Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i w ten weekend ostatni wyścig sezonu :) ... następny dopiero 16.03.14 w Melbourne...

Opublikowano

Big - kogo obstawiasz w ten weekend na zwycięzcę? Mój młody bardzo pasjonuje się F1 i mówi, że dziś kwalifikacje i jutro wyścig wygra Kimi Raikkonen :-)

Opublikowano
:D Przecież w Austin i Sao Paulo Raikkonena nie ma :P - jeździ za niego Kovalainen. A Kimi miał w zeszłym tygodniu operację w Salzburgu.
Opublikowano

Mimo, że "krakałem" od początku, że widzę Vettela na stanowisku welt maistera :P po raz czwarty nie odbiera mi to przyjemności oglądania tego co pozostało do oglądania. Właśnie za chwile rozpocznie się w Polsat Sport News studio F1. Będą kwalifikacje. Myślę, że Vettel postawi kolejną kropkę nad "i". I czekam na nowy sezon bo powinno to być już zupełnie inne ściganie.

P.S. Po kwalifikacjach widać, że tor przypomina pływalnię :D wiec jurto, w wyścigu bedzie szałowo. To dopiero będą się chcieli wszyscy przepchać.

Opublikowano

Haha, Mercedes na drugim miejscu w mistrzostwach konstruktorów.... A Ferarri dopiero na trzecim. Brawo :clapping: .

Opublikowano

Mimo, że względnie sucho, to był fajny wyścig. Coć jednak minęło, idzie nowe i na to liczę. Raczej będę kibicował Vettelowi i obym się nie mylił.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Silniki 1,6 turbo, co prawda V6, ale jak dla mnie, to pojemność jak na Formułę 1, czyli tą "królewską" trochę komiczna... Hmmm, 1,6 litra turbo... brzmi jak silnik jakiegoś Opla Astry i to z tych mniejszych pojemnościowo. A nie samochodu wyścigowego Formuły 1- 1,6 Turbo :lol1: .

PS. W przyszłości powinni pomyśleć nad 4 cylindrami, tak z 1,2 litra pojemności i biturbo, koniecznie z katalizatorem ;) ...

  • Klubowicze
Opublikowano

Bigu jak z 1,2 litra to tylko 3 cylindry lub 2 (taka tendencja :frusty: )

Opublikowano

Nie, nie, musi być dużo cylindrów ;) , co z tego, że są jak naparstki :laughing: , Już wcześniej V8 i 2,4 litra było graniczne, ale teraz V6 i 1,6 litra jest po prostu śmieszne :) ...

PS. Ale może pójdą inną drogą i zaoferują 1,2l w V6 albo znowu V8- po 150ccm na cylinder :laughing: ... Kto to wie ;) ...

  • Administrator
Opublikowano

Downsizing...Pewnie chodzi o jakieś limity, które muszą obowiązywać... spalanie, hałas?

Martwić się trzeba zacząć jak do każdego F1 wejdzie, jako wyposażanie obowiązkowe, system START/STOP :laughing:

Opublikowano

Dadzą radę. Np pamiętacie Wokulskiego w Lalce ? Metal lżejszy od powietrza. Wtedy tylko opór powietrza to problem.Czyli silnik ze skutera też wystarczy.Już wykastrowali żużel bo to hałasuje. O w mordę -o to chodzi ! W lotnictwie powinni iść w balony i sterowce.Są cichsze od śmigłowców o kosmiczne wartości.

Opublikowano

Ogólnie komedia z tymi podwójnymi punktami... Dlaczego akurat Abu Dhabi ma "mieć" podwójne punkty, a takie same wyścigi (np. Monte Carlo- dużo więcej wymagający od umiejętności kierowcy) już nie :D ? Komedia :) ...

PS. No ale podobno mają w przyszłości wprowadzić podwójne punkty również: właśnie w Monte Carlo, Silverstone, Spa, Monzie czy Singapurze :D ...

