Skocz do zawartości
Forum Burgmania

kymco downtown 300


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

15,4 już jestem pewien na bank. 

  • 3 lata później...
Opublikowano

Jaki luz zaworowy ustawiamy w Kymco 300 ?  Nie mogę nigdzie znaleźć. 

Opublikowano

Dziękuję 👍 

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Hej, będę wymieniał pasek w kawasaki j 300. Czy rolki też od razu kupić?  Przebieg 24 tyś. Czy kupić coś jeszcze?  To będzie moje pierwsze podejście do tego typu napędu w Moto. Pozdrawiam 

Opublikowano

Dobra, w sumie dzięki za pomoc, poczytałem i sobie sam poradziłem.  Przyznaję rację @arturo-bb części najtańsze w ASO 🙂. Na samym pasku około 100 zł zysku.  Oczywiście pasek orginalny Mitsuboshi. Co ważne świeża data produkcji. Na portalu aukcyjnym są nawet dziesięcioletnie leżaki. Do tego nawet ponad stówkę droższe.  W tygodniu montaż 🙂

  • Użytkownicy+
Opublikowano
43 minuty temu, Kazekkazek napisał(a):

Dobra, w sumie dzięki za pomoc, poczytałem i sobie sam poradziłem.  ...

no i dobrze 🙃  z napędem jest tak że trudno coś powiedzieć przed rozebraniem. Pasek do wymiany ze względu na przebieg, bo tak zaleca producent, ale reszta okaże się dopiero po rozebraniu. Rolki być może wystarczy tylko porządnie wymyć, ale jak już będą "kanciaste" to też do wymiany. Sprzęgło do przeglądu, ale teoretycznie powinno wytrzymać drugie 24 tys.  Podobnie talerze wariatora.  Nie ma reguły.

Opublikowano
Godzinę temu, EndriuBis napisał(a):

no i dobrze 🙃  z napędem jest tak że trudno coś powiedzieć przed rozebraniem. Pasek do wymiany ze względu na przebieg, bo tak zaleca producent, ale reszta okaże się dopiero po rozebraniu. Rolki być może wystarczy tylko porządnie wymyć, ale jak już będą "kanciaste" to też do wymiany. Sprzęgło do przeglądu, ale teoretycznie powinno wytrzymać drugie 24 tys.  Podobnie talerze wariatora.  Nie ma reguły.

Kupiłem profilaktycznie rolki też 🙂 w sumie za zaoszczędzone pieniądze na pasku 😊. Najwyżej stare będą w zapasie. Talerze mają wgłębienia ale bez zadziorów. Wymiana przy następnym przeglądzie. 

  • Użytkownicy+
Opublikowano

A nie myślałeś przy okazji o lekkim tuningu ?  Najłatwiejszy chyba, a dający widoczne efekty to wymiana rolek na lżejsze, ale typu "Dr Pulley". 

Opublikowano
12 minut temu, EndriuBis napisał(a):

A nie myślałeś przy okazji o lekkim tuningu ?  Najłatwiejszy chyba, a dający widoczne efekty to wymiana rolek na lżejsze, ale typu "Dr Pulley". 

Myślałem trochę, ale skuter generalnie służy mi jako "osiołek" do dojazdów do pracy. Całkowicie wystarczy mi w seryjnym wydaniu. Świetnie się sprawdza. Do szybkiej jazdy mam bandita. 🙂

Chodzi mi trochę po głowie, sprzedać obydwa i kupić coś w stylu AK 550. Ale to za jakiś czas.

  • Użytkownicy+
Opublikowano

🙃 ze skutera rakiety nie zrobisz. Wymiana rolek na lżejsze i owalne da ci lepszy start przy zachowaniu tej samej V max. 😄 Poprawiają się też osiągi przy jeździe z pasażerem. Oczywiście wymiana samych rolek to nie wszystko, tylko chyba najładniejsze do zrobienia. Ale jak Ci pasuje fabryka to szkoda grzebać.

Opublikowano

Między pokrywę a silnik dajecie jakiś silikon? Orginalnie jest uszczelka papierowa.  Pękła przy ściąganiu. 

Opublikowano

Pasek wymieniony, o dziwo stary jeszcze wizualnie w super stanie.  Nawet boki nie zjechane. Rolki były do wymiany bo już robiły się kwadratowe. Jutro jazda próbna bo dziś już nie mam czasu. 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...