Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Honda vision 110 czy Kymco Agility s125 ?


artek77

Pytanie

Mam zarezerwowany skuter honda vision ale ciągle się jeszcze waham który kupić.Agility ma fajny wygląd,jakościowo plastiki wyglądają dobrze ale z tego co czytałem ma chiński silnik.Pali dużo i jest mniej trwały od hondy.Honda znów ma wąziutkie opony i może być problem z przyczepnością,zachowuje się niepewnie przy wyższych prędkościach.Może ktoś z Was ma któryś z tych skuterów i może coś powiedzieć jak się sprawuje.

Odnośnik do komentarza

22 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie zmieniaj zdania, Kymco będzie troszkę szybsze i to jego jedyny plus, nie odczuwam dyskomfortu opon, do ok 80km/h jest bardzo stabilny, nie  żałuję wydanej każdej złotówki ;), bardzo go lubię zwłaszcza na mieście w korkach, choć mieli małą wpadkę z hamulcem, szybko to usunęli, więc już to chyba Ciebie nie będzie dotyczyło, jeśli masz jeszcze jakieś pytania, to śmiało - odpowiem

ps: negocjuj tylny kufer, (jeśli ci potrzebny), każda inna płyta jest "pomiędzy śrubami"

Odnośnik do komentarza
  • 0

Miałem Kymco Agility
Po mieście super na trasie do 100 km/godz można podróżować
Pali strasznie mało jakieś 2-2,5 litra na 100
Nic się nie działo bezawaryjnie sobie jeździł aż go sprzedałem po 3 latach
Ale to dlatego że rownolegle Vespą GTS 300 jeździłem i jeżdżę więc drugi skuter był niezbyt potrzebny
Ogólnie fajny skuter na miasto


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Administrator

Dużo paliły pierwsze Agility na gaźniku. Nowe Agility s125 to pełnoprawny konkurent dla PCX czy N-Maxa. W tym porównaniu oferuje wyraźnie więcej niż surowe Vision, które jest jednak sporo tańsze. Niestety, czasy kiedy Kymco miażdżyło konkurencję cenowo, przeminęły.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Siema. Mam doświadczenie z użytkowania 3 skuterów klasy 110 t.j. Suzuki UK 110 Address, Hondę NHX 110 Lead i aktualnie Hondę NSC 110 Vision. 

Wszystkie uważam za godny polecenia środek transportu miejsko-podmiejskiego choć i trasę rekreacyjnie zdarzało się dla żartu bzykami zrobić. Vision jest, jak napisał Mariusz pojazdem surowym, chociaż ma np. system start stop znacznie lepiej działający niż w większości innych pojazdów, bo do rozruchu nie używa tradycyjnego rozrusznika, a ostatnia wersja ma bezkluczykowy dostęp. W każdym razie surowy nie oznacza nieprzydatny i niepraktyczny. Wręcz odwrotnie Vision to lekkość, zwinność, zwrotność i oszczędność. Pojazd do jazdy o kropelce, trwały i łatwy w obsłudze. Spalanie c.a. 2,0l/100km. Schowek pod kanapą mieści na pewno kask typu jet. Ja dodatkowo mam zamontowaną płytę pod kuferek. Do tego skuterek ma płaską podłogę i haczyk na siatkę oraz kieszeń na butelkę wody. Pod kątem możliwości przewozowych mi nic więcej nie potrzeba. Osiągi są przy moim sposobie użytkowania wystarczające. Przyśpiesza sprawnie w ruchu miejskim, a vmax to okolice 90km/h. Jakie argumenty powodują, że wracam do 110-tek? Przede wszystkim niezauważalnie niski koszt utrzymania, niska masa i wymiary zewnętrzne właściwie takie same, jak w klasie 50, które umożliwiają wciśnięcie jednośladu na powierzchni takiej, jaką zajmuje rower. Do tego są to pojazdy, który mogę serwisować sam, bo wszystko jest łatwo dostępne i proste, jak budowa cepa m.in. zawory regulowane śrubkami. 

Do obejrzenia filmy z kanału: Ideal Bike - YouTube

Autor ma Visiona i lata nim w dowozie psiego żarcia (fastfoodów) po Bukareszcie.

Jest jedna, sprawdzona zasada w doborze tzw. commutera: jeżeli coś się sprawdza w kurierce, to znaczy, że na pewno można to brać do prywatnego użytkowania.

 

Odnośnik do komentarza
  • 0
21 godzin temu, artek77 napisał(a):

Mam zarezerwowany skuter honda vision ale ciągle się jeszcze waham który kupić.Agility ma fajny wygląd,jakościowo plastiki wyglądają dobrze ale z tego co czytałem ma chiński silnik.Pali dużo i jest mniej trwały od hondy.Honda znów ma wąziutkie opony i może być problem z przyczepnością,zachowuje się niepewnie przy wyższych prędkościach.Może ktoś z Was ma któryś z tych skuterów i może coś powiedzieć jak się sprawuje.

KYMCO ma swoje silniki  to bardzo trwałe i nie zawodne jednostki, zresztą dostarczali je nie jednej japońskiej i europejskiej firmie.

