dr.big Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 No i w ten weekend ostatni wyścig sezonu ... następny dopiero 16.03.14 w Melbourne...
ciesu Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Big - kogo obstawiasz w ten weekend na zwycięzcę? Mój młody bardzo pasjonuje się F1 i mówi, że dziś kwalifikacje i jutro wyścig wygra Kimi Raikkonen :-)
dr.big Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 Przecież w Austin i Sao Paulo Raikkonena nie ma - jeździ za niego Kovalainen. A Kimi miał w zeszłym tygodniu operację w Salzburgu.
LWfilip Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Mimo, że "krakałem" od początku, że widzę Vettela na stanowisku welt maistera po raz czwarty nie odbiera mi to przyjemności oglądania tego co pozostało do oglądania. Właśnie za chwile rozpocznie się w Polsat Sport News studio F1. Będą kwalifikacje. Myślę, że Vettel postawi kolejną kropkę nad "i". I czekam na nowy sezon bo powinno to być już zupełnie inne ściganie. P.S. Po kwalifikacjach widać, że tor przypomina pływalnię wiec jurto, w wyścigu bedzie szałowo. To dopiero będą się chcieli wszyscy przepchać.
dr.big Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 Haha, Mercedes na drugim miejscu w mistrzostwach konstruktorów.... A Ferarri dopiero na trzecim. Brawo .
LWfilip Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Mimo, że względnie sucho, to był fajny wyścig. Coć jednak minęło, idzie nowe i na to liczę. Raczej będę kibicował Vettelowi i obym się nie mylił.
dr.big Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 Silniki 1,6 turbo, co prawda V6, ale jak dla mnie, to pojemność jak na Formułę 1, czyli tą "królewską" trochę komiczna... Hmmm, 1,6 litra turbo... brzmi jak silnik jakiegoś Opla Astry i to z tych mniejszych pojemnościowo. A nie samochodu wyścigowego Formuły 1- 1,6 Turbo . PS. W przyszłości powinni pomyśleć nad 4 cylindrami, tak z 1,2 litra pojemności i biturbo, koniecznie z katalizatorem ...
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 1 Lutego 2014 Klubowicze Opublikowano 1 Lutego 2014 Bigu jak z 1,2 litra to tylko 3 cylindry lub 2 (taka tendencja )
dr.big Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 Nie, nie, musi być dużo cylindrów , co z tego, że są jak naparstki , Już wcześniej V8 i 2,4 litra było graniczne, ale teraz V6 i 1,6 litra jest po prostu śmieszne ... PS. Ale może pójdą inną drogą i zaoferują 1,2l w V6 albo znowu V8- po 150ccm na cylinder ... Kto to wie ...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Lutego 2014 Administrator Opublikowano 1 Lutego 2014 Downsizing...Pewnie chodzi o jakieś limity, które muszą obowiązywać... spalanie, hałas? Martwić się trzeba zacząć jak do każdego F1 wejdzie, jako wyposażanie obowiązkowe, system START/STOP
stefanekmac Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Dadzą radę. Np pamiętacie Wokulskiego w Lalce ? Metal lżejszy od powietrza. Wtedy tylko opór powietrza to problem.Czyli silnik ze skutera też wystarczy.Już wykastrowali żużel bo to hałasuje. O w mordę -o to chodzi ! W lotnictwie powinni iść w balony i sterowce.Są cichsze od śmigłowców o kosmiczne wartości.
dr.big Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 Ogólnie komedia z tymi podwójnymi punktami... Dlaczego akurat Abu Dhabi ma "mieć" podwójne punkty, a takie same wyścigi (np. Monte Carlo- dużo więcej wymagający od umiejętności kierowcy) już nie ? Komedia ... PS. No ale podobno mają w przyszłości wprowadzić podwójne punkty również: właśnie w Monte Carlo, Silverstone, Spa, Monzie czy Singapurze ...
