Robbi Opublikowano 27 Października 2021 Opublikowano 27 Października 2021 Dzień dobry jestem nowicjusz na forum burgmani ale jeżdżę burgmanem 8 latek.Mam pytanie do kolegów region Rzeszów w sobotę 30 października ma być piękna jesienna pogoda może ktoś by się wybrał na ostatni wyjazd w tym roku . Może do Grodziska Dolnego jest tam fajny zalew i fajna trasą przez lasy.
Saper Opublikowano 27 Października 2021 Opublikowano 27 Października 2021 A gdzie Kolega był, jak robiliśmy ognisko na zakończenie sezonu? 1
gumis Opublikowano 27 Października 2021 Opublikowano 27 Października 2021 Jak Saper określi spotkanie w listopadzie w Karczmie u Jana to będzie kolejna okazja żeby się poznać. Zapraszamy Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
EndriuBis Opublikowano 27 Października 2021 Opublikowano 27 Października 2021 8 minut temu, Saper napisał: A gdzie Kolega był, jak robiliśmy ognisko na zakończenie sezonu? 😃 👍 Kolego @Robbi no faktycznie szkoda że nie przyjechałeś na ognisko, aby dać się poznać. 🙂 było by trochę łatwiej. U mnie sprzęt jeszcze nie odstawiony, wprawdzie woła o wymianę oleju, ale pewnie to poczeka do wiosny. Generalnie mamy w naszym dziale taki wątek klik w wycieczkami. Trochę użytkowników go obserwuje. Jak masz jakiś plan takiej wycieczki zapodaj miejsce i godzinę spotkania, punkt docelowy, jakieś atrakcje i mniej więcej planowaną godzinę powrotu. Nie mówię że przyjedzie tłum chętnych, 😉 czasami nawet nikt, ale tak to mniej więcej działa 😃