TomEck Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Dr. Big, tam były 2 fimly, jeden na siodle, drugi na stojaku: https://www.youtube.com/watch?v=rH7sesn7YN8&feature=youtu.be Stan licznika to 25 tys, na chłopski rozum pomyślałem sobie, że jak na 3 lata przebieg jest realny (8 tys rocznie). Ronin, cena byłą rzeczywiście dość dobra, jeszcze utargowałem. Facet, który mi go sprzedawał nie sprzedaje generalnie motorów i pojęcie o tym miał znikome. GP i jakieś agregaty świetlne dostał w rozliczeniu za jakiś droższy samochód i cenę ustalał sam ...Wiesz, ile w tym prawdy nie dowiem się nigdy, ale przyznam, że zaczynam mieć stracha. Dźwięk póki co nie ma przełożenia na moc, jest taki dzwonkowaty, na filmie trochę przesadnie brzmi. Zdaję sobie sprawę, że diagnoza przez net jest dość "iluzoryczna", miałem nadzieję, że ktoś miał podobny problem. Kupując motor w tej cenie wiedziałem, że będę miał kilka wydatków, ale miałem nadzieję, że silnik akurat jest ok, nie ukrywam że nadzieje mam cały czas.
dr.big Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Hmmm, faktycznie, co prawda tylko na niskich obrotach... Te dźwięki są nieciekawe. Sam nie kupiłbym jej z takimi odgłosami nawet za niższą cenę . Ale może akurat będziesz miał szczęście...
Drek Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 W pierwszej kolejności sprawdziłbym przeniesienie napędu. Tam się dużo śmieci zbiera może coś tam hałasuje. Ale dla pocieszenia potwierdzam zdanie przedmówców - nie brzmi to dobrze
TomEck Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Heya, wróciłem właśnie od mechanika, no nie wygląda to super optymistycznie, ale twierdzi ze to nie silnik, tylko katalizator ... Jeśli ktoś ma jakies dobre namiary na przeniesienie napędu, które w trybie natychmiastowym muszę zmienić to będę zobowiazany ;] Teraz najważniejsze, mam prośbe do wszytstkich posiadaczy GP, proszę o pomoc, mianowicie: postawcie sprzęt na stojaku i wykonajcie ruchy na boki chwytając czy to za koło czy za kanapę i sprawdzcie czy silnik jest nieruchomo, a rama się rusza.... U mnie się rusza nadwozie, a silnik jest sztywny, mechanik twierdzi, że nie ma pewności co do skuterów, bo naprawia motory, ale wydaje się to mu trochę dziwne ... Postaram się wkrótce zrobić film o co chodzi, póki co bardzo słabej jakości z telefonu: http://youtu.be/X2Eszzy_jGA
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 23 Września 2014 Sympatycy Opublikowano 23 Września 2014 Tu masz namiary do gościa z częściami. Zamawiałem u niego kilka razy i nigdy nie było kłopotu. http://robogo.pl/.
Cerasus Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 @TomEck Z tego co patrzyłem w manualu to GP nie ma silnika na sztywno przymocowanego do ramy wiec nie ma się czego obawiać.
TomEck Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Uffffffffffffffffffffffffff ! mam dwa motory i generalnie każdy z nich ma wszystko na sztywno, więc się wystraszyłem, sprawdźcie proszę organoleptycznie jak w Waszych sprzętach, pierwszemu, który przyniesie dobre wieści obiecuję przysłać fanta ;] Cerasus' za teoretyczne nowiny BIG THX ! ' teraz tylko potwierdzenie pkatyczne ;]
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 23 Września 2014 Sympatycy Opublikowano 23 Września 2014 U mnie też się telepie. Dawaj fanta;)
TomEck Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 HaaaaH, dawaj adres na priv... ? Finalnie wychodzi na to, że mój sprzęt ma szansę na bycie okazją ;]
TomEck Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 ewidentnie niezależnie ... ' więc ma prawo się kołysać niezależnie ;] _ super Cerasus, dzięki ! Odnośnie przeniesienia napędu, dostałem wycenę. Nasuwa się pytanie, czy nie da się taniej ? Rolki napędowe / oryg/ - 199 zl kpl – 8 sztuk tzw. pulleyów Pasek napędowy /oryg / - 399 zł Zębatka przednia /oryg / 22z 275 zł Zebatka przednia / zamiennik made in Germany / 224 zł Zebatka tylna /oryg / 47 z 568 zł Zębatka tylna / zamiennik made in Germany / 237 zł Łańcuch DID VX x-ring wzmocniony dedykowany do tej pojemności i mocy 299 zł
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 24 Września 2014 Sympatycy Opublikowano 24 Września 2014 Może i da, szukaj, ale wydaje mi się, że ceny w miarę normalne.Płaciłem podobnie. Za DID-a 2 lata temu płaciłem 300 zł więc widzę ,że cena ta sama. Ps. Pamiętam,że pasek w ASO kosztował 800 zł, więc nie ma co narzekać.
