Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Koniec sezonu


Robbi

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry jestem nowicjusz na forum burgmani ale jeżdżę burgmanem 8 latek.Mam pytanie do kolegów region Rzeszów w sobotę 30 października ma być piękna jesienna pogoda może ktoś by się wybrał na ostatni wyjazd w tym roku . Może do Grodziska Dolnego jest tam fajny zalew i fajna trasą przez lasy.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Saper napisał:

A gdzie Kolega był, jak robiliśmy ognisko na zakończenie sezonu?

😃 👍

Kolego @Robbi no faktycznie szkoda że nie przyjechałeś na ognisko, aby dać się poznać. 🙂 było by trochę łatwiej.

U mnie sprzęt jeszcze nie odstawiony, wprawdzie woła o wymianę oleju, ale pewnie to poczeka do wiosny. Generalnie mamy w naszym dziale taki wątek klik  w wycieczkami.  Trochę użytkowników go obserwuje. Jak masz jakiś plan takiej wycieczki zapodaj miejsce i godzinę spotkania,  punkt docelowy, jakieś atrakcje i mniej więcej planowaną godzinę powrotu. 

Nie mówię że przyjedzie tłum chętnych, 😉 czasami nawet nikt, ale tak to mniej więcej działa 😃 

Odnośnik do komentarza
43 minuty temu, Saper napisał:

A gdzie Kolega był, jak robiliśmy ognisko na zakończenie sezonu?

Kolega chyba zarejestrował się na forum już po dacie naszego spotkania przy ognisku.

Z mojej strony najbliższa sobota odpada, jak i cały przedłużony weekend. 4oo idą w ruch i objazd sporej części Polski w wiadomym celu.

32 minuty temu, gumis napisał:

Jak Saper określi spotkanie w listopadzie w Karczmie u Jana to będzie kolejna okazja żeby się poznać. Zapraszamy


Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Zapraszamy.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
2 godziny temu, EndriuBis napisał:

🤔 oj to gdzieś musiało mi umknąć powitanie. 😉 

🤣

Endriu próbujesz być bardziej złośliwy ode mnie

Tak się nie robi.

Ciężko pracowałem na tytuł czepialskiego 😉

Odnośnik do komentarza
W dniu 27.10.2021 o 11:36, Robbi napisał: