Tak jak pisałem mój Piaggio po kupnie przeszedł już naprawę całego tyłu razem z wahaczem, teraz przyszła kolej na gaźnik. Muszę go wyczyścić bo ma zresztą jak u wszystkich problemy z odpalaniem na zimnym. Przeglądając serwisówkę doczytałem się że ma on jakieś złącze płynu chłodzącego , i faktycznie pod spodem są doprowadzone wężyki z płynem chłodzącym. Może ktoś wykręcał taki gaźnik i może napisać czy trzeba spuszczać znowu cały płyn? Chce się do tego zabrać wiedząc co mnie czeka i nie mieć niespodzianki. Być może jest to prosta sprawa bo piszą cytuję,, wyjmij gaźnik i obróć go tak aby wykręcić śrubę ze złączem wodnym i rury. UWAGA ta ostatnia operacja jest konieczna żeby nie opróżniać układu chłodzenia,, Wydaje się proste ale czy inne skutery też mają takie podgrzewane gaźniki?
Pytanie
Robert66
Tak jak pisałem mój Piaggio po kupnie przeszedł już naprawę całego tyłu razem z wahaczem, teraz przyszła kolej na gaźnik. Muszę go wyczyścić bo ma zresztą jak u wszystkich problemy z odpalaniem na zimnym. Przeglądając serwisówkę doczytałem się że ma on jakieś złącze płynu chłodzącego , i faktycznie pod spodem są doprowadzone wężyki z płynem chłodzącym. Może ktoś wykręcał taki gaźnik i może napisać czy trzeba spuszczać znowu cały płyn? Chce się do tego zabrać wiedząc co mnie czeka i nie mieć niespodzianki. Być może jest to prosta sprawa bo piszą cytuję,, wyjmij gaźnik i obróć go tak aby wykręcić śrubę ze złączem wodnym i rury. UWAGA ta ostatnia operacja jest konieczna żeby nie opróżniać układu chłodzenia,, Wydaje się proste ale czy inne skutery też mają takie podgrzewane gaźniki?
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się