Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco Xciting S400 MY2018


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
  Dnia 7.03.2018 o 17:09, Wiseguy napisał:

Rozmawiałem z importerem na ten rok nie zamówili i nie zamówią nowego Xciting s "bo nie chcą sobie robić konkurencji (stary model) i poczekają jak się sprawdzi we Włoszech"

Z tego co wiem powód jest prozaiczny: wprowadzenie do sprzedaży przesuwa się i wiele wskazuje na to, że S400 może pojawić w salonach EU najwcześniej późnym latem. Tak czy inaczej jest nadzieja, że S400 zobaczymy jeszcze w tym roku. 

Sztuka, która była na targach właśnie została spakowana i pojechała na kolejną wystawę... ale w ostatniej chwili zostałem namówiony ;) do pochylenia się nad różnicami jakie dzielą dotychczasowego i nowego Xcitinga MY2018.

W efekcie wyszła taka szybka zajawka (porównanie stary vs nowy): KLIK FB

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

W filmiku komentarz podsumowujący pozycję na s400 został wycięty ze względu na słabą jakość audio (niestety ogólnie całe audio jest słabe).

Pozycja na S400 jest bardziej "sportowa". Idącą w kierunku AK/Tmax. Poza tym skuter jest krótszy od poprzednika co finalnie daje poczucie mniejszej swobody w okolicach kolan przy skęconej kierownicy vs poprzednik. Z pewnością nie jest to idealny pojazd dla (powyżej 185 cm) długonogich dryblasów ;). Dla takich bardziej polecałbym AK'acza.

Odnośnik do komentarza

Krótszy?? :( akurat gdyby go wydłużyli i dołożyli z 2-3 cm na nogi, to byłby progres... Chciałem go brać w ciemno, ale teraz widzę, że bez przymiarki się nie obejdzie. AK nie ma nic takiego, oprócz silnika oczywiście, co by mnie skłaniało do zmiany obiektu zainteresowań. Silnik w  starym XC, po dodaniu rolek doktora P, jest  IMHO wystarczająco dobry, nawet na dalekie wypady we dwoje, z dużym bagażem (sprawdzone) .No trudno, na razie i  tak zamówiłem biegowca a za rok... się zobaczy.

 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
10 minut temu, Nurider napisał:

Krótszy?? :( akurat gdyby go wydłużyli i dołożyli z 2-3 cm na nogi, to byłby progres...

Zamysł był chyba inny. Stworzyć jeszcze zwrotniejszy skuter, jeszcze bardziej >sportowy< (stąd oznaczenie "S") z bardzo dobrym wyposażeniem seryjnym.

Porównanie wymiarów/masy:

Xciting 400:  [dł./szer./wys. (mm)]: 2220/795/1285   (Waga 193 kg.)

Xciting S400:  [dł./szer./wys. (mm)]: 2175/805/1415 (Waga 189 kg.)

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Nowy S400 zbliża się... już lada moment...

 

Odnośnik do komentarza

Moim zdaniem S zapowiada się bardzo przyzwoicie. Jestem ciekaw porównania z innymi 4setkami. Jak opanują pazerność na kasę, to może być spektakularny sukces :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza

Kymco przedstawia serial pt "Kopiowanie skuterów Yamahy". Tym razem odcinek 2: "Jak skopiować XMAXa400". Po pierwszym odcinku "Jak skopiować TMaxa", odebranym pozytywnie przez widzów, czas na ciąg dalszy tej historii,  tym razem inzynierowie z Tajwanu wzięli się za kolejny skuter ze stajni Yamaha i przerobili go na własny. Czekamy na kolejne odcinki.

Odnośnik do komentarza

Widzę, że ten model będzie miał system ABS Bosch 9.1, czy to oznacza, że będzie działał również w pochyleniu podczas ostrych zakrętów? Kojarzy mi się, że ta wersja systemu już miała zintegrowany system MSC.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, mxmichal napisał:

oficjalna cena na stronie Kymco.pl :

 Kymco Xciting S400 - 24,990 zł

W porównaniu do ceny nowego Burgmana 400 (33 500,00 zł) cena wydaje się OK, ale patrząc na cenę  FORZY 300 to już mniej.  :(    Jeszcze tańszy jest w tej chwili MaxSym 600 - ale ten nowością raczej nie jest.  

 

Odnośnik do komentarza

Forza z silnikiem 25 koni vs Kymco z silnikiem 36 koni. To jakby inna liga. Przy Xmaxie 400, który ma starszą 34 konną, ale stosunkowo mułowatą jednostę oraz kosztuje 29900, to cena Kymco wygląda już nie najgorzej.

Odnośnik do komentarza

Cześć! Dodam tylko, że już po weekendzie Xcitingi S 400 przyjadą do nas do magazynu, skąd trafią kilka dni później (piątek max) do dealerów. Na razie w kolorze czarny mat :)

Odnośnik do komentarza

Czy w miejscu, w którym AK 550 ma killswitch xciting S ma włącznik świateł? 

Xciting 500 tak miał. Ale za to w S nie widzę killswitcha. Brakuje mi tego włącznika świateł w AK.

Odnośnik do komentarza
Powiem, że z wyglądu... ZAJEBISTY. Szkoda, że nie wygospodarowali jak w X-Max 400 schowka na dwa kaski. Od tej Yamahy będzie tez pewnie około 5 tys. tańszy.

Wysłane z mojego FRD-L19 przy użyciu Tapatalka


To sie w listopadzie zeszlego roku wstrzelilem z cena

Pozdrawiam,
Corleone

Odnośnik do komentarza
On 9/29/2018 at 11:48 AM, Belmond said:

Czyli to jest killswitch?

 

942C1B09-182F-4001-8936-D993C3042546.jpeg

To jest zapewne wyłącznik świateł. Na innych rynkach może być dopuszczalny. U nas pewnie będzie zaślepka, żeby dało się homologować ten skuter - tak było w xcitingu 400i.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...