Szaary Opublikowano 29 Czerwca 2005 Opublikowano 29 Czerwca 2005 Mariusz nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie W te?cie nie ma żadnych danych o przyspieszeniach?? Jednocze?nie nawi?zujecie do Nexusa jako konurencji Xcitinga. Czy to znaczy że przyspieszenia s? w miarę porównywalne czy też Xciting jednak jest wolniejszy? Pozdrawiam
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 29 Czerwca 2005 Administrator Opublikowano 29 Czerwca 2005 Faktycznie nie robiłem pomiarów przyspieszeń od 0- 100 a miałem to w planach . Czysto subiektywne odczucia mówi? mi, że przyspieszenie jest na poziomie Nexusa ale dokładne dane podam po zrobieniu pomiarów. Jednego jestem pewien: Exciting odjażdża ze startu zdecydowanie szybciej niż Burgman 400. Był mały wy?cig z K1 Pozatym w czwartek ustawimy się w szranki sprintowe także z T-maxem,
Administrator Artix Opublikowano 29 Czerwca 2005 Autor Administrator Opublikowano 29 Czerwca 2005 No prosze ja w takim razie tez chetnie stane w szranki z T-maxem i Xcitingiem zeby zobaczyc jak daleko zostaje w tyle Zobaczymy ile daje 120 ccm wiecej na gazniku w porownaniu do wtrysku no i oczywiscie -25 kg Burgmana i jakies -20 kg kierowcy co w sumie daje lacznie prawie 50 kg mniej masy pojazdu Hmm sam jestem ciekawy. Pozdrawiam
Sympatycy Kubo Opublikowano 29 Czerwca 2005 Sympatycy Opublikowano 29 Czerwca 2005 A Ja wam kochani powiem, że też chętnie bym się sprawdził z Xcitingiem... Atlantic500 wysiada, a silverowi jest zauważalnie trudniej mi ojechac na pocz?tku... Ciekawe jak wypadłby te?cik z Xcitingiem... Jednak tłumiczek to fajna sprawa, a pomysleć co będzie po zimie, kiedy zwiększę Mu ci?nienie i będzie jeszcze żwawszy... Może Mariusz Nas odwiedzi w Kielcach, to nie omieszkam przystapić do próby... Ale ciekawe jakie wyjd? różnice po sprzeczce z T-Max'em... Co do samego skutera, to ja NADAL nie zmienię zdania... Widziałem Go jak narazie 2 razy(Intermot i Burgmania) i podczas obu imprez Xciting po prostu nie spasił Mi zupełnie... Dziwi mnie jednak taka nagła zmiana zdania większo?ci ludzi z Warszawy... Wczesniej na zlocie razem mówili?my jaki to kicz z Xcitinga(przyznaję, że jedynie Mariusz powtarzał od pocz?tku, że jak dla Niego jest OK), a teraz niewielu pozostało ze zdaniem takim jak moje... Albo rzeczywi?cie wersja Mariusza jest jeszcze bardzie poprawiona niż ta ze zlotu, albo już nie wiem... To byłoby na razie tyle... A jedyne czym Xciting może u mnie zdobyć plusa, to JAZDA... Tak samo jak Nexus mi zapad w pamięci, za fajny silniczek... Pozdrówka, Kubo
Gość ziutas Opublikowano 29 Czerwca 2005 Opublikowano 29 Czerwca 2005 ..Przeczytałem ten test i stało się co? czego nie podejrzewałem a mianowicie zacz?łem się zastanawiać czy to aby nie skuter dla mnie pozdrawiam
