Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Warsaw Motorcycle Show 1-3 marca 2019


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
5 godzin temu, arturo-bb napisał:

Bo na Youtube był ostatnio film z targów i cena 6999€.

To cena za C400X. Wersja GT np. w IT wyceniana jest na 7950€. Pierwsze oględziny na targach uzasadniają tę różnicę w cenie między X a GT. Pomijając kwestię ceny, na X siedzi się krzesełkowo i w mojej ocenie średnio natomiast na GT pozycja za kierownicą jest bardzo komfortowa, rzekłbym tak samo jak na C650GT. Pytanie czy 8 tyś € + extrasy to w klasie 400 nie będzie ceną zaporową... ale to już niebawem zweryfikuje rynek. Myślę, że wiosną/ latem przeprowadzimy testy drogowe obu skuterów. Czy uda się pokazać oba skutery na naszym zlocie? Nie wykluczam.

Na targach bardzo dużo różnych ofert elektryków. M.in oferta bardzo ciekawych i dobrze wykonanych skuterów marki Niu.

ce0f48cf637d9d80c2d14450e21338ea.jpg


dc559df6f6ee31d429a63b3f51ff8c88.jpg

 

Elektryfikacja wkroczyła też na stoisko Kymco. Przejechałem się kawałek nowością, Agility EV powered by iOnex, wbudowanym Noodoe i dwoma slotami na baterie... A to wszystko za cirka 10 tyś. PLN.
d8b54364769741927d2ab96025cbc5bf.jpg

668831887b24209357698c6a355e38c6.jpg

74fe40392ef39f680a9cd87e46b1359c.jpg

bd676aca36bf1f1900157136a4f566ad.jpg

1b2a9124ab4973738d8709d4c5a4f50d.jpg

c8a9ea7036e9d5e4f9c951f25b506004.jpg

63c6a741f151c6d67e59d4d39a18f4c7.jpg

 

W ofercie będzie też Kymco Like EV, także z ceną rozsądnie skalkulowaną.

Jeszcze takie obrazy ze stoiska Kymco.
4499a2da538250dd649ecca99588b206.jpg

28609bc178e55bc18ec731f5ecd279f7.jpg

246c58e69b10b1f3dbc978f9dc2664c2.jpg

6d719e2dbee64389ded7d340b802f922.jpg

 

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

    17

  • Piootr

    14

  • dr.big

    9

  • SzymonSeptic

    5

  • Klubowicze

Pytanko mam, czy kupując bilet przez Internet trzeba go drukować, czy wystarczy mieć w telefonie?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Wystarczy kod QR.

 

Jeszcze taki bonus z wczoraj

84f7b94086da1e7da6ddc213fb311be5.jpg

432be129d2901985d340425649929b1b.jpg

 

Strefa tatoo

b33dbd9f37be255b25a74914cd305cc9.jpg

c42d999b9b39c7706c145a461146be01.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Taki mały hicik ?

Pytałem Was parking strzeżony, bo jechałem dziś po drodze z kumplem odebrać nowego ktm duke do Łodzi....W końcu zdecydowaliśmy jechać na parking normalny pod ptak expo ,bo byliśmy już spóźnieni ( okazało się że.ktm nie jest jeszcze przygotowany i jest poślizg) .Wjeżdżamy koło 13stej w mega kocioł i gość w kamizelce co kieruje ruchem widząc nowe moto na przyczepie pyta : " do wystawców ?? "

Mówię tak !! Wieziemy moto do klienta ...A on ...Hala C czy D?? Mówię D ..to jedzcie tutaj w lewo ......

dojeżdżam do bramki z napisem parking VIP....gość w kamizelce chce wjazdowke VIP,  a mój ziomek do niego "szefie otwieraj tą bramkę bo nas zabiją, mieliśmy być 2h temu "

ochroniarz mówi ok wjedzcie pod wejście  ??

 

 

20190302_144520.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Małe podsumowanie targów. 

Może zacznę od tego, że w piątek było miło i luźno, jak to zwykle bywa. W sobotę, z tego co słyszałem, był mega kocioł. Wyjazd z targów w szczycie trwał 40 min. Z jednej strony słabo ale z drugiej świadczy o wysokiej frekwencji, co z pewnością jest sukcesem WMS w Nadarzynie.

W mojej ocenie naszym targom może jeszcze ciut brakuje do np. EICMA ale nie mamy się też czego wstydzić. Cała impreza oferuje wysoki poziom.

