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru, to obowiązuje domniemanie, że istniała ona już w chwili wydania.

  • 0
Opublikowano

Posiadam taki model od roku. Co do spalania to rzeczywiście zwykle jest ok 3,5 - 4. Zależnie od ustawień pewnie gaźnika czy zaworów i jak jest 'ciężka' ręka kierownika. Najniższe spalanie w trasie (80 km/h) to coś lekko poniżej 3l.

Co do skrzypienia to u mnie potrafi skrzypieć stopka centralna. Pomaga smarowanie co jakiś czas. Z zawieszenia nic nie słychać.

Zegarek działa. Ale to rocznik 2010.

A co do odpalania, to na zimnym pali na dotyk, natomiast na ciepłym zaskakuje i gaśnie od razu. Trzeba lekko dodać gazu po uruchomieniu silnika, ale podobno gaźnikowce tak mają (tak mi tłumaczono) a ile w tym prawdy to nie wiem. Wszystkie inne pojazdy zawsze miałem na wtrysku.

Ogólnie pojazd godny polecenia. Irytuje mnie tylko mały zbiornik paliwa i zbyt mały schowek...

  • 0
Opublikowano

Posiadam taki model od roku. Co do spalania to rzeczywiście zwykle jest ok 3,5 - 4. Zależnie od ustawień pewnie gaźnika czy zaworów i jak jest 'ciężka' ręka kierownika. Najniższe spalanie w trasie (80 km/h) to coś lekko poniżej 3l.

Co do skrzypienia to u mnie potrafi skrzypieć stopka centralna. Pomaga smarowanie co jakiś czas. Z zawieszenia nic nie słychać.

Zegarek działa. Ale to rocznik 2010.

A co do odpalania, to na zimnym pali na dotyk, natomiast na ciepłym zaskakuje i gaśnie od razu. Trzeba lekko dodać gazu po uruchomieniu silnika, ale podobno gaźnikowce tak mają (tak mi tłumaczono) a ile w tym prawdy to nie wiem. Wszystkie inne pojazdy zawsze miałem na wtrysku.

Ogólnie pojazd godny polecenia. Irytuje mnie tylko mały zbiornik paliwa i zbyt mały schowek...

Zbiornik i schowek wkurzają. To niestety bolączka wszystkich małych skuterów na dużych kołach... Za to prowadzi się nieźle. Pochwalisz się ile już nawinąłeś kilometrów? Jaką prędkość maksymalną osiąga?

Co do odpalania - da się z tym żyć. Ważne, że w ogóle odpala. Może przy którymś przeglądzie udam się do innego serwisu to wyregulują mi ten gaźnik porządnie.

Jeśli chodzi o skrzypiące zawieszenie - okazało się, że to była linka od prędkościomierza (sic!), która ocierała się o ten drut przy goleni... Aczkolwiek mechanik na początku też tego nie zauważył.

Jeśli chodzi o zegarek - nie jest to coś co by aż tak mnie wkurzało. Myślę, że brak tegoż zegarka przez miesiąc jest mniejszym problemem niż wykłócanie się z nimi o zwrot pieniędzy, wymianę motocykla, a jak już się uda to może i cała maniana z OC i rejestracją...

  • 0
Opublikowano

nawinięte jakieś 5k, co do prędkości max to zależnie od serwisu, jak palił więcej to i jechał szybciej, tak około 107 licznikowych, po regulacji- żaliłem się że sporo pali, to prędkość tak do 90 spokojnie a dalej to już zależy od wiatru... :)

  • 0
Opublikowano

Mi Exciting na pierwszych kilkuset kilometracha spalał... Do 7l/100km ;P Jeździłem normalnie, tak do 100km/h bez gwałtownych zrywów etc.

Potem spalanie spadło.Obecnie już się ustabilizował (prawie 9000 nakulane) i spala w trasie ~4-4,5, w mieście 5-5,5. Nieważne czy go męczę czy po emerycku ;P

Spalanie powinno się unormować po dotarciu (jakiś 1000km).