Administrator Artix Opublikowano 29 Czerwca 2005 Autor Administrator Opublikowano 29 Czerwca 2005 Obie moje skrajne opinie wynikaly dokladnie z tego samego, kontaktu wzrokowegi i probnej jazdy. I musze powiedziec ze tamten ze zlotu faktycznie mial cos nie tak. Glownie ze skrecaniem. Natomiast ten juz tego problemu nie ma. Gdyby nie to ze jechalem nawet nie wiedzac o tym na roznie ustawionych amorkach pomysla bym ze moze w tym ze zlotu wlasnie tak bylo, ale ten mimo wlasnie zle ustawionych amorkow prowadzil sie swietnie. No coz pech chcial ze chyba na zlocie byla felerna wersja i zapewne stad tak skrajne opinie. Pozdrawiam
Gość Michał Kupczyk Opublikowano 1 Lipca 2005 Opublikowano 1 Lipca 2005 W okolicach przedniego kola widać czujnik... taki sam jak przy ABS. Czy Xciting ma ABS czy nie? W te?cie nie ma o tym słowa. Jezeli nie od ABS to do czego on sluzy? Czy jest ktos kto przesiadl sie z maszyny 125(12KM, 148kg) na jak?? tak? 500(40KM,240kg) ? Jakie sa wrazenia? Jak z poręczno?ci?? Da sie objechac samochod w korku? Pytam bo niedo?wiadczony jestem, nie jezdzilem w zyciu niczym innym niż Majesty 125 (na której 26kkm po Wawie przejechałem) pozdrawiam Michał
Administrator Artix Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Administrator Opublikowano 1 Lipca 2005 Xciting nie ma ABS od przyszlego roku bedzie wersja dostepna z ABS. AN400 radzi sobie bez problemu w korkach. Jak sie naprawde spiesze i jest cholernie wasko skladam wtedy lusterka. Generalnie jednak nie ma takiej potrzeby. Co do masym trzeba sie jednak troche przyzwyczaic, bo nawet YP250 manewruje sie jak 50-tka w porownaniu do AN400, gdzie jak musze cofnac do tylu pod gorke musze juz robic to sposobem. Pozdrawiam
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Lipca 2005 Administrator Opublikowano 1 Lipca 2005 W okolicach przedniego kola widać czujnik... taki sam jak przy ABS. Czy Xciting ma ABS czy nie? W te?cie nie ma o tym słowa. Jezeli nie od ABS to do czego on sluzy? Czy jest ktos kto przesiadl sie z maszyny 125(12KM, 148kg) na jak?? tak? 500(40KM,240kg) ? Jakie sa wrazenia? Jak z poręczno?ci?? Da sie objechac samochod w korku? Wiec tak... najprawdopodobniej od przyszlego roku w Exicitngu bedzie dostepny ABS, elektryczna szyba i elektrycznie skladane lusterka. O ile bedzie on drozszy od aktualnej wersji tego nikt nie wie. Jesli juz jestesmy przy cenie Xcitinga to warto podkreslic, ze jego cena na Polske skalkulowana jest bardzo korzystnie. Np. we Włoszech czy w Niemczech w tej samej wersji droższy jest o ok. 300 EUR. Kymco Italia Kymco Germany Wracajac do pytania o ABS... To co widać na zdjeciach przy tarczy to czujnik prędko?ciomierza. Na pocieszenie powiem, ze wczoraj na goraco mialem awaryjne hamowanie z predko?ci 140 km/h. Pojazd po docisnieciu awaryjnie obu klamek stan? dęba. Tak naprawde do hamulców w Exie ciężko mieć najmniejsze zastrzeżenia... no może pozatym, że siła jak? trzeba przykładać do klamki mogłaby być ciut mniejsza ale musiałbym być bardzo czepialski. Teraz jak sie jeĽdzi Exem po miescie. W moim odczuciu bez problemowo. Skuter wciska sie w mniejsze szczeliny niż np. Burgman 650 co jak dla mnie jest zaleta. Pozatym warto nadmienić, że jazda z pasażerem jest bardzo przyjemna. Bardzo stabilnia jazda na wprost a podczas składania w winkle nie odczułem specjalnej różnicy w porównaniu do jazdy solo. Warto także dodać, ze placaczek zauważy mał? ilo?