Gość MICHAŁ CHEMIK Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 witam Może temat nie pasuje do maxisquterów ale potrzebuje małej porady b?dz wypowiedzenia sie... Kolega zaczyna zaprzyjaĽniać sie ze sqtrami i strasznie napalił sie na Bet & Win 50 Byłbym bardzo wdzieczny jeżeli kto? by sie wypowiedział na temat w/w Ja nie bardzo mam pojęcie o 50 a może kto? miał styczno?ć i co? wie czy warto dać 7500zł za taki? zabaweczke!?!? Bede wdzieczny za jak?kolwiek porade pozdrawiam MIchał
0 ERMI Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 bardzo fajny skuterek, zwarty i o przyzwoitych osi?gach jak na 50-stke. Z tego co pamiętam Daro tak owego posiada i pałał w swoim czasie chęci? jego sprzedaży celem zakupu większej pojemno?ci.
0 Gość MICHAŁ CHEMIK Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Z tego co pamiętam Daro tak owego posiada i pałał w swoim czasie chęci? jego sprzedaży celem zakupu większej pojemno?ci. ja pewnie bym kupił jaki? używany ale kolga uparł sie na nówke z jednej strony go rozumiem jeżeli nie ma sie pojecia zupełnie to dobrze mieć gwarancję A może co? wiesz o awaryjno?ci wady,zalety?! Bede wdzieczny za każd? wypowiedz Pozdrawiam
0 Gość Svempas Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Kolega pablos ma bet & win'a. Tylko co? go ostanio na forum nie widać
0 rafałek Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 B&W jest fajny dla lubi?cych spokojn? jazdę. Zablokowany wogóle nie nadaje się do jazdy (mozna go rowerem wyprzedzić , ale oddławiony chodzi do?ć fajnie, chociaż to raczej jazda "turystyczna" stabilna i spokojna i na upartego można z niego wycisn?ć 75-80 licznikowe. Żadne wili stedi sredi i palenie gumy nie wchodzi w grę. Na odej?cie też reczej będzie ciężko się mierzyć ze ?cigantami na runnerach i Aeroxach. Buda super wielka i trochę za cięzka jak na 50 (130kg chyba...). Pod siedzeniem miejsce na jednago integrala. Do?ć solidnie wykończony. Ma niby nadmuch ciepłego powietrza na kolana, ale to raczej symboliczna sparwa i niczego nie zmienia w komforcie. Być może wart jest swojej ceny chociaż nie jest najniższa. A koledze powiedz, że jak chce kupić co? na gwarancji to ja mam co? dla niego (nie B&W, ale podobna klasa)
0 Gość MICHAŁ CHEMIK Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 A koledze powiedz, że jak chce kupić co? na gwarancji to ja mam co? dla niego (nie B&W, ale podobna klasa) rafalek13c to napisz co masz ciekawego a ja na pewno mu przekaże. jak bedzie tylko zainteresowany to na pewno sie odezwie pozdro
0 rafałek Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=1075 Tutaj można się dowiedzieć o krótkiej historii. a tutaj zdjęcia poogladać http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M99482
0 Gość MICHAŁ CHEMIK Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 ok dzieki przekaże fajny skqterek...może kole? bedzie zainteresowany jak co? to przekaże namiary pozdrawiam
0 pablos Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Kolega pablos jest obecny , tak faktycznie mam taki wła?nie model. Jako, że dawno temu miałem wypadeczek na MZ -ce lęk przed jedno?ladami był... no ale też i miło?ć do nich. Wtedy to obmy?liłem plan ... kupię skuter 50 cc , po wielu przymiarkach wybór padł na Bet & Wina 50. I powiem zagęszczaj?c wypowiedĽ ... to było słuszne posunięcie. Dla osób wysokich a mam 189 cm jest to jedyny pojazd na którym zniesiesz 150 kilometrowy odcinek ( nawet z plecaczkiem). Ładna stylistyka , osi?gi zadowalaj?ce nawet w wersji beż żadnych przeróbek... no i co najważniejsze przez 10000km nie było z nim żadnych problemów poza akumulatorem który padł. Troszkę spalanie jest mało zadawalaj?ce mój pije ok. 4,5 -5 l no ale ma też parę przeróbek , pozwalaj?cych na poruszanie się w trasie z V-maxem ok 95 km h /licznikowych . Zdecydowanie w?ród 50-tek polecam lub ew. Peugeota Elystar-a ale dużo droższy niestety. Pozdrawiam. Jakby? miał więcej pytań zapraszam na gg 3641713