  • 0
Opublikowano

Wartości spalania podawane przez Was to jakis kosmos. Przy docieraniu nawet moja 250-tka nie przebila 4 litrów! A jeździłem normalnie. Teraz po mieście gdzie nie żałuje przy startach spod świateł nie jestem w stanie przekroczyć 3,8litra.

Kymco z gaznikiem zatem to straszny opoj.

  • 0
  • Sympatycy
Opublikowano

Kymco Grand Dink 250 średnio pali 3,2 - 3,3 ... Jazda po autostradzie 3,7, lajtowa jazda po okolicy 2,9 - 3 litry na setkę... Musi Ci się dotrzeć, oraz odpowiednia regulacja... Jakie masz obroty na luzie ? Przy Twojej pojemności powinien palić 2,7 - 3,2. Faktycznie centralka potrafi czasem skrzypiec ale nasmarowanie daje ciszę na sezon. Z przedniego zawieszenia jak po 37k km u mnie spokój.

  • 0
Opublikowano

Jak już napisałem - zawieszenie działa ładnie, a dziwne odgłosy wytwarzała linka prędkościomierza... Czyli w sumie się cieszę :D Jeśli chodzi o odpalanie to faktycznie nie pali na dotyk, tylko trzeba czasem mu dłużej przytrzymać rozrusznik. Ale po tych kiku sekundach kręcenia nie miał nigdy problemów z odpaleniem.

W Agility City nie da się określić na jakim poziomie są wolne obroty, ponieważ nie ma on obrotomierza :P No ale cóż - jeszcze prawie całe 2 lata gwarancji przede mną - jeśli coś jest nie tak to w końcu zostanie to naprawione.

@grynek2

Zmartwiłeś mnie trochę tą informacją o spalaniu i prędkości max...

Po przeczytaniu http://www.burgmania.net/index.php?go=agility125 liczyłem na podobne osiągi, czyli spalanie 3-3,5 i vmax licznikowe 115. Niestety póki co mam podobnie jak teraz u Ciebie. Czyli spalanie teraz poniżej 4l, a prędkość max do 90 (licznikowych) i później z wiatrem.

--edit--

a co do tego testu to jeszcze chciałbym dodać, że wskaźnik paliwa został uspokojony.

  • 0
Opublikowano

Też właśnie docieram Agility City 125. Mechanik podczas odbioru sugerował, aby przez pierwsze 300km nie przekraczać 60km/h i w miarę możliwości rozpędzać się powoli. Mam w tej chwili nawinięte 280km i spalanie 3,2-3,3L/100km. Prędkość max jeszcze nieznana.

Trochę nieszczęśliwie blisko błotnika jest poprowadzona linka prędkościomierza i przewód hamulcowy. Ocierają o błotnik zdzierając z niego lakier. Trochę za późno to zauważyłem i przetarło do plastiku.

Producent mógłby zaopatrzyć skuter w nieco lepsze opony. Fabryczne Kendy, przynajmniej w moim przypadku mają widoczne lekkie bicie.

I jak dla mnie to są jedyne wady. Wiadomo że schowek i zbiornik jest mały, ale kufer w którym zmieści się kask integralny jest w cenie skutera, a stacji na śląsku i zagłębiu jest dużo.

Sprzęt prowadzi się pewnie, ma świetne hamulce i jest bardzo elegancko wykonany.