ć wstrz?sów a co najważniejsze mniejsze natężenie pędu wiatru niż w An 400 czy An 650. Zaznaczam, że to nie jest moje zdanie a zdanie placaczka, który miał okazje jeĽdzić na obu w/ w Burgmanach. Już wkrótce zamieszcze więcej informacji z aktualnie nawiniętych kilosów i nowe spostrzeżenia. Narazie czekam na stelaż pod kufer który czeka już garażu na montaż. Jednak montowanie pod fabryczny stelaż nie jest do końca zbyt m?dre z racj dużych przeci?żeń i prędko?ci jakie rozwija pojazd. Pozatym no?no?ć oryginalnego bagażnika to 5 Kg więc nie za wiele. Aktualnie wła?nie wszedł do oferty firmy Givi stelaż SR 89 i SR 89M z płyt?. Do wyboru mamy mocowanie MONOLOCK i MONOKEY.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Lipca 2005 Administrator Opublikowano 1 Lipca 2005 Witam,a jaki udzwig ma standardowy bagaznik B650 ? Teoretycznie też 5 Kg ale waga netto w samym kufrze. W Exie trzeba odliczyć ok 2. 5 kg samej masy kufra więc pozostaje nam 2. 5 kg ładowno?ci w ?rodku, więc nie za najlepiej. Zdecydowanie bezpieczniej jest założyć opracowany specjalnie pod Excitinga stelaż firmy GIVI i mieć spokojny sen i większ? ładowano?ć. Warto zaznaczyć, że stelaż z płyt? będzie kosztował ok 50 EUR. Kto? pytał o więcej fimów i czy były robione podczas testu. Wyszperałem w sieci krótki film reklamowy. filmik Exciting 500 i mał? prezentacje... Diaporama Xciting 500
Gość biały Opublikowano 1 Lipca 2005 Opublikowano 1 Lipca 2005 Cze?ć. A propo. Gdzie można zamówić-kupić stelarz pod kufer do Majesty 250 w starej budzie ? Czy u jakiego? dealera Yamahy czy też w jakim? sklepie z akcesoriami. Oczywi?cie pod kufer Givi bo wiadomo, że te s? chyba najbardziej i popularne i dostępne ( chociaż u dealera suzuki w Piasecznie s? kufry Kappa i też s? bardzo ładne ). Aha, tam w danych technicznych Xcitinga wkradł się mały bł?d przy pojemno?ci akumulatora. Powinno być w Ah, a nie mAh. Ot drobny szczegulik. No dobra już się nie czepiam . Pozdrawiam, narazie
Administrator Artix Opublikowano 3 Lipca 2005 Autor Administrator Opublikowano 3 Lipca 2005 Ladownosc bagaznika w AN400 podana jest 6 kg, czyli w sumie nie wiele, ostatnio zrobilem okolo 900 km z zaladowanym kufrem o wadze 12 kg (wazylem specjalnie), mialem co prawda stresa w czasie jazdy ale okazal sie bezpodstawny. Nic sie nie wygielo i nie urwalo. Wiec mysle ze spokojnie mozna to co jest napisane przez producenta pomnozyc x2 i na tyle jest to przewidziane bezstresowo. Oczywiscie dodatkowo dochodzi ostrzezenie na kufrze ze nie wolno przekraczac 120 km/h, wiec kufer 12 kg bez problemu wytrzymal predkosc 150 km/h, a miedzy oparciem a kufrem dodatkowo mialem namiot. Czyli w miejscu gdzie zwykle i mozna powiedziec w moim przypadku normalnie umieszczam namiot bez wzgledu na skuter. Kolejny test dlugodystansowy bedzie juz 3 tyg. No i na kufrze na specjalnym bagazniku mam karimaty i stelaz od namiotu, wiec wystaje wysoko co tez prezy dodatkowo, ale dziala bez zarzutu. Pozdrawiam