Na uwagę zasługiwały stoiska BMW, Yamaha, Kymco, grupy Piaggio. Zabrakło, podobnie jak w zeszłym roku - Hondy. Są tacy, którzy twierdzą, że tym razem Honda nie miała nowości na ten czas, co prawdą nie jest. Honda ma zawsze co pokazać ?. Takie Suzuki miało niewiele do pokazania (w mojej ocenie skromne stoisko) a jednak było obecne. Btw - faktycznie AN650 zniknął z oferty SMP na 2019, co uważam że będzie w prostej linii prowadzić do dalszej destrukcji tej marki w PL. Pytanie czy ktoś tam na górze się tym przejmuje.

Ciekawie przedstawiały się także stoiska Ducati, Kawasaki, Peugeota, Indiana, Harleya czy wielu mniejszych firm. Faktem jest, że na dwóch halach było też sporo "przeciągów". Niezagospodarowane miejsce czekało na wystawców, którzy z jakiś przyczyn nie dotarli. Dotarli za to odwiedzający i to świadczy, że rynek ma wciąż potencjał, a to dobry prognostyk na przyszłość ?

A jak Wasze wrażenia?

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, MariuszBurgi napisał:

(...)Zabrakło, podobnie jak w zeszłym roku - Hondy. Są tacy, którzy twierdzą, że tym razem Honda nie miała nowości na ten czas, co prawdą nie jest.(...)

Honda na targach w Berlinie (BMT) też zwyczajowo jest nieobecna. Nie przeszkadza jej to sprzedawać tu dużo moto ? . Widocznie taką mają koncepcję.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Mariusz, sporą część wystawy w piątek oglądaliśmy we dwóch. Podzielam twoją opinię dotyczącą braku Hondy, a nawet nazwę to 'po imieniu" - żenada i brak szacunku dla obecnych i przyszłych użytkowników marki. Czy to był bojkot ? Pycha ? Bo pokazywać napewno mają co. Na razie zachowali się jak uczniak i pokazali nam ... gest "Kozakiewicza". To samo tyczy się marki Kawasaki - pernamentnie omijającej wszelkie tego typu imprezy w kraju nad Wisłą.

Osobiście brakowało mi importerskich stoisk takich firm jak: Schuberth, Rukka, GIVI, Arai, Daytona, Dainese, które co roku prezentują wiele nowości. Może za mało sprzedają w Polsce, może mają mizernych dystrybutorów u nas, biednych, których nie stać na wystawienie produktów na takiej imprezie ? Były za to Shoei, Spidi, Cardo, Shad reprezentowane przez rodzimych dystrybutorów i chwała im za to. Kolejny temat to brak na wystawie opon motocyklowych. Czy nie ma w Polsce rynku na opony motocyklowe ? Czy nikt nie chciał przedstawić swoich ofert ? Emocjonujemy się często zadając pytania np. tu na forum, "jakie opony polecacie do ...?". Gdzie są Michelin, Metzeler, Pirelli, Bridgestone ? Znalazłem tylko jedno stoisko na którym były eksponowane dwa modele opon w tym ubiegłoroczna nowość Michelin Road 5. Może powinien się wystawić ze swoją ofertą skierowaną do motocyklistów np. Oponeo ?

Bardzo dużo było jednośladów z napędem elektrycznym. W tej dziedzinie notujemy ostatnio bardzo dynamiczny rozwój, a wręcz boom. Podoba mi się ten trend i mu gorąco kibicuję. Osobiście sam chciałbym w nieodległym czasie posiadać i jeździć miejskim e-skuterem. 

Wpadł mi w oko filigranowy, jednoosobowy elektryczny model marki NIU "U Pro". Moc silnika 800W by Bosch, pojemność baterii 48V - 21 Ah. Cena 6 400 zł.

 

ZWORpI2cS2mcBgEfsp57LA.thumb.jpg.b15e8731bae653df52a0dfbb10ee35a1.jpg

355771969_kw2w5cFpSBGKE99Strs6A.thumb.jpg.b42358a8e22e42283f9c82177f2147fe.jpg

FVEwa6E9Q7qtGuNyzOF4eg.thumb.jpg.6b60abb421831a608212246a8abc2250.jpg

 

Krótko podsumowując. Warsaw Motor Show to napewno jeszcze nie mediolańska EICMA, ale osobiście potencjał tu widzę. Organizator musi włożyć więcej wysiłku przy kolejnych edycjach i stanąć na wysokości zadania, abyśmy w przyszłym roku zobaczyli ofertę kompletną. Czego sobie i wszystkim moto zakręconym życzę.

