Astonpiotr Opublikowano 3 Października 2018 Opublikowano 3 Października 2018 Ładny sprzęt ale juz te manetki to mogliby dac inne... Miałem te same w 300i i uważam że są ochydne. Takie małe pierdołki a o ile byłoby lepiej...
smarciu Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Wolałbym, większy schowek pod kanapą, a samo aku gdzieś pod czachą z przodu, nawet kosztem zmniejszenia jednego schowka pod kierownicą. Poza tym bardzo fajny sprzęt. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Belmond Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Prawda z tym aku. Nosidełko spoko rzecz, ale aby wymontować aku w celu naładowania na zimę to można się dwa razy w roku pogimnastykowac, a schowek przydaje się non stop. Ja na filmie zauważyłem ten „przełącznik świateł” za to. Dalej mnie to zastanawia czy to faktycznie przełącznik świateł.
Makrotek Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 Ale wyłącznik rozrusznika ciekawie przeniesli... Jakoś nie lezy mi do końca filozofia Kymco rozmieszczenia/zmiany przycisków na kierownicy w nowych pojazdach.
Arcadio 17 Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Byłem w piątek obejrzeć go na żywo w Łomiankach - jeśli chodzi o design, skuter miażdży, nawet w czarnym macie. Wykończenie i ogólny look skutera na b. dobrym poziomie. Pozycja za kierownicą b. wygodna, po opuszczeniu z centralki b. łatwy do kontrolowania, jakby nic nie ważył. Mimo późnej pory pan z obsługi na chwilę mi go odpalił, skut pracuje z fajnym basowym pomrukiem. Na zdjęciach z prezentacji centralny schowek pod siedzeniem wyglądał na mały (miejsce tylko na 1 kask), ale za widocznym otworem załadunkowym jest jeszcze miejsce na jakiś czteropak piwa . Swoją drogą, żeby coś więcej ze sobą zabrać, bez centralnego kufra się nie obejdzie. Siedząc na harleyowca odniosłem wrażenie, że miejsca dla oparcia dla stóp jest tak sobie. Żeby nie było, że to złudzenie, przesiadłem się na szybko na downtowna 350, który stał obok. I rzeczywiście - miejsca w downtownie jest więcej! Pytałem też, czemu sprowadzili skutery tylko w czarnym macie. Odpowiedź - ludzie pytają o różne kolory, ale jak przychodzi co do czego to biorą albo czarny albo biały. Zresztą tą dostawę zamówili tak bardziej "czujnikowo', w następnej (grudzień/styczeń) powinien pojawić się niebieski mat . Na razie skuter stoi tylko na ekspozycji, bo go muszą zarejestrować. Z rozmowy ze sprzedawcą wywnioskowałem, że nie będą robić problemu z dwugodzinną jazdą próbną. Co do ceny to negocjacje mogą być twarde, bo jak im się na pniu cała partia sprzedała, to motywację do obniżek mogą mieć słabą. Teraz coraz wcześniej będzie zapadał zmrok, więc któregoś dnia podjadę i poproszę, aby wyprowadzili skuta na zewnątrz to się skuteczność i zasięg świateł zobaczy. Tyle ogólnie ode mnie, na pewno bardziej doświadczeni koledzy będą mieli więcej do powiedzenia, jak już będą po jazdach próbnych. Na co i ja liczę.
kusto78 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Witam. Na targach w Poznaniu przymierzałem się do obecnych tam skuterów, i moje wrażenia są takie, że sprzęt, którym byłem najbardziej zainteresowany, czyli Yamaha XMAX 300 wypadł z kręgu moich zainteresowań z uwagi na to, że podesty wymuszały na moich stopach jakieś dziwne ułożenie, powodujące wykręcanie kostek na zewnątrz. Tak, jakby tunel był za szeroki. No trudno. Ale po raz kolejny sprawdziło się, że prospekty reklamowe, to nie wszystko, i trzeba koniecznie przymierzyć się w realu do maszyny. Trochę zawiedziony podreptałem do stoiska Kymco, gdzie stały obok siebie m.in. Dowtnown 350 i Xciting S400. Zarówno na jednym, jak drugim siedziało mi się wygodnie, ze wskazaniem na Xcitinga. Na DT 350 odnosiłem wrażenie, że siedzę niżej, a kierownica jest wyżej. Na końcu odwiedziłem stoisko Vespy, a siadając na model 300 przeżyłem lekki szok, bo pozycja na tym zdawałoby się miejskim skuterze na kolach 12, była mega wygodna, taka naturalna. Hmm, gdyby nie te male koła i raczej jednoosobowy charakter, to kto wie, czy bym się nie skusił na Vespę ? No dobra, wracając do tematu Xcitinga S400, mam pytanie dotyczące tego wiania po nogach. Z testu wynikało, że owiewka jest tak ukształtowana, że wiatr daje poniżej kolan. Druga wada tego skutera, to ten śmieszny bagażnik. To bym mógł akurat przeboleć, bo bym sobie zamontował kufer. Ale jak jest z podwiewaniem nóg? Jeśli ktoś ma doświadczenia w tej kwestii, to będę wdzięczny za podzielnie się opinią.
kamatosek Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 Panowie, jeździ z was ktoś nowym Xcitingiem S400 po Warszawie? Jak się tym jeździ w korkach jakie jest realne spralanie po dotarciu. Czy kanapa jest faktycznie mega niewygodna ?
Patryk1974 Opublikowano 31 Maja 2021 Opublikowano 31 Maja 2021 witam wszystkich, Planuje zakup duzego maxi skutera, Biore pod uwage Kymco x Citing S 400. Czy ktos moze mi powiedziec o tej maszynie. Mam na mysli : czy jest to sprzet bezawaryjny, ktos uzytkowal dluzej, gdzie mozna cos wiecej poczytac, bede wdzieczny za i nformacje. szerokiej drogi pozdrawiam, Patryk
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 14 Września 2021 Autor Administrator Opublikowano 14 Września 2021 Na 2021 Xciting'a S400 dostosowano do EURO5. Spontanicznie, taka pogadanka o tym, chyba lekko niedocenianym skuterze 😎 1
ALIGATOR Opublikowano 15 Stycznia 2022 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Dobry dzień, czy ktoś z forumowiczów posiada w.w sprzęt, zastanawiam się nad zakupem ale sam nie wiem?
ALIGATOR Opublikowano 31 Stycznia 2022 Opublikowano 31 Stycznia 2022 a już w sumie nie ważne 🙂 poprzymierzałem się i wszystko małe i postanowiłem zakupić Burgmana 400
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się