Szaary Opublikowano 4 Lipca 2005 Opublikowano 4 Lipca 2005 A mnie ciekawi jeszcze jedna sprawa Czy Xciting ma jakie? zabezpieczenia, poza blokad? kierownicy, które pomog? pozostać przy jednym wła?cicielu tym oryginalnym ? Pozdrawiam P.S. Mariusz jak tam testy ci?gle czekamy na jakie? nowe spostrzeżenia Pozdrawiam
dr.big Opublikowano 4 Lipca 2005 Opublikowano 4 Lipca 2005 Rekordowe wagi kufrow, ktore przypinalem na skuter(majesty,tmax,burgman i nawet hexagon) to cos ok. 40 kg. Nic nigdy sie nie urwalo. Nie polecam jedynie puszczac kierownicy przy takim obciazeniu, kierownica bardzo latwo wpada w drgania, poniewaz kolo zostaje powaznie odciazone. Gdyby tak naprawde przestrzegac wymagan producentow co do obciazenia poszczegolnych schowkow i stelazy, to moznaby tam pakowac jedynie zmieta gazete . PS. Troche mnie nie bylo a tu tyle do nadrobienia . Sam popieram zmiany, bo tylko one poszerzaja horyzonty . Jezdzenie jednym sprzetem nie daje zbytnio mozliwosci do porownan . Troche sie nie zgodze z bagaznikiem, bo Tmax ma duzo pojemniejszy. Ogolnie w Tmaxie mozna sciac gume odbojnika i juz nie ma przycierania centralka. No i Tmax wydaje mi sie bardziej masywny, a jego sylwetka nalezy do bardziej konserwatywnych. Wielkim plusem Kymco jest oczywiscie cena. No i gdzie zaginal po drodze ABS i wtrysk?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Lipca 2005 Administrator Opublikowano 4 Lipca 2005 Troche sie nie zgodze z bagaznikiem, bo Tmax ma duzo pojemniejszy. Ogolnie w Tmaxie mozna sciac gume odbojnika i juz nie ma przycierania centralka. No i Tmax wydaje mi sie bardziej masywny, a jego sylwetka nalezy do bardziej konserwatywnych. Wielkim plusem Kymco jest oczywiscie cena. No i gdzie zaginal po drodze ABS i wtrysk? Bigu.... porównywali?my bagażniki w obu skuterach, które stały obok siebie i oba maj? takie same. Je?li nawet jest jaka? różnica to naprawde nie wyczuwalna. Pozatym w Exie jest większy schoweczek w kokpicie i jeszcze jeden w miejscu gdzie w T- maxie leje sie paliwo. Co do odbojnika o którym pisałem już wyżej to w Excitingu wystarczy wyj?ć gumkę spod side stand' a i problem przestaje istnieć. Nawet przy jeĽdzie w duecie i ostrym wykładaniu się nie było najmniejszego otarcia. Co do braku ABS i wtrysku to oczywi?cie zgodze się, jednak przy cenie minimalnie przewyższaj?cej 20. 000 PLN trudno mieć takie wymagania. Jak narazie w europie i USA sprzedawane s? Excitingi dokładnie takie same jak w Polsce. Cena poza Polsk? 5. 490 eur
dr.big Opublikowano 4 Lipca 2005 Opublikowano 4 Lipca 2005 Kurcze tyle do nadrobienia w czytaniu! Gratuluje sprzedazy a przede wszystkim kupna nowego sprzetu! Wynalazek wynalazkiem, ale kazda zmiana ma cos w sobie . Ujezdzanie ciagle tego samego sprzeta jest raczej nudnawe . PS. A ja myslalem ze to tylko sprzecior do testu... PS2. I kto sie ze mnie smial, ze chce kupic Xcitinga ?