Odnośnik do komentarza
  • 0
21 godzin temu, artek77 napisał(a):

.....Agility ma fajny wygląd,.....  ale z tego co czytałem ma chiński silnik...

no ma Chiński silnik, bo (wejdziemy tu trochę w politykę) to tak jak w czasach PRL-u niemieckie były Mercedesy i BMW  oraz Wartburgi i Trabanty 😀 przy czym Kymco w tym porównaniu to bardziej Opel 😀

21 godzin temu, Krzynio66 napisał(a):

kupi forze to będzie jeździł

Jak zostanie budżetu na paliwo. 🙄  Kolega @artek77  pyta o konkretne modele. Widocznie ma to w jakiś sposób już przemyślane.

Więcej nie podpowiem, nigdy nie miałem małego skutera, ale jakiś czas temu znalazłem w necie taki artykuł klik .  Nie wiem ile w tym lokowania produktu, ale może coś Ci podpowie.

Odnośnik do komentarza
  • 0
Godzinę temu, cris76 napisał(a):

KYMCO ma swoje silniki  to bardzo trwałe i nie zawodne jednostki, zresztą dostarczali je nie jednej japońskiej i europejskiej firmie.

Kolega z działu marketingu KYMCO? Jak każda firma KYMCO również dostarczało bardziej i mniej udane silniki. Te bardziej udane o ile pamiętam na licencji Hondy. Te mniej to były pierwsze konstrukcje własne większych pojemności. Zdarzały się niezbyt przemyślane rozwiązania itp. itd., ale generalnie standardy dużo wyższe niż przy produktach rodem z ChRL. Znaczenie też miała eksploatacja, ale osobiście znam przypadek zamordowania dwóch 500-tek z powodu przegrzania.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Agility ma silnik GY6 152GMI,ten sam silnik jest montowany w Zipp Quantum i w innych chińczykach.Były uwagi że bierze olej,nie idzie ustawić zaworów,slabnie po 15 tys.km,konieczny remont po 25 tys.km.Pali też dużo jak na taki mały skuter.W salonie mowią że pali 2-2,5 litra ale czytam opinie że potrafi spalić ponad 4 litry.To mój runner 50 dwusuw tyle pali.Jak chce kupić oszczędny i niezawodny skuter.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Pod kątem oszczędności i niezawodności kupując NSC 110 błędu nie zrobisz. Pamiętaj jednak to, o czym pisałem. To skuter o wymiarach większej 50-tki. Mam w garażu Hondę SH50 z końca lat 90-tych i stojąca obok NSC 110 właściwie nie różni się rozmiarami. 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Z wielkością nie jest aż tak źle, mam 177cm i czuję się na nim dość swobodnie, nawet z żoną się zmieściłem bez większych problemów :), jest oszczędna, średnio ok 2 litrów, jest "surowa" co akurat w tym przypadku mnie cieszy, na stronie Hondy był błąd, zestaw narzędzi to wkrętak i brak gniazda 12v.

Dla mnie jedyny brak to licznik przebiegu dziennego :(, reszta OK, choć do systemu bezkluczykowego musiałem się przyzwyczaić i niestety po ok półtora miesiąca postoju trzeba podładować akumulator, aby nie było niespodzianek (zgodnie z instrukcją). Nadrabia poręcznością, wielkością, masą i miejskim zawieszeniem

Odnośnik do komentarza
  • 0

Na razie jeszcze nic nie kupiłem.Mam do odbioru Vision w polowie maja ale ciągle się jeszcze waham między innymi z uwagi na to że jestem wysoki 186cm i 80 kg.Ta honda jest trochę mała,kymco jest większe i chyba wygodniejsze.Poczytałem trochę o chińskich skuterach i ostatnimi laty są coraz lepsze opinie o nich.A przecież kymco jest lepsze od chińskich i bardziej mi się podoba niż Vision.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Brałbym Kymko, ten motorek gy6 (jakoś tak) montowali właśnie w Hondach i nie tylko, naprawdę fajny skuter(miałem to wiem)plus kuferek Shad dla Kymko,Honda to brzydactwo.1.70 cm na Kymco AC

WP_20160827_005_Original.jpeg

Odnośnik do komentarza
  • 0

Tak narzekacie na Kymco …
A czy mnie się wydaje że skutery BMW to jakoś z Kymco są powiązane ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
  • 0

Kupiłem w końcu Vision 110 i jestem w miarę zadowolony,choć była wpadka z akumulatorem.Nowy akumulator padl mi,serwis nie uznał reklamacji.Zrobiłem 1800 km,spalanie 2,1-2,2 litra.Co mi nie pasuje to prędkość maksymalna ktora na prostej wynosi ok 90km/h.Żeby był trochę szybszy tak 100km/h.Nie wiem jak bedzie z awaryjnością,jak nowy akumulator padł to nie wiadomo co będzie dalej.Produkcja tego skutera wietnamska.

Odnośnik do komentarza
  • 0

- jeśli ma coś paść, to padnie na w ciągu pół roku, u mnie tarcza i klocki

- przy 8 koniach nie ma co za bardzo wymagać, to skuter typowo miejski i w tym jest rewelacyjny i wierz mi, że jeśli jechał by 100 to byś chciał 110 itd, itd ...

- produkcja wietnamska i bardzo dobrze, zabierze 5 osobową rodzinę z bagażami i pojedzie ;), a dodatkowo zapakujesz worek cementu, SPRAWDZONE 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Prędkość max. standardowa dla 110-tek Hondy. Suzuki jest trochę szybsze, bo dobija do setki. Najważniejsze jest to, co @bogdi napisał: to sprzęty trudne do zabicia w warunkach azjatyckich, więc u nas przy normalnym wykorzystaniu i serwisowaniu prędzej Ci się znudzi, niż go zajeździsz.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...