 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Piotrek, przecież Kawasaki było ?

Co do Hondy... Pycha, bojkot? Mocne słowa ? Myślę, że ani to ani to. Bardziej trzeźwa kalkulacja stosunku kosztów do zysków. Czy dzięki wypasionemu stoisku na Ptaku firma z taką tradycją i tak rozpoznawalna w świecie sprzeda więcej motocykli w PL? Szczerze - nie sądzę... co oczywiście nie oznacza, że popieram absencję Hondy na WMS... ale jako, że sam kilka lat temu wystawiałem się na targach to pamiętam, że z drugiej strony wygląda to zupełnie inaczej jak widzi to typowy "apacz" targowy czy pozyskiwacz plakatów ?

Piszesz, że nie było wielu stoisk znanych przedstawicieli produktów moto. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Trzeba mieć świadomość, że rynek w ostatnim czasie mocno się zmienił. "Przymierzyć w realu ale kupić już na alliku u majfrenda...", bo tam taniej, bo tam nie mają kosztów promocji, magazynowania i wielu innych ?  Z naszą sprzedażą i odbiorcami nie mamy prawa oczekiwać standardów (ilości wystawców) z EICMA ... a jeśli ktoś tego oczekuje to znaczy, że ma słabe rozeznanie w temacie. Tak czy inaczej same Targi Ptak oferują wysoki poziom.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Teraz, MariuszBurgi napisał:

Piotrek, przecież Kawasaki było ?

Ups, to znaczy, że przeoczyłem. Może byli gdzieś w kącie ?

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
1 minutę temu, MariuszBurgi napisał:

Co do Hondy... Pycha, bojkot? Mocne słowa ? Myślę, że ani to ani to. Bardziej trzeźwa kalkulacja stosunku kosztów do zysków. Czy dzięki wypasionemu stoisku na Ptaku firma z taką tradycją i tak rozpoznawalna w świecie sprzeda więcej motocykli w PL? Szczerze - nie sądzę... co oczywiście nie oznacza, że popieram absencję Hondy na WMS... ale jako, że sam kilka lat temu wystawiałem się na targach to pamiętam, że z drugiej strony wygląda to zupełnie inaczej jak widzi to typowy "apacz" targowy czy pozyskiwacz plakatów ?

Mariusz, uważam, że bardzo spłyciłeś temat. Taka marka na największych targach branżowych w kraju to jest "Must Be". Kropka

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
3 minuty temu, Piootr napisał:

Mariusz, uważam, że bardzo spłyciłeś temat.

A ja uważam, że miałbyś większe prawo rościć takie wymogi gdybyś kupił Integrę nową w salonie ?

Powtórzę - żeby wymagać trzeba być też siłą nabywczą... a z tym u nas nie jest zbyt kolorowo.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
4 minuty temu, MariuszBurgi napisał:

 "Przymierzyć w realu ale kupić już na alliku u majfrenda...", bo tam taniej, bo tam nie mają kosztów promocji, magazynowania i wielu innych 

Nie wymieniałem marek od "majfriendów". Top marki

Odnośnik do komentarza

Ludzie przyjdą, powsiadają, porobią sobie zdjęcia "na sprzętach" do facebooka lub innej NK, wypierdzą się w kanapy, porysują zbiorniki i inne plastiki girami, a przy okazji coś odkręcą i tyle z tej "prezencji". Napisane oczywiście żartem. Co kupią? Nic, bo "w internecie" i tak taniej. No może smycz do kluczy zakupią w mocno preferencyjnej cene ? .

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
Teraz, MariuszBurgi napisał:

A ja uważam, że miałbyś większe prawo rościć takie wymogi gdybyś kupił Integrę nową w salonie ?

Przecież półroczną wzięłem. Jedną nowiutką Hondę kupiłem, a i AK550 też z salonu był ?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
1 minutę temu, Piootr napisał:

Przecież półroczną wzięłem. Jedną nowiutką Hondę kupiłem, a i AK550 też z salonu był ?

Spoko, jesteś / byłeś handlowcem więc wiesz o co mi chodzi.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

No nic. Prosiłeś o napisanie własnych przemyśleń ? po targach. Takie to przemyślenia mam właśnie ja. Może za dużo wymagam, ale taki już jestem.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
31 minut temu, Piootr napisał:

No nic. Prosiłeś o napisanie własnych przemyśleń ? po targach. Takie to przemyślenia mam właśnie ja. Może za dużo wymagam, ale taki już jestem.