pablos Opublikowano 4 Lipca 2005 Opublikowano 4 Lipca 2005 Witam ... mam kilka pytań gdyż planuję zakup Xciting-a. Jaka jest sytuacja z czę?ciami zamiennymi ,czy dystrybutorzy maj? już podstawowy zestaw czę?ci zamiennych (chodzi o filtry,uszczelki i inne zużywalne czę?ci) bo jak wszyscy wiemy s? czasami problemy z zakupem do niektórych modeli. Jaka jest oferta akcesorii i czy tak naprawdę jest (czy też trzeba czekać miesi?cami) No i ważne jak wiemy najważniejsze czy jest jaki? serwis który fachowo się podejmie napraw i przegl?dów a nie na zasadzie nauki na "żywym organiĽmie" przy pomocy mesla i młotka . No i ostatnie pytanie czy Kto? zna już ceny podstawowych przegl?dów ew. podstawowych czę?ci zamiennych. (gdyż do tej pory mój kontakt z KYMCO B&W którym jeĽdzi moja dziewczyna był bolesny 180 cena przegl?du wykonywanego co 1000 km no i ceny czę?ci firmowych tłumik np seryjny ok 1000 zł PRZESADA) Więc może dlatego cena 20900 jest na pocz?tku atrakcyjna a potem okaże się ,że przeżyjemy dramat finansowy. PS. co do ABS-u i elektryki to nikt tak naprawdę nie chce okre?lić się kiedy i czy napewno będzie dostępna w Polsce. Pozdrawiam
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Lipca 2005 Administrator Opublikowano 4 Lipca 2005 Jaka jest sytuacja z czę?ciami zamiennymi ,czy dystrybutorzy maj? już podstawowy zestaw czę?ci zamiennych (chodzi o filtry,uszczelki i inne zużywalne czę?ci) bo jak wszyscy wiemy s? czasami problemy z zakupem do niektórych modeli.Jaka jest oferta akcesorii i czy tak naprawdę jest (czy też trzeba czekać miesi?cami) No i ważne jak wiemy najważniejsze czy jest jaki? serwis który fachowo się podejmie napraw i przegl?dów a nie na zasadzie nauki na "żywym organiĽmie" przy pomocy mesla i młotka . No i ostatnie pytanie czy Kto? zna już ceny podstawowych przegl?dów ew. podstawowych czę?ci zamiennych. (gdyż do tej pory mój kontakt z KYMCO B&W którym jeĽdzi moja dziewczyna był bolesny 180 cena przegl?du wykonywanego co 1000 km no i ceny czę?ci firmowych tłumik np seryjny ok 1000 zł PRZESADA) Więc może dlatego cena 20900 jest na pocz?tku atrakcyjna a potem okaże się ,że przeżyjemy dramat finansowy. PS. co do ABS-u i elektryki to nikt tak naprawdę nie chce okre?lić się kiedy i czy napewno będzie dostępna w Polsce. Pozdrawiam Filtr oleju jest już dostępny jednak nie z nadrukiem Kymco tylko firmy, która m. in produkuje materiały ekploatacyjne dla Kymco... Bodajże Ilofiltro czy jako? tak. Do nabycia np. w Motostylu na Targowej lub Gadimexie. Je?li idzie o inne materiały to narazie ich jeszcze nie ma na składzie ale z moich informacji wynika, że na dniach ma być wszystko dostępne od ręki. Nie wypada mi nic innego jak wierzyć w zapewnienia przedstawiciela. Je?li idzie o serwisy to swój skuter wła?nie będę wstawiał w czwartek rano do Gadimexu na serwis po 1000 km. Jak wyjade to wszystko opiszę. Narazie nie wiadomo do końca jakie s? luzy na zaworach, które trzeba przeregulować na pierwszym serwisie po 1000 ale do czwartku będzie wszystko wiadomo. Je?li idzie o ceny czę?ci do Kymco to że? mnie zaskoczył. Drogie???? Pasek do Burgmana 400 kosztuje ponad 600 zł a do EX 200 zł. Klocki i inne materiały maj? być w równie atrakcyjnych cenach. My?lę, ze to wszystko w szczegółach wyja?ni się już wkrótce. W końcu premierę sprzedaży miał na zlocie Burgmanii, gdzie tak naprawdę można go było w Polsce zobaczyć po raz pierwszy.