0 Gość MICHAŁ CHEMIK Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Jakby? miał więcej pytań zapraszam na gg 3641713 dziekuje za wyczerpuj?c? odpowiedz Przekaże koledze twoje uwagi i jeżeli tylko bedzie miał jakie? pytania to na pewno sie z tob? skontaktuje A tak z ciekawo?ci:ile trzeba włożyć $$$$ w taki skuterek żeby pomykał z tak zawrotn? prędko?ci? ??? i czy duża jest ingerencja w sam silnik?? pozdrawiam
0 pablos Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Minimalne zmiany to tłumik i nowy variator koszt ok 600 PLn bez ingerencji w sam silnik, zapaleńcy wkładaj? nawet do 1300 EURO efekty s? oczywi?cie duże ... lecz czy warto ???? lepiej kupić wtedy odrazu maxi . Pozdrawiam
0 Gość MICHAŁ CHEMIK Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 lecz czy warto ???? lepiej kupić wtedy odrazu maxi . Zgadzam sie z Tob? ale trzeba mieć jeszcze prawko kat.A a to w dzisiejszych czasach wi?że sie z kwot? ok 1000zł i też nie masz pewno?ći jak długo bedziesz sie męczył.Wiem po sobie,jak robiłem w zeszłym roku na wiosnę i jakie perypetie przechodziłem żeby zdać.Nie dziwie sie że niektórzy rezygnuj? i jeżdża bez My?lałem nawet żeby wpa?ć do WORDU i zaj?ć sie pewnymi osobami Jakby nie było przeróbek to termin-TUNING by nie istniał. Aaaa no i zakup maxi to jednak też wiekszy koszt... pozdrawiam
0 drogowiec Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Aaaa no i zakup maxi to jednak też wiekszy koszt... Za 3 tysi?ce ojro to masz całkiem poważne maxi od pierwszego wła?ciciela. Takie mam skromne zdanie na temat tuningu. Pozdrówka
0 Gość Marcin Z. Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 kupilem nowego B&W w kwietniu 2005 roku, do pazdziernika 2005 zrobilem na nim 6800 km i zero problemow. Co do osiagow zablokowany nie jezdzi !! odblokowany jest naprawde spoko /bez przerobek/, w miescie rewelacja przelotowa predkosc po warszawie /wzrost 183 i waga mniej wiecej 100 kg / 70 km/h, max ponad 80 km.h. Za miasto mozna nim spokojnie wyjechac pod warunkiem ze najwieksze wzniesienie to wiadukt lub wjazd na most sprzedalem go w pazdzerniku wraz z kufrem za 5650 pln. Skuter byl w idealnym stanie !! Dla poczatkujacych goraco polecam.
0 Gość scottie Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Kymco słynie z dobrych wyrobów ale zawsze o ile nas stac lepiej kupic nowke na gwarancji... nigdy nic nie wiadomo... Pablos: nie jedyny skuter dla wysokich ja mam 190cm i na Runnerze czulem sie bardzo wygodnie (500 km w jeden dzien to rekord - choc juz dalej bym nie dal rady )
0 ERMI Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 szkoda ze ARTIX nie chce sie wypowiedzieć na temat b&w bo ma z pewno?ci? duuuż? praktyke nawet na trasach po 400km. ja osobi?cie jeĽdziłem na elyseo bo była to prawdziwa największa 50 można powiedzieć ze turystyczna. Ale moim typem nbr.2 było własnie b&w. Na runerku objeĽdziłem połowę warszawy i nie powiem ze się na nim nudziłem - też bardzo fajny sqterek z rewelacyjnym prowadzeniem. Jeżeli kolega koniecznie chce nowy to nie ma kłopotu, ale polecam klubowe sprzęciki bo te które widziałem s? wychuchane i zadbane a cenowo napewno do dogadania. I napisze nie bez przekory, że mog? ?miało nosić etykiety POLECANE PRZEZ BURGMANIE.