Sympatycy STRAŻAK Opublikowano 4 Lutego 2014 Sympatycy Opublikowano 4 Lutego 2014 Dla mnie F1 skończyło się wraz z zakazem tankowania w trakcie wyścigu, coś się działo ,była jakaś strategia i toto lotek z oponami , teraz zatankowany pod korek i poleciał Zmiana pojemności downsizing V6 turbo i co jeszcze, doczekamy się 3 cylindrowców i sześciu turbo (nie no śmieje się ) A teraz jeszcze system punktowania i faworyzowania (niby ma pomóc innym kierowcom w zdobyciu punktów i żeby nie było wiadomo kto wygra na dwa wyścigi przed końcem sezonu ) nie wydaje mi się aby to był dobry pomysł hmmm zobaczymy Jak tak dalej będzie F1 straci na widowiskowości Już teraz mamy widowisko jednego Teamu(czasami zdarza się wyjątek ) ale wiadomo liczy się kasa i przygotowanie bolidu Nic czekam na rozpoczęcie sezonu i zobaczymy jak to będzie
dr.big Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 Słyszeliście już dźwięk tych Golfów i Astr z wybebeszonymi tłumikami ? Kurcze, chodzą jak wysilone dwusuwy . [media=]http://www.youtube.com/watch?v=z9OYmVw2QjA[/media]
LWfilip Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Świat idzie w kierunku zagłady. Jak można wykastrować takie maszyny??? Mam nadzieję, że coś wynagrodzi nam te zmiany. Zresztą trzeba poczekać do pierwszego wyścigu. Na dziś nie będę się niczym sugerował. Bawi mnie już samo oglądanie wyścigu. No po prostu lubię, ale od jakiegoś czasu, myślę nad tym aby pojechać i zobaczyć na żywo. Poczekam se.
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 4 Lutego 2014 Sympatycy Opublikowano 4 Lutego 2014 Brzmi jak gwałcony orangutan
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 4 Lutego 2014 Administrator Opublikowano 4 Lutego 2014 Brzmi jak gwałcony orangutan Grzesiek, skąd znasz ten dźwięk? Są już opcjonalne emulatory do elektryków więc do F1 można zamontować tuby generujące monster V8 real sound!
Klubowicze krzytro Opublikowano 5 Lutego 2014 Klubowicze Opublikowano 5 Lutego 2014 Moja kosiarka z Castoramy wydaje podobne odgłosy
Sympatycy AndrzejMyslowiceS Opublikowano 5 Lutego 2014 Sympatycy Opublikowano 5 Lutego 2014 Witejcie roztomili , odnośnie pojemności skokowej silników F1 , chyba ze 40 lat temu było ograniczenie do 3,0l wolnossące lub 1,5l turbo . Renault zbudował V6 1,5l turbo , silniki te osiągały 1200KM , korzystał z tych motorów min. Lotus . Wolnossące 3,0l to były Ford Coswort , jeździli na nich min.Brabham , Tyrell . Ferrari mieli zawsze silniki własnej konstrukcji V12 , później V10 . Więc silniki małej pojemności w F1 już kiedyś były tylko różnie było z ich trwałością , przy obecnym postępie technologicznym będzie lepiej . Bardzo ciekawą konstrukcją był Tyrell P34 słynny sześciokołowiec .
skoli Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Może bilety będą tańsze bo zatyczek do uszu nie trzeba już dokładać
dr.big Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 Już w niedzielę rusza pierwszy wyścig sezonu 2014 w Melbourne. Specjaliści przewidują, że po wprowadzonych diametralnych zmian do mety dojedzie mniej niż 8 samochodów, czyli pobity zostanie "rekord" z lat '99, '02 i '08 . Zobaczymy jak to będzie ...
Sent Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Strona f1.com podaje, że rekordem (6 bolidów) jest GP USA z 2005r., ale z zaznaczeniem, że był tam foch na Michelin http://pl.wikipedia.org/wiki/Formu%C5%82a_1_-_Grand_Prix_Stan%C3%B3w_Zjednoczonych_2005 Mnie martwi fakt, że będę oglądał wyścig na RTL........
dr.big Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 A tak, ale tego to nie ma co liczyć . Po prostu nie wyjechali... PS. No ja na RTL nie narzekam, z tego co widziałem komentarz o niebo lepszy, bo nie komentują dyletanci i idioci.
Sent Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Chociaż Sokół na FB twierdzi, że sprawa F1 w polskiej TV nie jest przesądzona, jednak chyba wybiorę SKY na necie niż RTL na telewizorze (ten język.... )
dr.big Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 Może być i , mi to kalafiorkiem . Zawsze mówię, większym plusem jest nim władać, a nie tylko znać ze słyszenia i mitów "Czterech pancernych..." oraz innych "Klossów" czyli różnorakich sowieckich J-23... w "filmach" ogłupiających ludzi przez dziesięciolecia ... Zarówno anglojęzyczna jak i niemieckojęzyczna jest ok, bo np. komentowana przynajmniej przez specjalistów, byłych kierowców F1, a nie przez "pseudo- x" którzy wyścigi to oglądali.... ale z trybun albo w TV ... ale mają zawsze dużo dziwnych rzeczy do powiedzenia w swojej paplaninie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się