Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Grand Dink 125


semete11

Pytanie

Witam.

Na początku złota myśl że dobrze by było posortować tematy np:

Grand Dink 125 i w środku wszystko co dotyczy GD 125- byłoby to mega czytelne...

...a teraz do sedna

Posiadam Grand Dinka 125 od jakiegoś czasu. Jeśli ktoś potrzebuje opinii co do jazdy nim, wrażenia itd to chętnie odpowiem.

Skąd ta propozycja? a stąd że sam w przeszłości chciałbym móc zaczerpnąć info o mniej popularnych skutrach, które natomiast bardziej niż inne mi się podobały. Info w wielu przypadkach było zupełnie nie uchwytne w necie.

Nie jestem mechanikiem i wszystkiego uczę się od podstaw jeśli chodzi o grzebanie w moto...Ale wiem że wiedza typu ściąganie plastików ze skutra jest cenniejsza nieraz niż fachowa rada z zakresu mechaniki. Jeśli nie wiesz jak działają zaczepy w danym plastiku to urywając je np: w tak mało popularnym w Polsce skutrze jak GD to zostaje Ci tylko zabawa z klejeniem (kto to robił ten wie jak ciężka to jest zabawa) Jeśli chcesz tego uniknąć to potrzebna jest wiedza.

W czym mogę pomóc?

Puki co sam robiłem:

-demontaż przedniej czaszy GD

-wymiana linki prędkościomierza

- wymiana kapci w kołach (czyli jak to w max skutrach trzeba prawie pół moto rozebrać)

-wymiana baterii zegarka w liczniku

- zdejmowanie plastików/ boczki pod podłogą (zdejmowanie jak nie wiesz to urwiesz) oraz osłona baku w podłodze.

Chętnie skorzystam z każdej wiedzy w zakresie GD 125 !(jeśli masz doświadczenie w GD 125 proszę o info w poście) Jest dla mnie bezcenna. Sam chętnie też odpowiem na pytania jeśli tylko będę potrafić

Odnośnik do komentarza

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ja w swoim zaglądam tu i tam od czasu jak go kupiłem; znaczy się doprowadzam go do używalności bo poprzedni właściciel trochę to zaniedbał i skuter wymaga opieki.

Rozbieranie plastików to nie problem, trzeba tylko to robić z głową i nic na siłę.