  • Sympatycy
Opublikowano

Dla mnie F1 skończyło się wraz z zakazem tankowania w trakcie wyścigu, coś się działo ,była jakaś strategia i toto lotek z oponami , teraz zatankowany pod korek i poleciał

Zmiana pojemności downsizing V6 turbo i co jeszcze, doczekamy się 3 cylindrowców ;) i sześciu turbo (nie no śmieje się )

A teraz jeszcze system punktowania i faworyzowania (niby ma pomóc innym kierowcom w zdobyciu punktów i żeby nie było wiadomo kto wygra na dwa wyścigi przed końcem sezonu ) nie wydaje mi się aby to był dobry pomysł hmmm zobaczymy

Jak tak dalej będzie F1 straci na widowiskowości

Już teraz mamy widowisko jednego Teamu(czasami zdarza się wyjątek ) ale wiadomo liczy się kasa i przygotowanie bolidu

Nic czekam na rozpoczęcie sezonu i zobaczymy jak to będzie

Opublikowano

Świat idzie w kierunku zagłady. Jak można wykastrować takie maszyny??? Mam nadzieję, że coś wynagrodzi nam te zmiany. Zresztą trzeba poczekać do pierwszego wyścigu. Na dziś nie będę się niczym sugerował. Bawi mnie już samo oglądanie wyścigu. No po prostu lubię, ale od jakiegoś czasu, myślę nad tym aby pojechać i zobaczyć na żywo. Poczekam se.

  • Sympatycy
Opublikowano

Brzmi jak gwałcony orangutan

  • Administrator
Opublikowano

Brzmi jak gwałcony orangutan

Grzesiek, skąd znasz ten dźwięk? :boxed:

Są już opcjonalne emulatory do elektryków więc do F1 można zamontować tuby generujące monster V8 real sound! :msn-wink:

  • Klubowicze
Opublikowano

Moja kosiarka z Castoramy wydaje podobne odgłosy :clapping:

  • Sympatycy
Opublikowano

Witejcie roztomili , odnośnie pojemności skokowej silników F1 , chyba ze 40 lat temu było ograniczenie do 3,0l wolnossące lub 1,5l turbo . Renault zbudował V6 1,5l turbo , silniki te

osiągały 1200KM , korzystał z tych motorów min. Lotus . Wolnossące 3,0l to były Ford Coswort , jeździli na nich min.Brabham , Tyrell . Ferrari mieli zawsze silniki własnej konstrukcji

V12 , później V10 . Więc silniki małej pojemności w F1 już kiedyś były tylko różnie było z ich trwałością , przy obecnym postępie technologicznym będzie lepiej . Bardzo ciekawą konstrukcją

był Tyrell P34 słynny sześciokołowiec .

Opublikowano

Może bilety będą tańsze :) bo zatyczek do uszu nie trzeba już dokładać

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Już w niedzielę rusza pierwszy wyścig sezonu 2014 w Melbourne. Specjaliści przewidują, że po wprowadzonych diametralnych zmian do mety dojedzie mniej niż 8 samochodów, czyli pobity zostanie "rekord" z lat '99, '02 i '08 :D . Zobaczymy jak to będzie ;) ...

Opublikowano

A tak, ale tego to nie ma co liczyć :) . Po prostu nie wyjechali...

PS. No ja na RTL nie narzekam, z tego co widziałem komentarz o niebo lepszy, bo nie komentują dyletanci i idioci.

Opublikowano

Chociaż Sokół na FB twierdzi, że sprawa F1 w polskiej TV nie jest przesądzona, jednak chyba wybiorę SKY na necie niż RTL na telewizorze (ten język.... :hitler: )

Opublikowano

Może być i :hitler: , mi to kalafiorkiem :) . Zawsze mówię, większym plusem jest nim władać, a nie tylko znać ze słyszenia i mitów "Czterech pancernych..." oraz innych "Klossów" czyli różnorakich sowieckich J-23... w "filmach" ogłupiających ludzi przez dziesięciolecia :) ...

Zarówno anglojęzyczna jak i niemieckojęzyczna jest ok, bo np. komentowana przynajmniej przez specjalistów, byłych kierowców F1, a nie przez "pseudo- x" którzy wyścigi to oglądali.... ale z trybun albo w TV :D ... ale mają zawsze dużo dziwnych rzeczy do powiedzenia w swojej paplaninie :D .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...