Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco Myroad 700... Nowość 2008> Start sprzedaży w EU 2012


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

wszystko się wam nie podoba a nikt nawet nie jeździł tym sprzętem! :clapping: ba, nawet nie widziano nikogo, kto już mial okazję śmignąć tym wynalazkiem.

Sugeruję kilka wdechów/ wydechów a później dokładne zapoznanie się z niniejszym tematem... szczególnie z dwiema poprzednimi stronami... bo widzę, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.

Opublikowano

Sugeruję kilka wdechów/ wydechów a później dokładne zapoznanie się z niniejszym tematem... szczególnie z dwiema poprzednimi stronami... bo widzę, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.

wziąłem nawet pięć oddechów, przeczytałem dokładnie raz jeszcze wszytkie strony i nie bardzo widzę o co Ci chodzi? jesteś jedyną osobą która śmiaga tym sprzętem i pracujesz nad testem, na który czekam z niecierpliwością. nie dopatrzyłem się nikogo, kto ma jakieś inne dośiwadczenia poza "widzeniem" MR na targach. więc chyba jednak wiem co piszę.

poza tym, wszędzie wrzucałem "buźki", żeby komuś żyłka nie pękła traktując to na poważnie...

  • Administrator
Opublikowano

wszystko się wam nie podoba a nikt nawet nie jeździł tym sprzętem! :) ba, nawet nie widziano nikogo, kto już mial okazję śmignąć tym wynalazkiem.

Po I- wsze jakie "WSZYSTKO"? Osobiście pisałem o wadach ale także i o zaletach. Inni piszą o wadach optycznych bo mają do tego prawo. Na tym polega istota forum.

Po II- gie... już 3 osoby biorące udział w tej dyskusji jeździły MyRoad'em a jeszcze inne 3 osoby widziały ten skuter live w tym roku na zlocie w Berlinie... więc wypowiadają się mając jakąś wiedzę.

Po III- cie mam wrażenie, że masz jakiś syndrom niższości (T-max'owej) :clapping: gdzie akurat MR jest z innej grupy maxi. Jego konkurenci to SW-T600 czy AN 650 i jeśli już to akurat z tymi skuterami można go porównywać.

Tak czy owak ciekawe, że skuter wzbudza tyle emocji... chyba te 4 lata oczekiwania odcisnęły piętno na wielu użytkownikach skuterów Kymco :)

Opublikowano

przepraszam, absolutnie się z Tobą zgadzam! nie dyskutuje sie z Szefem.

jeżeli każdy na Forum ma prawo do wyrażenia swojej opinii, to ja zrobiłem to samo, ponieważ dokładnie tak widzę ten wątek (oczywiście przerysowałem swoją wypowiedź). aby nie marnować miejsca, zamknę się z moim kompleksem tmaxa i pójdę pojeździć skuterem dla biedoty.

kajam się i posypuję głowę popiołem

PS. nie zmienia to faktu, że czekam sobie spokojnie na prawdziwy test MR, bo jestem na etapie zmiany sprzęta

Opublikowano

Pax vobiscum - chyba jeszcze żadna premiera maxiskutera nie wywołał tyle emocjii, to chyba czteroletnie oczekiwanie nadszarpneło nerwy :clapping: . Tak jak pisałem wcześniej poczekajmy co napisze Mariusz oraz pierwsi posiadacze, poczytamy zobaczymy, nie róbmy z tej sprawy jakiejś krucjany ideologicznej...

Opublikowano

A żeby nie było,Ojciec Dyrektor dobrze prawi

DSC03673.JPG

DSC03676.JPG

DSC03677.JPG

Opublikowano

Po I- wsze jakie "WSZYSTKO"? Osobiście pisałem o wadach ale także i o zaletach. Inni piszą o wadach optycznych bo mają do tego prawo. Na tym polega istota forum.