dr.big Opublikowano 4 Lipca 2005 Opublikowano 4 Lipca 2005 Serwis jak w burgim? Pierwszy 1000km a pozniej co 6000? Troche dziwne ze chca "ustawiac" zawory juz po 1000km. "Przeregulowanie" oznacza, ze dociera sie na innych wartosciach niz uzytkowe? Czy jest to tylko dodatkowa kontrola kontroli jakosci ? PS. Co do bagaznika, to w Ryni wydawal mi sie bardziej plytki od tmaxowego..., ale moze bylo to juz "skrzywienie" burgmanowe .
dr.big Opublikowano 4 Lipca 2005 Opublikowano 4 Lipca 2005 Obie moje skrajne opinie wynikaly dokladnie z tego samego, kontaktu wzrokowegi i probnej jazdy. I musze powiedziec ze tamten ze zlotu faktycznie mial cos nie tak. Glownie ze skrecaniem. Natomiast ten juz tego problemu nie ma. Gdyby nie to ze jechalem nawet nie wiedzac o tym na roznie ustawionych amorkach pomysla bym ze moze w tym ze zlotu wlasnie tak bylo, ale ten mimo wlasnie zle ustawionych amorkow prowadzil sie swietnie. No coz pech chcial ze chyba na zlocie byla felerna wersja i zapewne stad tak skrajne opinie. Pozdrawiam Kubo, moja pierwsza opinia pokladala na egzemplarzu zlotowym, ktorym przejechalem doslownie 1000 metrow. Caly czas podkreslalem ze cena jest rewelacyjna. Wykonanie i spasowanie bardzo dobre, jedynie materialow nie mozna porownac do Burgmana lub Tmaxa, ale to inna klasa cenowa! I calkiem mozliwe ze model "zlotowy" byl skrecany na szybko, bo jechal naprawde jakos koslawo..., a wyczuc dalo sie to natychmiast! Byc moze bylo to faktycznie nierownomierne ustawienie amortyzatorow, tylko nie rozumiem dlaczego pozniej jezdzil normalnie, a zobaczyliscie to dopiero pod koniec testu?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Lipca 2005 Administrator Opublikowano 4 Lipca 2005 Dokładnie serwis jest jak w An 650. Pierwszy po 1tkm a nastepny po 6, 12km... itd. Czynno?ci obsługowe jakie będę wykonane po 1tkm: 1. Wymiana oleju 2. Wymiana filtra oleju 3. Wymiana oleju w przekładni 4. Czyszczenie filtr siateczkowego 5. Regulacja zaworów 6. Regulacja gaĽnika 7. Regulacja dzwigni hamulcowych 8. Sprawdzenie ?rub, płynów itp. W Burgmanie 400 z tego co pamiętam też należy regulować zawory ale nie jestem pewien czy po 1tkm czy po 6tkm.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Lipca 2005 Administrator Opublikowano 4 Lipca 2005 ... tylko nie rozumiem dlaczego pozniej jezdzil normalnie, a zobaczyliscie to dopiero pod koniec testu? Kiedy odbierałem Excitinga z salonu spojrzałem na lewy amorek na którym widniała cyfra "2". Na drugi nie spojrzałem ponieważ było logiczne dla mnie, że oba musz? mieć ustawion? tak? sam? twardo?c. Okazało się, że się myliłem a salon dał ciała i nie sprawdził tego przed moim wyjazdem na ulice. Pozatym może doszedłbym do tego wcze?niej niż pod koniec testu gdyby nie to, że zachowanie na drodze skutera było jak najbardziej przewidywalne. Po ustawieniu takiej samej siły tłumienia na obu amorkach wła?ciwo?ci trakcyjne uległy dalszej poprawie co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło.
