Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Burgman 125 Szarpie i gaśnie przy 80km/h


Maniek burgman125

Pytanie

Witam pacjent to Burgman 125 2005r. Odpala bez problemu na wolnych silnik działa bez zarzutow. Na obroty wkręca się bez problemu ale jak przychodzi czas jazdy to do 80km/h jest dobrze a potem zaczyna się dusić jakby brakowało paliwa i gaśnie.W skuterze wymienione zostaly cewka świeca moduł zapłonu pompa podciśnienia paliwa gaźnik czyszczony.Co może być  zs przyczyna

Odnośnik do komentarza

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

A czy przypadkiem nie regulowałeś poziomu paliwa przy okazji w gaźniku?Jeśli nie to sprawdź działanie pompki paliwa i czystość filtra paliwa/wymień go/.Sprawdź filtr powietrza.

Odnośnik do komentarza
  • 0
33 minuty temu, kga1 napisał:

A czy przypadkiem nie regulowałeś poziomu paliwa przy okazji w gaźniku?Jeśli nie to sprawdź działanie pompki paliwa i czystość filtra paliwa/wymień go/.Sprawdź filtr powietrza.

Filtr paliwa założony na początku sezonu poziom paliwa nie był regulowany zaworek szczelny pompka paliwa nowa filtr powietrza po czyszczeniu 

1 minutę temu, Maniek burgman125 napisał:

Filtr paliwa założony na początku sezonu poziom paliwa nie był regulowany zaworek szczelny pompka paliwa nowa filtr powietrza po czyszczeniu. Czy zawory mają coś z tym wspolnego.

 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Zawory to ostatnie rzecz gdzie szukać. W/g mnie problem jest w układzie zasilania. Przy tej prędkości silnik pracuje na wysokich obrotach i wygląda to tak jak by był za niski poziom paliwa. lub problem z pompką benzynową. Dmuchnij do zbiornika /od strony pompki ale odkręć korek wlewu/, może jest w nim jakaś niespodzianka np. szmata co zatyka dopływ paliwa, może luźny automat ssania, jeśli rozkręcany gaźnik sprawdź na dyszy wolnych obrotów czy jest na sprężynce podkładka z uszczelniaczem gumowym.Czy to jest od razu czy trzeba jechać kilka, kilkanaście minut aby wystąpiły objawy.Sprawdź stan przepony i czy iglica nie wpadła w sprężynę. Sprawdź dobrze kruciec ssania. Sprawdź stan przewodów podciśnieniowych tych cienkich bo od nich napędzana jest pompa paliwowa podciśnieniowa. Sprawdź zawór EGR czy nie uszkodzona przepona. Wszystkie przewody podciśnieniowe od pompy do gaźnika i zaworu EGR muszą być OK.Piszesz gaźnik czyszczony. W nim szukaj przyczyny.Jeśli koło jest w górze to obroty ma bez problemu?Wkręca i trzyma?

Odnośnik do komentarza
  • 0
5 godzin temu, GrzechoCnik napisał:

Posprawdzaj złączenia bo może lewe powietrze gdzieś dochodzi.

Też bym od tego zaczynał szukanie problemu, pomoże Ci w tym Plak, psikasz i jak ciągnie lewe powietrze od razu rosną obroty.

Odnośnik do komentarza
  • 0
10 godzin temu, krzysfryna napisał:

Też bym od tego zaczynał szukanie problemu, pomoże Ci w tym Plak, psikasz i jak ciągnie lewe powietrze od razu rosną obroty.

 

Odnośnik do komentarza
  • 0

Tak myślę że w dobrym tonie było by odpowiedzieć, a jeśli usterka została zdiagnozowana, podać przyczynę. To, że ty masz sprawny pojazd, nie znaczy iż podobny przypadek nie spotka innego użytkownika tego forum. Byłby fajnie jak by mógł naprawić swój skuter. Prosisz o poradę to pomagaj innym.Tak myślę że wymaga tego również dobre wychowanie.

:P

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...