TomEck Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 też wydaje mi się, że ceny optymalne, dostałem kilka wycen i ta jest najkorzystniejsza. Pozdrawiamy zatem ASO ;]
TomEck Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 BARDZO PROSZĘ O PILNY KONTAKT PSIADCZA GILERA GP 800 Z POZNANIA lub bliskich okolic .... 606387126 lub mad.element@yahoo.com
RONIN Opublikowano 9 Października 2014 Autor Opublikowano 9 Października 2014 Odnośnie przeniesienia napędu, dostałem wycenę. Nasuwa się pytanie, czy nie da się taniej ? Rolki napędowe / oryg/ - 199 zl kpl – 8 sztuk tzw. pulleyów Pasek napędowy /oryg / - 399 zł Zębatka przednia /oryg / 22z 275 zł Zebatka przednia / zamiennik made in Germany / 224 zł Zebatka tylna /oryg / 47 z 568 zł Zębatka tylna / zamiennik made in Germany / 237 zł Łańcuch DID VX x-ring wzmocniony dedykowany do tej pojemności i mocy 299 zł Te rolki kupowałem na allegro od Robogo.pl za 125 zł. Czeka mnie za jakiś czas wymiana zębatek , ktoś może wypowiedzieć się na temat tych niemieckich zamienników?
TomEck Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Esjot, mogę Tobie tylko powiedzieć że crossach uchodzą za bardzo żywotne i wielu je ceni. Miałem dylemat, więc dużo czytałem na niemieckich i holenderskich forach, najczęstszy zamiennik do GP 800, nie odnotowałem opisywanych problemów.
TomEck Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Wymieniłem napęd w mej GP800, mechanik po wymianie powiedział, że stan starego napędu jest bardzo dobry .... Z jednej strony mam doła, że wydałem 2000zł (ogromnego doła!), z drugiej natomiast mam przynajmniej spokój na wieleee czasu. Stary napęd w bdb stanie mam w tym wypadku na sprzedaż (oryginalne) zębatki, pasek, rolki i łańcuch ... ' Jeśli ktoś nie chce wydawać spooorej kasy na przeniesienie napędu, to pojawiła się alternatywa. Jako priorytet traktuję forum, jeśli nie będzie odzewu to wystawiam na aukcji. mad.element@yahoo.com
RONIN Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 Znalazłem ciekawą stronę z promocjami na części do GP 800 http://www.webmoto.it/Modello/139/Gilera/GP800.html
Gość Bartheez5 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 co prawda to nie klimat świąteczno- noworoczny ale SIOSTRY wygl. też nie najgorzej.
TomEck Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 heya chłopaki! Od kilkunastu lat jeżdżę w sezonie na kole, ale to moja pierwsza zima ;]
TomEck Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Witam Pytanie odnośnie łożyska główki ramy, jakie są obiawy przy jego zużyciu ? Cieżko mi się steruje kierownicą, czu to może mieć wpływ ? Druga sprawa, GiePee mi się dławi, najczęściej przy ruszaniu, na światłach często gaśnie. Podejmowałem już ten wątek, ktoś zasugerował czyszczenie przepustnicy. Przychodzi Wam coś jeszcze do głowy, może wtryskiwacze?
RONIN Opublikowano 10 Marca 2015 Autor Opublikowano 10 Marca 2015 Nie wtryskiwacze tylko przepustnica, to znana przypadłość Królowej ?. Jedni czyszczą raz do roku inni co dwa lata w zależności od przebiegu. O łożysku główki ramy masz na forum wiele tematów w technicznych. U mnie w Scarabeo objawiało się telepaniem kiery w zakresie 55-80 km/h. W niektórych przypadkach można wyczuć jakby pewien opór przy skręcaniu na stopkach. Inni sprawdzają luz dojeżdżając do ściany przednim kołem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się