Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Już za moment bierzemy na "warsztat" Forze MY2018. Odnośnik do komentarza
pawulon Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 W mojej Hondzie tą szara już wczoraj sprzedali, a niebiesko-srebrna się rejestruje dla Honda Polska jako egzemplarz dle dziennikarzy do testów. Wczoraj ja obejrzałem dokładniej jak juz stała na salonie podkręcana. Rzeczywiście ma Start/Stop. Zmyliło mnie ze przycisk który to wyłącza (można to wyłączyć permanentnie) jest w miejscu gdzie większość motocykli i skuterów ma przycisk wyłączenia zapołonu. Wu wyłączenia zapłonu nie ma osobnego. Pozycja wygodnia, jest trochę niżej niż w poprzedniej 125. Kufer ogromny, wkładałem swój integral który nie wszędzie się mieści, a tu mieści się i z przodu i z tylu i jeszcze zostaje sporo miejsca po środku. Dodatkowo są takie fajne wnęki z lewej strony i z przodu (lewa siedzą klucze) gdzie można spokojnie poskładane ortalion wcisnąć. Ciekawi mnie czy 300 będzie miała taki sam barażnik. Wersja 125 nie ma kontroli trakcji. Z tego co patrzyłem to opony są Michelin. Odnośnik do komentarza
PINKI Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 1 godzinę temu, pawulon napisał: Wersja 125 nie ma kontroli trakcji. To dziwne powinna być po lewej stronie Odnośnik do komentarza
pawulon Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Wersja 125 nie ma w ogóle kontroli trakcji. Tam gdzie 300 ma wyłącznik w lewej manetce w 125 nie ma nic. 22 godziny temu, MariuszBurgi napisał: Już za moment bierzemy na "warsztat" Forze MY2018. Widzę że skuter będziesz miał z Hondy na Witolińśkiej.... Odnośnik do komentarza
Cairo Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Dnia 17.07.2018 o 11:27, pawulon napisał: Wersja 125 nie ma w ogóle kontroli trakcji. Tam gdzie 300 ma wyłącznik w lewej manetce w 125 nie ma nic. Bez przesady, po jakiego grzyba w 125 kontrola trakcji. To akurat uzasadniona oszczędność i nie ma co płakać że jej brakuje. Bardzo ładny sprzęt, jedyne co bym się przyczepił, to wolę gołe kierownice. Odnośnik do komentarza
pawulon Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 I jak, odebrał ktoś w końcu tą 125? Jakie wrażenia z użytkowania? Odnośnik do komentarza
lukas352 Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Pokazały się pierwsze opinie z PL: Odnośnik do komentarza
PINKI Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Odebrałem 125 i powiem że po pierwszych 30 kilometrach jedzie się lepiej niż poprzednim modelem. Jakaś taka żwawsza i lepsza w prowadzeniu. W niedzielę lecę nią do Wolsztyna to zobaczymy jak na trasie. Na ten moment ok 0A51AC53-BFB6-4CF3-85E7-AFDFC7CA5BEC.MP4 Odnośnik do komentarza
PINKI Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 Pierwsze kilometry za mną. Ogólnie prowadzi mi się lepiej od poprzedniego modelu ( więcej ustawień tylnich sprężyn ) lepiej tłumni nierówności. Co do osiągów to nie wiem bo jest na dotarciu, spalanie jak w poprzednim modelu. Mam zrobione 344 km a komputer pokazuje do przejechania jeszcze ponad 170 km. Po dzisiejszej trasie ponad 200 km jest jeden minus i to duży ( skończy się reklamacją ) kanapa się pofałdowała i na ten moment nie che wrócić do swojego położenia. Dalsze relacje niedługo. A jakie są Wasze odczucia? Odnośnik do komentarza
PINKI Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Kanapa została naprawiona przez upały uelastycznił się jakiś plastik i puściły odciągi - tapicer poprawił fabrykę i teraz jak to powiedział dzieci po dzieciach Odnośnik do komentarza
pawulon Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 to nie pojechałeś do Hondy z reklamacją tylko do tapicera? Odnośnik do komentarza
