Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Gilera GP 800 - niedoceniana królowa skuterów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dr. Big, tam były 2 fimly, jeden na siodle, drugi na stojaku:

https://www.youtube.com/watch?v=rH7sesn7YN8&feature=youtu.be

Stan licznika to 25 tys, na chłopski rozum pomyślałem sobie, że jak na 3 lata przebieg jest realny (8 tys rocznie).

Ronin, cena byłą rzeczywiście dość dobra, jeszcze utargowałem. Facet, który mi go sprzedawał nie sprzedaje generalnie motorów i pojęcie o tym miał znikome. GP i jakieś agregaty świetlne dostał w rozliczeniu za jakiś droższy samochód i cenę ustalał sam ...Wiesz, ile w tym prawdy nie dowiem się nigdy, ale przyznam, że zaczynam mieć stracha. Dźwięk póki co nie ma przełożenia na moc, jest taki dzwonkowaty, na filmie trochę przesadnie brzmi. Zdaję sobie sprawę, że diagnoza przez net jest dość "iluzoryczna", miałem nadzieję, że ktoś miał podobny problem.

Kupując motor w tej cenie wiedziałem, że będę miał kilka wydatków, ale miałem nadzieję, że silnik akurat jest ok, nie ukrywam że nadzieje mam cały czas.

Opublikowano

Hmmm, faktycznie, co prawda tylko na niskich obrotach... Te dźwięki są nieciekawe. Sam nie kupiłbym jej z takimi odgłosami nawet za niższą cenę :) . Ale może akurat będziesz miał szczęście...

Opublikowano

W pierwszej kolejności sprawdziłbym przeniesienie napędu. Tam się dużo śmieci zbiera może coś tam hałasuje. Ale dla pocieszenia potwierdzam zdanie przedmówców - nie brzmi to dobrze :)

Opublikowano

Heya, wróciłem właśnie od mechanika, no nie wygląda to super optymistycznie, ale twierdzi ze to nie silnik, tylko katalizator ...

Jeśli ktoś ma jakies dobre namiary na przeniesienie napędu, które w trybie natychmiastowym muszę zmienić to będę zobowiazany ;]

Teraz najważniejsze, mam prośbe do wszytstkich posiadaczy GP, proszę o pomoc, mianowicie: postawcie sprzęt na stojaku i wykonajcie ruchy na boki chwytając czy to za koło czy za kanapę i sprawdzcie czy silnik jest nieruchomo, a rama się rusza.... U mnie się rusza nadwozie, a silnik jest sztywny, mechanik twierdzi, że nie ma pewności co do skuterów, bo naprawia motory, ale wydaje się to mu trochę dziwne ...

Postaram się wkrótce zrobić film o co chodzi, póki co bardzo słabej jakości z telefonu:

http://youtu.be/X2Eszzy_jGA

  • Sympatycy
Opublikowano

Tu masz namiary do gościa z częściami. Zamawiałem u niego kilka razy i nigdy nie było kłopotu.

http://robogo.pl/.

Opublikowano

dziękuję Grzegorz

Opublikowano

@TomEck

Z tego co patrzyłem w manualu to GP nie ma silnika na sztywno przymocowanego do ramy wiec nie ma się czego obawiać.

Opublikowano

Uffffffffffffffffffffffffff !

mam dwa motory i generalnie każdy z nich ma wszystko na sztywno, więc się wystraszyłem, sprawdźcie proszę organoleptycznie jak w Waszych sprzętach, pierwszemu, który przyniesie dobre wieści obiecuję przysłać fanta ;]

Cerasus' za teoretyczne nowiny BIG THX ! ' teraz tylko potwierdzenie pkatyczne ;]

  • Sympatycy
Opublikowano

U mnie też się telepie.

Dawaj fanta;)

Opublikowano

HaaaaH, dawaj adres na priv... ? Finalnie wychodzi na to, że mój sprzęt ma szansę na bycie okazją ;]

Opublikowano

Tu ładnie widać.

cefe1775f9d6cb43med.jpg

Opublikowano

ewidentnie niezależnie ... ' więc ma prawo się kołysać niezależnie ;] _ super Cerasus, dzięki !

Odnośnie przeniesienia napędu, dostałem wycenę. Nasuwa się pytanie, czy nie da się taniej ?

