Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Drgania skutera przy niskich prędkościach


VuSePe

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, VuSePe napisał(a):

A jest duża szansa, że to jednak silnik? 

moim zdaniem "mała".  A masz jakieś inne objawy ?  Kiepsko zapala, nie ma mocy, dymi w z rury wydechowej, gaśnie na wolnych ?  Te silniki przy odpowiednim i regularnym serwisie spokojnie powinny dojechać do 100 tys. km .

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, EndriuBis napisał(a):

moim zdaniem "mała".  A masz jakieś inne objawy ?  Kiepsko zapala, nie ma mocy, dymi w z rury wydechowej, gaśnie na wolnych ?  Te silniki przy odpowiednim i regularnym serwisie spokojnie powinny dojechać do 100 tys. km .

Czasem przy odpalaniu trzeba pokręcić 2 maks 3 sekundy i trochę gazu dodać. Chyba głównie jak jest zimny. Dla porównania mój motocykl yamaha FZ8 odpala na dotyk nie ważne ile stoi. 

Odnośnik do komentarza
19 godzin temu, VuSePe napisał(a):

Czasem przy odpalaniu trzeba pokręcić 2 maks 3 sekundy i trochę gazu dodać.

Mój Downtown (do sprzedania) w porównaniu z Yamahą X-Max i Hondą FES też odpala ewidentnie oporniej ( 2 obroty wału) a jest wszystko sprawne.

Sprzęgło się poddało po około 25k, nie było żadnego szarpania tylko słyszalne popiskiwanie podczas ruszania dopóki się nie rozgrzał.

Odnośnik do komentarza

Z tym odpalaniem Kymco to jest coś na rzeczy. Mój AK tez potrzebuje 2 sek. Moja Forza odpala w ułamku sekundy. Oba skuty nowe.

Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Mój Ak nie wibruje bo to jest dwu cylindrowy silnik. Natomiast Forza 125 to wibtuje i jest to widoczne. Drgania się przenoszą na szybę i lusterka. Jak sie doda gazu to drgania ustają.

Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza

Jak wygląda porównanie jakości i ceny części tego kymco do suzuki burgman 400 z 2009?

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, EndriuBis napisał(a):

Ale o które Kymco pytasz ? 

Xciting 400i. 

Odnośnik do komentarza

Yama xmax 400 też trzęsie przy ruszaniu. Też jeden tłok.

Odnośnik do komentarza

Chyba przy jednym tłoku i pojemności np.400 drgania na wolnych obrotach to normalne. Teraz  pytanie czy drgania wynikające z jednego cylindra czy drgania z jakiegoś uszkodzenia. W moim przypadku drgania były spowodowane napędem, teraz też są ale nieporównywalnie mniejsze (normalne) nie pochodzące z uszkodzeń napędu. NIe wiem czy była to wina paska, rolek czy sprzęgła. Wymieniłem praktycznie cały napęd (poza wariatorem) jednocześnie.

Odnośnik do komentarza

W przypadku mojego skutera największe drgania są w zakresie prędkości 0-35 km/h potem znikają i jedzie się zupełnie normalnie z nie wyczuwalnymi drganiami. 

Wszystko w tym przypadku wskazuje na problem w napędzie? 

Odnośnik do komentarza

Dziwne, mój GTS 300 nic nie drga
A jeden cylinder ma
Może pracuje na wyższych obrotach ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, tomekmajesty napisał(a):

Dziwne, mój GTS 300 nic nie drga
A jeden cylinder ma
Może pracuje na wyższych obrotach ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nie, zdecydowanie drgania są na niskich obrotach. Jeździłem za granicą na piaggio beverly 350 i tam w porównaniu do kymco nie było żadnych drgań. Tylko delikatne wynikające z pracy silnika. 

Odnośnik do komentarza

Miałem na myśli że może mój pracuje na wyższych obrotach
Piaggio w Vespie czy jak Ty piszesz w Beverly drgań nie ma
Włoska robota ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...