Ok, każdy ma prawo do swoich przemyśleń a forum od tego aby o tym pisać. 

Jedno pytanie jest zasadne: czy wyłożone ok. 150 - 200 tysi na wystawiennictwo Hondy na PL targach, marki która na dzień dzisiejszy reklamy wielkiej nie potrzebuje, ma sens. Pewnie ktoś to szacuje i ocenia. Ja jedynie mogę się starać zrozumieć te działania. Poza tym, jak wspomniał dr.big, na BMT od lat też Hondy nie było a w DE rynek jest zdecydowanie bardziej rentowny jak w PL.

 

33 minuty temu, dr.big napisał:

Ludzie przyjdą, powsiadają, porobią sobie zdjęcia "na sprzętach", wypierdzą się w kanapy, porysują zbiorniki i inne plastiki girami, a przy okazji coś odkręcą i tyle z tej "prezencji". Napisane oczywiście żartem. Co kupią? Nic, bo "w internecie" i tak taniej. No może smycz do kluczy zakupią w preferencyjnej cene ? .

Ciut przejaskrawione ale wiadomo o co chodzi. Coś w tym jest ?

Odnośnik do komentarza
Napisane oczywiście żartem. Co kupią? Nic, bo "w internecie" i tak taniej. No może smycz do kluczy zakupią w mocno preferencyjnej cene  .



O przepraszam, kupiłem
Co prawda tylko rękawice,
Była rozmiarówka, można było przymierzyć, więc kupiłem

Fakt koszty wystawienia się na takich targach są niewspółmiernie wysokie do ewentualnych zysków z późniejszej sprzedaży.
W dobie Googla itp oraz ogólnej globalizacji cieszmy się, że producenci i dystrybutorzy chcą jeszcze inwestować w tego typu imprezy w celu promowania swoich marek.
Ale jak już ktoś się wystawia to mógłby włożyć w to trochę „serca” Ubodło mnie stoisko Ducati.
Stał tam min piękny diavel, a zbiornik miał tak usmarowany paluchami jakby przeszła tam wycieczka przedszkolaków i to w tłusty czwartek......a „przedstawiciele” marki zabawiali się konwersacją z hostessami.
Na szczęście było kilku wystawców, którzy podeszli do tematu profesjonalnie i stoiska ich cieszyły umysł.
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Długi 1973 napisał:

(...)Ubodło mnie stoisko Ducati.
Stał tam min piękny diavel, a zbiornik miał tak usmarowany paluchami jakby przeszła tam wycieczka przedszkolaków i to w tłusty czwartek......(...)

To inna strona medalu ? . Brak poszanowania czyjejś własności. Jakiś księciunio z innym pseudo lordem myślą, że skoro zakupili bilet za całe 40 zeta, to już wszystko im wolno. Muszą przecież "wykorzystać" wydatek. I między innymi dlatego wystawcy podchodzą do takich imprez tak, jak podchodzą... Temat rzeka.

Odnośnik do komentarza

Jaki rynek
Taka wystawa
Czego chcieć od Hondy...
Dla mnie takie wystawy to raczej miejsce spotkań z kolegami przy fajnych sprzętach
:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza

IMHO słabizna, począwszy od dojazdu (korki), parkingów (mało), organizacji (słaba informacja, chaotyczna ekspozycja), zatorów na bramkach wejściowych, a na ekspozycji kończąc.

Królował chleb ze smalcem i pseudo oscypki.

Na szczęście był nowy Gutek i Triumph Scrambler 1200 :)

Dla amatorów maxi przejażdżka po warszawskich salonach (BMW, Yamaha i Piaggio) byłaby dużo przyjemniejsza - bez korków, bez tłumów i za free :D

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
7 godzin temu, MariuszBurgi napisał:

czy wyłożone ok. 150 - 200 tysi na wystawiennictwo Hondy na PL targach, marki która na dzień dzisiejszy reklamy wielkiej nie potrzebuje, ma sens.

Jedna prosta zasada jak napisałeś , dobre marki nie potrzebują reklamy ,dobre marki MOGĄ pojawić się na targach lecz nie MUSZĄ ? .Widocznie ktoś z Hondy Poland stwierdził ,że taki marketing jest im zbędny...Nie było ich 2 razy na targach w Warszawie jak i 2 razy na Berlińskich Motorrad Tage .Nie znaczy to ,że lekceważą klienta..... . 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...