Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 18 Lutego 2022 Administrator Opublikowano 18 Lutego 2022 Jak ten czas leci... Dopiero co testowałem pierwszą Hondę INTEGRĘ a tu już pyknęło jej 10 lecie. Niedawno Honda obchodziła 10 lecie wprowadzenia doskonałej i przełomowej skrzyni DCT (KLIK - DCT)... a tu mamy kolejną, ważną rocznicę. Honda INTEGRA 700 została pokazana po raz pierwszy pod koniec 2011 roku na targach EICMA, razem z bliźniaczymi konstrukcyjnie NC700X oraz NC 700S, jednak w salonach pojawiła się wiosną 2012 roku. Foto EICMA 2011 Skuter wzbudził duże zainteresowanie, co w kolejnych latach przełożyło się na całkiem dobre wyniki sprzedaży. Pierwszy nasz test wersji RC62 miał miejsce w czerwcu 2011. Pozwoliłem sobie nazwać wtedy Integrę Hybrydą Maxi Moto, co później w różnych materiałach było kopiowane. Tu cały materiał -> KLIK RC62. Nie ukrywam, że skuter zrobił na mnie mega pozytywne pierwsze wrażenie. Zjechałem nim wtedy PL, CZ i DE (łącznie 2500 km). Z każdym kilometrem przekonywałem się, że to doskonała konstrukcja i... tak jest po dziś dzień. Jednak RC62 miała pewne niedoskonałości, czy bardziej braki. Dlatego już po dwóch latach pojawiła się Integra 750 oznaczona kodem RC71. Większa pojemność, wzbogacone zegary, ciut wyższa moc, wahacz aluminiowy i kilka innych. Tu cały materiał -> KLIK RC71 Mijają następne 2 lata i Honda pokazuje INTEGRĘ 750 w kolejnej odsłonie. Z ostatnim już upgrad'em. Model RC89 posiada poprawiony soft sterujący motorem oraz skrzynią DCT, zupełnie nowe, kolorowe zegary, regulowany przedni zawias od SHOWA, nowy, lepiej brzmiący układ wydechowy czy oświetlenie w technologii LED'owej. Pełny opis zmian można znaleźć w naszym trzecim teście INTEGRY -> KLIK RC89 RC89 to w zasadzie wersja finalna. W 2018 roku wprowadzono jeszcze jedną zmianę - dodano korektor momentu obrotowego z kontrolą trakcji... jednak sama optyka jak i pozostałe cechy pozostały bez zmian. W 2020 roku produkcja INTEGRY RC89 została wstrzymana ponieważ Honda zaprezentowała następcę o nazwie Forza 750. Ostatnie nowe egzemplarze INTEGRY można było nabyć jeszcze w 2021 roku. Tak więc, z okazji 10 lecia... Wszystkiego najlepszego INTEGRO 🎂 🎉 🎆 🥂 2
jacek13 Opublikowano 18 Lutego 2022 Opublikowano 18 Lutego 2022 Fajna fotka wygląda jaka mój egzemplarz.
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 18 Lutego 2022 Klubowicze Opublikowano 18 Lutego 2022 Cała seria NC to genialne maszyny, dzięki nim powstał teź X-ADV 👍 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 20 Lutego 2022 Klubowicze Opublikowano 20 Lutego 2022 Super prezentacja. Jak w pigułce.🙂 Faktycznie, te 10 lat to poleciało.
RONIN Opublikowano 21 Lutego 2022 Opublikowano 21 Lutego 2022 Ma ktoś jakieś statystyki ile wszystkich NC wyprodukowano do tej pory?
tomekmajesty Opublikowano 21 Lutego 2022 Opublikowano 21 Lutego 2022 Na pewno nie więcej niż Super CubWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 22 Lutego 2022 Autor Administrator Opublikowano 22 Lutego 2022 W zeszłym roku Honda PL podała, że sprzedała u nas 1500 sztuk NC. Ile nabywców zakupiło NC czy też samej INTEGRY na całym świecie? Dużo, choć z pewnością nie tyle co SuperCub A jeśli jesteśmy przy liczbach to warto wspomnieć o wyjątkowej wytrzymałości konstrukcji. Motor, to bazująca na napędzie z samochodu Hondy Jazz, dwucylindrowa jednostka, totalnie niewysilona, która przy podstawowej trosce i wymianach oleju co 12 dłuuuugo nie wykazuje zmęczenia. Znane są przypadki dojechania bezawaryjnie do 300 tkm i więcej. Przykładowa oferta w pełni sprawnej Hondy Integry RC62 z przebiegiem 270.000 km oferowanej w Neapolu -> KLIK Natomiast inny użytkownik NC X z forum NC.com, który przekroczył 300 tkm, zapytany co musiał zrobić w motorze poza typową "eksploatacją" wspomniał: Przy 190.000km wymieniłem napinacz i łańcuch rozrządu a przy 275.000km wymieniłem tarcze sprzęgła. Raz też czyściłem pompę paliwa (przy 280.000km). Poza tym nic. Aktualnie ma prawie 343.000 km i jeździ dalej a sprzęt generalnie, lekko nie ma. Zaliczył 25 krajów i przebył wiele kilometrów po drogach gruntowych oraz po górach (wjechał na ponad 100 gór). 🤔
Klubowicze SzymonSeptic Opublikowano 22 Lutego 2022 Klubowicze Opublikowano 22 Lutego 2022 10 godzin temu, MariuszBurgi napisał: Aktualnie ma prawie 343.000 km i jeździ dalej a sprzęt generalnie, lekko nie ma. Zaliczył 25 krajów i przebył wiele kilometrów po drogach gruntowych oraz po górach (wjechał na ponad 100 gór). "Miszcz" . Jak czytam takie posty, to tym bardziej mi się paszcza cieszy. że tym jeżdżę 😇
RONIN Opublikowano 8 Marca 2022 Opublikowano 8 Marca 2022 Orientuje się ktoś kto to produkuje? Uchwyt to pewnie ram mount ale chodzi o maskownicę i jakiś adapter łączący kulkę z kierownicą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się