  • 0
Opublikowano

Witam, ten model skutera posiada mój kolega z pracy, którego namówiłem na skutery, ale on sam wybrał ten model. Jego maszyna z 2009 r. ma wadę fabryczną i co 3 tys km musi wymieniać łożysko rozrządu oczywiście na gwarancji. W tym momencie ma ok 7500 km i po 3000 wymieniono mu łożysko rozrządu, a po kolejnych 3 tys wymienili mu cały wałek. Teraz czeka co będzie sie działo po kolejnych 3 tys km. Mam nadzieje, że wasze modele nie będą miały tego problemu. W Motorlandzie zapytani o to powiedzieli, że to wada fabryczna i kolejne roczniki nie powinny tego mieć. Jego skuter przy bardzo oszczędnej jeździe czyli trasa do 60 km/h pali ok 2 l/100. Przy docieraniu tez miał wysokie spalanie co jest normalnym objawem. Jego predkość maks to ok 100 km/h. Poprosił mechaników, aby zmniejszyli spalanie bo wczenśiej palił ok 3,7 przy V - maks 107 km/h. Teraz ma ok 100 km/h i spalanie ok 3,3. Skrzypienie w przedniej części skutera to też wina plastików. Skuter ten jest idealny na miasto. Start ma bardzo dobry, ale z moim Burgmanem 150 uh nie ma szans co nie jest niczym dziwnym. Zużycie klocków oraz tarcz czy opon po 7000 jest prawie zerowe. Konstrukcja przystosowana jest do większych prędkości, ale silnik ograniczony jest pojemnością 125 oraz elektryką. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę co do blokady. Skuter ma słabe swiatło i w nocy jest bardzo słabo widziany (tylko jedna lampa z przodu). Moj kumpel narzekał, że w nocy zdarza sie ze samochody go taranują bo nie widzą. Czy ktoś wie czy można ten skuter odblokować? Z tego co wiem to jest on blokowany na rynek niemiecki i dlatego am takie osiągi. Wydaje mi sie ze licznikowo powinien jechać duzo więcej niż 100km/h. Z tego co wiem to model testowany przez Burgmanię był specjalnie przygotowany przez Motorland do tego testu. Stąd u większości uzytkowników v-maks w przedziale 90-100 a w teście 115. Artix pytany przeze mnie czy wiedział o modyfikacji (w skuterze testowym zamontowany był silnik nie 125cc, a kit 150cc) i przygotowaniu skutera do testu zaprzeczył. A wiadomości mam z pierwszej ręki bo sami mechanicy wygadali się ze skuter był podpicowany na test.

  • 0
  • Administrator
Opublikowano

Czy ktoś wie czy można ten skuter odblokować? Z tego co wiem to jest on blokowany na rynek niemiecki i dlatego am takie osiągi. Wydaje mi sie ze licznikowo powinien jechać duzo więcej niż 100km/h.

Błędne informacje. W Niemczech 125'tki blokowane są (rzadko) na prędkość 80 km/h. Motor w Agility 125 jest raczej starszą konstrukcją opierającą się o jakąś licencję Hondy z lat 80-90'tych. Prędkość 100 km/h jest jak najbardziej prawdziwa.

Z tego co wiem to model testowany przez Burgmanię był specjalnie przygotowany przez Motorland do tego testu. Stąd u większości uzytkowników v-maks w przedziale 90-100 a w teście 115. Artix pytany przeze mnie czy wiedział o modyfikacji (w skuterze testowym zamontowany był silnik nie 125cc, a kit 150cc) i przygotowaniu skutera do testu zaprzeczył. A wiadomości mam z pierwszej ręki bo sami mechanicy wygadali się ze skuter był podpicowany na test.

Myślę, że mechanicy lubią opowiadać bajki. Jeździłem tą testówką i pamiętam, że osiągała 100 km/h a tylko w bardzo sprzyjających warunkach widziałem na blacie ciut więcej. Artix waży tyle co ja jem na obiad :) a to także ma znaczący wpływ , poza tym z tego co pamiętam Artix podał max możliwy do osiągnięcia (z górki, z żaglem :) ).

Tak samo w ostatnim teście Yp 180 podałem V-max 135 km/h (licznikowe) choć realnie jest to 125 km/h a 135 uzyskamy przy dłuższym rozbiegu i przy warunkach sprzyjających (wiatr itp).