PINKI Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Po oględzinach w ASO to importer zlecił naprawę. I może dobrze bo jest lepiej zrobiona niż oryginał. Oczywiście nic nie płaciłem Odnośnik do komentarza
pawulon Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 To ok. W 300 kanapa jest z innego materiału. Sprawia wrażenie grubszego i ma inną fakturę. Później wrzucę foto. Odnośnik do komentarza
Slawomir Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Ja zakupiłem ten model po doświadczeniach z PCX-em i Junakiem 126 (biegówka) i próbą zdania prawka kat. A. I muszę powiedzieć, że przyjemność z jazdy odzyskałem dopiero jak przejechałem kilkadziesiąt kilometrów Forzą. Motory są spoko, ale moja podzielność uwagi utrudnia mi komfortowe poruszanie się po mieście na motocyklu biegowym. Mam 192cm wzrostu i Forza jest dla mnie jeszcze trochę za mała, ale z dostępnych opcji chyba największa. Niestety mam też problem z kanapą... Odnośnik do komentarza
PINKI Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Zgłoś ten ten fakt do swojego Dealera z nadzieją że Tobie naprawią tak jak mi. Bo jak dostaniesz nowa to będzie to samo. Kanapę trzeba wzmocnić od spodu nitami które utrzymują właściwy naciąg materiału. Te oryginalne wewnętrze mocowania puszczają. ja po naprawie zrobiłem ponad 1000 km i wszystko jest ok Odnośnik do komentarza
Slawomir Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Tak też uczynię, Dzięki Odnośnik do komentarza
PINKI Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 2 godziny temu, Slawomir napisał: Tak też uczynię, Dzięki W takim razie daj znać co z tego wyszło Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Ruszyliśmy z testem nowej NSS 125. Już teraz mogę powiedzieć, że różnic do wersji "przedliftowej" jest sporo. Szczegóły już niebawem Odnośnik do komentarza
PINKI Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Czekam z niecierpliwością na relację Odnośnik do komentarza
pawulon Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Dnia 29.08.2018 o 22:14, MariuszBurgi napisał: Ruszyliśmy z testem nowej NSS 125. Już teraz mogę powiedzieć, że różnic do wersji "przedliftowej" jest sporo. Szczegóły już niebawem Róbcie lepiej test nowej 300, ale jeszcze lepiej Forza 300 vs X-Max 300 Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 300'tka czeka w kolejce. Odnośnik do komentarza
PINKI Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Odebrałem stelaż pod kufer centralny dla chętnych podaję jego numer katalogowy 08L70-K40-F00 cena po rabacie ok 500 złotych są jeszcze dostępne takie życzy jak: Kufer centralny zdalnie otwierany 08L72-K40-F70 ceny jeszcze brak ( dramat w montażu rozebrać trzeba pół skuta, a sam system jest oparty na siłowniku z linkami, które zwalniają blokadę zamka od kufra ) Grzane manetki ( stopień grzania pokazuje się na komputerze/wyświetlaczu w lewym górnym narożniku ) 08T70-K0B-U00 ceny jeszcze brak Pod zdjęciami pdf jak to wszystko samemu zamontować 20180702200611_7678.pdf 20180702200517_4463.pdf Odnośnik do komentarza
Sympatycy kris02 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Normalnie lala Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 2 Września 2018 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Nowa Forza 125 to extremalnie oszczędny pojazd. Na pierwszym kotle dobiłem do 450 km (z zapasem) a jeździłem także extremalnie... Żwawo. Po zatankowaniu BC deklaruje teraz taki zasięg... Odnośnik do komentarza
PINKI Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Zgadza się dobicie pod 500 km na jednym zbiorniku to nie problem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się