Gość SZPAK Opublikowano 4 Lipca 2005 Opublikowano 4 Lipca 2005 Witam To ja juz teraz kojarze z k?d te zmiany klubowe , żeby dopuszczać inne maxi do klubu . Mariusz sprytnie to sobie wykombinowałe? - ja nic przecież ludzie sami chcieli . A tak poważnie to jest to do?ć dziwna przesiadka ( nie mylić z czym? złym ) z króla skuterów na powiedzmy ... jakie? tam kymco No i jeszcze jedna sprawa - potwierdzam to co pisał Kubo - faktycznie na zlocie zdania były mocno negatywne , a w tej chwili raczej same pochwały . Może po prostu trzeba sie przekonac do tego skutera . POzdrawiam
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Lipca 2005 Administrator Opublikowano 4 Lipca 2005 hehe wiedziałem, że kto? wpadnie na tak? sugestie... ale Wojtku akurat ty powiniene? wiedzieć, że pomysł na poł?czenie klubu narodził się w mojej głowie już dawno temu... bodajże w lutym czy w marcu (pierwsze zal?żki zrobienia strony maxi były w momencie powstania www.burgmania.net). Pamiętasz jak o tym rozmawiali?my na gg na pocz?tku tego roku? My?lisz, że już wtedy planowałem zakup Excitinga? Ja go jeszcze dwa tygodnie temu nie planowałem... To był czysty przypadek i tak jak pisałem... Zawsze uważałem, że człowiek powinien wszystkiego próbować i wszystkim pojeĽdzić. Burgmany mam obcykane więc teraz kolej na inne maxi . Pozatym król skuterów jak to piszesz Szpaku poprostu mnie znudził... Nic sie w nim nie chciało zepsuć, jeĽdził jako? bezstresowo... Nuda jak cholera . Tutaj mam przynajmniej szanse na jakie? przygody . Wracaj?c do tematu. Kto? pytał o pomiary przyspieszeń Ex' a i jakie ma osi?gi. Więc tak: V- max licznikowy to ponad 170 km/h choć od 160 do 170 musi się chwile rozbujać a wiatr nie może być od czoła. Przyspieszenia: 0- 100: 8. 26 sek. 50- 100: 5. 51 sek. 60- 120: 7. 96 sek. Pozatym w te?cie zapomniałem dopisać miłego dodatku, który bardzo dobrze ?wiadczy o Kymco... mianowicie chodzi o osłony teleskopów przed komarami i innym robactwem, które mog? uszkodzić simeringi na rurach. Osłonki do tej pory występowały tylko w Burgmanie 650. Duży plus za dopracowanie szczegółów... Acha... nie robiłem w te?cie zdjęć zegarów noc?... Oto kokpit w Excitingu midnight Teraz troche o wadach: Ex mógłby palić mniej choć na tle konkurencji od Yamahy czy Gilery wypada podobnie. Spalanie w warunkach miejskich wynosi praktycznie przy każdym tankowaniu 5.7- 5. 8 litra na 100. T- max wci?ga ok 5. 5 a Nexus nawet ponad 6 l na setke tyle tylko, że T- max ma zbiornik 14 litrowy, Nexus 15 a Exciting mniej niż 13 litrów... Niestety zasięg na zbiorniku w Exie to ok. 200 km a realnie należy w mie?cie tankować się po jaki? 180 km, żeby nie ryzykować jazdy do sucha. Jak dla mnie to trochę za mało choć warto zaznaczyć, że przy stanie licznika 190 km nie dało rady wlać więcej paliwa do zbiornika niż 11 litrów. Można po tym wnioskować, że ok 20- 30 km można by jeszcze spokojnie zrobić na pozostałym paliwie. Kolejna wada to obsługa przycisku MODE na zegarach. Jego obsługa jest do?ć nie precyzyjna. Żeby przeł?czyć się z ODOMETR na np. TRIP trzeba czasem kilka razy nacisn?ć aby uzyskać zamierzony efekt. To narazie tyle z najnowszych spostrzeżeń...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się