0 pablos Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Sorry Scootie zapomniałem o tak zacnej sławie jak? jest Runner ale to też koszt ok 9000 tys. może i więcej tak jak za Peugeota no chyba , że kto? jest miło?nikiem "allegro kupy" , nowe Kymco Bet Win kosztuje już 7300 PLN (targujcie się z dealerami) i ta kwota jest adekwatna do jego możliwo?ci, wygl?du i wykonania. Co do maxi to za podobn? kwotę można kupić już roczne maxi niekoniecznie 400 cc pojemno?ci a prawko i tak kiedy? trzeba będzie zrobić .... wiem co? na ten temat. Nowe to nowe chyba, że kupuje się od PRAWDZIWEGO przyjaciela a nie od takiego co jest tylko do momentu sprzedaży . PS. a tak naprawdę to najlepiej się przymierzyć do sprzętu nie mówi?c już o przejechaniu ... żeby niebyło rozczarowań. Miałem sprzedać swojego Bet Wina ale powiem tak przywi?załem się do niego ... a sprzedać przyjaciela , który nigdy nie zawiódł za 5000 PLN ... fuj brzydził bym się samego siebie. Pozdrawiam
0 Administrator Artix Opublikowano 30 Stycznia 2006 Administrator Opublikowano 30 Stycznia 2006 Moje skromne zdanie B&W z silnikiem chociaz 125 ccm silnik 50 ccm chyba jednak troche za slaby, zreszta ta sama jednostka 50 ccm sprawdza sie swietnie w S9 ale on byl lzejszy od B&W o jakies 40 kg a to juz naprawde sporo przy tak malym silniku. No coz jesli ktos nie czuje potrzeby wiekszych predkosci to w zupelnosci wystarczy na miasto i przy samozaparciu w trase, sam podrozowalem S9 na odcinkach 300 km w 2 osoby i jak teraz pomysle jak ja moglem sie zmiescic z bagazami to do dzis nie mam pojecia ze bylem takim minimalista. Pozdrawiam ps.Ermi mnie wywolal w trakcie pisania No a 400 km w jedna strone zdarzylo mi sie raz, przewaznie nie przekraczalem 300 km Na S9 bez kufra zabieralem 2 osoby, namiot, 2 spiwory, ciuchy na 3 dni i jakos sie miescilem Jako ze silnik jest ten sam to moge powiedziec ze jednostka jest wyjatkowo bezawaryjna i naprawde udana. W porownaniu do innych 50-tek wyglada super, kosztuje malo i jest solidnie zrobiony.
0 Daro Opublikowano 30 Stycznia 2006 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Ja szczerze polecam Kymco Super 9, kupiłem Nowy w 2004 w Salonie, po odpowiednim dotarciu po ok 1000 km pojechałem w Bieszczady na ok. tydzień, absolutnie żadnych problemów. W ci?gu ok. 6,5 godziny zrobiłem (tylko na odblokowanym, bez żadnego tuningu) 315 km w okolicy ok 10 km za Rzeszowem odpoczynek , a rano razem z 2 innym skuterami w Bieszczady. Do dzi? ?wietnie wspominam tę wycieczkę po Bieszczadach i zakręconych serpentynach, krótko mówi?c je?li twój znajomy zamierza kupić nowy skuter 50ccm to S9 będzie najlepszym wyborem w rozs?dnej cenie. P.s Ja rzeczywi?cie chciałem sprzedać swój jak wspominał Ermi, jednak tak jak Pablos mam dylemat, bardzo się do niego przywi?załem i zamiast oddać go za grosze wolę zostawić i kupić Maxi jako drugi pozdrawiam
0 Gość MICHAŁ CHEMIK Opublikowano 31 Stycznia 2006 Opublikowano 31 Stycznia 2006 dzieki koledzy za tak wyczerpuj?ce info Z tych wszystkich wypowiedzi wywnioskowałem że jednak opłaci sie zakup tej 50-tki Zobacze co kolega powie na tego TGB - rafalek13c ale jaki? tam obraz już mam Jeżeli macie jeszcze jakie? opinie piszcie!!!! pozdrawiam
0 Slavequs Opublikowano 1 Lutego 2006 Opublikowano 1 Lutego 2006 Witam, wg mnie B&W to dobry wybór szczególnie dla osoby, która ma już za sob? 18-ste urodziny. Wła?ciwie wszystko zostało już o nim napisane, dodam tylko , że spotkałem się z opiniami, że skuter zapewnia nieco gorsz? ochronę przed wiatrem na wysoko?ci kolan. Nie miałem możliwo?ci sprawdzić tego podczas jazdy, natomiast podczas oględzin rzeczywi?cie zauważyłem, że osłony s? "ucięte" (kosztem stylizacji). Ale może się czepiam... skuterek jest bardzo fajny. Artix, miałe? styczno?ć z B&W o pojemno?ci 125 ccm? Je?li tak, to mógłby? co? więcej o nim napisać?
