Skocz do zawartości
Forum Burgmania

SYM Maxsym 500 / Maxsym TL1


MISIEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Uważam, że na cenę składową każdego pojazdu silny wpływ ma jego konstrukcja/wyposażenie. Poza tym, jak już pisałem... Są kraje, gdzie TL kosztuje teraz 7500€... a to doskonała oferta. Pomijając, że wszystkie pojazdy ostatnio wyraźnie podrożały.

Odnośnik do komentarza

W pełni się z Tobą zgadzam. Ja swojego kupowałem jeszcze przed tzw kryzysem. To była zupełnie inna bajka. Dobrze ze w maju mamy zlot. Zapewne będzie nie jedna okazja do porównań i wymiany doświadczeń.

Odnośnik do komentarza
W dniu 7.02.2022 o 21:24, GPS napisał:

.... Chciałem mieć więcej mocy kupiłem sobie naszym 600. Jeżdżę już dwa lata (dwa sezony) i muszę przyznać że jest to ideał. .....

Bez urazy kolego. Ale 2 lata bez problemowej jazdy to żaden wynik 🙂  to akurat mniej więcej tyle kiedy w skuterach Japońskich kończy się gwarancja. 🙂   

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, GPS napisał:

..... Ja za nowego 600 cm zapłaciłem 24 900 tyś., ...

moim zdaniem cena tego skutera była adekwatna do jego możliwości. W pewnym momencie też dość mocno się nad nim zastanawiałem, ale jednak poszedłem w innym kierunku. Generalnie wydaje mi się że konstrukcja Maxsyma  600 już w momencie wchodzenia do produkcji była oparta na dość starych rozwiązaniach. Nie mówię że złych, ale są już lepsze.  

4 minuty temu, arturo-bb napisał:

SW-T 600 11 lat i prawie 140 tys km bezproblemowej jazdy

Własnie to miałem na myśli 🙂 dla przykładu coś z podwórka 4oo:   ludzie na różnych forach jarają się taką Dacią  że bez awaryjnie przejechała 150 000 km , a ja kupuję VW z przebiegiem 300 000 km jako woła roboczego i zakładam że bez problemu zrobię następne 300 000 km. 😃

10 godzin temu, GPS napisał:

Uważasz ze dalej lub więcej przejeździsz? w 600-tce kultura pracy silnika jest bez zarzutu.

Kultura pracy w silniku jedno cylindrowym zawsze jest gorsza jak w 2 czy 4 cylindrowym silniku.  🙂  a im większa pojemność jest "gorzej". 

Nie mówię że jednocylindrowce  nie mają swoich zalet - stąd ich popularność w motocyklach enduro, ale na 100 % przebiegi między remontami osiągają mniejsze 🙂  dodatkowo po prostu koszt produkcji jest tańszy - stąd cena. Ale i ewentualnego remontu również jest mniejszy 🙂 

Odnośnik do komentarza

Ojjjj strasznie się koledzy czepiacie🥴

Czyż nie można być zadowolonym ze swojego sprzętu, bo inni mają inne zdanie?

Co do marki - przecież kiedyś samochody czy to japońskie, czy koreańskie też były beee.. 

Jak widać to się zmieniło - nie piszę o Daci, bo czytałem i widziałem opinie o najnowszych (ostatnio produkowanych), które mają gorsze recenzje jak te z przed trzech lat ( ale sam opinii nie mam, bo nie jeździłem🤷‍♂️

A czy każdemu pasuje kultura pracy silnika boxer?    Znam skrajne opinie☝️

Ja gratuluję każdej chwili radości kolegi GPS i życzę, by udowodnił, że i SYM dokręci sporej ilości km bezawaryjnie przejechanych💪

Odnośnik do komentarza

Zaczynam się powoli rozglądać za większą pojemnością i moją uwagę przykuł maxsym tl500 z silnikiem 2 cylindrowym 508 ccm. Jeździ ktoś z Was na tym sprzęcie? 

Odnośnik do komentarza
W dniu 4.04.2023 o 00:05, cezzar napisał(a):

Zaczynam się powoli rozglądać za większą pojemnością i moją uwagę przykuł maxsym tl500 z silnikiem 2 cylindrowym 508 ccm. Jeździ ktoś z Was na tym sprzęcie? 

Nie wiem czy SYM TL500 jest dostępny w Polsce...

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...