Po II- gie... już 3 osoby biorące udział w tej dyskusji jeździły MyRoad'em a jeszcze inne 3 osoby widziały ten skuter live w tym roku na zlocie w Berlinie... więc wypowiadają się mając jakąś wiedzę.

Po III- cie mam wrażenie, że masz jakiś syndrom niższości (T-max'owej) :fireman2: gdzie akurat MR jest z innej grupy maxi. Jego konkurenci to SW-T600 czy AN 650 i jeśli już to akurat z tymi skuterami można go porównywać.

Tak czy owak ciekawe, że skuter wzbudza tyle emocji... chyba te 4 lata oczekiwania odcisnęły piętno na wielu użytkownikach skuterów Kymco :)

Mariusz,

biorąc pod uwagę wszystkie emocje związane z nowym Kymco tym bardziej czekamy na Twój test... kiedy, mniej więcej, możemy się go spodziewać?

(Ja czekam z nieciepliwością :) )

  • Administrator
Opublikowano

Mariusz,

biorąc pod uwagę wszystkie emocje związane z nowym Kymco tym bardziej czekamy na Twój test...

Małe sprostowanie- test będzie tym razem podwójny, tzn. w oparciu o wrażenia z jazd dwóch (niezależnych) kierowców.

Myślę, że po zbliżającym się długim weekendzie test powinien się znaleźć na stronie głównej :fireman2:

Opublikowano

Małe sprostowanie- test będzie tym razem podwójny, tzn. w oparciu o wrażenia z jazd dwóch (niezależnych) kierowców.

Myślę, że po zbliżającym się długim weekendzie test powinien się znaleźć na stronie głównej :fireman2:

Super, czekamy! :)

Opublikowano

Ale na tym drugim zdjęciu to kierownik jest zadowolony ......no chyba że to ich piwo takie dobre :fireman2: A Mariusz to wygląda jakby leżał na MY..... to dlatego wydaje się tak mało miejsca!!! On to specjalnie zrobił i wszystko jasne.!!!

Opublikowano

Mariusz dawaj szybko ten test bo co poniektórym puszczają już nerwy...

Panowie na zdjęciach to z tego co pamiętam chyba nie wiele mają wspomnień z oględzin MR 700 :fireman2:

  • Sympatycy
Opublikowano

Ja uważam, że nie ma co się obrażać, jeśli stwierdzamy, że np. jest mało miejsca, to nie dlatego, że jesteśmy hejterami Kymco. Po prostu JEST mało miejsca. Zdjęcia z testu pokażą to dobitnie (robiliśmy porównania m.in. z Downtownem). Proszę zauważyć, że nie porównujemy nigdy skuterów z różnych półek cenowych albo przynajmniej oprócz różnic jakościowych wskazujemy różnicę w cenie. W teście T-maxa 530 na pewno konkluzją byłoby stwierdzenie o absurdalnej cenie tego skutera, a że przy okazji świetnie jeździ - nie da się zaprzeczyć. Część uwag jest również prostym stwierdzeniem faktów - np. masa MyRoada to aż 292 kg. Można się obrażać ale na pewno nie na testerów tylko na konstruktorów.

Opublikowano

Mariusz, mamy fotkę z boku "naszej" testówki - jeśli nie zrobimy falstartu publikując ją przed testem, to mogę ją wrzucić.

EDIT: fotka

MR700_184cm.jpg

A kolega testujący Kymco na fotce ile ma wzrostu? Bu i na tym zdjęciu kolana mu jakby trochę wystają poa owiewki...

  • Sympatycy
Opublikowano

Kolega ma 184 cm wzrostu.

Opublikowano

Kolega ma 184 cm wzrostu.

Dzięki za info Kolego Smoku ;)

Mam wielką prośbę. Czy można podawać podczas testów wzrost testujących?

Inaczej będzie brzmiało zdanie "skuter oferuje odpowiednią ilość miejsca na nogi" w wykonaniu testującego o wzroście 175 cm a inaczej 190 cm.

