Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Dnia 7.03.2018 o 17:09, Wiseguy napisał: Rozmawiałem z importerem na ten rok nie zamówili i nie zamówią nowego Xciting s "bo nie chcą sobie robić konkurencji (stary model) i poczekają jak się sprawdzi we Włoszech" Z tego co wiem powód jest prozaiczny: wprowadzenie do sprzedaży przesuwa się i wiele wskazuje na to, że S400 może pojawić w salonach EU najwcześniej późnym latem. Tak czy inaczej jest nadzieja, że S400 zobaczymy jeszcze w tym roku. Sztuka, która była na targach właśnie została spakowana i pojechała na kolejną wystawę... ale w ostatniej chwili zostałem namówiony do pochylenia się nad różnicami jakie dzielą dotychczasowego i nowego Xcitinga MY2018. W efekcie wyszła taka szybka zajawka (porównanie stary vs nowy): KLIK FB Odnośnik do komentarza
Klubowicze Cormoran Opublikowano 16 Marca 2018 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 No to czekamy na test i ewentualne porównanie Odnośnik do komentarza
Nurider Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Czy to tylko złudzenie,czy w nowym modelu jest mniej miejsca na nogi? Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 17 Marca 2018 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 W filmiku komentarz podsumowujący pozycję na s400 został wycięty ze względu na słabą jakość audio (niestety ogólnie całe audio jest słabe). Pozycja na S400 jest bardziej "sportowa". Idącą w kierunku AK/Tmax. Poza tym skuter jest krótszy od poprzednika co finalnie daje poczucie mniejszej swobody w okolicach kolan przy skęconej kierownicy vs poprzednik. Z pewnością nie jest to idealny pojazd dla (powyżej 185 cm) długonogich dryblasów . Dla takich bardziej polecałbym AK'acza. Odnośnik do komentarza
Nurider Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Krótszy?? akurat gdyby go wydłużyli i dołożyli z 2-3 cm na nogi, to byłby progres... Chciałem go brać w ciemno, ale teraz widzę, że bez przymiarki się nie obejdzie. AK nie ma nic takiego, oprócz silnika oczywiście, co by mnie skłaniało do zmiany obiektu zainteresowań. Silnik w starym XC, po dodaniu rolek doktora P, jest IMHO wystarczająco dobry, nawet na dalekie wypady we dwoje, z dużym bagażem (sprawdzone) .No trudno, na razie i tak zamówiłem biegowca a za rok... się zobaczy. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 17 Marca 2018 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 10 minut temu, Nurider napisał: Krótszy?? akurat gdyby go wydłużyli i dołożyli z 2-3 cm na nogi, to byłby progres... Zamysł był chyba inny. Stworzyć jeszcze zwrotniejszy skuter, jeszcze bardziej >sportowy< (stąd oznaczenie "S") z bardzo dobrym wyposażeniem seryjnym. Porównanie wymiarów/masy: Xciting 400: [dł./szer./wys. (mm)]: 2220/795/1285 (Waga 193 kg.) Xciting S400: [dł./szer./wys. (mm)]: 2175/805/1415 (Waga 189 kg.) Odnośnik do komentarza
slavko1 Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Dziękujemy za pokazanie różnic stary kontra poliftingowy i czekamy na prawdziwy "TEST" Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 26 Września 2018 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Nowy S400 zbliża się... już lada moment... Odnośnik do komentarza
smarciu Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Moim zdaniem S zapowiada się bardzo przyzwoicie. Jestem ciekaw porównania z innymi 4setkami. Jak opanują pazerność na kasę, to może być spektakularny sukces Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza
Geddy Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Jak dla mnie to dużo ładniejsze zegary niż w AK,bardziej stonowane,mniej "pstrokate" Odnośnik do komentarza
Lincoln Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Kymco przedstawia serial pt "Kopiowanie skuterów Yamahy". Tym razem odcinek 2: "Jak skopiować XMAXa400". Po pierwszym odcinku "Jak skopiować TMaxa", odebranym pozytywnie przez widzów, czas na ciąg dalszy tej historii, tym razem inzynierowie z Tajwanu wzięli się za kolejny skuter ze stajni Yamaha i przerobili go na własny. Czekamy na kolejne odcinki. Odnośnik do komentarza
mxmichal Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 oficjalna cena na stronie Kymco.pl : Kymco Xciting S400 - 24,990 zł Odnośnik do komentarza
pawelecm Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Widzę, że ten model będzie miał system ABS Bosch 9.1, czy to oznacza, że będzie działał również w pochyleniu podczas ostrych zakrętów? Kojarzy mi się, że ta wersja systemu już miała zintegrowany system MSC. Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 4 godziny temu, mxmichal napisał: oficjalna cena na stronie Kymco.pl : Kymco Xciting S400 - 24,990 zł W porównaniu do ceny nowego Burgmana 400 (33 500,00 zł) cena wydaje się OK, ale patrząc na cenę FORZY 300 to już mniej. Jeszcze tańszy jest w tej chwili MaxSym 600 - ale ten nowością raczej nie jest. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Forza z silnikiem 25 koni vs Kymco z silnikiem 36 koni. To jakby inna liga. Przy Xmaxie 400, który ma starszą 34 konną, ale stosunkowo mułowatą jednostę oraz kosztuje 29900, to cena Kymco wygląda już nie najgorzej. Odnośnik do komentarza
Motor-Land Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Cześć! Dodam tylko, że już po weekendzie Xcitingi S 400 przyjadą do nas do magazynu, skąd trafią kilka dni później (piątek max) do dealerów. Na razie w kolorze czarny mat Odnośnik do komentarza
smarciu Opublikowano 28 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Test Odnośnik do komentarza
slavko1 Opublikowano 29 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Odnośnik do komentarza
Belmond Opublikowano 29 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Czy w miejscu, w którym AK 550 ma killswitch xciting S ma włącznik świateł? Xciting 500 tak miał. Ale za to w S nie widzę killswitcha. Brakuje mi tego włącznika świateł w AK. Odnośnik do komentarza
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 29 Września 2018 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Nie montuje się już włączników świateł w motocyklach czy skuterach. Odnośnik do komentarza
Belmond Opublikowano 29 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Czyli to jest killswitch? Odnośnik do komentarza
rafiklegia Opublikowano 29 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 A może to oświetlenie bagażnika Odnośnik do komentarza
Corleone Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Powiem, że z wyglądu... ZAJEBISTY. Szkoda, że nie wygospodarowali jak w X-Max 400 schowka na dwa kaski. Od tej Yamahy będzie tez pewnie około 5 tys. tańszy.Wysłane z mojego FRD-L19 przy użyciu Tapatalka To sie w listopadzie zeszlego roku wstrzelilem z cena Pozdrawiam,Corleone Odnośnik do komentarza
tmielcarz Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 On 9/29/2018 at 11:48 AM, Belmond said: Czyli to jest killswitch? To jest zapewne wyłącznik świateł. Na innych rynkach może być dopuszczalny. U nas pewnie będzie zaślepka, żeby dało się homologować ten skuter - tak było w xcitingu 400i. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 3 Października 2018 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 No i nowy S400 już w PL! Unboxing 1 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się