0 Administrator Artix Opublikowano 1 Lutego 2006 Administrator Opublikowano 1 Lutego 2006 No z rodziny B&W jezdzilem 125 i 250 ccm nie jezdzilem natomiast nigdy 50-tka Oczywiscie sprzety z wypozyczalni, wiec troche zakatowane, ale zlego slowa nie moge powiedziec zarowno na 125 jak i 250 ccm, choc oczywiscie 250 ccm mile i bardzo pozytywnie mnie zaskoczylo dynamika i spalaniem. Nie wiem co chcesz wiedziec wiec ciezko mi odpowiadac.
0 Slavequs Opublikowano 1 Lutego 2006 Opublikowano 1 Lutego 2006 Ok, u?ci?lam moje pytania: - czy zegary były cyfrowe? - jaka była prędko?ć przelotowa i maksymalna? - jak wygl?dało spalanie? (o ile sprawdzałe? na wypożyczonym skuterze). 250-tka nie jest dostępna w Polsce, więc pytania dotycz? wersji 125 ccm.
0 Administrator Artix Opublikowano 2 Lutego 2006 Administrator Opublikowano 2 Lutego 2006 - czy zegary były cyfrowe? Nie jaka była prędko?ć przelotowa i maksymalna? przelotowa gdzie silnik nie rzezil to okolo 85-95 km/h (licznikowe) pamietaj ze sprzet byl juz troche zajechany, predkosc maksymalna wynosila okolo 115 km/h - jak wygl?dało spalanie? zarowno w trasie jak i w miescie bylo podobne, w granicach 4 litrow +/- 0,5 ale raczej +
0 marek an 250 Opublikowano 3 Marca 2021 Opublikowano 3 Marca 2021 posiadam kymco bet win 50 2 t chłodzony cieczą niestety od samego początku odkąd go posiadam ma on jedną bolączkę a mianowicie gdy silnik się rozgrzeje nie chce palić na starter elektryczny rozrusznik kręci wałem bardzo szybko ale silnik nie zapala wystarczy lekko ruszyć starterem nożnym i już silnik jest na chodzie w skuterku wymieniłem moduł zapłonowy ,świecę kabel wraz z cewką wysokiego napięcia , gaźnik, stator wraz z impulsatorem , zawór membranowy , ostatnio uszczelniacze wału , dodam ze gdy nie chce zapalić to iskra jest na świecy paliwo dochodzi , już nie mam pomysłu co może byś tego przyczyną a jeszcze wymieniłem cylinder wraz z głowicą i dalej to samo wolne obroty są równe nie falują żadnych luzów na wale skuter śmiga bardzo dobrze 80 km /h ręce mi opadają bo za chwilę jak tak dalej pójdzie to zostanie mi ze starego tylko kierownica i siedzenie a problem dalej pozostał może któryś z kolegów miał kiedyś podobny problem byłbym bardzo wdzięczny za jakąś podpowiedź bo mnie to przerasta
Pytanie
Gość MICHAŁ CHEMIK
witam
Może temat nie pasuje do maxisquterów ale potrzebuje małej porady b?dz wypowiedzenia sie...
Kolega zaczyna zaprzyjaĽniać sie ze sqtrami i strasznie napalił sie na Bet & Win 50
Byłbym bardzo wdzieczny jeżeli kto? by sie wypowiedział na temat w/w
Ja nie bardzo mam pojęcie o 50 a może kto? miał styczno?ć i co? wie czy warto dać 7500zł za taki? zabaweczke!?!?
Bede wdzieczny za jak?kolwiek porade
pozdrawiam
MIchał
38 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się