Rolki napędowe / oryg/ - 199 zl kpl – 8 sztuk tzw. pulleyów

Pasek napędowy /oryg / - 399 zł

Zębatka przednia /oryg / 22z 275 zł

Zebatka przednia / zamiennik made in Germany / 224 zł

Zebatka tylna /oryg / 47 z 568 zł

Zębatka tylna / zamiennik made in Germany / 237 zł

Łańcuch DID VX x-ring wzmocniony dedykowany do tej pojemności i mocy 299 zł

  • Sympatycy
Opublikowano

Może i da, szukaj, ale wydaje mi się, że ceny w miarę normalne.Płaciłem podobnie. Za DID-a 2 lata temu płaciłem 300 zł więc widzę ,że cena ta sama.

Ps. Pamiętam,że pasek w ASO kosztował 800 zł, więc nie ma co narzekać.

Opublikowano

też wydaje mi się, że ceny optymalne, dostałem kilka wycen i ta jest najkorzystniejsza. Pozdrawiamy zatem ASO ;]

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

BARDZO PROSZĘ O PILNY KONTAKT PSIADCZA GILERA GP 800 Z POZNANIA lub bliskich okolic ....

606387126 lub mad.element@yahoo.com

Opublikowano

Odnośnie przeniesienia napędu, dostałem wycenę. Nasuwa się pytanie, czy nie da się taniej ?

Rolki napędowe / oryg/ - 199 zl kpl – 8 sztuk tzw. pulleyów

Pasek napędowy /oryg / - 399 zł

Zębatka przednia /oryg / 22z 275 zł

Zebatka przednia / zamiennik made in Germany / 224 zł

Zebatka tylna /oryg / 47 z 568 zł

Zębatka tylna / zamiennik made in Germany / 237 zł

Łańcuch DID VX x-ring wzmocniony dedykowany do tej pojemności i mocy 299 zł

Te rolki kupowałem na allegro od Robogo.pl za 125 zł.

Czeka mnie za jakiś czas wymiana zębatek , ktoś może wypowiedzieć się na temat tych niemieckich zamienników?

Opublikowano

Esjot, mogę Tobie tylko powiedzieć że crossach uchodzą za bardzo żywotne i wielu je ceni. Miałem dylemat, więc dużo czytałem na niemieckich i holenderskich forach, najczęstszy zamiennik do GP 800, nie odnotowałem opisywanych problemów.

Opublikowano

Wymieniłem napęd w mej GP800, mechanik po wymianie powiedział, że stan starego napędu jest bardzo dobry .... Z jednej strony mam doła, że wydałem 2000zł (ogromnego doła!), z drugiej natomiast mam przynajmniej spokój na wieleee czasu. Stary napęd w bdb stanie mam w tym wypadku na sprzedaż (oryginalne) zębatki, pasek, rolki i łańcuch ... ' Jeśli ktoś nie chce wydawać spooorej kasy na przeniesienie napędu, to pojawiła się alternatywa. Jako priorytet traktuję forum, jeśli nie będzie odzewu to wystawiam na aukcji.

mad.element@yahoo.com

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Świątecznie

774f4a86654ab4bde8a6d173973e5226.jpg

Opublikowano

Piękna maszyna i cudowna fota!!!

Gość Bartheez5
Opublikowano

co prawda to nie klimat świąteczno- noworoczny ale SIOSTRY wygl. też nie najgorzej.

b0be786f057ed8f3eef04cf55d25ccff.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

heya chłopaki!

Od kilkunastu lat jeżdżę w sezonie na kole, ale to moja pierwsza zima ;]

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Pytanie odnośnie łożyska główki ramy, jakie są obiawy przy jego zużyciu ? Cieżko mi się steruje kierownicą, czu to może mieć wpływ ?

Druga sprawa, GiePee mi się dławi, najczęściej przy ruszaniu, na światłach często gaśnie. Podejmowałem już ten wątek, ktoś zasugerował czyszczenie przepustnicy. Przychodzi Wam coś jeszcze do głowy, może wtryskiwacze?

Opublikowano

Nie wtryskiwacze tylko przepustnica, to znana przypadłość Królowej ?. Jedni czyszczą raz do roku inni co dwa lata w zależności od przebiegu. O łożysku główki ramy masz na forum wiele tematów w technicznych. U mnie w Scarabeo objawiało się telepaniem kiery w zakresie 55-80 km/h. W niektórych przypadkach można wyczuć jakby pewien opór przy skręcaniu na stopkach. Inni sprawdzają luz dojeżdżając do ściany przednim kołem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...