  • 0
Opublikowano
Myślę, że mechanicy lubią opowiadać bajki

To teraz mam dwie informacje zbieżne, ale nie zamierzam dochodzić kto ma rację : )Ci mechanicy juz tam nie pracują. Ale polubiłem ich bo za piwko robili cuda z moim Kymco Super 8:)

Artix waży tyle co ja jem na obiad :)

Artix testując v-maks w skuterach powinien być po dużym obiedzie i jeździć z plecakiem z ciężarkami w środku :)

Ok Mariusz czyli skuter osiąga prędkość ok 100, a w teście jest 115. To wprowadza ludzi w błąd. Wydaje mi się, że powinno to być poprawione w teście.

Co do blokad rozumiem ze nie można juz nic zrobić, a nawet skuter nie jest blokowany...szkoda.

  • 0
Opublikowano

No z tym łożyskiem to bardzo pocieszająca informacja :) Może warto od razu zainwestować w jakiś porządny olej? Co do vmax to chyba nikt nie kupuje takiego skutera żeby się ścigać. 9KM wystarczy do walki z miastem, a koła 16" z naszymi autobahnami. Podwozie ma jeszcze sporo zapasu, bo chyba niczym się nie różni od wersji 200i.

  • 0
Opublikowano
Może warto od razu zainwestować w jakiś porządny olej?

To nie kwestia oleju. Wada fabryczna. Ale może w twoim modelu 2010 już nie będzie tego problemu. Po 4 tysiącach na pewno to usłyszysz.

  • 0
  • Administrator
Opublikowano

Artix testując v-maks w skuterach powinien być po dużym obiedzie i jeździć z plecakiem z ciężarkami w środku ;)

Ok Mariusz czyli skuter osiąga prędkość ok 100, a w teście jest 115. To wprowadza ludzi w błąd. Wydaje mi się, że powinno to być poprawione w teście.

To, co w teście jest faktem. Taki V-max uzyskał Artix i nie widzę powodu aby podważać jego zdanie.

Ja dopisałem tylko swoje spostrzeżenia po zrobieniu kilkunastu km'ów. Nie ścigałem się tym skuterem, nie stawiałem na koło, nie paliłem gumy, nie robiłem dokładnych pomiarów...

  • 0
  • Administrator
Opublikowano

Tak sobie poczytalem z ciekawoscia bo naprawde lubie i ten skuter i ta marke i wlosy mi deba staja co tu sie dowiedzialem.

V-max 115 km/h jaki uzyskalem byl v-maxem licznikowym, i do takiej predkosci udalo mi sie go rozpedzic, nota bene poprzedni model musial byc jeszcze lepiej tuningowany bo byl o 5 km/h szybszy. Zreszta nawet sprawdzilem jeszcze raz i wyraznie napisalem - tu cytat "Efekt jest taki że nowy model Agility w porównaniu do poprzednika wolniej rusza spod świateł i ma mniejszą prędkość maksymalną. Śmiało jednak można powiedzieć że 105 km/h w mieście w zupełności wystarczy, choć prędkościomierz będzie uparcie nam pokazywał 115 km/h. Oczywiście każde większe wzniesienie czy wiadukt będzie powodował spadek prędkości o około 10-15 km/h." Predkosc wg GPS wyniosla 105 km/h i poszukam nawet zdjecia bo pamietam ze robilem.

Swoja droga jak by tak bylo ze specjalnie dla Burgmanii skuter jest przygotowywany do jazdy zeby byl szybszy i zrywniejszy to chetnie oddam im swoje C1 do tuningu, moze wydusza z niego kolejne 20 km/h i oznaczalo by to ze serwis nie jest zwyczajnym serwisem Kymco ale smialo moglby zastapic ekpe mechanikow Kubicy skoro potrafia zwiekszyc predkosc z 80 km/h do 115 km/h czyli uwaga o 44 %. Niech szybko sobie policze hmm, po chwilowym zastanowieniu oddaje im jednak Silvera do tuningu chce zeby wyciagal 288 km/h scooter.gif bo do 200 km/h to sam doszedlem jak mozna go rozkrecic, tylko cos jeszcze trzeba zrobic z paskiem crybaby.gif zeby starczal na dluzej niz jedno odkrecenie do takiej predkosci.