Przepraszam za pisanie nie na temat.

  • Sympatycy
Opublikowano

Oczywiście, podajemy, dodatkowo zrobiliśmy zdjęcia porównawcze na Downtownie. Jak będzie trzeba dorobimy i inne ;) Oprócz wzrostu ważna jest długość nóg, dlatego lepiej robić fotki na innych skuterach. Mariuszowi nie było za ciasno, ale byli na spocie tacy, którzy na MyRoadzie wyglądali wręcz groteskowo z kolanami tuż pod kierownicą.

PS. Wg mnie akurat uwaga na temat.

Opublikowano

Czy na Xcitingu nie jest więcej miejsca niż na MR700?

  • Sympatycy
Opublikowano

Nie pamiętam w 100% ale wydaje mi się, że na Xcitingu było więcej miejsca. Możemy to łatwo sprawdzić robiąc fotkę naszemu testerowi na Xcitingu.

  • Klubowicze
Opublikowano

Miałem okazję posiedzieć na "mariuszowym" testowym MR. Wcześniej przez 2 lata jeździłem XC. Stwierdzam, że na XC jest zdecydowanie więcej miejsca. W każdym razie pozycja za kierownicą jest dużo wygodniejsza. Wygoda, to oczywiście subiektywne odczucie. Mam 177 wzrostu. Na XC prawie (prawie, nie całkiem!) mogłem wyprostować nogi. Na przednich podestach mogłem stopy przesunąć wyżej, lub niżej. Na MR nic z tych rzeczy :rip: Brakuje regulowanego zadupka. W ogóle brakuje zadupka! Poza tym przekrok wydawał mi się tak wąski i wysoki, że wsiadając bałem się tamtędy przełożyć stopę, żeby nie obcochnąć testówki.

Opublikowano

we wrześniowym "Motocyklu" jest test MR :)

Opublikowano

Co piszą?

Opublikowano

Ogólnie pozytywnie :frusty:

  • Administrator
Opublikowano

Test MyRoad'a 700i jest już dostępny na stronie głównej. Zapraszam do lektury :afro:

Opublikowano

Michalu wygląda na to, ze ma więcej miejsca na Downtownie niż na MyRoadzie...

Opublikowano

Test w wydaniu "dual" - uważam, że bardzo trafiony pomysł - dwie subiektywne oceny pozwalają precyzyjnie i "obiektywnie " wychwycic wady skutera - a fakt, że w niektórych miejscach wasze zdania są różne - świadczy o sumiennym podejściu do oceny.

Obydwaj zauważacie "pięty achillesowe" MR - mało miejsca na nogi. W takim gigancie, sądzę, że jest to niedopuszczalne, że nie wspomnę o "karbowanej podłodze" w schowku pod siedzeniem. Mi osobiście, a raczej, mojej żonie na 100% przeszkadzałoby wysokie wyprofilowanie fotela pasażera, co = napór wiatru na głowę pasażera. Mariusz - piszesz, że miałeś zabrudzoną szybę w kasku... no nie wiem co jest w takim razie ze mną "nie tak", ale ja mam to samo jeżdżąc Burgmanem (nie mam regulacji co prawda)

Pomysł z posadzeniem jednego drajvera na MR i DOWNTOWNA - myślę, że trafiony w 10 :afro: !!! Trochę mi szczęka opadła gdy porównałem te dwa zdjęcia.. :) .

( zrobiłem taki żart fotograficzny w wątku o Audi - "posadziłem" kierowcę z MR na SC-1 - tam też miejsca na nogi nie ma zbyt wiele... - jakaś nowa moda???)

Na zdjęciach przedstawionych w teście, KYMCO wypada bardzo pozytywnie, muszę jednak powiedziec, że z uwagi na jego w/w minusy nie kupiłbym tego skutera .... Czy wady te można nazwac dolegliwościami "wieku dziecięcego" :baby: , które będą poprawione ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...