Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Genialny X-max 125


kordozor

Pytanie

Opublikowano

Cześć

Chciałem zamienić Horneta na X-Maxa 250,ale zrezygnowałem z tego pomysłu bo nie chcę jeszcze całkowicie zrywać ze światem motocykli.Poza tym mogę jeżdzić na więcej zlotów bo i na motocyklowe i skuteromaniaków :-D

Poszedłem na kompromis i kupiłem X-Maxa 125i z 2006 r,w bardzo fajnej cenie.

Muszę przyznać że zakochałem się w nim od pierwszego wejrzenia.

Zdjęcia przekłamują jego wygląd który w rzeczywistości jest bardzo dynamiczny.Pozycja za sterami wygodna,szyba troche za krótka ale sprawę rozwiąże deflektor.

Jechałem nim 80 km przy temperaturze 4 stopni i mocnym deszczu,przemokła mi tylko kurtka w zgięciach łokci i trochę zmarzły dłonie i stopy.Na motorze umarłbym z zimna po 20 kilometrach.

Niesamowite jak te 125 cm ciągnie dosyć ciężki skuter, przyspiesza żwawo do 120-130 km/h.Przy tym spalanie poniżej 3 litrów.Silnik pracuje kulturalnie,zawieszenie optymalne.

Po podróży w deszczu skuter wyglądał naprawdę syfiasto ale jest przemyślnie zabudowany, nawet od dołu więc umycie go to kwestia 10 minut(szlauch + szczota)

Następny plus to łatwy dostęp do poszczególnych podzespołów skutera,przejrzystość jego budowy.No i schowek,ogromny,można w nim przewieźć nawet małego kolegę jeśli nie jest zbyt wybredny co do komfortu podróżowania.

Tak wiec X-Max jest dla mnie idealny,pojazd nie za mały,nie za duży,na lato i zimę,deszcz i słońce, do miasta i w dalsze wypady.Mało pali,praktycznie bezobsługowy,łatwy do utrzymania w czystości.Stawiam go pod blokiem i korzystam na codzień przez cały rok.Motocykl zostawiam na ładną pogodę i specjalne okazje jak 1 maja,8 marca i msze niedzielne :-)

Tak na marginesie podczas moich poszukiwań miałem okazję przejechać sie Burgmanem 400,chyba z 2006 r.

Byłem bardzo zaskoczony paskudną pracą silnika,bo w pamięci miałem mnóstwo pozytywnych opini na jego temat.To jeden z najgorzej pracujących motorów na jakich jeżdziłem.

Dziwi mnie fakt że nie przeszkadza to użytkownikom tego modelu i cieszy sie on taka popularnością.Od skutera współcześnie produkowanego , powinno sie wymagać idealnego zespołu napędowego.

Pozdrawiam

Grzegorz

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Opublikowano

witaj!sytuacja powinna wygladac nastepujaco:przekrecasz kluczyk do potem włączają się lampki kontrolne o których wspomniales i wtedy powinny sie swiecic tylko pozycyjne te malutkie u góry:)chwilke poczekaj az paliwo dojdzie sobie do ukladu i odpalasz - tradycyjnie hamulec oraz starter i wtedy natychmiast po odpaleniu wlaczaja sie swiatla:).tak przynajmniej to u mnie wyglada:).tak jest od nowosci to chyba dobrze:).Pozdrawiam

  • 0
Opublikowano

Dzięki wielkie,teraz wszystko jasne,bo coś mi sie tam nie zgadzało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...