Co do ilosci spalanego paliwa, jesli komus skuter pali wiecej niz ja jestem w stanie wypalic jadac danym modelem to chyle czola, oznacza to ze kiedy sprawdzam maksymalne spalanie jezdze zero jedynkowo, choc w przypadku Agility i tak jezdzilem zero jedynkowo i nie wiem jak mozna jezdzic inaczej zeby palil jeszcze wiecej. Dla Silvera np graniczna wielkosc to 9 litrow na 100 km/h a jak poczytasz sobie ile pala inne SW to wiekszosc pisze ze 5 litrow aboslutnie dla mnie nie osiagalna wielkosc, tak jak dla wiekszosci 9 litrow ;)

Nie przypominam sobie zeby tez Agility miala kiedykolwiek problemy z odpaleniem, zimny cieply zawsze tak samo, szybko i sprawnie. Co do zawieszenia to tu sie zgodze czasem skrzypialo i jak dla mnie bylo zdecydowanie za twarde o czym wspominalem w tescie. Podsumowujac robiac test jakiegolwiek skutera a juz troche tego bylo staram sie obiektywnie napisac swoje odczucia dotyczace jazdy i samego pojazdu.

Nie dostaje za to kasy, ba za paliwo sam place. Tym bardziej nie mozna powiedziec ze ktos wywiera na mnie jakis wplyw zeby napisac ze to swietny pojazd, bo staram sie zeby testy byly maksymalnie zgodne z prawda i moim sumieniem. Dalej twierdze ze to swietny pojazd i ciagle jestem w stanie go polecic bez najmniejszej krypto reklamy. Jak jeszcze zmienia oswietlenie ktore w zasadzie nie istnieje to wtedy powiem ze to skuter idealny na miasto.

  • 0
Opublikowano

To, co w teście jest faktem. Taki V-max uzyskał Artix i nie widzę powodu aby podważać jego zdanie.

Ja dopisałem tylko swoje spostrzeżenia po zrobieniu kilkunastu km'ów. Nie ścigałem się tym skuterem, nie stawiałem na koło, nie paliłem gumy, nie robiłem dokładnych pomiarów...

Ok, rozumiem niech tak zostanie.

Co do palenia gumy itd. to w sumie nikogo nie interesuje wiec rozumiem ze takich testów nie robicie.

Pozdrawiam

  • 0
  • Administrator
Opublikowano

Co do palenia gumy itd. to w sumie nikogo nie interesuje wiec rozumiem ze takich testów nie robicie.

W przypadku Agility zapomnielismy vampire.gif

  • 0
Opublikowano
V-max 115 km/h jaki uzyskalem byl v-maxem licznikowym, i do takiej predkosci udalo mi sie go rozpedzic, nota bene poprzedni model musial byc jeszcze lepiej tuningowany bo byl o 5 km/h szybszy.

Poprzedni model miał inne parametry - waga, rozmiar - i nie mam do tamtego testu żadnych zastrzeżeń.

Zreszta nawet sprawdzilem jeszcze raz i wyraznie napisalem - tu cytat "Efekt jest taki że nowy model Agility w porównaniu do poprzednika wolniej rusza spod świateł i ma mniejszą prędkość maksymalną. Śmiało jednak można powiedzieć że 105 km/h w mieście w zupełności wystarczy, choć prędkościomierz będzie uparcie nam pokazywał 115 km/h. Oczywiście każde większe wzniesienie czy wiadukt będzie powodował spadek prędkości o około 10-15 km/h." Predkosc wg GPS wyniosla 105 km/h i poszukam nawet zdjecia bo pamietam ze robilem.

Osoby które na burgmanii mówią o prędkości maksymalnej w tym i ja mówimy o predkosci licznikowej. Nikt z nas nie osiągnął prędkości licznikowej tak jak wy.

