Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Yamaha Majesty 125 `99 wersja tajwanska


Gość Pajonk

Pytanie

witam wszystkich maxiskuterowcow

jako nowy uzytkownik tego forum (i obecny 3 innych:)) wiem ze na poczatku wypada sie przedstawic co i teraz czynie:

Mam na imie Marcin, jestem z Gdanska i obecnie znajduje sie na 2 letnich studiach na tajwanie (na prawde daleko). jako ze warunki atmosferyczne jak i drogowe wymagaja posiadanie skutera, jako glownego srodka lokomocji, zakupilem yamahe majesty 125 rok 99 co bym mogl sprawniej sie tu poruszac. wersja rozni sie od europejskiej wieloma szczegolami jak inna lokalizacja baku, nieco inny uklad chlodzenia (tu nawet dzis 32st) no i totalnie inny wyglad (zalaczam zdjecia).

nikt nie rozumie nic po ang, a kiedy wraz z kolega chinczykiem pytam sie w serwisie o pewne rzeczy, okazuje sie ze nikt tu prawie nic nie wie o motocyklach (serwisy sa wszedzie, co +/- 200m) nawet gdy pytam o regulacje zaworow to propouja mi wymiane calej glowicy na nowa (nie ukrywam ze czesci tu tanie jak barszcz - cala glowica to koszt okolo 250zl, oryginalny pasek yamahy kosztuje tu 80zl a za wymine oleju zaplacilem wczoraj 3 zl - nie oplaca sie rak brudzic:))

mam wiec kilka pytan jako ze widzialem tu nie jeden temat odnosnie yp125 wlasnie.

wiem, wiem pewnie powie ktos ze jest funkcja szukaj - jest i prosze mi wierzyc, spedzilem 3 ostatnie wieczory studiujac wypowiedzi (zmienilem ze slowa wypociny, co by nikogo nie obrazic, nie mialem oczywiscie niczego zlego na mysli) uzytkownikow, przczyalem wszystkie posty, ktore tycza sie yp125, jednak dalej mam kilka nurtujacych pytan

oto one:):

1. regulacja zaworow - jak pisalem, nikt tego za mnie nei zrobi, musze pobrudzic lapska i wziac sie za to sam (wiem jak to robic, nie raz robilem w swoim samochodzie) i tu pytanie - czy mozliwe jest dostanie sie do zaworu wydechowgo bez koniecznosci wyciagania silnika? no i czemu luzy podane sa niedokladne? 0.1-0.14 to znaczy ze gdzies w tym zakresie?

2. mam dziwna przypadlosc a mianowicie - czasem skuter lubi wejsc na wysokie obroty, ktore po wlaczeniu swiatel albo strzale z rozrusznika (na wlaczonym silniku) lubia spac do normy. jednak na zimnym silniku staja sie czasem tak niskie ze lubi zgasnac. regulator wymieniony, aku tez - ladowanie nieco wyzsze ale ok - na wylaczonych swiatlach 14,2v, na wlaczonych 13,8V. czy moze to bys spowodowane uszkodzonym ssaniem? osobiscie nie widze zadnych innych powiazan - chyba zeby motocykl osiagnal wyzsze obroty potrzebuje wiekszej dawki paliwa prawda? czy mozliwe jest ze jest cos nie tak z zaplonem? jezeli tak to co moze byc uszkodzone - CDI czy cewka?

zalaczam foty majesty:

skut1ha1.th.jpgthpix.gif

skut3zq5.th.jpgthpix.gif

z gory dziekuje za wszelkie sugestie,

pozdr!! :lol:

Odnośnik do komentarza

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ja poprawnie zrozumiałem słowo wypociny !scooter

Kolego, co do luzów, to Ci nie pomogę, jednak bardzo fajnie by było zamienić parę słów nt skuterów na tajwanie, ich cen itd. Wiem, takie informacje można znaleĽć, tylko sam nie wiem, gdzie, a za dziecko neostrady się nie uważam. Masz może gg? Je?li możesz, wy?lij na priva numer.

Odnośnik do komentarza
  • 0

nie ma problemu, podesle gg na priv - tu skutery jak barszcz, nie wspominajac o czesciach jednak pamietac trzeba ze w miejscach gdzie serwis i czesci takie tanie, nikt za bardzo nie dba o swoje motocykle. jezeli chodzi o te zawory, bylbym wdzieczny gdyby ktos pomogl mi w temacie. z gory dzieki raz jeszcze, pozdr!

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...