Pojezdziłem trochę kymco agility 50. Zakochałem się w skuterach. Tak mi sie jazda spodobała (pożyczonym na kilkanaście dni kymco), że odstawiłem na ten czas moją hondę vfr. Wymyśliłem sobie, że kupię jakąś używaną stodwudziestkepiątkę lub coś do 200ccm. Mam od dawna prawo jazdy kat. A więc to nie problem. W dalszej przyszłości chciałbym takim skuterem objechać Polskę wzdłuż granic. No i wykorzystywac do 2-3 dniowych małych wypraw w promieniu 200-300 km. O ile o motocyklach mam jakieś pojęcie to skutery są dla mnie ciagle tajemnicą. Sporo poczytałem ale wątpliwosci nie rozwiałem. Chcialbym kupić używany skuter. Tanio a nawet bardzo tanio i powoli ale konsekwentnie go wyremontowac i doprowadzic do jak najlepszego stanu. Zależy mi żeby był ekonomiczny z dobrym dostępem do częsci. Moze inaczej: szukam czegos w jak najlepszym stosunku niskiej ceny przy zakupie do pozniejszej eksploatacji. Nie wiem czy chcę coś na wtrysku czy na gaźniku, z chłodzeniem cieczą czy nie. Nie mam ciśnienia na rocznik. Nie zależy mi na ekstremalnych osiągach a raczej na szeroko pojętej ekonomice oraz sensownym dostępie do czesci i akcesoriów. Nie będę jezdził po autostradach ani drogach ekspresowych. Na dalsze wyjazdy i mocniejsze wrażenia mam vfr-e. Podpowiedzcie czego szukac i w jakim kierunku pójść? Rozważam rownież sprowadzenie skutera od zachodnich sąsiadów..
Pytanie
aafrica
Witam,
Pojezdziłem trochę kymco agility 50. Zakochałem się w skuterach. Tak mi sie jazda spodobała (pożyczonym na kilkanaście dni kymco), że odstawiłem na ten czas moją hondę vfr. Wymyśliłem sobie, że kupię jakąś używaną stodwudziestkepiątkę lub coś do 200ccm. Mam od dawna prawo jazdy kat. A więc to nie problem. W dalszej przyszłości chciałbym takim skuterem objechać Polskę wzdłuż granic. No i wykorzystywac do 2-3 dniowych małych wypraw w promieniu 200-300 km. O ile o motocyklach mam jakieś pojęcie to skutery są dla mnie ciagle tajemnicą. Sporo poczytałem ale wątpliwosci nie rozwiałem. Chcialbym kupić używany skuter. Tanio a nawet bardzo tanio i powoli ale konsekwentnie go wyremontowac i doprowadzic do jak najlepszego stanu. Zależy mi żeby był ekonomiczny z dobrym dostępem do częsci. Moze inaczej: szukam czegos w jak najlepszym stosunku niskiej ceny przy zakupie do pozniejszej eksploatacji. Nie wiem czy chcę coś na wtrysku czy na gaźniku, z chłodzeniem cieczą czy nie. Nie mam ciśnienia na rocznik. Nie zależy mi na ekstremalnych osiągach a raczej na szeroko pojętej ekonomice oraz sensownym dostępie do czesci i akcesoriów. Nie będę jezdził po autostradach ani drogach ekspresowych. Na dalsze wyjazdy i mocniejsze wrażenia mam vfr-e. Podpowiedzcie czego szukac i w jakim kierunku pójść? Rozważam rownież sprowadzenie skutera od zachodnich sąsiadów..
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
24 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się