Swoja droga jak by tak bylo ze specjalnie dla Burgmanii skuter jest przygotowywany do jazdy zeby byl szybszy i zrywniejszy to chetnie oddam im swoje C1 do tuningu, moze wydusza z niego kolejne 20 km/h i oznaczalo by to ze serwis nie jest zwyczajnym serwisem Kymco ale smialo moglby zastapic ekpe mechanikow Kubicy skoro potrafia zwiekszyc predkosc z 80 km/h do 115 km/h czyli uwaga o 44 %. Niech szybko sobie policze hmm, po chwilowym zastanowieniu oddaje im jednak Silvera do tuningu chce zeby wyciagal 288 km/h scooter.gif bo do 200 km/h to sam doszedlem jak mozna go rozkrecic, tylko cos jeszcze trzeba zrobic z paskiem crybaby.gif zeby starczal na dluzej niz jedno odkrecenie do takiej predkosci.

Przesadziłeś z tymi obliczeniami bo nikt nie napisał ze jego v mask to 80 km/h. Tobol powiedział, że tyle osiaga bo dociera pojazd. Napisałem ze moj kolega osiaga 100 km/h, a wy 115 wiec jest to 15 % a nie 44%. Przesadzasz z sarkazmem Artix. Na wielkanocy nie mogłem za dobrze zwerbalizować moich mysli wiec teraz to czynię ;)

Nie dostaje za to kasy, ba za paliwo sam place. Tym bardziej nie mozna powiedziec ze ktos wywiera na mnie jakis wplyw zeby napisac ze to swietny pojazd, bo staram sie zeby testy byly maksymalnie zgodne z prawda i moim sumieniem. Dalej twierdze ze to swietny pojazd i ciagle jestem w stanie go polecic bez najmniejszej krypto reklamy. Jak jeszcze zmienia oswietlenie ktore w zasadzie nie istnieje to wtedy powiem ze to skuter idealny na miasto.

Nikt tego nie sugerował, że ktos za cos dostał pieniądze.

Ja sugeruję tylko ze może Motorland specjalnie przygotowuje pojazd, aby w teście wypadł jak najlepiej. Jesli moj kolega dowiedział się, że mechanicy go tuningowali - wiarygodność zródła wysoka, ale nie 100% - to tylko mnie to zastanawia. Wy zrobiliście swoją pracę i ok. Tylko czy nie zastanawia was fakt tego co piszą userzy, że ostatecznie pojazd ma inne osiągi niż w waszym tescie. Ja nie podważam tylko daję do pomyślunku. Ten pojazd jest mi bliski bo duzo o nim wiem przez 7000 km mam z nim stycznosc i słysze od jego użytkownika oraz sam empirycznie doświadczam tego o czym piszę. Nie szukam kłótni tylko wymiany zdań.

  • 0
Opublikowano

noooooooo gratulowac rzetelnosci zrodla informacji twojego kolegi.jacy mechanicy ? jaki tuning? hehe." Pan abstrahuje od punktu odniesienia " prawda jest taka, starsi pewnie pamietaja jakosc wyrobow FSO i FSM jezeli chodzi o modele sam. 125p 126p Polonez itp.

Kazdy z pojazdow schodzacych z linji byl inny nawet tego samego typu i modelu, jeden szybciej jechal inny wiecej palil trzeci znowu cos innego,dziwne i niewytlumaczalne ale tak bylo.

Z pojazdami Kymco jest podobnie zdazaja sie jednostki tego samego modelu mniej udane i te bardziej udane, i co najciekawsze roznice te sa tylko do wykrycia podczas eksploatacji.Opinia ta nie jest zaslyszana tylko wynika z wlasnego doswiadczenia z pierwszej reki z ta marka pojazdow.

  • 0
  • Administrator
Opublikowano

Co do palenia gumy itd. to w sumie nikogo nie interesuje wiec rozumiem ze takich testów nie robicie.

Widzę, że nie odrobiłeś lekcji... !w00t

022.jpg

TEST

Z mojej strony EOT!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...